آموزش برنامه نویسی اسکرچ

پنجشنبه 2 دی 1400
13:45
مینا اکبری

این نوع محیط یادگیری به افرادی که کدنویسی آموزش برنامه نویسی اسکرچ می آموزند کمک می کند تا به طور انتزاعی در مورد آنچه در تلاش برای رسیدن به آن هستند فکر کنند و غرق جزئیات نشوند. در حالی که Scratch به اندازه کافی ساده است که خودآموز باشد، بسیاری از دانش آموزان به سادگی نمی دانند از کجا شروع کنند.

جونی چگونه از اسکرچ استفاده می کند؟

در Juni Learning، ما یک آکادمی آنلاین هستیم که دانش‌آموزان با یک مربی خصوصی 1:1 یا 1:2 کار می‌کنند. ما یک برنامه درسی کامل برنامه نویسی کامپیوتر را برای دانش آموزان 8-18 ساله ارائه می دهیم. بسیاری از دانش آموزان جوان جونی سفر برنامه نویسی خود را با اسکرچ شروع می کنند، به خصوص دانش آموزان زیر 12 سال. با اسکرچ، مربیان می توانند مهارت های ریاضی، خواندن، و تفکر انتقادی را تلقین یا تنظیم کنند، همه اینها در حالی که به دانش آموزان کدنویسی با فناوری بصری آموزش برنامه نویسی اسکرچ را آموزش می دهند. جذاب و غیرقابل تحمل دانش آموزان لازم نیست نگران جزئیات نحوی مانند نقطه گذاری و تورفتگی با Scratch باشند. بعداً، دانش‌آموزان از طریق دوره‌های ما در پایتون، جاوا، HTML و جاوا اسکریپت پیشرفت می‌کنند و موضوعات سطح کالج را در الگوریتم‌ها و ساختارهای داده پوشش می‌دهند.

 

برای کودکان 8 تا 11 ساله، دوره آموزشی Scratch Level 1: Game Superstar ما بر روی اصول اولیه Scratch تمرکز دارد: شنوندگان رویداد، حلقه ها، عبارات شرطی، ورودی کاربر، مختصات دکارتی، متغیرها، و پخش پیام. پس از اتمام این دوره، دانش‌آموزان می‌توانند بازی‌های خود را در اسکرچ طراحی و برنامه‌نویسی آموزش برنامه نویسی اسکرچ کنند و آماده صعود به سطح 2 هستند.

 

برای کودکان 9 تا 12 ساله، دوره آموزشی Scratch Level 2: Game Master مفاهیم معرفی شده در Scratch Level 1 را گسترش می دهد و ایده های پیشرفته تری از جمله حلقه های تو در تو، شرطی های پیچیده، شبیه سازی، رشته و عملگرهای ریاضی، لیست ها و توابع را معرفی می کند. پس از اتمام این دوره، دانش‌آموزان بر محیط اسکرچ تسلط کامل دارند و ایرانیان سایبر آماده پیشرفت به سطح 1 پایتون هستند. درباره توالی دوره کامل ما بیشتر بخوانید.

 

به طور کلی، Scratch به دانش آموزان اجازه می دهد تا مهارت های برنامه نویسی خود را با نمایش تصویری کد که خواندن و تغییر آن آسان است، توسعه دهند. علاوه بر این، به آنها زبانی می دهد تا اصول برنامه نویسی را که در دوره های آینده پایتون مورد نیاز است، درک کنند. این شامل موضوعاتی مانند حلقه ها، شرطی ها، متغیرها، توابع، اشکال زدایی و سایرآموزش برنامه نویسی اسکرچ  اصول اولیه برنامه نویسی است که بسیار قابل ترجمه به سایر زبان های برنامه نویسی است.

 

چه نوع پروژه هایی را می توان با اسکرچ ساخت؟

اگر به هزاران پروژه ای که در Scratch توسعه داده شده اند نگاهی بیندازید، تنوع گسترده ای از کارهای چشمگیر را مشاهده خواهید کرد. از فیلم‌های کوتاه گرفته تا سرگرمی‌های بازی‌های محبوب، مانند پرندگان خشمگین و Minecraft، امکانات Scratch تقریباً بی‌پایان است. توسعه دهندگان Scratch قادر به ساخت و حل پازل ها و پیچ و خم ها، ایجاد بازی آموزش برنامه نویسی اسکرچ های تعاملی بر اساس ریاضی و علوم، و ایجاد بازی های ویدئویی هستند که می توانند با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

 

همچنین این یک راه عالی برای دانش آموزان است که شروع برنامه نویسی اسکرچ به فکر کردن در مورد چگونگی حل مشکلات دنیای واقعی کنند. یکی از پروژه‌های تعیین‌شده توسط Juni، دانش‌آموزان را با حل چالش معروف برنامه‌نویسی مصاحبه Fizzbuzz محول می‌کند. از طریق این پروژه، دانش آموزان با استفاده از دستورات شرطی و عملگر مدول برای حل این مشکل آشنا می شوند.

 


[ بازدید : 47 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]