تفاوت اسکرچ پایتون

شنبه 26 اسفند 1402
12:04
مینا اکبری

ما سوالات زیادی در مورد مزایای استفاده از Scratch vs دریافت  تفاوت اسکرچ پایتون می کنیم. مستقیم به پایتون بروید در Code Ninja، برنامه درسی ما دارای 5 سطح است که 3 سطح اول بر آموزش اصول برنامه نویسی با استفاده از Scratch، یک زبان برنامه نویسی پایه بلوکی تمرکز دارد.

 

این مقاله به تشریح مزایای شروع زبان آموزان جدید بر روی زبان های کدنویسی مبتنی بر بلوک مانند Scratch برای تسریع در مسیر یادگیری و علاقه آنها می پردازد. لطفا برای  تفاوت اسکرچ پایتون سوالات تماس بگیرید. لذت ببرید!

 

کدگذاری مبتنی بر بلوک

محیط های برنامه نویسی مبتنی بر بلوک مانند Scratch، micro:bit و Lego Mindstorms & WeDo به عنوان ابزار مقدماتی برای یادگیری کدنویسی محبوب شده اند. پلتفرم‌های کدنویسی مبتنی بر بلوک در بین کودکان ۸ تا ۱۶ ساله بسیار محبوب هستند، تا حدی به این دلیل که زبان برنامه‌نویسی را ارائه می‌دهند که نسبت به زبان‌های مبتنی بر متن مانند جاوا اسکریپت یا پایتون ترسناک‌تر است.

 

کدگذاری مبتنی بر بلوک شامل کشیدن و رها  تفاوت اسکرچ پایتون کردن «بلوک‌های» کد برای تشکیل دستورالعمل‌های معتبر و معنادار برای به دست آوردن نتایج دلخواه است. این بلوک ها از نظر شکل و رنگ متفاوت هستند تا سرنخ هایی در مورد نحوه جمع آوری دستورالعمل ها و تمایز بین انواع بلوک ها و مفاهیم برنامه نویسی ارائه دهند. آنها را می توان به پازل های اره منبت کاری اره مویی یا بلوک های لگو دوست داشت که می توانند به روش های خاص قوانین خاص برای ایجاد یک برنامه مونتاژ شوند.

 

یک بلوک خراش که 100 عدد اول فیبوناچی را تولید می کند.

مشاهده در اندازه کامل

یک بلوک خراش که 100 عدد اول فیبوناچی را تولید می کند.

یک کد پایتون که 100 عدد فیبوناچی اول را محاسبه می کند.

مشاهده در اندازه کامل

یک کد پایتون که 100 عدد فیبوناچی اول را محاسبه می کند.

موانع پیش روی کدگذاران جدید

به طور گسترده ای پذیرفته شده است که  تفاوت اسکرچ پایتون یادگیری برنامه نویسی دشوار است. یادگیرندگان جدید اغلب در کارهای اصلی برنامه نویسی مانند پیش بینی خروجی کد، شناسایی ترتیب صحیح دستورات و شکستن یک سری دستورالعمل برای انجام یک کار مشکل دارند.

 

بسیاری از این وظایف برای یادگیرندگان جدید چالش برانگیز هستند زیرا:

 

از فراگیران خواسته می شود که در مورد راه حل ها به گونه ای فکر کنند که برای آنها طبیعی نیست.

 

برای نوشتن یک برنامه ساده، آنها باید هم نحو  تفاوت اسکرچ پایتون و هم منطق یک زبان برنامه نویسی را درک کنند.

 

وظایف برنامه نویسی مقدماتی اغلب با علایق دانش آموزان ارتباط برقرار نمی کنند و به عنوان "خسته کننده" تلقی می شوند.

 

نحو کدنویسی

در برنامه نویسی، نحو به قوانینی اطلاق می شود که توالی ترکیبی صحیح نمادها و حروف را مشخص می کند که به یک زبان برنامه نویسی اجازه می دهد تا دستورالعمل هایی را به رایانه ها بدهد. رایانه‌ها، ماشین‌های انعطاف‌ناپذیری هستند که می‌دانند چه می‌خواهید، تنها در صورتی که آن را دقیقاً به تفاوت اسکرچ پایتون  شکلی که رایانه انتظار دارد تایپ کنید. آن شکل نحو است.

 

تصویر یک صفحه از نحو کامپیوتر

یادگیری برنامه نویسی با یک زبان مبتنی بر متن می تواند بسیار خسته کننده باشد و نیاز به توجه زیادی به جزئیات دارد. زبان های برنامه نویسی در مورد اشتباهات ساده بسیار نابخشودنی هستند، و مقدار زیادی از نحو وجود دارد که ممکن است اشتباه کند: باز کردن/- بستن پرانتز، حروف بزرگ/کوچک، نیم ویرگول و همچنین املا. یک نقطه کوچک یا یک کاراکتر فاصله (یا عدم وجود یک) در مکان نامناسب، باعث می شود برنامه شما به طور کامل خراب شود.

 

بیشتر انگلیسی زبانان می توانند از چند خطای  تفاوت اسکرچ آموزش برنامه نویسی نوجوانان  پایتون نحوی دیدن کنند و از شعر e لذت ببرند. ه. کامینگ بدون مشکل

 

"

من قلب تو را با خودم حمل می کنم (من آن را در خود حمل می کنم

 

قلب من) من هرگز (هیچ جا) بدون آن نیستم

 

من میرم تو برو عزیزم؛ و هر کاری که انجام میشه

 

تنها با من انجام میدهی عزیزم)

 

                                                       میترسم

 

بدون سرنوشت (چون تو سرنوشت من هستی، شیرین من) من می خواهم

 

هیچ دنیا (زیرا تو دنیای منی، واقعی منی)

 

و این تو همان چیزی هستی که ماه  تفاوت اسکرچ پایتون همیشه به آن معنا داشته است

 

و هر چه خورشید همیشه خواهد خواند تو هستی

- از "[قلب تو را با خود می‌برم (آن را درونم می‌برم]"

آثار کامینگز با شعر آزاد مدرنیستی با نحو خاص همراه است.

آثار کامینگز با شعر آزاد مدرنیستی با نحو خاص همراه است.

 

بیشتر زبان‌های برنامه‌نویسی مبتنی بر متن چندان بخشنده نیستند. تفاوت اسکرچ پایتون  اگر در هر جایی از برنامه شما یک خطای نحوی وجود داشته باشد، نمی توانید اجرای برنامه خود را کامل کنید. شما می توانید انتظار داشته باشید که بخش زیادی از کار برنامه نویسی خود را صرف ردیابی خطاهای نحوی کنید.

 

Chang.jpg

برای مثال حداقل سه خطای نحوی در کد سمت چپ وجود دارد.

 

نام = ورودی ("اسم شما چیست؟")

سن = ورودی ("سن شما چند است؟")

چاپ "سلام، " + نام + " + سن)

name = input ("اسم شما چیست؟")

سن = ورودی ("سن شما چند است؟")

print("سلام،" + نام + "" + سن)

تازه کارها می توانند چند هفته یا حتی ماه های اول را به  تفاوت اسکرچ پایتون شکار یک نقطه ویرگول سرگردان یا یک فضای دوتایی بگذرانند، به جای تمرکز بر حل مسائل محاسباتی و توسعه مهارت های تفکر بالاتر. این اغلب منجر به از دست دادن علاقه و این نتیجه می شود که کدنویسی "خسته کننده" است.

 

مزیت اصلی محیط های کدگذاری مبتنی بر بلوک، Scratch Python difference  حذف خطاهای نحوی است. رابط کشیدن و رها کردن اجازه می دهد تا بلوک های کد روی صفحه نمایش داده شوند تا برنامه های صحیح نحوی را بدون استفاده از آن تشکیل دهند.


[ بازدید : 4 ]

آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان

شنبه 26 اسفند 1402
11:43
مینا اکبری

از زمانی که گروه Lifelong Kindergarten MIT Scratch را در سال 2007 منتشر کرد، آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  کودکان 8 تا 13 ساله بیش از 2.2 میلیون انیمیشن، بازی، موسیقی، ویدیو و داستان را با استفاده از زبان برنامه نویسی مناسب برای کودکان ساخته اند.

 

Scratch به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا بلوک‌های گرافیکی دستورالعمل‌ها را به هم بچسبانند، مانند آجرهای لگو، تا اسپرایت‌ها را کنترل کنند - اشیاء متحرکی که اعمال را انجام می‌دهند. جن می توانند برقصند، آواز بخوانند، بدوند و صحبت کنند.

 

اکنون، با کمک مالی از بنیاد ملی علوم، مهدکودک آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  مادام العمر با گروه تحقیقاتی DevTech دانشگاه تافتس همکاری می کند تا Scratch Jr را بسازد، نسخه جدیدی که برای کودکان پیش دبستانی تا کلاس دوم طراحی شده است. تاریخ مورد انتظار راه اندازی تابستان 2012 است.

 

پروژه جدید سوالاتی را در مورد رشد دوران کودکی و یادگیری دیجیتال و اینکه چگونه کودکان اولیه باید با کامپیوتر آشنا شوند، مطرح می کند.

 

میچ رسنیک، مدیر گروه مهدکودک مادام العمر، پیشگام ساخت Scratch بود. رزنیک پس از کار با شبکه‌ای از برنامه‌های بعد از مدرسه با استفاده از رسانه‌های دیجیتال، تحت تأثیر کمبود نرم‌افزاری قرار گرفت که بچه‌ها را قادر می‌سازد از بازی با رسانه‌های دیگران فراتر بروند. هیچ چیز آن ها را تشویق نمی کرد تا داستان ها و بازی های تعاملی خود را بسازند.

 

"کامپیوترها برای اکثر مردم جعبه سیاه هستند. آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  من معتقدم بچه ها باید بفهمند که اشیا "هوشمند" هستند نه به این دلیل که فقط باهوش هستند، بلکه به این دلیل که شخصی آنها را برای باهوش بودن برنامه ریزی کرده است."

رزنیک گفت: «آنچه برای من مهم است این است که بچه‌های کوچک شروع به ایجاد رابطه با رایانه کنند، جایی که احساس می‌کنند در کنترل هستند. ما نمی‌خواهیم بچه‌ها کامپیوتر را به‌عنوان چیزی ببینند که فقط در آن مرور می‌کنند و کلیک می‌کنند. ما می‌خواهیم آن‌ها فناوری‌های دیجیتال را به‌عنوان چیزی ببینند که می‌توانند برای بیان خود از آن استفاده کنند

 

حمایت مالی شد

 

در چند سال گذشته سر و صدای زیادی آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  در مورد معنای باسواد بودن در قرن بیست و یکم وجود داشته است. از نظر رسنیک، آموزش برنامه‌نویسی به کودکان مانند آموزش نوشتن به کودکان نسل دیگر بود.

 

رزنیک گفت: «در یک نقطه، درک فزاینده ای وجود داشت که مردم باید یاد بگیرند که چگونه بنویسند و همچنین خواندن. «آنها باید بتوانند خودشان را بیان کنند و همچنین بفهمند که دیگران چگونه خودشان را بیان می کنند. الان در رسانه های جدید هم همینطور است. توانایی تعامل با فناوری های جدید کافی نیست. شما باید بتوانید با فناوری‌های جدید خلق کنید

اما مشکل اینجاست که یادگیری زبان های برنامه نویسی مانند جاوا و سی پلاس پلاس دشوار است. رسنیک و تیمش زبانی را تصور می کردند که به قول خودش «قابل قلع و قمع تر آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان » باشد—دسترسی تر. آنها همچنین می‌خواستند این زبان کودکان را تشویق کند تا کارهایی را ایجاد کنند که «شخصاً معنی‌دار» باشد، نه با دستکاری اعداد. در نهایت، آنها می‌خواستند این برنامه دارای یک جزء اجتماعی باشد تا بچه‌ها بتوانند کار خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر یاد بگیرند.

 

در حالی که رسنیک در حال ساخت اسکرچ بود، مارینا برز، آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  دانشجوی کارشناسی ارشد در آزمایشگاه رسانه MIT، روی کودکان کوچکتر تمرکز می کرد و از جمله، زبان برنامه نویسی برای رباتیک را با هدف کودکان پیش دبستانی می ساخت. برس MIT را برای یک موقعیت در دانشگاه تافتز ترک کرد، اما او و رزنیک در تماس بودند. در سال 2010، آنها تصمیم گرفتند برای توسعه نسخه Scratch برای مخاطبان جوان‌تر شریک شوند. Scratch Jr به طور رسمی تابستان گذشته شروع به کار کرد.

 

به گفته برس، چالش ایجاد رابطی است که کودکان بسیار خردسال بتوانند آن را درک کنند. برخی از مشکلات ساده هستند، مانند این که اسکرچ بر متن تکیه می کند و کوچکترین بچه ها هنوز نمی توانند بخوانند.

 

لیزا گرنسی، مدیر ابتکار آموزش اولیه در بنیاد آمریکای جدید، گفت: «من متوجه مطالب آنلاین برای بازی‌هایی شده‌ام که با هدف بچه‌های پیش از کلاس سوم تا کلاس سوم انجام می‌شود که در آنها این فرض وجود دارد که بچه‌ها به خواندن مسلط هستند در حالی که اینطور نیست.» . "پس این به تمرینی برای ناامیدی تبدیل می شود."

 

برس امیدوار است این مشکل را با جایگزین کرد آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ن متن Scratch با دستورالعمل های صوتی حل کند.

 

در گروه‌های متمرکز با معلمان و کودکان، تیم تحقیقاتی Scratch Jr همچنین متوجه شده‌اند که کودکان کوچک‌تر با تعداد بلوک‌های مورد نیاز برای ایجاد یک برنامه مشکل دارند. برز گفت: "رابطه بین علت و معلول باید برای این گروه سنی واضح تر باشد." ایده این است که برنامه را دوباره سازماندهی کنیم تا بچه ها بتوانند در هر زمان فقط روی یک چیز تمرکز کنند.

 

کودکان کوچکتر همچنین در تمایز بین رنگ‌ها در Scratch مشکل دارند (Scratch Jr در رنگ‌های روشن و اصلی دوباره انجام می‌شود)، و آنها با نحوه حرکت Scratch از بالا  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان به پایین مشکل دارند (Scratch Jr از یک طرف به سمت دیگر حرکت می‌کند.)

 

این می تواند شگفت انگیزترین محتوای دنیا باشد. اما اگر بدون شریک اجتماعی وارد زندگی آنها شود، بسیاری از یادگیری ها از بین می رود."

این گروه همچنین در حال مطالعه آموزش‌هایی در زمینه بازی‌های ویدیویی بوده است که به بچه‌ها می‌آموزد چگونه بازی کنند بدون اینکه متوجه شوند که به آنها آموزش داده می‌شود. برز گفت: "ما می خواهیم چیزی شبیه به آن را به Scratch Jr اضافه کنیم."

 

برای کودکان 3 تا 8 ساله، تعامل اجتماعی شاید  Learning how to work with the Scratch program for children مهمترین بخش فرآیند یادگیری باشد. که اینت


[ بازدید : 9 ]

سریع ترین روش آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان

شنبه 26 اسفند 1402
11:09
مینا اکبری

نشان دادن یک شخصیت ربوده شده، نجات آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  جهان، یا شکست دادن یک دشمن مهیب. شخصیت های قابل بازی درگیر هستند. بازی های RPG به شدت بر استفاده از آمار پیچیده (اعداد) یا داستان های عمیق متکی هستند.

 

 

منبع

سایر بازی‌های نقش‌آفرینی خطی خطی را انتخاب می‌کنند آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  که بازیکن کنترلی روی آن به جز پیروزی یا شکست ندارد. در بیشتر موارد، بازیکن مجاز نیست به مکان‌هایی که قبلاً بازدید کرده‌اند بازگردد.

 

6. بازی سرمایه دار

بازی مبتنی بر سرمایه‌های سرمایه‌دار جایی است که شما کسب‌وکار خود را مدیریت و اداره می‌کنید تا تا حد امکان درآمد کسب کنید. پروژه های Tycoon معمولاً به برنامه نویسی شایسته و لباس های بسیار پیچیده نیاز دارند. اکثر پروژه های بزرگ به کاربران نیاز دارند که از یک فضای باز شروع کنند و کسب و کار خود ر آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ا در آنجا بسازند.

 

 

منبع

پروژه ها شامل بازدیدکنندگان از کسب و کار شما، متغیرهای ارز، جاذبه ها و ابزارهای مختلف برای موفقیت کسب و کار شما هستند. فروشگاه‌ها، پارک‌های موضوعی، و سالن‌های سینما از جاذبه‌های متداول هستند.

 

جمع بندی!

به طور خلاصه، کودک شما می تواند هر نوع بازی را با  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان استفاده از خلاقیت و دانش اولیه کدگذاری بلوک خود ایجاد کند. در نظر بگیرید که اگر فرزندتان در سنین پایین شروع به یادگیری کدگذاری بلوک کند، چه چیزی می تواند ایجاد کند. طعم دنیای هیجان انگیز کدنویسی را با Tinkerly به فرزندتان بدهید!

 

 

  1383

پایتون برای مبتدیان: 4 برنامه پایتون برای به رخ کشیدن مهارت های کدنویسی کودک شما

5 پلتفرم شگفت انگیز برای کودک شما برای یادگیری  آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان هوش مصنوعی و ML

Tinker.ly

ابتکار فارغ التحصیلان IIT دهلی و XLRI در آسان کردن آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان  و جالب کردن موضوعات STEM و کمک به مدارس برای هدایت نوآوری و مهارت های یادگیری قرن 21 از طریق راه اندازی Learning how to work with the Scratch program for children  آزمایشگاه های STEM و تشویق "یادگیری از طریق انجام" پیشرو بوده است.

 

 


[ بازدید : 6 ]

اهمیت آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

شنبه 26 اسفند 1402
9:52
مینا اکبری

نحوه عملکرد برخی از بازی ها و

فکر کرد، "آره، خوب است، اما مطمئناً  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده خیلی بهتر است اگر فقط..."؟

وقتی ایده های خوبی مانند این اتفاق می افتد، اکثر ماگل های فقیر چاره ای جز این ندارند

آهی بکش و بگذار کنار بروند. چنین چیزهای اسرارآمیزی برای انسان های فانی صرف نیست،

درست؟ خوب، در پایان این کتاب، خواهید فهمید که بیشتر هستید

قدرتمند از آنچه می دانید شما با مغز قابل توجهی  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده طراحی شده اید که قادر است

بهره گیری از ابرقدرت بزرگ صحبت کردن با ماشین ها و وادار کردن آنها به اطاعت

دستورات شما

www.EBooksWorld.ir

5

با یادگیری کدنویسی، a را باز خواهید کرد

دنیای امکانات شما قادر خواهید بود

تا ایده های جادویی را در سر خود ببرد

و برخی از آنها - بهترین آنها - را تبدیل کنید

به واقعیت.

از کجا شروع کنیم؟

زمانی که تصمیم گرفتید برنامه نویسی را یاد بگیرید آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده ، این کار را خواهید کرد

به زودی متوجه می شوید که تعداد زیادی گزینه در اختیار دارید

در مقابل شما

یادگیری کدنویسی به نوعی مانند یادگیری یک زبان جدید است. اگر شما

می‌خواهید یاد بگیرید چگونه به زبان دوم صحبت کنید، ممکن است ابتدا بپرسید

خودتان کدام زبان مفیدترین خواهد بود. آیا پدربزرگ و مادربزرگ شما صحبت می کنند؟

چینی ها؟ آیا عمه ای از ژاپن دارید یا دوستان نزدیکی دارید که آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  به زبان فرانسوی صحبت می کنند؟

خانه آنها؟ هر یک از این عوامل ممکن است بینش خوبی در مورد کدام زبان به شما بدهد

شما بیشتر دوست دارید یاد بگیرید اما اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، ممکن است یادگیری را انتخاب کنید

اسپانیایی به این دلیل ساده که بسیار رایج تر از همه استفاده می شود

ترکیب زبان های کشور (البته به جز انگلیسی).

به روشی مشابه به زبان های گفتاری، ده ها زبان شگفت انگیز وجود دارد

زبان های برنامه نویسی که می توانید یاد بگیرید - از جمله جاوا، پایتون، سی شارپ، پی اچ پی،

برو، C++ و موارد دیگر—اما یک زبان برنامه نویسی قطعا وجود دارد

در صدر لیست قرار دارد:

جاوا اسکریپت!

جاوا اسکریپت رایج ترین زبان برنامه نویسی در بین همه  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  و مورد استفاده قرار می گیرد

در بیش از 90٪ از تمام وب سایت ها! جاوا اسکریپت باعث می شود وب سایت ها حرکت کنند و به آنها پاسخ دهند

آنچه کاربر لمس می کند و تایپ می کند. و همچنین یک ابزار مفید برای بازی و موبایل است

برنامه ها! با کسب و کارهای بیشتر و بیشتری که آنلاین می شوند و مردم در حال مرور هستند

جاوا اسکریپت در گوشی های آنها هر سال ارزشمندتر می شود.

پس می توانید حدس بزنید که در این کتاب کدام زبان برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت؟!

وای! شما آن را حدس زدید! جاوا اسکریپت!! (خدایا تو خوبی... فکر کنم باید درست کنم

سوالات دفعه بعد سخت تر...)

www.EBooksWorld.ir

6

یادگیری و سرگرمی خود را به حداکثر برسانید!

وقتی آن سرصفحه را نوشتم، صادقانه فکر کردم که دارم این  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده کلمه را می سازم

"یادگیری"... معلوم می شود که یک کلمه واقعی است! به معنای «نگرش یادگیری» است. که

در واقع خوب کار می کند، اینطور نیست؟ و من خودم تازه چیز جدیدی یاد گرفتم. عالی!

به هر حال من با این کجا می رفتم؟...اوه آره!

این کتاب برای شما طراحی شده است تا به خودتان یاد بدهید که چگونه بدون والدینتان کدنویسی کنید.

یا کمک معلمان زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم: اکثر آنها احتمالاً چیزی نمی دانند

در مورد نحوه کدنویسی به هر حال و اگر این کار را انجام دهند آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده ، احتمالاً بسیار مشغول نجات دادن هستند

دنیایی با ابرقدرت هایشان که وقت ندارند تو را راه بروند

همه چیز گام به گام

خوب نترس، خواننده عزیز! این کتاب با سرعت شما حرکت می کند. هر فصل

شامل بخش بررسی و تمرینات زیادی است. اگر چیزی را درست متوجه نشدید

دور، شما باید بتوانید آن را تا پایان مرور فصل و کدنویسی دریافت کنید

دریل ها به آن کمک می کنند تا در آینده محکم در مغز شما کاشته شود. برای برخی از خوانندگان،

این کتاب ممکن است بیشتر از آنچه شما نیاز دارید حاوی مرور و تمرین باشد. اگر این شما هستید،

سپس من به شما توصیه می کنم هنوز به هر یک از آنها نگاه کنید و مطمئن باشید که از نظر ذهنی می توانید

حتی اگر آن را یادداشت نکنید، پاسخ را پیدا کنید. با خودت صادق باش

در مورد آنچه به شما بهترین کمک می کند.

سعی کنید کد را همراه با کتاب تایپ کنید و گاهی اوقات آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  سعی کنید تغییرات کوچکی ایجاد کنید

تا ببینید آیا عملکرد کد کمی متفاوت است یا خیر.

مفاهیمی که در این کتاب یاد خواهید گرفت بر اساس هر کدام است

دیگر، بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا واقعاً هر یک را درک کنید

موضوع قبل از انتقال به فصل های بعدی همچنین وجود دارد

یک واژه نامه در پشت اگر کلمه ای را می بینید و دارید

معنی آن را فراموش کرده ام (این فقط سکسکه مغز است-

برای همه ما اتفاق می افتد).

یک خبر خوب دیگر: اگر تا به حال گیر کرده اید

یک مشکل، همه پاسخ ها در پشت صفحه هستند

کتاب. مثل این است که راهنمای معلم درست ساخته شده باشد

که در! اگرچه باید بدانید که گاهی اوقات وجود دارد

می تواند بیش از یک پاسخ درست باشد. قطعا

سعی کنید درک کنید که چگونه این کار را به روش کتاب انجام دهید

آموزش می دهد، اما اگر نسخه شما یک است، آن را عرق نکنید

کمی متفاوت است و هنوز هم کار می کند.

www.EBooksWorld.ir

7

در نهایت، برنامه نویسی باید سرگرم کننده باشد! شاید نه همیشه، اما در کل، آن را

باید بسیار شبیه به حل پازل یا کار کردن در یک بازی فکری باشد. نکن

اگر درگیر یک مفهوم هستید بیش از حد خود را تحت فشار قرار دهید. خودت را امتحان کن

بهتر است آن را بفهمید، اما اگر احساس می‌کنید Teaching Python programming for children and teenagers in simple language  در حال ساختن چیزی نیستید، روی چیزی معطل نشوید

 


[ بازدید : 6 ]

اهمیت آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

شنبه 26 اسفند 1402
9:52
مینا اکبری

نحوه عملکرد برخی از بازی ها و

فکر کرد، "آره، خوب است، اما مطمئناً  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده خیلی بهتر است اگر فقط..."؟

وقتی ایده های خوبی مانند این اتفاق می افتد، اکثر ماگل های فقیر چاره ای جز این ندارند

آهی بکش و بگذار کنار بروند. چنین چیزهای اسرارآمیزی برای انسان های فانی صرف نیست،

درست؟ خوب، در پایان این کتاب، خواهید فهمید که بیشتر هستید

قدرتمند از آنچه می دانید شما با مغز قابل توجهی  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده طراحی شده اید که قادر است

بهره گیری از ابرقدرت بزرگ صحبت کردن با ماشین ها و وادار کردن آنها به اطاعت

دستورات شما

www.EBooksWorld.ir

5

با یادگیری کدنویسی، a را باز خواهید کرد

دنیای امکانات شما قادر خواهید بود

تا ایده های جادویی را در سر خود ببرد

و برخی از آنها - بهترین آنها - را تبدیل کنید

به واقعیت.

از کجا شروع کنیم؟

زمانی که تصمیم گرفتید برنامه نویسی را یاد بگیرید آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده ، این کار را خواهید کرد

به زودی متوجه می شوید که تعداد زیادی گزینه در اختیار دارید

در مقابل شما

یادگیری کدنویسی به نوعی مانند یادگیری یک زبان جدید است. اگر شما

می‌خواهید یاد بگیرید چگونه به زبان دوم صحبت کنید، ممکن است ابتدا بپرسید

خودتان کدام زبان مفیدترین خواهد بود. آیا پدربزرگ و مادربزرگ شما صحبت می کنند؟

چینی ها؟ آیا عمه ای از ژاپن دارید یا دوستان نزدیکی دارید که آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  به زبان فرانسوی صحبت می کنند؟

خانه آنها؟ هر یک از این عوامل ممکن است بینش خوبی در مورد کدام زبان به شما بدهد

شما بیشتر دوست دارید یاد بگیرید اما اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، ممکن است یادگیری را انتخاب کنید

اسپانیایی به این دلیل ساده که بسیار رایج تر از همه استفاده می شود

ترکیب زبان های کشور (البته به جز انگلیسی).

به روشی مشابه به زبان های گفتاری، ده ها زبان شگفت انگیز وجود دارد

زبان های برنامه نویسی که می توانید یاد بگیرید - از جمله جاوا، پایتون، سی شارپ، پی اچ پی،

برو، C++ و موارد دیگر—اما یک زبان برنامه نویسی قطعا وجود دارد

در صدر لیست قرار دارد:

جاوا اسکریپت!

جاوا اسکریپت رایج ترین زبان برنامه نویسی در بین همه  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  و مورد استفاده قرار می گیرد

در بیش از 90٪ از تمام وب سایت ها! جاوا اسکریپت باعث می شود وب سایت ها حرکت کنند و به آنها پاسخ دهند

آنچه کاربر لمس می کند و تایپ می کند. و همچنین یک ابزار مفید برای بازی و موبایل است

برنامه ها! با کسب و کارهای بیشتر و بیشتری که آنلاین می شوند و مردم در حال مرور هستند

جاوا اسکریپت در گوشی های آنها هر سال ارزشمندتر می شود.

پس می توانید حدس بزنید که در این کتاب کدام زبان برنامه نویسی را یاد خواهید گرفت؟!

وای! شما آن را حدس زدید! جاوا اسکریپت!! (خدایا تو خوبی... فکر کنم باید درست کنم

سوالات دفعه بعد سخت تر...)

www.EBooksWorld.ir

6

یادگیری و سرگرمی خود را به حداکثر برسانید!

وقتی آن سرصفحه را نوشتم، صادقانه فکر کردم که دارم این  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده کلمه را می سازم

"یادگیری"... معلوم می شود که یک کلمه واقعی است! به معنای «نگرش یادگیری» است. که

در واقع خوب کار می کند، اینطور نیست؟ و من خودم تازه چیز جدیدی یاد گرفتم. عالی!

به هر حال من با این کجا می رفتم؟...اوه آره!

این کتاب برای شما طراحی شده است تا به خودتان یاد بدهید که چگونه بدون والدینتان کدنویسی کنید.

یا کمک معلمان زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم: اکثر آنها احتمالاً چیزی نمی دانند

در مورد نحوه کدنویسی به هر حال و اگر این کار را انجام دهند آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده ، احتمالاً بسیار مشغول نجات دادن هستند

دنیایی با ابرقدرت هایشان که وقت ندارند تو را راه بروند

همه چیز گام به گام

خوب نترس، خواننده عزیز! این کتاب با سرعت شما حرکت می کند. هر فصل

شامل بخش بررسی و تمرینات زیادی است. اگر چیزی را درست متوجه نشدید

دور، شما باید بتوانید آن را تا پایان مرور فصل و کدنویسی دریافت کنید

دریل ها به آن کمک می کنند تا در آینده محکم در مغز شما کاشته شود. برای برخی از خوانندگان،

این کتاب ممکن است بیشتر از آنچه شما نیاز دارید حاوی مرور و تمرین باشد. اگر این شما هستید،

سپس من به شما توصیه می کنم هنوز به هر یک از آنها نگاه کنید و مطمئن باشید که از نظر ذهنی می توانید

حتی اگر آن را یادداشت نکنید، پاسخ را پیدا کنید. با خودت صادق باش

در مورد آنچه به شما بهترین کمک می کند.

سعی کنید کد را همراه با کتاب تایپ کنید و گاهی اوقات آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  سعی کنید تغییرات کوچکی ایجاد کنید

تا ببینید آیا عملکرد کد کمی متفاوت است یا خیر.

مفاهیمی که در این کتاب یاد خواهید گرفت بر اساس هر کدام است

دیگر، بنابراین تمام تلاش خود را بکنید تا واقعاً هر یک را درک کنید

موضوع قبل از انتقال به فصل های بعدی همچنین وجود دارد

یک واژه نامه در پشت اگر کلمه ای را می بینید و دارید

معنی آن را فراموش کرده ام (این فقط سکسکه مغز است-

برای همه ما اتفاق می افتد).

یک خبر خوب دیگر: اگر تا به حال گیر کرده اید

یک مشکل، همه پاسخ ها در پشت صفحه هستند

کتاب. مثل این است که راهنمای معلم درست ساخته شده باشد

که در! اگرچه باید بدانید که گاهی اوقات وجود دارد

می تواند بیش از یک پاسخ درست باشد. قطعا

سعی کنید درک کنید که چگونه این کار را به روش کتاب انجام دهید

آموزش می دهد، اما اگر نسخه شما یک است، آن را عرق نکنید

کمی متفاوت است و هنوز هم کار می کند.

www.EBooksWorld.ir

7

در نهایت، برنامه نویسی باید سرگرم کننده باشد! شاید نه همیشه، اما در کل، آن را

باید بسیار شبیه به حل پازل یا کار کردن در یک بازی فکری باشد. نکن

اگر درگیر یک مفهوم هستید بیش از حد خود را تحت فشار قرار دهید. خودت را امتحان کن

بهتر است آن را بفهمید، اما اگر احساس می‌کنید Teaching Python programming for children and teenagers in simple language  در حال ساختن چیزی نیستید، روی چیزی معطل نشوید

 


[ بازدید : 5 ]

آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده

شنبه 26 اسفند 1402
4:56
مینا اکبری

پروژه های پایتون به برنامه نویسان کودک کمک می کند تا آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  با اطمینان به دنیای برنامه نویسی بپرند. برای مثال امروز، یک «Hello World!» ساده ایجاد خواهیم کرد. برنامه این یکی از محبوب ترین برنامه های مبتدی برای پایتون است.

 

آماده سازی

ابتدا باید برای این آموزش راه اندازی کنید. با استفاده از آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یک ویرایشگر متن یا محیط توسعه یکپارچه (IDE)، این برنامه پایه برای همه سنین قابل دسترسی است!

 

سلام برنامه نویسی جهان

به عنوان یکی از بهترین برنامه هایی که برای مبتدیان ایجاد می شود، فرضیه برنامه "Hello World" ساده است - کد ورودی که پیام "Hello, World!" را خروجی می کند.

 

برنامه نویسی python hello world

برای شروع، ویرایشگر متن یا IDE خود را باز کنید. سپس کد آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده را در تصویر بالا وارد کنید: print ("Hello, World!").

 

خروجی python hellow world

بعد، کد را اجرا کنید. شما باید پیام را همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ببینید. تبریک می گویم! واقعاً به همین سادگی است.

 

همانطور که با برنامه نویسی پایتون راحت تر می شوید،  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان سادهمی توانید وارد قلمرو جدیدی شوید که شامل اشکال، تصاویر و موارد دیگر است. به عنوان مثال، ماژول‌های لاک پشت به کاربران اجازه می‌دهند تا تصاویری را با یک بوم مجازی ایجاد کنند. امکانات بی پایان هستند!

 

راه های بسیار سرگرم کننده، خلاقانه و جذابی برای کدنویسی با پایتون وجود دارد. چه بخواهید یک سرگرمی جدید شروع کنید یا یک حرفه در علم داده را کشف کنید، یادگیری پایتون می تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید و برای آینده ای روشن آماده شوید.

 

از اسکرچ گرفته تا جاوا و پایتون، انبوهی از زبان‌های برنامه‌نویسی آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده کامپیوتری وجود دارد که به برنامه‌نویسان در هر سنی کمک می‌کنند تا بازی‌های ویدئویی خود را بسازند (شبیه به Minecraft)، اپلیکیشن‌های موبایل، روباتیک با Raspberry Pi، و خیلی چیزهای دیگر!

 

به دنبال راهنمای کدنویسی هستید؟ با کمک یک مربی آگاه و دوستانه، یک کودک می تواند کد نویسی پایتون را از راحتی در خانه یاد بگیرد!

 

به پایتون خوش آمدید! اکنون به کاوش ادامه دهید

امیدواریم از کاوش در پایتون برای کودکان لذت برده باشید!

 

با تکیه بر اصول برنامه نویسی کودکان، یک کودک بالای 8 سال می تواند با موفقیت برنامه نویس پایتون شود. این می‌تواند درهای بسیاری را باز کند، از برنامه‌نویسی پیشرفته‌تر گرفته تا آمادگی  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان سادهبرای دانشگاه تا مشاغل هیجان‌انگیز در هوش مصنوعی و فراتر از آن!

 

در Juni Learning، ما کدنویسی را به عنوان یکی از بهترین مهارت هایی که یک کودک می تواند یاد بگیرد (و در طول زندگی خود به استفاده از آن ادامه دهد) می دانیم. درباره کلاس‌های برنامه‌نویسی آنلاین ما برای بچه‌ها بخوانید، یا با ایمیل مشاوران@learnwithjuni.com با تیم مشاوران ما تماس آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده بگیرید تا بدانید کدام دوره برای سفر برنامه‌نویسی دانش‌آموز شما بهترین است.

 

 

Juni Learning دوره های آنلاین برنده جایزه را برای کودکان 8 تا 18 ساله ارائه می دهد. مهارت‌های دنیای واقعی مانند کدنویسی، سرمایه‌گذاری، ارتباطات و خیلی چیزهای دیگر را به صورت فردی به صورت خصوصی کاوش کنید. ما تلاش می کنیم دانش آموزان را در همه جا با اشتیاق، خلاقیت و هیجان برای Teaching Python programming for children and teenagers in simple language  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یادگیری عملی توانمند کنیم.

 


[ بازدید : 6 ]

همه چیز درباره ی تفاوت اسکرچ پايتون

جمعه 25 اسفند 1402
11:34
مینا اکبری

محتوای معرفتی، پارادایم ها تفاوت اسکرچ پایتون  و روش های برنامه نویسی،

ثبت های نشانه شناختی و انواع فعالیت ها

6.1. محتوای معرفتی

با مشاوره برنامه و مدارک همراه

چرخه 4 ریاضیات (MEN، 2018)، (MEN، 2016)، ما می توانیم

بیان کنید که در این سطح، معلمان تشویق می شوند که الف

رویکرد بسیار سرگرم کننده تفاوت اسکرچ پایتون  با استفاده از نرم افزار Scratch که است

به دلیل سادگی و استحکام آن توصیه می شود. مفاهیم مورد مطالعه هستند

به طور عمده: مفاهیم الگوریتم و برنامه، مفهوم

متغیر، حلقه ها و ساختار شرطی.

خواندن برنامه ها و اسناد همراه

ریاضیات (MEN، 2017)، (MEN، 2019b)، (MEN، 2019a) و SNT (MEN،

2019c) از دوم، نشان می دهد که، برای این کلاس، اهداف بر حسب

دانش عبارت است از تفاوت اسکرچ پایتون  تعمیق مفاهیم معرفی شده در چرخه 4 (متغیرها،

ساختار شرطی و حلقه ها)، در حالی که سه ویژگی جدید را اضافه می کند:

تایپ متغیرها، مفهوم تابع و تولید الف

برنامه به صورت متنی در مورد فعالیت ها این است

به وضوح بیان کرد که آنها باید در خدمت سایر بخش‌ها باشند

برنامه یک زبان برنامه نویسی به سادگی توصیه می شود: آن

این پایتون است. این ب تفاوت اسکرچ پایتون ه دلیل سادگی و محبوبیت آن انتخاب شد (وسیع

اکوسیستم در حوزه آموزشی).

فراتر از مطالب معرفتی تجویز شده توسط نهاد از طریق

اسناد رسمی آن، برنامه نویسی در پایتون درایوهای

فراگیران برای مقابله با یک سری از انواع جدید دانش

فنی. در واقع، محیط Scratch به شما امکان می دهد تمرکز کنید

فقط در بخش الگوریتمی با پیشنهاد الف

برنامه نویسی سطح بسیار آموزش  تفاوت اسکرچ پایتون برنامه نویسی نوجوانان  بالا که تمام بخش فنی مرتبط را پنهان می کند

توسط ماشین بلوک ها کنترل کامل نحوی و

معناشناسی جزئی با شکل و رنگ آنها. برنامه ها هستند

راه اندازی با راه اندازی در رویدادها، خروجی ها توسط انجام می شود

بیان یا اعمال "الف ها".

زبان پایتون برای اهداف آموزشی طراحی نشده است. او

استفاده مستلزم آموزش برنامه نویسی نوجوانان  نصب یک ویرایشگر کد و a

مترجم بسته به محیط توسعه تفاوت اسکرچ پایتون  انتخاب شده، می تواند باشد

برای ذخیره کد منبع برنامه در درخت ضروری است

از سیستم فایل کامپیوتر و سپس تفسیر را اجرا کنید

با وارد کردن یک خط فرمان در کنسول برنامه

Sticef – جلد. 28، شماره 3 - 2021

فن آوری برای یادگیری علوم کامپیوتر

از مهدکودک تا دانشگاه

13

سیستم کامپیوتری. به عنوان بخشی از یادگیری زبان

بنابراین، یادگیری پایتون تفاوت اسکرچ پایتون  برای زبان آموزان ضروری می شود

دانش، حتی جزئی و غیر دقیق، در مورد معماری

ماشین آلات و سیستم عامل ها محدودیت های جدید

نیز ظاهر می شود: نیاز به تصحیح نحوی و

معناشناسی متن برنامه، مسدود کردن در صورت بروز خطا، مدیریت

در کنسول سیستم ورودی-خروجی که امکان تعامل را فراهم می کند

با برنامه همه اینها در واقع مجموعه ای از

دانش فنی جدید که می تواند در یادگیری اختلال ایجاد کند

مواردی که توسط موسسه تجویز می شود. در واقع، خطری که دانش آموزان متحمل می شوند

در طول این مواجهه فراوان و ناگهانی با عناصر جدید

وقوع اضافه بار شناختی (سولر، 1988) به طور بالقوه است

مضر برای درک مفاهیم الگوریتمی مورد هدف

برنامه های آموزشی

6.2. پارادایم ها و روش های برنامه نویسی

انتقال از نرم افزار اسکرچ به برنامه نویسی پایتون باعث می شود

تغییر در پارادایم و روش برنامه نویسی. که در

در واقع، نرم افزار Scratch اجازه برنامه نویسی شی گرا را می دهد. THE

کد توسط اشیا حمل می شود: "الف ها" و با اصلاح آنها عمل می کند

ویژگی ها (موقعیت، ظاهر، صداها یا پیام های منتشر شده). هر یک

برنامه، لزوماً به یکی از این اشیاء متصل می شود بنابراین می توان

یکی از روش های او در نظر گرفته شده است. از زبان پایتون استفاده می شود

کلاس دوم به صورت امری، یعنی با اجرای a

دنباله ای از دستورالعمل ها که مقادیر متغیرها را تغییر می دهند. او

معلوم می شود که تغییرات Scratch Python difference  پارادایم های برنامه نویسی می تواند

 


[ بازدید : 7 ]

تفاوت اسکرچ پایتون

جمعه 25 اسفند 1402
10:57
مینا اکبری

در 240 پیکسل بنابراین، این تفاوت تفاوت اسکرچ پایتون  ها برای حرکت از یک به تنظیمات نیاز دارند

برنامه نویسی به دیگری، باعث ایجاد مسائل ریاضی می شود که ممکن است برایشان جالب باشد

برای پیشرفته ترین دانش آموزان توسعه یابد.

مختصات انتهای صفحه ماشین حساب تفاوت اسکرچ پایتون را در نظر داشته باشید: (-160; 115) برای گوشه

بالا سمت چپ و (160؛ -115) برای گوشه پایین سمت راست.

66

پیکسابای

خلاصه: در این فعالیت، دانش آموزان باید به دست آوردن مضرب یک عدد در برنامه ریزی کنند

یک لیست.

کلمات کلیدی: چندگانه; کسری؛ فهرست؛ حلقه های تکرار شونده

مهارت های هدفمند

تحقیق: «مشاهده، مشارکت در یک رویکر تفاوت اسکرچ پایتون د، آزمایش، احتمالاً با استفاده از ابزار

نرم افزار"؛ هدف در اینجا شروع مستقل کار و ادامه استفاده از ابزار است

علوم کامپیوتر.

محاسبه: "انجام یک محاسبه خودکار با دست یا با استفاده از ابزار (ماشین حساب، نرم افزار)"؛

جستجوی سیستماتیک برای یک مخرج مشتر تفاوت اسکرچ پایتون ک نیاز به محاسبات خودکار دارد.

وضعیت تحریک کننده

دانش آموزان در محاسبات عددی، به ویژه با

کسری مجموع یا تفاضل دو کسر از

مخرج های مختلف حاکی از دانستن مضرب آنها برای   آموزش برنامه نویسی نوجوانان  برای  انجام محاسبات درخواستی است. برخی از دانش آموزان ندارند

بهینه سازی جستجوی کمترین مضرب مشترک (ppcm

یا ppmc).

مشکل ساز

چگونه با برنامه نویسی، ppcm یا ppmc دو  تفاوت اسکرچ پایتون عدد صحیح داده شده را بدست آوریم؟

67

وضعیت مشکل

موضوع: محاسبات عددی

T14 - چندگانه

TI-83 Premium CE v5.7

 • با کلاس: در طی یک تمرین یا تص  تفاوت اسکرچ پایتون  حیح تکلیف در محاسبه کسری،

دانش‌آموزان را برای برنامه‌ریزی کمک برای مجموع یا تفاضل کسرها به چالش بکشید.

در گروه های 2 تا 4 دانش آموز: دانش آموزان باید الگوریتمی را طراحی کنند که اجازه حل را بدهد

مشکل پیشنهادی، قبل از حرکت به سمت پیاده تفاوت اسکرچ پایتون  سازی در یک زبان یا زبان دیگر، پس از اعتبارسنجی

از معلم این بخش ممکن است به زمان زیادی نیاز داشته باشد تا دانش‌آموزان با آن آشنا شوند

اسکریپت، به ویژه با تسلط بر توابع اختصاصی: به عنوان مثال، لیست ها، و به طور خاص

از طریق عناصر یک لیست در یک حلقه for یا ساختار شرطی if تکرار می شود.

اشتراک گذاری: دانش آموزان رScratch Python difference  ویکردهای خود را توضیح می دهند.

 


[ بازدید : 6 ]

معرفی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

يکشنبه 20 اسفند 1402
16:11
مینا اکبری

گرم برای نوشتن کدگذاری ساده و هدایت‌شده  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  است، هدف انجام اعمال خاصی مانند رقصیدن یک گربه با یک آهنگ خاص است. به صورت رایگان قابل دسترسی است. همچنین امکان دسترسی به «پروژه‌های» متعددی وجود دارد که توسط سایر کاربران اینترنت ساخته شده‌اند: ما خودمان می‌توانیم آنها را ایجاد کنیم. https://code.org/.

 

 

 

دوران کودکی برنامه نویسی

Tinkerblock یک اپلیکیشن موبایل برای یادگیر  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ی کدنویسی است. متغیرها بسیار ساده و متنوع هستند و برای مثال شامل تصاویر یا صدا هستند. هدف خاصی جز یادگیری کدنویسی و ساخت برنامه های سرگرم کننده وجود ندارد. از 8 سالگی قابل دسترسی است. فقط با قیمت 2.99 دلار از اپ استور قابل دانلود است.

اسکرچ برای کودکان 8 سال به بالا مناسب است. نرم افزار Scratch به شما این امکان را می دهد که یک برنامه بسازید و سپس آن را اجرا کنید. برنامه ها شامل تصاویر، صداها یا حرکت هستند. این برنامه به صورت رایگان در رایانه و همچنین در تلفن همراه با نام Scratchjr قابل دانلود است. این برنامه‌ها بر اساس بلوک‌های رنگارنگ دستورالعمل‌ها به زبان فرانسوی هستند تا کار آسانی داشته باشند. همچنین شخصیت های زیادی برا  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ی اجرای برنامه ها در دسترس هستند و برخی نسبتاً کمیک هستند. می‌توانید تمرین‌های خاصی را در اینترنت بیابید که می‌تواند برای به کارگیری آموخته‌هایتان مفید باشد. در این سایت نه تنها نرم افزار اسکرچ، بلکه چندین بازی ایجاد شده توسط کاربران اینترنت (شما می توانید خودتان نیز بسازید) پیدا می کنیم که به شما امکان می دهد خلاقیت را توسعه دهید: /

Code Club نرم افزار کدنویسی است که از 8 سالگی قابل دسترسی است. از زبان برنامه نویسی Scratch استفاده می کند که از بلوک های رنگی تشکیل شده است. شما باید از  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  سن 8 سالگی به عنوان "کلاب کد" ثبت نام کنید. این عملیات بسیار انعطاف‌پذیر است: کودکان مختلف در یک باشگاه می‌توانند در کارگاه‌هایی شرکت کنند که در آن یک تا دو ساعت ملاقات می‌کنند، یعنی زمان انجام تمرین‌های برنامه‌نویسی. علاوه بر این، تبادل بین والدین امکان پذیر است. اگرچه رایگان و رایگان برای دانلود است، اما فقط با سایر کودکان در نزدیکی آن قابل پخش است. می توانید یک کد باشگاه را به صورت رایگان در آدرس زیر ایجاد کنید:

Codecombat یک بازی فانتزی مبتنی بر کد نویسی است. بازی به زبان فرانسوی است که دسترسی را تسهیل می کند. هدف پیشرفت در جزایر مختلف است که هر کدام از چندین سطح (حدود چهل در هر جزیره) تشکیل شده است. در هر سطح، کودک باید برنامه ای با متغیرهای مختلف پیشنهادی بنویسد تا به یک مسیر دقیق دست یابد، سپس کم کم برنامه ها پیچیده تر می شوند: به عنوان مثال، آنها باید با غول ها مبارزه کنند. برای کودکی که هرگز کدنویسی نکرده و حدود 9 سال سن دارد، قابل دسترسی است و مقدمه ای بر نحو و متغیرهای رایانه به زبان جاوا اسکریپت ارائه می دهد. به صورت آنلاین به صورت رایگان قابل پخش است و برای داشتن سطوح بیشتر امکان اشتراک وجود دارد

Tynker یک اپلیکیشن موبایل رایگان برای آموزش کدنویسی به کودکان است. از 9 سالگی قابل دسترسی است. هدف حل چالش ها با استفاده از بلوک های کدنویسی ساده است. علاوه بر این، به لطف کارگاه کدنویسی امکان ساخت بازی وجود دارد. برخی از افزونه ها پرداخت می شوند. همچنین یک وب سایت Tynker وجود دارد  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  که بازی های مختلفی را بر اساس همان اصل برنامه بسته به سن ارائه می دهد، اما اشتراک 10 دلار در ماه لازم است.

Livecode مخاطبان بیشتری (حداقل 10 سال) را هدف قرار داده است. در واقع، کدگذاری عمدتاً به زبان انگلیسی انجام می شود و متغیرها ("سفارش ها") پیچیده تر هستند. ایجاد برنامه های کاربردی در دسترس در یک جامعه امکان پذیر است. برای مثال از Scratch لذت کمتری دارد، و کمتر بصری است. این اجازه می دهد تا کودک در دنیای دیگری از برنامه نویسی تکامل یابد، جایی که زبان متفاوت و به زبان انگلیسی است. این نرم افزار را می توان به صورت رایگان در رایانه بارگیری کرد: https://livecode.org/

Algoblocs یک برنامه رایگان وب و موبایل است که   کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران در آن تمرین های کدنویسی زیادی ارائه می شود. چندین متغیر در دسترس هستند (به زبان فرانسوی) و هدف این است که مکان نما، با استفاده از برنامه ای ساخته شود، به دنبال یک شکل هندسی مشخص حرکت کند. هرچه پیش می رویم اشکال پیچیده تر و پیچیده تر می شوند. از 10 سالگی بسیار شهودی و قابل دسترسی است

زبان پایتون یک زبان کامپیوتری بین المللی است: در دبیرستان پوشش داده می شود و اغلب پیچیده است. آشنایی کودکان با این برنامه به آنها امکان می دهد در مدرسه راحت تر باشند. زبان  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  پایتون بر اساس متغیرهای کم و بیش پیچیده ای است که برای کدنویسی باید بدانید. امکان ایجاد برنامه با استفاده از چندین نرم افزار مانند Edupython وجود دارد که به صورت رایگان قابل دانلود هستند. همچنین وب‌سایت‌های خاصی امکان یادگیری رایگان کدنویسی پایتون را می‌دهند: این مورد به‌ویژه فرانسه IO Children's programming class in Tehran I است که از ۱۱ سالگی قابل دسترسی است.


[ بازدید : 5 ]

معرفی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران

يکشنبه 20 اسفند 1402
8:03
مینا اکبری

خواندن برای ایجاد برنامه های کاربردی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران موبایل یا لپ تاپ و توسعه API. این امکان وجود دارد که با استفاده از Ruby به عنوان نقطه شروع، قبل از امتحان سایر زبان های برنامه نویسی برای کودکان، به راحتی کدنویسی را یاد بگیرید.

 

 

 

ساده ترین نرم افزار برنامه نویسی

اگرچه هر کودکی ترجیحات خود را در برنامه نویسی دارد کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  و بنابراین تعیین زبانی که راحت ترین آن را جذب می کند دشوار است، اما ما همچنان به شما توصیه می کنیم که اول از همه زبان هایی را با برنامه های تصویری به آنها آموزش دهید که توجه آنها را جلب کند و او را برانگیزد. علاقه. او می تواند در حین بازی و سرگرمی کدنویسی را یاد بگیرد. او همچنین از دیدن کارکرد پروژه‌هایش و ارائه خدمات به کاربران مختلف غرور زیادی خواهد داشت.

 

علاوه بر این، یادگیری برنامه نویسی با ابزارهایی مانند Scratch یا Blockly که بر روی تصویر متمرکز شده اند، انتقال دانش را برای مربیان تسهیل می کند و نوشتن برنامه های دقیق متناسب ب کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران ا کودکان را ترویج می کند. این ها انواع زبان هایی هستند که بیشتر به کوچولوی شما که می خواهد این فعالیت را شروع کند توصیه می شود، زیرا این برنامه های تصویری علاوه بر رنگارنگی جذاب و هیجان انگیز نیز هستند. کودک هرگز از کدنویسی خسته نمی شود.

 

با این حال، برخی از برنامه نویسان به پایتون به عنوان ساده ترین زبان برنامه نویسی برای یادگیری کودکان اشاره می کنند. دیگران به جای Ruby را انتخاب می کنند که به گفته آنها ساختار واضح تری دارد. از سوی دیگر، جاوا علیرغم اینکه بسیار مفید است، جزو پیچیده ترین زبان ها طبقه بندی می شود. در هر صورت، نکته  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  اصلی این است که کودک شما در هنگام کدنویسی لذت را تجربه کند.

 

 

راه هایی برای آموزش برنامه ریزی به کودک

آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید به فرزند خود کدنویسی را آموزش دهید؟ ما نکاتی را به شما ارائه می دهیم که می توانید از آنها استفاده کنید تا کودک شما بتواند مهارت های بسیار مفیدکلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  قرن 21 را کسب کند و پایه هایی برای ساختن آینده خود و موفقیت در زندگی داشته باشد.

 

  - موافقت کنید که با تغییرات در جهان سازگار شوید

 

بزرگسالان و به‌ویژه والدین در درک اینکه جهان در طول زمان تغییر می‌کند و اینکه شیوه‌های قبلی ممکن است دیگر انتظارات نسل کنونی را برآورده نکنند، مشکل دارند. بنابراین ما باید این جزئیات را بپذیریم و بر این اساس تکامل پیدا کنیم. علاوه بر این، دنیای دیجیتال همچنان فضا را اشغال می کند و در تمام فعالیت های موجود مداخله می کند.

 

علاوه بر این واقعیت که کودکان می‌توانند اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  خود را طراحی کنند، می‌توانند کدنویسی آنلاین را بیاموزند و در عین حال دانش بیشتری مانند توانایی حل مشکلات یا رشد ذهنی خلاق و مبتکر را کسب کنند. جوانان همچنین مهارت های تفکر انتقادی و محاسباتی خواهند داشت.

 

وقتی در مورد کدنویسی صحبت می کنید، باید به خاطر داشته باشید که این زبانی است که به فرزند شما کمک می کند تا با جامعه ارتباط برقرار کند و از پیشرفت های تکنولوژیکی که روز به روز در حال پیشرفت است بهره برداری کند. بنابراین ایجاد یک زبان برنامه نویسی مترادف با یادگیری انگلیسی یا آلمانی به منظور ایجاد روابط و بیان ایده های خود است. با آگاهی از این حقایق، می توانید کودک خود را با کدنویسی آشنا کنید.

 

  - تمرین را در اولویت قرار دهید

 

یادگیری زبان کامپیوتر با استفاده از مبانی نظری بهترین روشی  کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران نیست که بتوان از آن استفاده کرد تا امیدوار باشیم فرزند خود را در زمینه برنامه نویسی برتر ببینیم. در واقع، برجسته کردن تمرین برای ادغام بهتر یادگیری ضروری خواهد بود. پس از به خاطر سپردن اطلاعات ارائه شده توسط مربی، کودک باید هر آنچه را که با بازتولید مثال های ارائه شده در دستورالعمل ها به دست آورده است، اعمال کند. این یادگیری از طریق انجام، راه ایده آلی برای ارتقای ادغام دانش و مهارت است، زیرا به کودک کمک می کند تا همه چیزهایی را که یاد گرفته است به خاطر بسپارد و بهره وری بیشتری داشته باشد.

 

مهم ترین شرطی که به کودک اجازه می دهد تا به سرعت اطلاعاتی را که در طول آموزش برنامه نویسی به او منتقل می شود جذب کند، این است که او باید راحت باشد و از کدنویسی کلاس آموزش برنامه نویسی کودکان در تهران  احساس لذت کند. او مشتاق تر و با انگیزه تر خواهد بود و بنابراین به خود و توانایی هایش اعتماد خواهد داشت.

 

  - از اشتباهات درس بگیرید

 

اغلب گفته می شود که هیچ کس کامل نیست و همه ممکن است اشتباه کنند. این بسیار درست است و فرزند شما نیز حق دارد اشتباه کند یا اشتباه کند. سپس باید به او اجازه دهید آزادانه تمرین خود را انجام دهد و حتی اگر اشتباه کند، تجربه بیشتری کسب کند. با انجام اشتباهات است که او قادر به اصلاح و تعدیل خواهد بود. کودک هرگز نباید از شکست یا عدم موفقیت در برنامه خود بترسد تا به نتیجه رضایت بخشی دست یابد. به همین دلیل تست های سنجش در حین یادگیری کدنویسی ضروری نیست و توصیه نمی شود.

 

کوچولو می تواند با سرعت خودش یاد بگیرد و Children's programming class in Tehran  مشکلاتی را که با آن روبرو می شود حل کند


[ بازدید : 6 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]