اهمیت شروع برنامه نویسی برای کودکان

شنبه 18 فروردين 1403
17:43
مینا اکبری

در ایالات متحده، 90 درصد والدین می‌خواهند فرزندانشان در  شروع برنامه نویسی برای کودکان رشته کامپیوتر تحصیل کنند، زیرا این مهارتی است که برای مشاغل پردرآمد در آینده مورد نیاز است. یادگیری برنامه نویسی پایه ای برای کودکان برای یادگیری دانش کامپیوتر است و این روش های خوبی برای آموزش کدنویسی برای کودکان 6 ساله است.

 

 

 

امروز چند پلتفرم آموزش رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.  شروع برنامه نویسی برای کودکان کودکانی که شروع به یادگیری برنامه نویسی کرده اند می توانند مطالب آموزشی بیشتری از آنها دریافت کنند. برای سایر کودکان نیز می‌توانند به جای King of Glory ابتدا این پلتفرم‌ها را امتحان کنند تا کودکان بتوانند «زمان بازی» معنادارتری را سپری کنند.

 

 

 

1. خراش

سن: 6+

 

پلتفرم: دسکتاپ دسکتاپ یا وب

 

مقدمه: اغراق نیست اگر بگوییم که Scratch مبتکر برنامه  شروع برنامه نویسی برای کودکان نویسی کودکان است. 13 سال از طراحی آن در سال 2003 می گذرد. اکنون بسیاری از مدارس ابتدایی در چین از Scratch برای کلاس های علم اطلاعات استفاده می کنند.

 

متفاوت از سایر برنامه های برنامه نویسی کودکان، Scratch وظایف برنامه نویسی آماده ای برای تکمیل ندارد. برای تحقق هر کارکردی، کودکان باید اجزای هر پروژه را با مغ شروع برنامه نویسی برای کودکان ز خود بسازند که خلاقیت و تخیل آنها را محک بزند، به طوری که یادگیری اسکرچ تنها در مرحله ویرایش متوقف نشده است. اما به کل توسعه هوش های چندگانه.

 

مورد: این یک گربه در تعقیب بازی توپ است، هنگام حرکت دادن ماوس در تنیس با حرکت ماوس، و گربه همیشه می تواند با تنیس در 0.5 ثانیه برسد، سرعت حرکت ماوس را افزایش دهد، شروع برنامه نویسی برای کودکان  واقعاً می خواهم گربه سرگیجه اجرا کند. !

 

 

 

2. ScratchJr

سن: 4+

 

پلتفرم: iPad، Android

 

مقدمه: Scratch یک ابزار برنامه نویسی ساده است که توسط محققان MIT در سال 2003 برای نوجوانان طراحی و توسعه یافته است. این یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان است. دارای طیف گسترده ای از گروه ها و پایگاه های کاربردی است و بسیار مورد علاقه معلمان و کودکان است.

 

scracthJr را می‌توان به عنوان نسخه‌ای از آی‌پد برای شروع برنامه نویسی برای کودکان  کودکان کوچک‌تر به‌کار برد.

 

این برنامه به ندرت از صفحه کلید iPad استفاده می کند، و همه برنامه های سرگرم کننده ای که بچه ها در iPad توسعه می دهند، با استفاده از رابط صفحه نمایش لمسی، کشیدن و رها کردن است.

 

اگرچه SratchJr بسیار جمع و جور است، اما اساسی تری شروع برنامه نویسی برای کودکان ن مفاهیم رایانه ای مانند رویدادها، توالی ها، تکرارها و غیره را حفظ می کند. این مفاهیم اصلی کلید برنامه نویسی Scratch هستند.

 

مورد: این برنامه ای است که پس از حرکت گربه به  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان سمت راست و پایین، کلمات را بیرون می اندازد. اگر کلمات به صوتی تبدیل شوند، می‌تواند آهنگ‌ها را به‌طور خودکار از طریق iPad نیز ضبط کند. آیا نوشتن یک گربه آوازخوان لذت بخش تر نیست؟

 

3. CodeSpark Academy با The Foos

سن مناسب: 6-8 سال

 

قیمت: شارژ

 

موجود برای: iPad و iPhone

 

این یک برنامه iPad و یک ابزار توسعه نرم افزار ب شروع برنامه نویسی برای کودکان ا منابع غنی برای برنامه نویسی با بچه ها است. برنده جایزه بهترین اپلیکیشن سال شده است.

 

بلوک سازنده برنامه نویسی آیکون و انیمیشن است، بنابراین شروع آن آسان است، اساساً ببینید مرد کوچک چگونه حرکت می کند، بدانید چیست.

 

این نرم‌افزار شبیه به بازی پاس، از طریق وظیفه فعلی برای ورود به مرحله بعدی، مناسب برای کودکان با پایه خاصی برای یادگیری است.

 

 

 

4. ساعت کد

سن مناسب: 4+

 

قیمت: رایگان

 

تجهیزات مورد استفاده: کامپیوتر

 

این یک برنامه توصیه شده توسط اوباما است که می تواند برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان استفاده شود. چه 6 خطی باشد چه 60 خطی، حس موفقیت در تسلط بر زبان جدید بی نظیر است. بیش از 10000 نفر در ایالات متحده این دوره برنامه نویسی سرگرم کننده را گذرانده اند.

 

 

 

5. برنامه نویسی هوشمند Makeblock

قیمت: رایگان

 

عصر هوش مصنوعی، درک بیشتر معلمان و ابزارهای برنامه نویسی دانش آموزان

 

Huiprogramming یک نرم افزار برنامه نویسی برای زمینه آموزش STEAM است که بر اساس توسعه Scratch 3.0، پشتیبانی از برنامه نویسی بلوک های ساختمانی و برنامه نویسی کد است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های سرگرم‌کننده، انیمیشن‌ها و غیره بسازند، همچنین محصولات و سخت‌افزار Makeblock مانند Micro: Bit را برنامه‌ریزی کنند، در حالی که از فناوری‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (IoT) برای پشتیبانی بهتر از آموزش برنامه‌نویسی استفاده می‌کنند. یادگیری.

 

 

 

6. کارت کارت

سن مناسب: 4-12

 

قیمت: نسخه کامل شارژ خواهد شد

 

محتوا: زبان های برنامه نویسی بصری مانند رویدادها، متغیرها، حلقه ها، توابع و تفکر برنامه نویسی. Minecraft اصلاح شده برای پشتیبانی از پهپادهای کنترلی.

 

موضوعات مورد علاقه: مناسب برای کودکان پیش دبستانی از طریق انتخاب فرمان مناسب برای کنترل بازی کارت. هر مسابقه مسیر متفاوتی دارد، بنابراین پس از مشاهده دقیق، یک کلید ماشین (اجباری) را انتخاب کنید و با توجه به شرایط جاده یک پلاک جهت متفاوت انتخاب کنید. اگر جهت اشتباه را انتخاب کنید، می توانید تصادف کنید، به عقب برگردید و گیر کنید. نسخه کامل با بیش از 70 سطح، انواع موانع چالش برانگیز و دو ح Start programming for kids الت مختلف بازی (حالت کلاسیک و حالت نبرد) با بیش از 70 سطح در دسترس است که توانایی مشاهده و یادگیری کودک شما را آزمایش می کند.

 

 

 


[ بازدید : 5 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]