هوش مصنوعی حل تکالیف

سه شنبه 28 فروردين 1403
14:11
مینا اکبری

از تجربیات سایر وسایل نقلیه در جاده استفاده کنی هوش مصنوعی حل تکالیف د و سیستم های هدایت آنها را با تغییر شرایط آب و هوایی، رانندگی یا جاده تنظیم کنید. این بدان معناست که نرم افزار کلید است - نه خود ماشین فیزیکی یا کامیون.

 

از آنجایی که این دوربین‌ها و حسگرها حجم عظیمی از اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند و نیاز به پردازش فوری آن‌ها برای اجتناب از خودرو در خط بعدی دارند، وسایل نقلیه خودران برای تطبیق با سناریوهای جدید به محاسبات با عملکرد بالا، الگوریتم‌های پیشرفته و سیستم‌های یادگیری عمیق نیاز دارند. این  هوش مصنوعی حل تکالیف بدان معناست که نرم‌افزار کلید اصلی است، نه خود ماشین فیزیکی یا کامیون. 30 نرم‌افزار پیشرفته خودروها را قادر می‌سازد تا از تجربیات وسایل نقلیه دیگر در جاده‌ها بیاموزند و سیستم‌های راهنمایی خود را با تغییر شرایط آب و هوایی، رانندگی یا جاده تنظیم کنند.

 

شرکت های به اشتراک گذاری سواری علاقه زیادی به وسایل نقلیه خودران دارند. آنها مزایایی را از نظر خدمات مشتری و بهره وری نیروی کار می بینند. همه شرکت‌های بزرگ اشتراک‌گذاری سواری در حال بررسی خودروهای بدون راننده هستند. افزایش خدمات اشتراک‌گذاری خودرو و تاکسی - مانند Uber و Ly هوش مصنوعی حل تکالیف ft در ایالات متحده، سرویس دایملر Mytaxi و Hailo در بریتانیا، و Didi Chuxing در چین - فرصت‌های این گزینه حمل‌ونقل را نشان می‌دهد. اوبر اخیرا قراردادی برای خرید 24000 خودروی خودران از ولوو برای سرویس اشتراک سواری خود امضا کرده است.

 

با این حال، شرکت اشتراک سواری در مارس 2018 هنگامی که یکی از وسایل نقلیه خودران آن در آریزونا با یک عابر پیاده برخورد کرد و کشته شد، دچار شکست شد. اوبر و چندین خودروساز فوراً آزمایش را به حالت تعلیق درآوردند و تحقیقاتی را در مورد اینکه چه اشتباهی رخ داده است و چگونه ممکن است منجر به مرگ شود، آغاز کردند. مگر اینکه پاسخ های قانع کننده ای وجود داشته باشد، این حادثه می تواند پیشرفت های هوش مصنوعی در بخش حمل و نقل را کند کند.

 

شهرهای هوشمند

دولت های شهری از هوش مصنوعی برای بهبود ارائه  هوش مصنوعی حل تکالیف خدمات شهری استفاده می کنند. به عنوان مثال، طبق گفته های کوین دسوزا، راشمی کریشنامورتی و گریگوری داوسون:

 

سازمان آتش نشانی سینسیناتی از تجزیه و تحلیل داده ها برای بهینه سازی پاسخ های فوریت های پزشکی استفاده می کند. سیستم جدید تجزیه و تحلیل، با در نظر گرفتن چندین عامل، مانند نوع تماس، مکان، پاسخ مناسب به تماس اورژانس پزشکی را به توزیع کننده توصیه می کند - چه بیمار می تواند در محل درمان  هوش مصنوعی حل تکالیف شود یا باید به بیمارستان منتقل شود. ، آب و هوا و تماس های مشابه.34

 

از آنجایی که هر سال 80000 درخواست ارائه می کند، مقامات سینسیناتی این فناوری را برای اولویت بندی پاسخ ها و تعیین بهترین راه ها برای رسیدگی به شرایط اضطراری به کار می گیرند. آنها هوش مصنوعی را راهی برای مقابله با حجم زیادی از داده ها و کشف راه های کارآمد برای پاسخ به درخواست های عمومی می دانند. مقامات به جای پرداختن به مسائل خدماتی به صورت موقت، سعی می کنند در نحوه ارائه خدمات شهری فعالانه عمل کنند.

 

سینسیناتی تنها نیست. تعدادی از مناطق شهری در  هوش مصنوعی حل تکالیف حال استفاده از برنامه‌های کاربردی شهر هوشمند هستند که از هوش مصنوعی برای بهبود ارائه خدمات، برنامه‌ریزی محیطی، مدیریت منابع، استفاده از انرژی و پیشگیری از جرم و سایر موارد استفاده می‌کنند. مجله Fast Company برای شاخص شهرهای هوشمند خود، مناطق محلی آمریکا را رتبه بندی کرد و سیاتل، بوستون، سانفرانسیسکو، واشنگتن، دی سی و شهر  هوش مصنوعی حل تکالیف نیویورک را به عنوان برترین پذیرندگان یافت. به عنوان مثال، سیاتل، پایداری را پذیرفته است و از هوش مصنوعی برای مدیریت مصرف انرژی و مدیریت منابع استفاده می کند. بوستون یک «شهرداری برای رفتن» راه‌اندازی کرده است که مطمئن می‌شود جوامع محروم خدمات عمومی مورد نیاز را دریافت می‌کنند. همچنین «دوربین‌ها و حلقه‌های القایی را برای مدیریت ترافیک و حسگرهای صوتی برای شناسایی شلیک‌های تفنگ به کار گرفته است». سانفرانسیسکو 203 ساختمان را به عنوان مطابق با استانداردهای پایداری LEED تایید کرده است.35

 

از طریق این روش ها و سایر روش ها، مناطق شهری آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  کشور را در استقرار راه حل های هوش مصنوعی رهبری می کنند. در واقع، طبق گزارش لیگ ملی شهرها، 66 درصد از شهرهای آمریکا در فناوری شهر هوشمند سرمایه گذاری می کنند. از جمله برنامه‌های برتر ذکر شده در این گزارش می‌توان به «کنتورهای هوشمند برای خدمات شهری، سیگنال‌های ترافیکی هوشمند، برنامه‌های حکومت الکترونی هوش مصنوعی حل تکالیف ک، کیوسک‌های Wi-Fi و سنسورهای شناسایی فرکانس رادیویی در پیاده‌روی» اشاره کرد.

 

بازگشت به بالا

فصل سوم

مسائل مربوط به سیاست، مقررات و اخلاقی

این نمونه‌ها از بخش‌های مختلف نشان می‌دهند که چگونه هوش مصنوعی در حال تغییر بسیاری از جنبه‌های وجودی انسان است. نفوذ روزافزون هوش مصنوعی و دستگاه‌های مستقل به بسیاری از جنبه‌های زندگی، عملیات اساسی و تصمیم‌گیری در سازمان‌ها را تغییر می‌دهد و کارایی و زمان پاسخ را بهبود می‌بخشد.

 

در عین حال، این تحولات مسائل مهمی را در زمینه سیاست، مقررات و اخلاقی مطرح می کند. به عنوان مثال، چگونه باید دسترسی به داده ها را ارتقا دهیم؟ چگونه از داده های جانبدارانه یا غیرمنصفانه استفاده شده در الگوریتم ها محافظت کنیم؟ چه نوع اصول اخلاقی از طریق برنامه نویسی نرم افزار معرفی می شود و طراحان چقدر باید در مورد انتخاب های خود شفاف باشند؟ در مورد مسائل مربوط به مسئولیت قانونی در مواردی که الگوریتم ها باعث آسیب می شوند چطور؟

 

نفوذ روزافزون هوش مصنوعی به بسیاری از Artificial intelligence to solve homework  جنبه‌های زندگی، تصمیم‌گیری در سازمان‌ها را تغییر داده و الکترونیک را بهبود می‌بخشد.


[ بازدید : 5 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]