همه چیز درباره ی تفاوت اسکرچ پايتون

جمعه 25 اسفند 1402
11:34
مینا اکبری

محتوای معرفتی، پارادایم ها تفاوت اسکرچ پایتون  و روش های برنامه نویسی،

ثبت های نشانه شناختی و انواع فعالیت ها

6.1. محتوای معرفتی

با مشاوره برنامه و مدارک همراه

چرخه 4 ریاضیات (MEN، 2018)، (MEN، 2016)، ما می توانیم

بیان کنید که در این سطح، معلمان تشویق می شوند که الف

رویکرد بسیار سرگرم کننده تفاوت اسکرچ پایتون  با استفاده از نرم افزار Scratch که است

به دلیل سادگی و استحکام آن توصیه می شود. مفاهیم مورد مطالعه هستند

به طور عمده: مفاهیم الگوریتم و برنامه، مفهوم

متغیر، حلقه ها و ساختار شرطی.

خواندن برنامه ها و اسناد همراه

ریاضیات (MEN، 2017)، (MEN، 2019b)، (MEN، 2019a) و SNT (MEN،

2019c) از دوم، نشان می دهد که، برای این کلاس، اهداف بر حسب

دانش عبارت است از تفاوت اسکرچ پایتون  تعمیق مفاهیم معرفی شده در چرخه 4 (متغیرها،

ساختار شرطی و حلقه ها)، در حالی که سه ویژگی جدید را اضافه می کند:

تایپ متغیرها، مفهوم تابع و تولید الف

برنامه به صورت متنی در مورد فعالیت ها این است

به وضوح بیان کرد که آنها باید در خدمت سایر بخش‌ها باشند

برنامه یک زبان برنامه نویسی به سادگی توصیه می شود: آن

این پایتون است. این ب تفاوت اسکرچ پایتون ه دلیل سادگی و محبوبیت آن انتخاب شد (وسیع

اکوسیستم در حوزه آموزشی).

فراتر از مطالب معرفتی تجویز شده توسط نهاد از طریق

اسناد رسمی آن، برنامه نویسی در پایتون درایوهای

فراگیران برای مقابله با یک سری از انواع جدید دانش

فنی. در واقع، محیط Scratch به شما امکان می دهد تمرکز کنید

فقط در بخش الگوریتمی با پیشنهاد الف

برنامه نویسی سطح بسیار آموزش  تفاوت اسکرچ پایتون برنامه نویسی نوجوانان  بالا که تمام بخش فنی مرتبط را پنهان می کند

توسط ماشین بلوک ها کنترل کامل نحوی و

معناشناسی جزئی با شکل و رنگ آنها. برنامه ها هستند

راه اندازی با راه اندازی در رویدادها، خروجی ها توسط انجام می شود

بیان یا اعمال "الف ها".

زبان پایتون برای اهداف آموزشی طراحی نشده است. او

استفاده مستلزم آموزش برنامه نویسی نوجوانان  نصب یک ویرایشگر کد و a

مترجم بسته به محیط توسعه تفاوت اسکرچ پایتون  انتخاب شده، می تواند باشد

برای ذخیره کد منبع برنامه در درخت ضروری است

از سیستم فایل کامپیوتر و سپس تفسیر را اجرا کنید

با وارد کردن یک خط فرمان در کنسول برنامه

Sticef – جلد. 28، شماره 3 - 2021

فن آوری برای یادگیری علوم کامپیوتر

از مهدکودک تا دانشگاه

13

سیستم کامپیوتری. به عنوان بخشی از یادگیری زبان

بنابراین، یادگیری پایتون تفاوت اسکرچ پایتون  برای زبان آموزان ضروری می شود

دانش، حتی جزئی و غیر دقیق، در مورد معماری

ماشین آلات و سیستم عامل ها محدودیت های جدید

نیز ظاهر می شود: نیاز به تصحیح نحوی و

معناشناسی متن برنامه، مسدود کردن در صورت بروز خطا، مدیریت

در کنسول سیستم ورودی-خروجی که امکان تعامل را فراهم می کند

با برنامه همه اینها در واقع مجموعه ای از

دانش فنی جدید که می تواند در یادگیری اختلال ایجاد کند

مواردی که توسط موسسه تجویز می شود. در واقع، خطری که دانش آموزان متحمل می شوند

در طول این مواجهه فراوان و ناگهانی با عناصر جدید

وقوع اضافه بار شناختی (سولر، 1988) به طور بالقوه است

مضر برای درک مفاهیم الگوریتمی مورد هدف

برنامه های آموزشی

6.2. پارادایم ها و روش های برنامه نویسی

انتقال از نرم افزار اسکرچ به برنامه نویسی پایتون باعث می شود

تغییر در پارادایم و روش برنامه نویسی. که در

در واقع، نرم افزار Scratch اجازه برنامه نویسی شی گرا را می دهد. THE

کد توسط اشیا حمل می شود: "الف ها" و با اصلاح آنها عمل می کند

ویژگی ها (موقعیت، ظاهر، صداها یا پیام های منتشر شده). هر یک

برنامه، لزوماً به یکی از این اشیاء متصل می شود بنابراین می توان

یکی از روش های او در نظر گرفته شده است. از زبان پایتون استفاده می شود

کلاس دوم به صورت امری، یعنی با اجرای a

دنباله ای از دستورالعمل ها که مقادیر متغیرها را تغییر می دهند. او

معلوم می شود که تغییرات Scratch Python difference  پارادایم های برنامه نویسی می تواند

 


[ بازدید : 7 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]