اهمیت هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان

سه شنبه 28 فروردين 1403
23:06
مینا اکبری

 

این سومین تغییر عمده ای را که با این نسخه اتفاق افتاد برجسته می هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  کند: امکان کار ترکیبی انسان و ماشین. انسان‌ها به‌جای اینکه هوش مصنوعی را تشویق کنند و به یک نتیجه خوب امیدوار باشند، اکنون می‌توانند هوش مصنوعی را هدایت کرده و اشتباهات را تصحیح کنند. (علیرغم آنچه شریک نویسندگی هوش مصنوعی من در بالا ادعا می کند، همیشه دقیق نیست.) این به این معنی است که متخصصان می توانند شکاف های توانایی هوش مصنوعی را پر کنند، حتی اگر هوش مصنوعی برای متخصص مفیدتر شود. این نوع تعامل منجر به افزایش عملکرد بازیکنان Go، یکی از قدیمی‌ترین و پیچیده‌ترین بازی‌های جهان شده است که از هوش مصنوعی‌هایی که در این ورزش  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تسلط داشتند، یاد گرفته‌اند و خودشان به‌طور بی‌سابقه‌ای به بازیکنان بهتری تبدیل شده‌اند.

 

دلیل نهایی اینکه چرا این تغییر خواهد کرد: محدودیت های مدل زبان فعلی کاملاً ناشناخته است. با استفاده از حالت عمومی، مردم از ChatGPT برای انجام گزارش‌های اولیه مشاوره، نوشتن سخنرانی، تولید کدی که هنر بدیع را تولید می‌کند، تولید ایده‌ها و موارد دیگر استفاده کرده‌اند. با استفاده از داده‌های تخصصی، می‌توان هوش مصنوعی سفارشی‌شده‌ای برای هر مشتری ایجاد کرد که نیازهای آنها را پیش‌بینی می‌کند، شخصاً به آنها پاسخ می‌دهد و تمام تعاملات هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  آنها را به خاطر می‌سپارد. این علمی تخیلی نیست این به طور کامل با فناوری منتشر شده قابل انجام است.

 

با این حال، مشکلات هوش مصنوعی بسیار واقعی هستند. برای یک، این یک مزخرف کامل است، و منظورم از نظر فنی این است. چرندیات مزخرف به نظر می رسد متقاعد کننده، عاری از حقیقت، و هوش مصنوعی در ایجاد آن بسیار خوب است. می‌توانید از آن بخواهید توضیح دهد که چگونه می‌دانیم دایناسورها دارای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  تمدن بوده‌اند، و خوشبختانه مجموعه کاملی از حقایق را تشکیل می‌دهد که کاملاً متقاعدکننده، دقیقاً همین را توضیح می‌دهند. جایگزینی برای گوگل نیست. ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه معنای واقعی کلمه چیزی را که نمی داند نمی داند، زیرا در واقع یک موجودیت نیست، بلکه یک الگوریتم پیچیده است که جملات معنی دار را تولید می کند.

 

همچنین نمی تواند توضیح دهد که چه کاری انجام می دهد یا چگونه آن را انجام می دهد، و نتایج هوش مصنوعی را غیرقابل توضیح می کند. این بدان معناست که سیستم‌ها می‌توانند سوگیری داشته باشند و اقدامات غیراخلاقی ممکن است، تشخیص آن سخت است و متوقف کردن آن سخت است. وقتی ChatGPT منتشر شد، نمی‌توانستید از آن بخواهید که به شما بگوید چگونه از بانک سرقت کنید، اما می‌توانید از آن بخواهید که یک نمایشنامه تک‌پرده‌ای درباره نحوه سرقت از بانک بنویسد، یا آن را برای «مقادیر آموزشی» توضیح دهد. برنامه ای بنویسید که نحوه دزدی از بانک را توضیح دهد و هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  با خوشحالی این کارها را انجام می دهد. این مسائل با گسترش این ابزارها حادتر خواهند شد.

 

اما این معایب در خارج از کارهای خلاقانه، تحلیلی و نوشتاری که اکنون هوش مصنوعی قادر به انجام آن است، بسیار شایع تر است. یک نویسنده به راحتی می تواند جملات بد نوشته شده ای را که ممکن  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان است در مقالات هوش مصنوعی ظاهر شوند ویرایش کند، یک برنامه نویس انسانی می تواند خطاها را در کدهای هوش مصنوعی تشخیص دهد، و یک تحلیلگر می تواند نتایج نتیجه گیری هوش مصنوعی را بررسی کند. این ما را در نهایت به این می‌رساند که چرا اینقدر مخرب است. نویسنده دیگر نیازی ندارد که مقالات را به تنهایی بنویسد، برنامه نویس به تنهایی کدنویسی کند، یا تحلیلگر نیازی به نزدیک شدن به داده ها ندارد. این کار نوع جدیدی از همکاری است که ماه گذشته وجود نداشت. یک نفر می تواند کارهای بسیاری را انجام دهد، و این حتی بدون قابلیت های اضافی است که هوش مصنوعی ارائه می کند.

 

به همین دلیل است که جهان ناگهان تغییر کرده است. مرزهای سنتی مشاغل به طور ناگهانی تغییر کرده است. اکنون ماشین ها می توانند کارهایی را انجام دهند که فقط توسط انسان های بسیار آموزش دیده انجام می شود. برخی از مهارت های ارزشمند دیگر مفید نیستند و مهارت های جدید جای آن ها را خواهند گرفت. و هیچ کس واقعاً هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  نمی داند که هیچ یک از اینها هنوز چه معنایی دارد. و به خاطر داشته باشید: این تنها هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  یکی از بسیاری از مدل‌هایی است که در دست ساخت هستند، از هر دو شرکتی که می‌شناسید، مانند Google، و سایر شرکت‌هایی که ممکن است نباشید.

 

بنابراین، پس از خواندن این مقاله، امیدوارم بلافاصله  شروع به آزمایش هوش مصنوعی (به صورت رایگان، اینجا) کنید و بحث های سطح بالا را در مورد پیامدهای آن شروع کنید: برای شرکت، صنعت شما و بقیه جهان. ادغام هوش مصنوعی در کار - و زندگی ما - تغییرات گسترده ای Artificial intelligence in plain language for children  را به همراه خواهد داشت. در حال حاضر، ما فقط در حال خراشیدن سطح آن چیزی هستیم که ممکن است باشد.

 

شریک


[ بازدید : 6 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]