کسب درآمد از بازی

پنجشنبه 26 اسفند 1400
22:12
مینا اکبری

. برنده جهان

صفحه کسب درآمد از بازی اصلی WorldWinner

از طریق World Winner، یک پلتفرم بازی مبتنی بر وب و برنامه، می توانید وارد مسابقات مختلف بازی شوید و پول نقد برنده شوید. شما واریز می‌کنید، یک تورنمنت را انتخاب می‌کنید، بازی می‌کنید و منتظر نتیجه می‌شوید تا درآمدتان برداشت شود. مسابقات بازی موجود عبارتند از Spades، Super Plinko، و Angry Birds.

حداقل هزینه ورود 0.25 دلار است و سایت به شما امکان می دهد قبل از شرکت در مسابقات به صورت رایگان تمرین کنید. برای پرداخت هزینه های خود فقط می توانید از PayPal یا کارت اعتباری یا نقدی استفاده کنید. وقتی برنده‌های خود را نقد می‌کنید، بر روی همان کارت حساب می‌شوند. World Winner همچنین زمانی که کسب درآمد از بازی کد تبلیغاتی WELCOME را وارد می‌کنید و اولین واریز خود را انجام می‌دهید، یک اعتبار 10 دلاری پاداش به شما ارائه می‌دهد.

برنامه هایی که مسابقات نقدی رایگان را ارائه می دهند

این برنامه‌ها برای پیوستن و استفاده کاملاً رایگان، هدایا، مسابقات چیزهای بی اهمیت و راه‌های سرگرم‌کننده دیگر را برای برنده شدن جوایز نقدی واقعی ارائه می‌دهند. شما اغلب پرداختی را مشاهده نمی کنید، اما اغلب جوایز بزرگی با آنها مرتبط است.

11. HQ Trivia

اگرچه در چند سال گذشته با مشکلاتی روبرو بوده است، اما HQ Trivia در مارس 2020 برای کاربران iOS که از چیزهای بی اهمیت برای بازی کردن بازی های درآمد واقعی لذت می برند، دوباره راه اندازی شد.

برای استفاده از آن، باید برنامه را بر روی iPhone، iPad یا دیگر ایرانیان سایبر دستگاه های اپل خود دانلود کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. هر روز، می‌توانید در یک زمان خاص، معمولاً حدود ساعت 9:00 شب، وارد شوید. EST، برای شرکت در تورنمنت های بازی های چند نفره زنده و چیزهای بی اهمیت. برنده هر شب یک جایزه نقدی کسب درآمد از بازی دریافت می کند.

هیچ هزینه ای برای شرکت در مسابقه وجود ندارد، اما اینکه چقدر می توانید برنده شوید در هر تورنمنت متفاوت است. برای واریز برنده های خود باید یک حساب پی پال متصل کنید.

موجود در: اندروید، iOS

راه های بیشتر برای کسب درآمد از بازی ها.اگر علاقه مند به کسب درآمد از طریق بازی هستید، راه های مختلفی فراتر از بازی های ذکر شده در بالا وجود دارد.

12. در ورزش های الکترونیکی رقابت کنید

رقیب ورزش های الکترونیکی

ورزش های الکترونیکی از کسب درآمد از بازی اواخر دهه 2000 محبوبیت زیادی پیدا کردند. جوایز برتر در تورنمنت های بزرگ به طور منظم بیش از 1 میلیون دلار است. دی سی استودیو | شاتر استاک

اگر دائماً دوستان خود را در Call of Duty شکست می دهید یا در مسابقات آنلاین رقابت می کنید، ممکن است بخواهید ورزش های الکترونیکی را در نظر بگیرید.

ورزش الکترونیکی یک صنعت چند میلیون دلاری است که در آن بازیکنان در مسابقات سازماندهی شده چه به صورت حرفه ای و چه آماتور به رقابت می پردازند. این مسابقات به صورت زنده کسب درآمد از بازی تماشا و برای میلیون ها طرفدار پخش می شود. بازی های مبارزه ای، شوترهای اول شخص و بازی های کارتی در بین گیمرهای ورزش های الکترونیکی محبوب هستند.

میانگین دستمزد گیمرهای ورزش های الکترونیکی 60000 دلار است کسب درآمد از بازی  و گیمر پردرآمد تا سال 2020 بیش از 6,000,000 دلار درآمد شغلی دارد. در ایالات متحده، برخی از جوایز برتر برای مسابقات ورزش های الکترونیکی تا 200,000 دلار در هر تورنمنت دریافت می کنند.


[ بازدید : 51 ]

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

دوشنبه 9 اسفند 1400
18:10
مینا اکبری

این یک پیشنهاد است که برای مدارس کتاب ماینکرافت فارسی رایگان و جوامع بزرگ طراحی شده است، اما از می 2018 بخشی از نسخه آموزشی (شیمی) به صورت رایگان در Minecraft استاندارد در دسترس است. کار گروهی در یک محیط امن، کودکان با بازی یاد می گیرند (یادگیری مبتنی بر بازی).

آنها به عنوان شخصیت های انتخابی حرکت می کنند، نام خود را بر روی آنها اعمال می کنند، که همیشه پس از ورود به سیستم نمایش داده می شود، در بازی تعامل می کنند، اقدامات تعیین شده را انجام می دهند یا پروژه خود را ایجاد می کنند، به عنوان مثال با تقسیم وظایف (کار تیمی). معلم نیز با ورود به بازی وارد بازی می شود.

کتاب ها و ابزارک های Minecraft

موضوعات می توانند متنوع باشند و از یک راهنمای شخصیت به عنوان مربی استفاده کنند. ارتباط از طریق اسلیت ها و پردازشگرهای کلمه صورت می گیرد که همه می توانند از آنها استفاده کنند. تخته سنگ، فراتر ازتوضیحات، حاوی پیوندهایی برای اطلاعات بیشتر یا ویدیوها باشد.

دانش‌آموزان می‌توانند به‌تدریج با عکس‌ها و سلفی‌های خود کتاب ماینکرافت فارسی رایگان از دنیای Minecraft یک نمونه کار خوب بسازند، که در نهایت به شرح کارهای هر بازیکن تبدیل می‌شود.

آزمایشگاه شیمی آموزش Minecraft توسط EttoCraft

حالت آموزش در آموزش Minecraft گام به گام نحوه استفاده از کلیدها و صفحه کلید برای انجام اقدامات مختلف را توضیح می دهد. در زیر برای مشاهده نمونه های استفاده از آموزش Minecraft به تفکیک سن و موضوعات مختلف، لینک هایی را برای اطلاعات بیشتر به زبان انگلیسی مشاهده خواهید کرد:

در اینجا نیز مفاهیم، ​​که می توان توضیح داد - از هنر، تاریخ، علم، ریاضیات و هندسه. چندین گواهی مهم در مورد استفاده از Minecraft وجود دارد، به عنوان مثال در آموزش یک زبان خارجی، که در آن کودکان به روشی طبیعی و فعال، شامل احساسات و خودانگیختگی متعلق به آنها، یاد می گیرند. ویدیویی از یک معلم زبان انگلیسی که از Minecraft برای کتاب ماینکرافت فارسی رایگان تدریس استفاده می کند را تماشا کنید:

آموزش Minecraft | جیمز یورک | TEDxTokyo Teachers مزایای Minecraft برای یادگیری و آموزش ^

قیمت ارزان، با خرید مجوز می توانید آن را روی چندین دستگاه از ایرانیان سایبر یک نوع نصب کنید، بنابراین می توانید از Minecraft در کل خانواده استفاده کنید.

به روز رسانی رایگان؛دید سه بعدی را توسعه می دهد.مفاهیم ریاضی، شیمیایی، هندسی و منطقی را توسعه می دهد.خلاقیت و حل مسئله را توسعه می دهد.

برای یادگیری خواندن و نوشتن مفید است.کودکان اشتباه یاد می گیرند، به روشی جذاب و بازیگوش کاوش می کنند.

اگر کودکان تحقیق کنند و آموزش‌های آموزشی را به زبان کتاب ماینکرافت فارسی رایگان اصلی در یوتیوب تماشا کنند، انگلیسی را آموزش می‌دهد/ بهبود می‌بخشد.

این یک بازی ایمن است که به صورت خصوصی استفاده شود. سطح خشونت محدود و مجازی است.

این یک بازی انعطاف پذیر است - مناسب برای گروه های سنی و مهارت های مختلف.

شما را به یادگیری برنامه نویسی تشویق می کند، کتاب ماینکرافت فارسی رایگان به شما امکان می دهد کدها را ببینید و/یا آنها را تغییر دهید (استفاده مکرر از بلوک های فرمان شناخته شده است)

داستان ماشین استخراج Minecraft EttoCraft معایب بازی Minecraft ^

اعتیاد آور است این شامل چنین سطحی می شود که کودکان با صرف ساعت های بیش از حد بازی، زمان خود را از دست می دهند.

گرافیک در مقایسه با دیگر کتاب ماینکرافت بازی های مدرن بسیار ساده است.


[ بازدید : 121 ]

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

دوشنبه 9 اسفند 1400
18:07
مینا اکبری

بلوک های کتاب ماینکرافت فارسی رایگان سازنده Minecraft

شما می توانید مدارهای "الکتریکی" (سنگ قرمز) بسازید، پیستون ها را کار کنید، درها را باز کنید و مکانیزم های بسیار پیچیده ایجاد کنید.

توپ فوق العاده Minecraft با AI Voice

شما نیازی به کتابچه راهنمای کاربر ندارید، شما با بازی یاد می گیرید و هر روز چیزهای جدیدی را کشف می کنید، از جمله پرواز، شنا، ایجاد ابزار جدید، جعل سلاح یا انجام "جادو".

بلوک های تجهیزات Minecraft حالت خلاقانه Minecraft ^

در حالت خلاقانه (و صلح آمیز)، هیچ چیز نمی تواند لذت ایجاد، دستکاری و استفاده از منابع نامحدود از جمله اوباش حیوانات را که بازی ارائه می دهد، متوقف کند. اگر این کافی نبود، حتی می توانید پرواز کتاب ماینکرافت فارسی رایگان کنید! معمولاً اولین قدم است، جایی که کاربران تازه کار دنیای Minecraft را کشف می کنند و سپس به حالت بقا می روند تا هیجان خطرات مختلف را تجربه کنند.

با آخرین نسخه، برای دانشمندان جوان، آزمایشگاه شیمی در دسترس است که با آن می توان آزمایش های سرگرم کننده زیادی را انجام داد. شیمی به درستی خود را به مونتاژ و جداسازی عناصر کمک می کند. بچه ها یک آزمایشگاه شیمی واقعی با خالق عناصر، مخلوط ها، جدول آزمایشی در اختیار دارند و می توانند جدول تناوبی را ایجاد کنند.

دوره را با Minecraft STEM، Coding، Soft-Skills بیاموزید

دوره ای را برای کودکان ارائه دهید تا با بازی Minecraft Coding، آموزش رشته های STEM، علوم، ریاضیات، تاریخ، جغرافیا، انرژی، مدارها، حل مسئله، مهارت های نرم، یاد بگیرند کتاب ماینکرافت فارسی رایگان. نسخه های معلم و کلاس

Minecraft Survival Mode ^

در حالت بقا، شما باید زنده بمانید و از منابع کمیابی که محیط (خصمانه) به ایرانیان سایبر ما ارائه می دهد بهترین استفاده را ببرید و ابزار بسازید، کشت کنید، شکار کنید و غیره. گرسنه می‌شوی، نفس خود را از دست می‌دهی، می‌میری….

باید منابع ساخت سرپناه و ابزار تهیه کرد تا بتوان غذا پیدا کرد و زراعت کرد. زندگی در بقا واقعا سخت و خسته کننده است، به علاوه شما باید بر موانع غلبه کنید، که نشان دهنده مبارزه با اوباش، انواع مختلفی از هیولاها هستند که معمولاً با سقوط تاریکی حمله می کنند.

همچنین از این حالت برای مبارزات با ساخت زره های ویژه، کتاب ماینکرافت فارسی رایگان افکت ها، معجون ها و موارد دیگر برای شکست دادن حریف استفاده می شود. برای مثال، در اینجا یک ویدیو از حالت بقای چند نفره است:

مبارزه ماین کرافت اتتو تیم در مقابل توماس

همچنین نسخه جداگانه ای از بازی وجود دارد که به صورت جداگانه و برای سرگرمی خالص به نام Minecraft Story Mode خریداری می شود که در آن به عنوان قهرمان داستان در یک ماجراجویی شرکت می کنید و در زمان های مناسب تصمیم می گیرید که کدام مسیر / تصمیم / رفتار را انتخاب کنید.

حالت داستانی Minecraft کدنویسی و حل مسئله با Minecraft - زمان برنامه نویسی در CoderDojos و در مدرسه ^

Minecraft به ایده ترویج برنامه نویسی در بین کودکان پیوسته و فعالیت های ویژه ای را برای رویداد بین المللی Ora del Codice با شخصیت های معروف خود انجام می دهد. با سفر در محیط های مختلف، کتاب ماینکرافت فارسی رایگان بازیکن به چالش کشیده می شود تا موانع مختلف را با دستورات مناسب، ترجمه شده در زمان واقعی و قابل مشاهده در جاوا اسکریپت، حل کند.

کل مسیر بازی همراه با کدنویسی با ویدیوهایی از یوتیوب‌های معروف همراه است که قسمت‌ها را واضح‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند، همه در یک مینی داستان در مورد موقعیتی که شخصیت‌ها در آن یافت می‌شوند گنجانده شده است. فعالیت ایده آل برای انجام در CoderDojos

Minecraft - Hour of Code: Introنسخه کتاب ماینکرافت آموزشی Minecraft برای مدارس، اما نه تنها… ^


[ بازدید : 42 ]

بازی ماینکرافت چیست؟

سه شنبه 12 بهمن 1400
17:00
مینا اکبری

در یک رابطه همیشه باید جایی برای بازی ماینکرافت چیست؟ انتقاد وجود داشته باشد. اما همیشه باید انتقاد سازنده و گفتاری باشدMinecraft یک پدیده است. او چند سال پیش محبوب ترین بازی بود، اما بازی همچنان به خوبی ادامه دارد و جمعیت زیادی از طرفداران را دور خود جمع می کند. راز موفقیت چیست؟

اگرچه Minecraft در 18 نوامبر 2011 راه اندازی شد، منشا آن را می توان به سال 2009 جستجو کرد، زمانی که اولین نسخه آزمایشی عمومی منتشر شد. خالق آن Markus "Notch" Person به طور جدایی ناپذیری با Minecraft پیوند خورده است. و اگرچه او دیگر با این پروژه در ارتباط نیست، شرکت او Mojang AB در چند سال پس از انتشار Minecraft به چنان سطحی رسید که در سال 2014 توسط مایکروسافت به مبلغ حیرت‌انگیز 2.5 میلیارد دلار خریداری شد. از طرف دیگر، نویسنده آن یک عمارت بزرگ در بورلی هیلز برای خود یک لحظه پس از فروش خرید. چرا غیرقابل تفکیک؟ زیرا اگرچه مایکروسافت این بازی را در طول سال ها بازی ماینکرافت چیست؟ توسعه، بهبود و ارتقا داده است، اما در ذهن بازیکنان، این بازی همیشه محصول ناچ خواهد بود.

این شما را علاقه مند خواهد کرد Minecraft یک رکورد دیگر شکست - موفقیت بازی مارکوس پرسون چیست؟ Minecraft سومین بازی محبوب در تاریخ است - بیش از 50 میلیون واحد فروخته شده است

Minecraft چیست؟

هیچ پاسخ روشنی برای این سوال وجود ندارد. از یک طرف می توان در مورد یک بازی بقا (یعنی بقا) در جهان باز صحبت کرد. از سوی دیگر، این یک سایت ساخت‌وساز عظیم است که به شما اجازه می‌دهد تا تخیل سازندگان مجازی را که می‌خواهند و می‌توانند چیزهای شگفت‌انگیزی از بلوک‌های مربعی خلق کنند، اجرا کنند. ایده پشت این بازی که در آن اکشن را از دید اول شخص می بینیم (البته امکان دید سوم شخص نیز وجود دارد)، ساخت و تخریب سازه هایی متشکل از بلوک هاست. دنیای Minecraft مانند بازی های دیگر نیست، به نظر می رسد مانند یک زمین بازی بلوک بزرگ، جایی که همه چیز عمدتا از مکعب ساخته شده است. کوه ها، دشت ها، جنگل ها، بازی ماینکرافت چیست؟ آب انبارها وجود دارد. علاوه بر این، این منطقه منقرض نشده است - ما اوباش داریم، یعنی مهاجران، هیولاها و حیوانات (گاو، خوک، مرغ). نحوه بازی شما بستگی به حالت بازی انتخابی شما دارد. ما فقط می‌توانیم بسازیم، نه اینکه واقعاً خودمان را به چیزی محدود کنیم، همچنین می‌توانیم حالت بقای کلاسیک را بازی کنیم. در اینجا شما باید برای بقا، غذا و مواد خام بجنگید، که پس از آن ما هر آنچه را که فکر کنیم و تخیل ما اجازه دهد از آنها بسازیم.

همچنین ببینید: Minecraft اینگونه به بچه های ایرانیان سایبر لهستانی آموزش می دهد! پدیده Minecraft از کجا آمده است؟

تولید ناچ ممکن است مورد توجه قرار نگیرد و در سرنوشت صدها، اگر نه هزاران، تولید مستقل دیگر سهیم باشد. هیچ ناشر بزرگی پشت این شرکت جوان وجود نداشت و میلیون ها دلار برای تبلیغ این عنوان سرمایه گذاری نشد. با موفقیت در یوتیوب که تا حد زیادی به محبوبیت این بازی کمک کرده است، شگفت زده شد. مانند قارچ پس از باران، کانال های بازی ماینکرافت چیست؟ جدیدی که با Minecraft سروکار دارند در سراسر جهان ایجاد شد. بنابراین بازیکنان بیشتر و بیشتری در مورد بازی یاد گرفتند، انجمن ها و ... حتی کانال های بیشتری تشکیل شد. در واقع، حتی محبوب‌ترین یوتیوب‌برهای لهستانی امروز که اصلاً با بازی‌ها سروکار ندارند، با Minecraft شروع کردند که آنها را در بین بینندگان تبلیغ کرد.

فنی  در حال تغییر است! ایمیل شما...مشترک شدن در خبرنامه

این بازی همیشه برای نمایش زنده بسیار سپاسگزار بوده و خواهد بود. مردم همیشه مشتاق تماشای ساختن شخص دیگری بوده اند. همچنین تغییرات بیشتری وجود داشت که علاقه بازیکنان را برانگیخت، جامعه متمرکز بر بازی مسئول ایجاد ساختمان ها بود و کانال های محبوب یوتیوب راهی برای نشان دادن آنها بود. و اگرچه بزرگترین رونق برای Minecraft مدتهاست که سپری شده است، حتی در طرح اصلی ما هنوز کانال هایی وجود دارد که تقریباً به طور کامل بر روی این تولید متمرکز شده اند - به عنوان مثال RoxMB که من بازی ماینکرافت چیست؟ این فرصت را داشتم که در دو جلسه که توسط مایکروسافت با شعار برنامه نویسی برگزار شد ملاقات کنم. ماین کرافت.

در زیر بیشتر بخوانید Minecraft فقط یک "بازی احمقانه" نیست. چون بازی های احمقانه آنقدرها هم نمی فروشندMinecraft فقط یک "بازی احمقانه" نیست. چون بازی های احمقانه آنقدرها هم نمی فروشند

یاکوب شسنی JAKUB SZCZĘSNYبتا Minecraft: نسخه ویندوز 10 با سیستم بازی ماینکرافت جدید مایکروسافت آغاز خواهد شد بتا Minecraft: نسخه ویندوز 10 با سیستم جدید مایکروسافت آغاز خواهد شد  PW پاول وینیارسکیPAWEŁ WINIARSKI


[ بازدید : 42 ]

بازی ماینکرافت چیست؟

سه شنبه 12 بهمن 1400
16:57
مینا اکبری

Redstone - همه کاره ترین مواد بازی ماینکرافت چیست؟ در بازی است. می توان از آن برای ایجاد معجون استفاده کرد یا به عنوان یک ماده سازنده صنایع دستی، می تواند دستگاه ها را تغذیه کند.

MINECRAFTMINECRAFT برای کودکان واژه نامه MINECRAFT قوانین بازی MINECRAFT

معلم تاریخ. می دود و می نویسد. او دوست دارد دانه های ژله ای را برش دهد، کتاب بخواند، نظم را حفظ کند، راه برود، پازل انجام دهد و بازی پسرانش را تماشا کند. ملکه نظم و انضباط که ما را پیچیده می کند.

همچنین ببینید عشق باید خوب باشد چه مفهومی داره؟ این به این معنی است که باید ما را به پیشرفت وادار کند، خوشحال باشیم، قدر خود را بدانیم. هنگامی که رابطه خوب است، احساسات بین شرکا خالص بازی ماینکرافت چیست؟ و مثبت است و فرد مورد علاقه به ما محبت و احترام نشان می دهد، عزت نفس به خطر نمی افتد. وقتی رفتارهای خاص شریک زندگی شما را نابود می کند، فرق می کند..

هیچ کس مانند کسی که دوستش دارید نمی تواند به شما بال بدهد، روحیه شما را بالا ببرد، شما را متقاعد کند که مهم و ارزشمند هستید. و هیچ کس نمی تواند به این راحتی به شما صدمه بزند. زیرا وقتی دوست داریم، دوست داریم کسانی که دوستشان داریم بهترین فکر را در مورد ما داشته باشند. ما به شدت انتقاد آنها را می پذیریم و به شدت ابراز تحسین آنها را احساس می کنیم. ما اطمینان داریم که هر کاری که او می گوید یا انجام می دهد با حسن نیت انجام می شود. اما این همیشه صدق نمیکند ...

کدام رفتار شریک زندگی بر عزت نفس ما تأثیر منفی می گذارد؟

1. کاری نمی کند که بازی ماینکرافت چیست؟ شما احساس مهم بودن کنید

او به هیچ وجه سعی نمی کند کاری کند که شما برایش مهم باشید. او هیچ کاری برای شما انجام نمی دهد که باعث شود نسبت به او احساس خاصی داشته باشید.

2. کنترل کامل رابطه را به دست می گیرد

این نشان دهنده عدم اعتماد به شما است. او می خواهد ایرانیان سایبر همیشه مسئول رابطه شما باشد زیرا "شما نمی توانید تصمیمات خوبی بگیرید."

3. این احساس به شما نمی دهد که او شما را درک می کند

انگار به زبان های مختلف صحبت می کنید. بازی ماینکرافت چیست؟ در نتیجه باعث می شود احساس کنید افکار و نظرات شما بی اهمیت هستند. شما فکر می کنید باید سکوت کنید زیرا هیچ کس شما را درک نمی کند.

۴- درام را دوست دارد

فضایی از اضطراب و نگرانی را در رابطه حفظ می کند. و او همیشه دوست دارد "چیزی از هیچ" خلق کند. جزئیات را اغراق می کند، به دنبال "حفره هایی در کل" می گردد.

5. باعث می شود احساس بی اهمیتی و ضعف کنید

او به شما توهین می کند. من با شما به عنوان یک برابر رفتار نمی کنم. این باعث می شود شما احساس بار و شکست کنید.

6. او به شما این احساس را می دهد که عشق او به شما تحت شرایط خاصی اداره می شود

نمی توانید مطمئن باشید که در یک لحظه از بین بازی ماینکرافت چیست؟ نمی رود. شما به شدت با او محتاط هستید، زیرا نمی دانید در چه نقطه ای پاشنه آسیب دیده می چرخد ​​و خانه را ترک می کند.

7. او به مسائلی که برای شما و افرادی که دوست دارید و مورد تحسین شما هستند اهمیتی نمی دهد

چون تو چی میدونی به هر حال، شما بازی ماینکرافت نمی توانید رفتار و نگرش یک نفر را به درستی قضاوت کنید.

8. او بیش از حد از شما انتقاد می کند


[ بازدید : 41 ]

اسکرچ جونیور

يکشنبه 26 دی 1400
16:03
مینا اکبری

بازی‌ها و انیمیشن‌های اسکرچ جونیور تعاملی خود را روی رایانه‌شان بسازند و با آپلود آنها در وب‌سایت Scratch با جامعه آنلاین به اشتراک بگذارند. بدون اینترنت؟ مشکلی نیست برنامه Scratch به شما امکان می دهد پروژه های Scratch را بدون اتصال به اینترنت ایجاد کنید. با بیش از 43 میلیون کاربر ثبت شده، Scratch اکنون بزرگترین انجمن کدنویسی خلاقانه برای کودکان در جهان است. 

انجمن آنلاین Scratch در قلب Scratch به عنوان یک ابزار مشارکتی قرار دارد. کاربران اسکرچ می‌توانند هر پروژه‌ای را در وب‌سایت اسکرچ ریمیکس کنند تا ایده‌های خود را تغییر دهند و اضافه کنند. ما بر این باوریم که ترکیب مجدد پروژه های دیگران یک راه عالی برای یادگیری برنامه نویسی و ایجاد پروژه های جالب است. از طریق ریمیکس، ایده های خلاقانه در جامعه اسکرچ پخش می شود و همه از آن سود می برند. با روحیه همکاری، اسکرچ از نظرات کاربران و مجموعه پروژه های موضوعی در استودیوهای اسکرچ نیز پشتیبانی می کند.

Scratch در میلیون‌ها هزار مدرسه اسکرچ جونیور در سراسر جهان، در بسیاری از حوزه‌های موضوعی مختلف (از جمله هنرهای زبان، علوم، تاریخ، ریاضیات و علوم کامپیوتر) استفاده می‌شود. می‌توانید در مورد استراتژی‌ها و منابع استفاده از Scratch در مدارس و سایر محیط‌های آموزشی (مانند موزه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز اجتماعی) در صفحه مربیان و صفحه Scratch in Practice (SiP) ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Scratch و سازمان های شریک به نوآوری با روش هایی برای ادغام Scratch با سایر فناوری ها و تجربیات از طریق کتابخانه برنامه های افزودنی خود ادامه می دهند. برای مثال، بلوک‌های داخلی داخلی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند دستگاه‌های فیزیکی را برنامه‌ریزی کنید (مانند کیت‌های رباتیک micro:bit، MaKey MaKey و LEGO). همچنین یک سایت برنامه‌های افزودنی آزمایشی وجود دارد که از ادغام با سخت‌افزار و فناوری‌های پیشرفته‌تر مانند اینترنت اشیا (IoT) و اسکرچ جونیور واقعیت افزوده (A/R) پشتیبانی می‌کند. تیم به مرور زمان به افزودن برنامه‌های افزودنی جدید ادامه خواهد داد، بنابراین آنچه می‌توانید با Scratch انجام دهید در طول زمان به رشد خود ادامه می‌دهد!

گروه Lifelong Kindergarten در MIT و همکارانش به تحقیق ایرانیان سایبر درباره نحوه استفاده و یادگیری افراد با Scratch ادامه می دهند. درباره تحقیقات و آمار Scratch بیشتر بیاموزید.

چرا این کار را می کنیم؟

ماموریت ما این است که برای همه اسکرچ جونیور کودکان، با هر زمینه‌ای، فرصت‌هایی برای تصور، خلق کردن و همکاری فراهم کنیم - تا بتوانند دنیای فردا را شکل دهند.

ما دنیایی را متصور هستیم که در آن همه کودکان، از هر پیشینه، می توانند مشارکت کنندگان کامل و فعال جامعه فردا باشند. بوت کمپ کدنویسی چیست؟

بوت کمپ های کدنویسی در دهه گذشته برای پر کردن خلاء استعدادها ظهور کردند. شرکت‌های فناوری مشاغل بیشتری نسبت به متقاضیان واجد شرایط داشتند و تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با مدرک چهار اسکرچ جونیور ساله نمی‌توانست نیازهای روزافزون صنعت را برآورده کند.

فرض برنامه‌نویسی بوت کمپ‌ها در نام ضمنی است: یادگیری کدنویسی در قالب فشرده و دقیق. پیشگامانی مانند Dev Bootcamp در سانفرانسیسکو و The Iron Yard در گرین‌ویل، کارولینای جنوبی، برنامه‌هایی اسکرچ جونیور را طراحی کردند تا دانش‌آموزان را در عرض چند ماه به جای چند سال آماده کار کنند.


[ بازدید : 42 ]

اسکرچ جونیور

يکشنبه 26 دی 1400
16:00
مینا اکبری

بلوک کلاه بلوکی با اسکرچ جونیور یک برآمدگی در بالای آن است و برای شروع یک اسکریپت بر اساس یک شرایط از پیش تعریف شده استفاده می شود.

به پالت رویدادها بروید و وقتی پرچم روی بلوک کلاه کلیک کردید، آن را بکشید و رها کنید.

اکنون به مرحله بروید و سپس روی پرچم سبز ضربه بزنید تا اسکریپت شروع شود.

اسکریپت حرکتی توبی

ساختن توبی که انگار در حال راه رفتن است

سپس، یک بار روی نماد Tobi ضربه اسکرچ جونیور بزنید. سه دکمه زیر آن ظاهر می شود. در سمت چپ دکمه ویرایش است. با ضربه زدن روی آن، تنظیمات Sprite باز می‌شود، مشابه تب Costumes در نسخه دسکتاپ PictoBlox.

روی دکمه Costume ضربه بزنید. خواهید دید که 4 ظاهر یا لباس وجود دارد. خارج از اینها 4، جابجایی بین راه رفتن 1 و راه رفتن 2 باعث می شود توبی به نظر برسد که در حال راه رفتن است.

از آنجایی که ما روی ظاهر Tobi کار می کنیم، از بلوک هایی از پالت Looks استفاده می کنیم. سوئیچ لباس را بکشید و رها کنید تا در قسمت اسکریپت مسدود شود.

بلوک کت و شلوار اسکرچ جونیور سوئیچ Tobi Walking 1 را از منوی کشویی انتخاب کنید.

برای کپی کردن بلوک، آن را به مدت طولانی فشار دهید. Tobi Walking 2 را از منوی کشویی بلوک دوم انتخاب کنید.

یک بلوک انتظار با تأخیر 0.2 ثانیه در زیر هر لباس سوئیچ اضافه کنید تا همه بلوک‌ها را مسدود کرده و کنار هم قرار دهید.

یک بلوک برای همیشه برای اجرای اسکریپت برای همیشه اضافه کنید.

در نهایت، بلوک کلاه کلیک شده با پرچم را ایرانیان سایبردر بالای اسکریپت اضافه کنید و این اسکریپت را اجرا کنید.

از آنجایی که هر دو اسکریپت بلوک اسکرچ جونیور کلاه یکسانی دارند، هر زمان که روی پرچم کلیک کنیم با هم اجرا می شوند.

با کلیک بر روی این دکمه می توانید به حالت تمام صفحه بروید. حالا بر روی دکمه پرچم کلیک کنید.

ساخت توبی واک

و بس! شما با موفقیت اولین کد خود را در PictoBlox نوشتید! اکنون هیچ چیز نمی تواند شما را از آزادسازی تخیل خود باز دارد و با آن معجزه کنید. ب-)در مورد نوآوری

ما از کدنویسی خلاق برای همه پشتیبانی می کنیم.

چه کار می کنیم؟

Scratch به جوانان کمک می کند تا یاد اسکرچ جونیور بگیرند خلاقانه فکر کنند، استدلال سیستماتیک داشته باشند و به طور مشترک کار کنند - مهارت های ضروری برای زندگی در قرن بیست و یکم.

Scratch برای اولین بار به عنوان یک برنامه دسکتاپ در سال 2007 توسط گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT راه اندازی شد. Scratch با الهام از لوگوی زبان برنامه نویسی اولیه، به عنوان یک پلتفرم منبع باز و مبتنی بر بلوک برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از بیان خلاق توسعه داده شد. اسکرچ جونیور Scratch 3.0 که در سال 2019 راه اندازی شد، برای کار در هر مرورگر فعلی و روی دستگاه های مختلف - از جمله دستگاه های لمسی مانند تبلت ها، طراحی شده است. بچه‌ها می‌توانند داستان‌ها، 


[ بازدید : 34 ]

تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور

شنبه 11 دی 1400
14:28
مینا اکبری

Scratch می تواند به راحتی بر روی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور مرورگرهای وب، رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها و تبلت های شما اجرا شود. شما همچنین می توانید پروژه های خود را در تلفن خود مشاهده کنید اما نمی توانید آنها را ویرایش کنید. مرورگرهای وب پشتیبانی شده رسمی در دسکتاپ عبارتند از - کروم، اج، فایرفاکس و سافاری. در رایانه لوحی، این است - Mobile Chrome، Mobile Safari. بررسی اجمالی

دانش آموزان از برنامه Scratch Jr. برای ایجاد، مقایسه و تضاد کاراکترها استفاده خواهند کرد. این درس مقدماتی شامل مهارت‌های پایه‌ای است که دانش‌آموزان برای شروع استفاده از Scratch Jr به آن‌ها نیاز دارند، بنابراین یک «اولین پروژه» عالی با دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

یک دستگاه برای هر دانش آموز در دسترس داشته باشید (توجه: دستورالعمل ها برای iPad نوشته شده است، اما این برنامه در دستگاه های Android و ChromeOS نیز موجود است).

-اطمینان حاصل کنید که برنامه "Scratch Jr." بر روی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور تمامی دستگاه ها نصب می شود این یک برنامه رایگان در فروشگاه برنامه iOS، فروشگاه Google Play، یا فروشگاه وب Chrome است.

-این طرح درس را بخوانید. معلم دانش آموزان را در هر مرحله از مسیر هدایت می کند، بنابراین خود را با محصول نهایی آشنا کنید.

مقدمه و گرم کردن (بدون فناوری)

"علوم کامپیوتر" را معرفی کنید - کامپیوترها چگونه در دنیای اطراف ما استفاده می شوند؟

مثال: در اتومبیل، ماشین لباسشویی، تلفن، ساعت، کامپیوتر همه جا هست!

اصطلاحات کلیدی مانند اشکال زدایی، ایرانیان سایبر الگوریتم، کد، برنامه نویسی و غیره را تعریف کنید.

داستان اصلی را برای اشکال زدایی جستجو کنید - و دانش آموزان را با نام Gracie Hopper آشنا کنید!

کدگذاری را با دادن دستورالعمل های گام به گام برای تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور جابجایی مربی نشان دهید.

این یک فعالیت سرگرم‌کننده برای عادت دادن دانش‌آموزان به تفکر محاسباتی است - تعیین گام‌های صحیح و ترتیبی که باید انجام دهند. برای این فعالیت، یک شی مانند تلفن یا کلیدهایم را برمی‌دارم و آن را چند قدم دورتر قرار می‌دهم. از من روی زمین سپس در اطراف اتاق از دانش آموزان می خواهم که مرا "برنامه ریزی" کنند تا اقدامات لازم برای رسیدن به کلیدها را انجام دهم. اگر من یک قدم را از دست دادم و به هدف نرسیدم، آنها باید "اشکال زدایی" انجام دهند! فقط 2 یا 3 مورد از این بازیابی ها طول می کشد تا برای دانش آموزان کلیک شود. سپس به سراغ آی پدها می رویم.

در این مرحله گرم کردن کامل گروهی است. دانش‌آموزان فرصت‌هایی خواهند داشت تا ایده‌های خود را برای تعاریف اصطلاحات مختلف ارائه دهند و داستان اصلی کلمه «اشکال‌زدایی» را بشنوند. سپس، آنها فرصتی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور خواهند داشت تا مراحل مورد نیاز را برای راهنمایی معلم برای بازیابی آیتم خود پیشنهاد کنند. (به یادداشت های معلم مراجعه کنید).

راه اندازی دستگاه و برنامه

1) دانش آموزان را برای کار بر روی iPads به ایستگاه های میز/میز معمولی خود هدایت کنید. دانش آموزان هر کدام به یک آی پد نیاز دارند.

2) به دانش آموزان دستور دهید که به دنبال "Scratch Jr" باشند. تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور برنامه اگر می‌توانید آی‌پد خود را با پروژکتور نمایش دهید، این برای دانش‌آموزانی که به نشانه‌های بصری نیاز دارند بسیار تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور مفید است. من همچنین دیده ام که معلمان از دوربین مداربسته استفاده می کنند تا بتوانند اقدامات مورد نیاز در iPad را نشان دهند. هدف همه این وظایف این است که یک معلم دانش آموزان را در هر مرحله هدایت کند و در طول راه نشان دهد.


[ بازدید : 35 ]

تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور

شنبه 11 دی 1400
14:24
مینا اکبری

بلوک ها به منطقه کدگذاری یک تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور دنباله را تشکیل می دهد. بلوک ها مبتنی بر آیکون هستند و به نظر می رسد که قطعات پازل را با هم ثابت می کنند.

رابط کاربری Scratch Jr در مقایسه با Scratch بسیار ساده است. تنها دسته بندی های اصلی بلوک ها در پلتفرم موجود است. این امر درک آن را برای کاربر آسان تر می کند.

چگونه با Scratch Jr شروع کنیم؟

در اینجا یک راهنمای گام به گام برای شروع کار با Scratch Jr آمده است -

صفحه پروژه های خود را باز کنید تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور و روی بوم با علامت مثبت کلیک کنید تا یک پروژه جدید شروع شود.

تنظیمات اولیه خود را انجام دهید - پس زمینه را تغییر دهید، متن، رنگ، طرح بندی را از بالای صفحه خود اضافه کنید.

شخصیت یا Sprite خود را با استفاده از نماد قلم مو شخصی سازی کنید. همچنین می توانید با استفاده از علامت Plus در زیر اسپرایت موجود، اسپرایت های بیشتری اضافه کنید.

شما می توانید "صحنه ها" را در سمت راست صفحه نمایش خود مشاهده کنید. صحنه ها را با توجه به طرح پروژه خود اضافه یا سفارشی کنید.

بلوک های کدنویسی را در پایین صفحه پیدا خواهید کرد. می توانید شروع به اضافه کردن بلوک در منطقه کدنویسی خود کنید. به این ترتیب می توانید حرکت، صدا و سایر تنظیمات سفارشی را به پروژه خود اضافه کنید. تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور با داشتن یک سری بلوک، می توانید روی اولین بلوک کلیک کنید تا ببینید چه چیزی ایجاد کرده اید!

برای اضافه کردن بیش از یک کاراکتر، یک بلوک "شروع" در ابتدا و ایرانیان سایبر یک بلوک "پایان" در پایان اضافه کنید. برای شروع با انیمیشن خود، روی پرچم سبز رنگ شروع کلیک کنید.

Scratch Jr to Scratch - انتقال گام به گام

در حالی که بچه ها می توانند هر یک از زبان های مورد نظر خود را بر اساس سطح یادگیری خود انتخاب کنند، با افزایش سطح دشواری از آسان به دشوار، یادگیری چیزها برای آنها آسان تر می شود. گذر از سطوح دشواری، خلاقیت کودکان را تقویت می کند و در عین حال آنها را همیشه کنجکاو نگه می دارد.

 

تحقیقی که توسط دکتر مرینا برس انجام شد، 7 ایده محاسباتی قدرتمند تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور را نشان می دهد که در زبان آموزان Scratch و Scratch Jr ظاهر می شود. این نشان می‌دهد که چگونه مهارت‌ها و زمانی که کودکان در سطوح حرکت می‌کنند، رشد می‌کنند.

رده سنی ایده آل برای یادگیری اسکرچ چیست؟

افراد در هر گروه سنی شروع به یادگیری کدنویسی با استفاده از Scratch می کنند. با این حال، برای کودکان خردسال بین گروه سنی 8 تا 16 سال ایده آل است. از طرف دیگر ScratchJr برای کودکان 5 تا 7 ساله ایده آل است.

آیا می توانم از Scratch به تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور صورت آفلاین استفاده کنم؟

بله، می‌توانید برنامه اسکرچ را از وب‌سایت رسمی اسکرچ یا هر فروشگاه برنامه موجود در دستگاه خود دانلود کنید. این به شما امکان می دهد بدون اتصال به اینترنت روی پروژه خود کار کنید. برنامه Scratch به شما تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور امکان می دهد پروژه های Scratch را بدون اتصال به اینترنت ایجاد کنید.

سیستم مورد نیاز برای استفاده از Scratch چیست؟


[ بازدید : 72 ]

آموزش برنامه نویسی اسکرچ

پنجشنبه 2 دی 1400
13:45
مینا اکبری

این نوع محیط یادگیری به افرادی که کدنویسی آموزش برنامه نویسی اسکرچ می آموزند کمک می کند تا به طور انتزاعی در مورد آنچه در تلاش برای رسیدن به آن هستند فکر کنند و غرق جزئیات نشوند. در حالی که Scratch به اندازه کافی ساده است که خودآموز باشد، بسیاری از دانش آموزان به سادگی نمی دانند از کجا شروع کنند.

جونی چگونه از اسکرچ استفاده می کند؟

در Juni Learning، ما یک آکادمی آنلاین هستیم که دانش‌آموزان با یک مربی خصوصی 1:1 یا 1:2 کار می‌کنند. ما یک برنامه درسی کامل برنامه نویسی کامپیوتر را برای دانش آموزان 8-18 ساله ارائه می دهیم. بسیاری از دانش آموزان جوان جونی سفر برنامه نویسی خود را با اسکرچ شروع می کنند، به خصوص دانش آموزان زیر 12 سال. با اسکرچ، مربیان می توانند مهارت های ریاضی، خواندن، و تفکر انتقادی را تلقین یا تنظیم کنند، همه اینها در حالی که به دانش آموزان کدنویسی با فناوری بصری آموزش برنامه نویسی اسکرچ را آموزش می دهند. جذاب و غیرقابل تحمل دانش آموزان لازم نیست نگران جزئیات نحوی مانند نقطه گذاری و تورفتگی با Scratch باشند. بعداً، دانش‌آموزان از طریق دوره‌های ما در پایتون، جاوا، HTML و جاوا اسکریپت پیشرفت می‌کنند و موضوعات سطح کالج را در الگوریتم‌ها و ساختارهای داده پوشش می‌دهند.

 

برای کودکان 8 تا 11 ساله، دوره آموزشی Scratch Level 1: Game Superstar ما بر روی اصول اولیه Scratch تمرکز دارد: شنوندگان رویداد، حلقه ها، عبارات شرطی، ورودی کاربر، مختصات دکارتی، متغیرها، و پخش پیام. پس از اتمام این دوره، دانش‌آموزان می‌توانند بازی‌های خود را در اسکرچ طراحی و برنامه‌نویسی آموزش برنامه نویسی اسکرچ کنند و آماده صعود به سطح 2 هستند.

 

برای کودکان 9 تا 12 ساله، دوره آموزشی Scratch Level 2: Game Master مفاهیم معرفی شده در Scratch Level 1 را گسترش می دهد و ایده های پیشرفته تری از جمله حلقه های تو در تو، شرطی های پیچیده، شبیه سازی، رشته و عملگرهای ریاضی، لیست ها و توابع را معرفی می کند. پس از اتمام این دوره، دانش‌آموزان بر محیط اسکرچ تسلط کامل دارند و ایرانیان سایبر آماده پیشرفت به سطح 1 پایتون هستند. درباره توالی دوره کامل ما بیشتر بخوانید.

 

به طور کلی، Scratch به دانش آموزان اجازه می دهد تا مهارت های برنامه نویسی خود را با نمایش تصویری کد که خواندن و تغییر آن آسان است، توسعه دهند. علاوه بر این، به آنها زبانی می دهد تا اصول برنامه نویسی را که در دوره های آینده پایتون مورد نیاز است، درک کنند. این شامل موضوعاتی مانند حلقه ها، شرطی ها، متغیرها، توابع، اشکال زدایی و سایرآموزش برنامه نویسی اسکرچ  اصول اولیه برنامه نویسی است که بسیار قابل ترجمه به سایر زبان های برنامه نویسی است.

 

چه نوع پروژه هایی را می توان با اسکرچ ساخت؟

اگر به هزاران پروژه ای که در Scratch توسعه داده شده اند نگاهی بیندازید، تنوع گسترده ای از کارهای چشمگیر را مشاهده خواهید کرد. از فیلم‌های کوتاه گرفته تا سرگرمی‌های بازی‌های محبوب، مانند پرندگان خشمگین و Minecraft، امکانات Scratch تقریباً بی‌پایان است. توسعه دهندگان Scratch قادر به ساخت و حل پازل ها و پیچ و خم ها، ایجاد بازی آموزش برنامه نویسی اسکرچ های تعاملی بر اساس ریاضی و علوم، و ایجاد بازی های ویدئویی هستند که می توانند با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

همچنین این یک راه عالی برای دانش آموزان است که شروع برنامه نویسی اسکرچ به فکر کردن در مورد چگونگی حل مشکلات دنیای واقعی کنند. یکی از پروژه‌های تعیین‌شده توسط Juni، دانش‌آموزان را با حل چالش معروف برنامه‌نویسی مصاحبه Fizzbuzz محول می‌کند. از طریق این پروژه، دانش آموزان با استفاده از دستورات شرطی و عملگر مدول برای حل این مشکل آشنا می شوند.

 


[ بازدید : 46 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]