اهمیت شروع برنامه نویسی برای کودکان

شنبه 18 فروردين 1403
18:27
مینا اکبری

بله، اما a نمی تواند ارزش +1 را داشته باشد، شروع برنامه نویسی برای کودکان  در زبان فرانسه، این معنی ندارد. واقعا توضیح دادنش سخته

a فقط می تواند مقدار a، a + 0، a*1 را داشته باشد، اما a + 1 ندارد

 

در حالی که a:= a + 1، (یا هر روش دیگری برای یادداش شروع برنامه نویسی برای کودکان ت تخصیص) به این معنی است: من مقدار a را می‌گیرم، 1 را اضافه می‌کنم و نتیجه را به a برمی‌گردانم. حتی برای یک بچه هم ساده است...

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط cpc6128 (وب سایت شخصی) در شروع برنامه نویسی برای کودکان  18 اکتبر 2012 ساعت 6:18 ب.ظ. امتیاز 0.

 

 

این داستان آزارم می دهد!

 

حتی اگر حاوی حقیقت مطلق نباشد، من این  شروع برنامه نویسی برای کودکان ترجمه را در ویکی پدیا می بینم:

ویکی‌پدیا می‌گوید... نه من!

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط Flo در 18 اکتبر 2012 در 6:39 ب.ظ. رتبه 2.

 

 

همه اینها در "اکنون" است.

به عنوان مثال، وقتی در C می نویسید: a = a + 1، به این شروع برنامه نویسی برای کودکان  معنی است: a اکنون ارزش قبلی a، به اضافه یک را دارد.

اما آسان نیست.

در ریاضیات، ما هرگز a = a + 1 نمی نویسیم: این یک انحراف است.

برای همین میگم درکش سخته چون حتی اگه از اصطلاح "ارزش" استفاده کنیم چطور ممکنه a 1 بیشتر از a ارزش داشته باشه؟؟؟ یک بعد زمانی وجود دارد که ضمنی است و به نظر من درک این شروع برنامه نویسی برای کودکان  واژگان برای کودک بسیار دشوار است.

شاید من اشتباه می کنم، اما این مشکلی است که من آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  هنگام یادگیری زبان های اول با = به عنوان اپراتور انتساب داشتم، و نمی دانم چگونه می توانم تکلیف را با کلمه ای مانند "ارزش" توضیح دهم؟

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط Sytoka Modon (وب سایت شخصی) در 18 اکتبر 2012 ساعت 8:15 ب.ظ. رتبه 3.

 

 

من با شما موافقم، پاسکال := خیلی بهتر است.

 

علاوه بر این، زبان ها به طور کلی از == برای = ریاضی شروع برنامه نویسی برای کودکان  استفاده می کنند. من فکر می کنم ارزش آن را دارد که حفظ شود و مخصوصاً یک = در یک زبان قرار نگیرد.

 

در فرترن، تخصیص اشاره گر انجام نمی شود <=. این هم بد نیست شروع برنامه نویسی برای کودکان  . این به این معنی است که مقدار سمت راست را به عضو سمت چپ فشار می دهیم. این مزیت بی‌شمار اجازه استفاده از اشاره‌گرها در فرمول‌هایی با تفکیک خودکار را دارد. به طور خلاصه، هیچ راهی برای کار روی آدرس اشاره گر وجود ندارد. لزوما برای همه زبان ها خوب نیست، اما فکر می کنم برای خیلی ها خیلی خوب باشد!

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط cpc6128 (وب سایت شخصی) در 19 اکتبر 2012 ساعت 11:26. رتبه 1.

 

 

سخنان شما بسیار جالب است.

 

می توان از نماد <= استفاده کرد.

اما روح زبان استفاده (تا حد امکان) از افعال در فرانسه شروع برنامه نویسی برای کودکان  برای انجام اعمال است.

از این رو از فعل Valoir استفاده می شود.

بله، می توانم پیشنهاد کنم:

 

A مقدار 5 را می گیرد

الف اکنون 5 است

 

اما این عبارات خیلی لفظی هستند...

 

ایده های شما خوش آمدید!

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط Flo در 19 اکتبر 2012 در ساعت 3:05 ب.ظ. رتبه 1.

 

 

آه، در زبان فرانسه، من از "takes" یا حتی بهتر از "حاوی" شروع برنامه نویسی برای کودکان   استفاده خواهم کرد. من همیشه این تصویر را دارم که یک متغیر یک جعبه است. آدرس متغیر مکانی در حافظه که جعبه در آن قرار دارد (به خاطر آوردن نمودارهایی که برای برنامه نویسی در پاسکال ایجاد کردیم)، بنابراین "contains" به خوبی برای من صحبت می کند.

من مطمئن نیستم که از نظر مفهومی بسیار منصفانه است ...

 

عجیب است، به نظر می رسد که لوگو از DONNE استفاده می کند شروع برنامه نویسی برای کودکان  ، که برای من بسیار کنجکاو

 

ارسال شده توسط iOops (وب سایت شخصی) در 17 اکتبر 2012 در ساعت 6:09 ب.ظ. رتبه 1.

 

 

صبح بخیر،

 

می خواهم دو سایتی را که برای یادگیری برنامه نویسی به نظرم جالب است را با شما به اشتراک بگذارم.

 

تابستان امسال سایت آموزش برنامه نویسی تحت وب "Webmaker" را از بنیاد موزیلا در طی جشن پردیس در برلین کشف کردم.

 

همچنین می توانم توصیه کنم که به وب سایت Codecademy نگاهی بیندازیدشروع برنامه نویسی برای کودکان . در این سایت می توانید زبان HTML را نیز یاد بگیرید اما نه تنها. زبان های دیگری مانند پایتون، روبی و جاوا اسکریپت نیز ارائه می شود.

 

من متوجه شدم که این دو سایت دارای یک رابط کاربری واضح و ساده هستند که به ما امکان می دهد با انجام تمرین های کوچک مختلف با اصول برنامه نویسی آشنا شویم.

 

# قابلیت تغییر ناپذیر

ارسال شده توسط Zylabon در 17 اکتبر 2012 در ساعت 9:07 ب.ظ. رتبه 1.

 

 

زیرا نمی توان چنین چیزی را توضیح داد:

 

void f(int c){

  c = 0;

} // هیچ کاری نکنید

void f(int c[]){

  c[0] = 0;

} // کاری بکنید

 

بدون پرداختن به جزئیات آدرس دهی "بنابراین می بینید که این "c" یک عدد صحیح است و این آرایه "c" در واقع آدرس یک سری اعداد صحیح است که سرتاسر حافظه قرار گرفته اند"…

و "سپس، هنگامی که ما یک تابع را فراخوانی می کنیم، آرگومان ها کپی می شوند و سپس انباشته می شوند، پورت واژگانی blablabla... نسخه های محلی بدون عوارض جانبی اصلاح می شوند" با دستور let in بسیار ساده تر است.

 

در واقع بستگی به یادگیری برنامه نویسی دارد یا  Start programming for kids یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر


[ بازدید : 5 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]