آموزش برنامه نویسی برای کودکان

يکشنبه 28 اسفند 1401
18:59
مینا اکبری

با برنامه نویسی و کدنویسی پایتون، کودکان شما می توانند  آموزش برنامه نویسی برای کودکان اشکالی مانند چند ضلعی، مارپیچ و الگوها را ترسیم کنند. نه تنها این، بلکه می توانند از آن برای ترسیم خانه ها، حیوانات و شخصیت ها نیز استفاده کنند. از انیمه گرفته تا جانورشناسی، کودک شما می تواند از بازی مسابقه خود برای نشان دادن دانش خود استفاده کند.

در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در مورد پایتون و اینکه چگونه یک زبان عالی برای کودکان است به خاطر بسپارید:ایده آل برای مبتدیانراه اندازی آسان مهمتر از همه این که برای بچه ها مناسب است تقاضا برای پایتون به طور مداوم در حال افزایش است پایتون آمده است تا بماندبسته بندی

از آنجایی که درک عمیقی از این موضوع دارید که چرا پایتون یک زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری کودکان است، کاوش در برنامه های یادگیرنده مانند JetLearn می تواند به کودک شما کمک کند تا لذت یادگیری نحوه کدنویسی را تجربه کند.

برای یک کلاس آزمایشی رایگان در JetLearn ثبت  آموزش برنامه نویسی برای کودکان نام کنید و ببینید که آیا برای کودک شما جالب است یا خیر. گیج شدنآیا کودکان باید اینقدر زودتر کدنویسی را یاد بگیرند؟ این مقاله را در مورد چگونگی توانمندسازی کودکان برای تبدیل شدن به خالقان فردا و اینکه چرا امروز برای کودکان خردسال مهم است، بخوانید.

سوالات متداول در مورد پایتون برای کودکان آیا یک کودک 7 ساله می تواند برنامه نویسی/کد نویسی پایتون را یاد بگیرد؟

حتی اگر پایتون بهترین زبان برنامه نویسی برای یک کودک است، ما به بچه های 12 ساله یا بالاتر توصیه می کنیم که شروع به یادگیری برنامه نویسی/کدنویسی پایتون کنند زیرا می توانند تفکر محاسباتی و الگوریتم ها را به روشی بهتر درک کنند. پایتون شامل اسکریپت نویسی زیادی است (نوشتن کد از طریق صفحه کلید) از این رو برای یک کودک ۷ ساله خیلی زود است که پایتون را یاد بگیرد. برای بچه‌های زیر این سن، پیشنهاد می‌کنیم زبان‌های برنامه‌نویسی و کدنویسی مبتنی بر بلوک مانند Scratch، App Inventor یا حتی Blockly را یاد بگیرند.

آیا اسکرچ از پایتون راحت تر است؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری (بر پایه  آموزش برنامه نویسی برای کودکان بلوک) است که تمام ابزارهایی را که بچه ها برای خلق آثار هنری شگفت انگیز، انیمیشن ها، بازی ها و داستان های تعاملی نیاز دارند ایرانیان سایبر ، در اختیار آنها قرار می دهد. آنها حتی می توانند یادگیری خود را با سخت افزار غنی کنند.

از آنجایی که خوانایی را برای کاربر نهایی در اولویت قرار می دهد، پایتون یک مکان شروع شگفت انگیز برای یادگیری سایر زبان های برنامه نویسی است. به عبارت ساده، Scratch به عنوان یک زبان برنامه نویسی حرفه ای در نظر گرفته نشده است، زیرا با در نظر گرفتن بچه ها ایجاد شده است. به غیر از قرار دادن کودکان در معرض علوم کامپیوتر، Scratch هیچ هدف دیگری را دنبال نمی کند.

 

از طرف دیگر، پایتون برنامه نویسی مبتنی بر متن است که بسیار پیشرفته تر است و عملاً دارای پتانسیل پروژه نامحدود است. و به دلیل استفاده از آن در سطوح کالج و حرفه ای، امکاناتی که کودکان می توانند یاد بگیرند بی پایان است.

آیا یک کودک 10 ساله می تواند پایتون آموزش برنامه نویسی برای کودکان یاد بگیرد؟

خوب، اگر کودک 10 ساله شما قبلاً به زبان های برنامه نویسی و برنامه نویسی مبتنی بر بلوک مانند Scratch و Blockly تسلط داشته باشد، ممکن است با راهنمایی خوب آماده یادگیری آموزش های مبتدی پایتون باشد. با این حال، ما همچنان به بچه ها توصیه می کنیم که یادگیری برنامه نویسی و کدنویسی پایتون را از سن 12 سالگی به بالا شروع کنند.

چرا بچه ها باید برنامه نویسی را یاد بگیرند؟

ثبت نام فرزندتان در کلاس برنامه نویسی و کدنویسی پایتون به توسعه مهارت های تیم سازی و ارتباطی او کمک می کند - و این به او قدرت می دهد تا در محیط های اجتماعی حرکت کند، با جامعه خارج از آن همکاری  آموزش برنامه نویسی برای کودکان کند، عملکرد تحصیلی خوبی داشته باشد و به اهداف خود دست یابد. همچنین در زمینه سواد دیجیتال به آنها کمک می کند.

چگونه پایتون را به کودکم آموزش دهم؟


[ بازدید : 38 ]

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

يکشنبه 28 اسفند 1401
18:55
مینا اکبری

بسیاری پایتون را بهترین تقویت کننده عملکرد برای آموزش برنامه نویسی برای کودکان  خودکارسازی تست نرم افزار نیز می دانند. کارهای زیادی وجود دارد که ما هر روز انجام می دهیم مانند مرتب کردن نامه ها، کپی و چسباندن متن از یک فایل به فایل دیگر و غیره - همه اینها را می توان با کمک پایتون خودکار کرد.

جامعه فوق العاده حامی

اگر فکر می کنید برنامه نویسی یک ورزش انفرادی است، مطمئن باشید که در پایتون اینطور نیست. جامعه توسعه دهندگان پایتون بسیار فعال و حامی است. ابزارها، منابع و اسناد آنلاین زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند هر روز چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

نه فقط این، اگر با مشکلاتی مواجه شدید یا با مشکلاتی در توسعه مواجه شدید، انجمن پایتون به هر شکل ممکن به شما کمک می کند یا از شما پشتیبانی می کند. بدون شک یکی از فعال ترین جوامع زبان برنامه نویسی است.

پشتیبانی شرکتی

شرکت های بزرگی مانند فیس بوک، گوگل، کوورا و آموزش برنامه نویسی برای کودکان  نتفلیکس نیز از پایتون برای توسعه محصولات خود استفاده می کنند. در واقع، خیلی ها نمی دانند که گوگل از همان ابتدا از پایتون استفاده کرده است.

غول استریم موسیقی Spotify در درجه اول از پایتون برای تجزیه و تحلیل داده ها و پشتیبانی پشتیبانی استفاده می کند. همانطور که همه ما می دانیم، Spotify توصیه های آهنگ یا لیست پخش را به کاربران خود ارائه می دهد و این کار با کمک تجزیه و تحلیل انجام می شود.

برای این کار، Spotify از یک ماژول پایتون به نام Luigi استفاده ایرانیان سایبر می کند که به اجرای هزاران کار به روشی ساده تر کمک می کند. این به وضوح نشان می دهد که چرا پایتون انتخاب برتر چندین شرکت بزرگ در جهان است.

پایتون قابل حمل و توسعه پذیر است

مزیت بزرگ دیگر این است که پایتون روی پلتفرم های مختلفی مانند ویندوز، لینوکس و macOS کار می کند. به عنوان مثال، اگر کد پایتون را برای سیستم ویندوز خود نوشته‌اید، اگر می‌خواهید آن را در مک اجرا کنید، نیازی به تغییر آن ندارید. نه تنها این، پایتون را می توان با C/C++ نیز ترکیب کرد و در برنامه های دیگر جاسازی کرد. این بدان آموزش برنامه نویسی برای کودکان  معناست که پایتون را می توان به زبان های دیگر گسترش داد.

افزایش تقاضا برای پایتون

به خوبی شناخته شده است که تقاضا برای Python به طور مداوم در حال افزایش است و آینده قطعا امیدوار کننده به نظر می رسد. به نوعی می توان گفت پایتون برای ماندن آمده است. این بسیار کاربر محور و یک زبان منبع باز است. تنها دلیل تقاضای آن این است که معنی دار و ساده و حتی تنظیم آن ساده است.

علاوه بر همه اینها، پایتون به دلیل منطقه محلی غول پیکر خود نیازهای توسعه دهندگان را نیز برآورده می کند. همچنین یکی از پرجستجوترین زبان های مورد تقاضا و همچنین زبانی قابل اعتماد و سازنده است. نه تنها این، حتی توسعه دهندگان پایتون نیز به دنبال آن هستند، زیرا زبان برنامه نویسی و کدنویسی پایتون در حال حاضر پاسخی در زمینه های مختلف ارائه می دهد.

بدون شک، خیلی زود است که بگوییم فرزندتان چه شغلی را دنبال خواهد کرد. صرفنظر از این، پایتون به آن‌ها کمک می‌کند تا در هر کاری که می‌خواهند در آن برتری داشته باشند، بهتر شوند.از این رو، مطمئناً یک  آموزش برنامه نویسی برای کودکان سرمایه گذاری عالی است.بچه ها با پایتون چه چیزی می توانند بسازند؟

علاوه بر توسعه یک بازی یا کار با انیمیشن، چندین کار وجود دارد که فرزندان شما با استفاده از برنامه نویسی پایتون قادر به انجام آن خواهند بود. هنگامی که فرزندان شما بر اصول برنامه نویسی مسلط شدند آموزش برنامه نویسی برای کودکان ، می توانند از پایتون برای مقابله با مشکلات پیشرفته مانند هوش مصنوعی، علم داده، محاسبات ابری و زیست شناسی محاسباتی استفاده کنند. پروژه های پایتون خلاق، آموزشی و سرگرم کننده هستند. 


[ بازدید : 40 ]

کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان

دوشنبه 17 بهمن 1401
19:05
مینا اکبری

صفحات وب با HTML ساخته شده و با CSS استایل بندی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  شده اند. این‌ها زبان‌های برنامه‌نویسی واقعی نیستند، اما در معرض ویرایشگرهای متن و ایده‌هایی قرار می‌گیرند که برای بچه‌هایی که به کاوش در زبان‌هایی مانند جاوا اسکریپت یا پایتون می‌پردازند مفید خواهد بود. یادگیری HTML و CSS نیز آسان است و برای بچه های جوان عالی است.

بهترین زیرا: در این راهنمای سبک کتاب کمیک برای ساخت وب سایت، بچه ها زبان نشانه گذاری HTML را یاد می گیرند. آنها همچنین با CSS، زبانی که استایل صفحات وب را کنترل می کند، آشنا می شوند. بچه ها همچنین در مورد WordPress، یک سیستم مدیریت محتوا که برای درصد زیادی از وب سایت های فعلی استفاده می شود، یاد می گیرند. وردپرس ساخت یک وب سایت را با قالب ها و کدهای از پیش نوشته شده برای مجموعه عظیمی از توابع آسان می کند. ساخت و نگهداری یک  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان وب سایت وردپرس بدون هیچ کدنویسی امکان پذیر است، اما بهینه سازی کد گزینه های بی نهایت بیشتری برای نمایش، تعامل و عملکرد ارائه می دهد.

بهترین زیرا: این کتاب کدنویسی برای بچه ها تنها در 96 صفحه، آنها را در کل روند ساخت یک وب سایت راهنمایی می کند. خوانندگان می توانند سایتی را دقیقاً مانند نمونه کتاب بسازند، اما تشویق می شوند هر چیزی را که دوست دارند آزمایش کنند و بسازند. موضوعات تحت پوشش شامل کد اولیه مورد نیاز برای راه اندازی یک صفحه، سبک CSS برای نمایش صحیح عناصر در صفحه و جاوا اسکریپت برای ویژگی های تعاملی است.

بهترین زیرا: در اینجا راهنمای همه چیز طراحی وب برای بچه ها، از برنامه ریزی ساختار یک سایت تا اضافه کردن جزئیات دقیقی که یک سایت را خارق العاده می کند، آورده شده است. بسیاری از کتاب‌ها بر روی کدنویسی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  تمرکز دارند، اما این کتاب در مورد بسیاری از تکنیک‌ها و فرآیندهایی که مهندسان نرم‌افزار در دنیای واقعی استفاده می‌کنند، مشاوره ارائه می‌دهد.

نکاتی در مورد Wireframing وجود دارد، تکنیکی که توسعه دهندگان حرفه ای از آن برای ساختن وب سایت ها قبل از توسعه استفاده می کنند. خوانندگان همچنین از اطلاعات مربوط به نقشه‌برداری سایت، ساخت راهنمای سبک و تنظیم دقیق ظاهر سایت بهره خواهند برد. دستورالعمل های HTML و کدنویسی زیادی نیز وجود دارد.

بهترین زیرا: HTML و CSS: طراحی و ساخت وب‌سایت‌ها یکی از پرفروش‌ترین‌های آمازون است و منبعی عالی برای نوجوانانی است که می‌خواهند وارد توسعه وب شوند. این کتاب از روش معمول خشک و غبارآلود آموزش کدنویسی به مردم، با استفاده از تصاویر رنگارنگ و دستورالعمل‌های قابل دسترس اجتناب می‌کند. نوجوانان می توانند  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان از ابتدا تا انتها بر روی کتاب کار کنند یا به موضوع مرتبط با آنها و پروژه کدگذاری خود بپردازند.

کتاب های کدنویسی جاوا اسکریپت برای کودکان

جاوا اسکریپت برای مدت طولانی وجود داشته است، اما همیشه به اندازه اکنون برای توسعه وب مهم نبود. بسیاری از برنامه نویسان موافق هستند که جاوا اسکریپت آینده اینترنت است و یادگیری این زبان برای هر کسی که می خواهد سایت های تعاملی و مفید بسازد مفید است.

بهترین دلیل: انتقال به جاوا اسکریپت از HTML و CSS می تواند گیج کننده باشد. به این دلیل که جاوا اسکریپت بسیار پیچیده تر و قدرتمندتر است. اما برنامه نویسی کامپیوتری با جاوا اسکریپت توضیحات ساده ای را ارائه می دهد تا بچه ها بتوانند به راحتی این انتقال را انجام دهند. کتاب نحوه انجام آن را شرح می دهدHTML، CSS و جاوا اسکریپت با هم کار می کنند تا صفحات وب تعاملی را تقویت کنند. این یک کتاب کار کوتاه و عمدتاً گرافیکی با دستورالعمل‌های گام به گام است که بچه‌ها می‌توانند به راحتی آن را مدیریت کنند.

بهترین زیرا: مانند Python for Kids از همان ناشر، این عنوان جامع برای کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کسانی است که واقعاً می خواهند کد را بررسی کنند. 17 فصل این کتاب در مورد همه چیز از آرایه ها و سایر انواع متغیر گرفته تا برنامه نویسی بازی بحث می کند. جاوا اسکریپت فرصت های بی شماری را برای کودکان خلاق ارائه می دهد. چه بخواهند بازی بسازند، انیمیشن بسازند یا با واقعیت مجازی کار کنند، جاوا اسکریپت قدرتی دارد که بچه ها باید ایده هایشان را به برنامه های واقعی تبدیل کنند. این کتاب بیش از حد اطلاعات کافی برای شروع در هر یک از این زمینه ها به آنها می دهد.

جاوا اسکریپت برای کودکان؛ کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  برای Dummiesکتاب های کدنویسی برای کودکان، جاوا اسکریپت برای کودکان برای آدمک ها

بهترین زیرا: برای لذت بردن از جاوا اسکریپت برای کودکان، لازم نیست بچه باشید. فقط نظرات را در آمازون بررسی کنید. بسیاری از بزرگسالان می گویند که آنها این کتاب را دوست داشتند. اگر کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  علاقه مند به خواندن در مورد برنامه نویسی برای کمک به فرزندتان در یادگیری نحوه کدنویسی هستید، این کتاب را امتحان کنید. خوانندگان یاد می گیرند که برنامه ها و بازی های سرگرم 


[ بازدید : 19 ]

آموزش برنامه نویسی

چهارشنبه 12 بهمن 1401
15:22
مینا اکبری

اگر کتاب خوبی دریافت کنید (کتابی که در لینک بالا آموزش برنامه نویسی  در آمازون بررسی های خوبی دارد)، پس از 10 هفته ممکن است به اندازه کافی مهارت داشته باشید که بتوانید کار مفیدی در جاوا انجام دهید، اما سال ها طول می کشد تا متخصص شوید. هر چیزی از 10 هفته تا چندین سال شما را از مبتدی تا متخصص خواهد برد.

بهترین نرم افزار برای توسعه اپلیکیشن چیست؟لیست بهترین نرم افزارهای توسعه اپلیکیشن

فریاد زدن جاوا یاد بگیرم یا پایتون؟

اگر فقط به برنامه نویسی علاقه دارید و می خواهید بدون اینکه تمام مسیر را طی کنید، در آن غواصی کنید، پایتون را یاد بگیرید تا یادگیری نحو را آسان تر کنید. اگر قصد دارید وارد رشته مهندسی/علوم کامپیوتر شوید، ابتدا جاوا را توصیه می کنم زیرا به شما کمک می کند تا عملکرد درونی برنامه نویسی را درک کنید.

آیا می توانم فقط با جاوا کار پیدا کنم؟

بله، امکان یافتن شغل جاوا بدون  آموزش برنامه نویسی مدرک دانشگاهی وجود دارد. مهارت های جاوا مورد تقاضا هستند. کارفرمایان بیشتر از مدرک دانشگاهی به مهارت ها اهمیت می دهند.

آیا یادگیری جاوا می تواند برای من شغل ایجاد کند؟

بر اساس نظرسنجی Stackoverflow در سال 2019، جاوا در میان پنج زبان برتر حرفه ای قرار دارد که جای خود را به JavaScript، HTML/CSS، SQL و Python داده است. یعنی شرکت ها به طور فعال از آن برای پروژه های خود استفاده می کنند و شغل های کافی در این زمینه وجود دارد. سیستم عامل اندروید گوگل برای دستگاه های موبایل و تبلت ها. این سیستم عامل پر استفاده ترین سیستم عامل در حال حاضر در این دستگاه ها است.

یکی از بهترین ویژگی های این سیستم عامل رایگان بودن آن است. به عبارت دیگر، نه برای برنامه نویسی در این سیستم و نه برای قرار دادن آن در تلفن، باید هزینه ای پرداخت کنید. و این باعث می شود که در بین تولید کنندگان و توسعه آموزش برنامه نویسی  دهندگان بسیار محبوب باشد، زیرا هزینه های راه اندازی یک گوشی یا یک برنامه بسیار کم است.

اندروید استودیو (SDK) مجموعه ای از ابزارهای برنامه نویسی متن باز چند پلتفرمی است. این به برنامه نویس چارچوب هایی برای توسعه برنامه های گرافیکی، تعریف و دستکاری مدل های نرم افزار، برنامه های کاربردی وب ارائه می دهد.

هدف

با استفاده از این دوره برنامه نویسی اندروید، کاربر قادر خواهد بود تا اپلیکیشن هایی از هر نوع، کاملا کاربردی و برای هر دستگاه موبایل یا تبلتی که سیستم عامل آن آموزش برنامه نویسی  اندروید است، توسعه دهد.

الزامات:

برای تکمیل دوره برنامه نویسی اندروید نیازی به دانش قبلی نیست. اگرچه این یک زبان برنامه نویسی است، اما دانش آموزانی که پیشینه ای در توسعه برنامه های کاربردی، به ویژه جاوا دارند، زمان آسان تری برای جذب مفاهیم خواهند داشت. بنابراین از AIP توصیه می کنیم یک پایه محکم در جاوا ایجاد کنید تا برنامه های واقعا حرفه ای ایجاد کنید. Vesae همچنین: دوره برنامه نویسی جاوا

برنامه نویسی دنیای آسانی نیست. اگرچه دانش مورد نیاز نیست، اما تمایل به درک زبان های برنامه نویسی مورد نیاز است.

روش مطالعه

 مدت دوره را شما تعیین می کنید، از آنجایی که آموزش فردی است، می توانید هر روز که می خواهید، هر چند ساعت که در ساعات کاری ما می خواهید بیایید (به عنوان مثال: اگر دوره تقریباً 20 ساعت طول بکشد، می توانید آن را در یک هفته انجام دهید. یا در 2 ماه، بسته به علاقه شما).

شما قادر خواهید بود برنامه خود را به بهترین نحو سازماندهی آموزش برنامه نویسی  کنید تا آن را با زندگی شخصی و کاری خود به گونه ای ترکیب کنید که تا حد امکان راحت باشد.


[ بازدید : 16 ]

آموزش برنامه نویسی

چهارشنبه 12 بهمن 1401
15:19
مینا اکبری

با نسخه پولی (4.50 یورو) همچنین می‌توانیم آموزش برنامه نویسی  از ابزار تکمیل کد، ادغام FTP/SFTP، ادغام با Google Drive/Dropbox و پیش‌نمایش HTML لذت ببریم.

ویرایشگر کد Quoda.در گوگل پلی نصب کنیدDroidEdit

DroidEdit یک ویرایشگر برای کدنویسی مستقیم در دستگاه Android شما است. چندین تم برای تغییر رنگ ها و جذاب تر کردن کدها دارد. به طور خودکار بلوک ها را شناسایی می کند تا شما را بهتر سازماندهی کند و آنچه را که نمی خواهید ببینید پنهان می کند. همچنین می توانید فایل های خود را مستقیماً در Dropbox ویرایش کنید و اسناد را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید.

کد را به دلخواه رنگ آمیزی کنید. / © NextPit

با نسخه پولی ما همچنین می‌توانیم از SFTP پشتیبانی کنیم، به خدمات دیگر در آموزش برنامه نویسی  فضای ابری دسترسی داشته باشیم و تم‌های بصری را مطابق میل خود سفارشی کنیم.

Octodroid برای GitHub

و نمی‌توان برنامه‌ای را از دست داد تا بتوانیم تمام نظرات و کمک‌هایی را که انجمن GitHub برای اشکال‌زدایی کدمان به ما ارائه می‌دهد، در گوشی‌های هوشمندمان ببینیم. البته کد برنامه باز است و می توانید آن را در این پلتفرم عالی برای توسعه نرم افزار مرور کنید.

جرات ایجاد برنامه های کاربردی خود را داشته باشید یا بخشی از این جامعه باشکوه توسعه دهندگان باشید. چه کسی می داند اگر روزی پروژه شما توسط میلیون ها نفر نصب شود، فقط باید تلاش کنید. بله، اصول اولیه جاوا و OOP برای شروع برنامه نویسی کافی است. در اندروید و هنگام یادگیری اندروید می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا باید جاوا را قبل از آموزش برنامه نویسی  توسعه اندروید یاد بگیرم؟

مجموعه مهارت های توسعه برنامه اندروید درهای زیادی را به روی شما باز می کند، با این حال، قبل از شروع برنامه نویسی برنامه های اندروید، باید زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرید!

آیا جاوا برای یافتن شغل کافی است؟

بنابراین می توان گفت که دانش هسته جاوا برای هر جوان بالقوه و حتی یادگیرنده جاوا امری ضروری است.البته اگر همه مباحث را کامل بدانید می توانید پیشنهاد دریافت کنید و عبارات چند رشته ای و لامبدا کمی کمتر. با این حال، این موضوعات می توانند به مزیت رقابتی شما در هنگام جستجوی شغل تبدیل شوند.

اول جاوا یاد بگیرم یا کاتلین؟

آیا باید جاوا یا کاتلین را برای اندروید یاد بگیرم؟ ابتدا باید کاتلین را یاد بگیرید. آموزش برنامه نویسی  اگر برای شروع توسعه برنامه‌های اندرویدی مجبور هستید بین یادگیری جاوا یا کاتلین یکی را انتخاب کنید، اگر کاتلین را بشناسید، استفاده از ابزارها و منابع یادگیری امروزی برایتان آسان‌تر خواهد بود.

آیا کاتلین جایگزین جاوا می شود؟

چندین سال از عرضه کاتلین می گذرد و عملکرد خوبی داشته است. از آنجایی که کاتلین به طور خاص برای جایگزینی جاوا ایجاد شد، طبیعتاً کاتلین از بسیاری جهات با جاوا مقایسه شده است.

آیا می توانم اندروید را بدون دانستن جاوا یاد بگیرم؟

اینها اصول اولیه ای هستند که باید قبل از غواصی در توسعه برنامه اندروید بدانید. بر یادگیری برنامه نویسی شی گرا تمرکز کنید تا بتوانید نرم افزار را به ماژول ها تقسیم کنید و کدهای قابل استفاده مجدد بنویسید. آموزش برنامه نویسی  زبان رسمی توسعه اپلیکیشن اندروید بدون شک جاوا است.

یادگیری جاوا چقدر طول می کشد؟


[ بازدید : 61 ]

شروع آموزش برنامه نویسی

يکشنبه 2 بهمن 1401
12:56
مینا اکبری

در این مقاله، من یکی از این نقشه راه را پیشنهاد می کنم. شروع آموزش برنامه نویسی  من این کار را با تشریح 14 مرحله انجام می‌دهم – که هر کدام یک مفهوم، زبان یا ابزار ضروری را مورد بحث قرار می‌دهند – که توسعه‌دهندگان حرفه‌ای از آن برای نوشتن کد، همکاری و ایجاد پروژه‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنند.من با دقت این 14 مرحله را بر اساس سفر شخصی خودم در یادگیری کدنویسی انتخاب کردم که تقریباً 20 سال طول می کشد.

بخشی از دلیلی که طول کشید تا به عنوان یک توسعه دهنده احساس راحتی کنم این است که در مورد موضوعات خاص بدون زمینه وسیع تری از دنیای کدنویسی یاد می گرفتم.

هر یک از مراحل این مقاله یک "ضروری کدنویسی" را مورد بحث قرار می دهد - چیزی که به اعتقاد من برای حداقل دانستن وجود آن در ابتدای سفر برنامه نویسی شما ضروری است.

نکته پایانی قبل از فهرست کردن مراحل در نقشه راه: مطمئناً خواندن این مقاله شما را  شروع آموزش برنامه نویسی یک برنامه نویس خبره تبدیل نمی کند. منظورش این نیست هدف این مقاله این است که شما را آگاه کند که هر یک از این موضوعات وجود دارد، و امیدواریم به شما یک ایده اولیه از نحوه عملکرد هر یک ارائه دهد تا بتوانید در آینده هوشمندانه بر روی آن بسازید.

نقشه راه 14 مرحله ای برای توسعه دهندگان مبتدیبا معماری کامپیوتر و مبانی داده ها آشنا شویدنحوه کار زبان های برنامه نویسی را یاموزیدنحوه کار اینترنت را درک کنیدبرخی  شروع آموزش برنامه نویسی از اصول خط فرمان را تمرین کنید

مهارت های ویرایشگر متن خود را با Vim افزایش دهیدبرداشتن مقداری HTMLمقابله با برخی از CSSبرنامه نویسی را با جاوا اسکریپت شروع کنیدبرنامه نویسی را با پایتون ادامه دهیددانش خود را با جاوا بیشتر کنید

کد خود را با استفاده از Git ردیابی کنیدذخیره داده ها با استفاده از پایگاه های داده و SQLدرباره Web Frameworks و MVC بخوانیدبا مدیران بسته بازی کنیدبدون مقدمه، بیایید از بالا شروع کنیم!1) با معماری کامپیوتر و شروع آموزش برنامه نویسی  مبانی داده ها آشنا شوید

یکی از چیزهای شگفت انگیز در مورد زبان های برنامه نویسی مدرن این است که آنها ما را قادر می سازند تا برنامه های کاربردی فانتزی را بدون نگرانی در مورد جزئیات سخت سخت افزار پشت صحنه (در بیشتر موارد) ایجاد کنیم.

به این انتزاع گفته می شود  شروع آموزش برنامه نویسی - توانایی کار با ابزارهای سطح بالاتر (در این مورد زبان های برنامه نویسی) که دامنه مورد نیاز درک و مهارت های ما را ساده و محدود می کند.

با این حال، این بدان معنا نیست که دانستن اصول اولیه فلزی که کد شما روی آن اجرا می شود بی فایده است. حداقل، آگاهی از چند نکته به شما کمک می کند تا مکالمات محل کار در مورد مصرف بالای CPU و حافظه را هدایت کنید.

بنابراین، در اینجا حداقلی از اصول اولیه معماری کامپیوتر برای شروع شما آورده شده است:مهم ترین قطعات کامپیوتر شما روی ریزتراشه ها (همچنین به عنوان مدارهای مجتمع شناخته می شوند) زندگی می کنند.

ریزتراشه ها برای عملکرد به یک جزء الکتریکی به نام ترانزیستور  شروع آموزش برنامه نویسی متکی هستند. ترانزیستورها کلیدهای الکتریکی کوچکی هستند که در هر لحظه یا خاموش (0) یا روشن (1) هستند. یک ریزتراشه می تواند حاوی میلیون ها یا میلیاردها ترانزیستور کوچک باشد که روی آن تعبیه شده است.

اکثر کامپیوترهای مدرن دارای یک ریزتراشه به نام واحد پردازش مرکزی (CPU) هستند. می توانید آن را به عنوان مغز رایانه در نظر بگیرید. این بیشتر وظایف خرد کردن اعداد و منطقی را که رایانه انجام می دهد انجام می دهد.

هر CPU چیزی به نام مجموعه دستورالعمل دارد که مجموعه ای از دستورات باینری (صفر و یک) است که CPU آن را درک می کند. خوشبختانه، ما واقعاً نیازی به نگرانی در مورد اینها به عنوان توسعه دهندگان نرم افزاری نداریم! این همان قدرت انتزاع است.

اگر CPU مرکز منطقی مغز است، داشتن حافظه نیز برای شروع آموزش برنامه نویسی  ذخیره موقت یا طولانی مدت اطلاعات مفید است.رایانه ها دارای حافظه دسترسی تصادفی (RAM) به عنوان "حافظه کاری" (یا حافظه کوتاه مدت) برای ذخیره اطلاعاتی هستند که به طور فعال توسط برنامه های در حال اجرا استفاده می شود.


0. https://remingtonptwy86475.pages10.com/--51971862

1. https://finnnnjo54208.ampblogs.com/--52406307

2. https://johnnyafii21986.blogocial.com/--51114471

3. https://raymondnrgj21320.onesmablog.com/--55375569

4. https://andyqvaf10975.blogolize.com/--55440789

5. https://waylonjqtw76542.bloguetechno.com/--51396187

6. https://lukasvybd98531.shotblogs.com/-30228594

7. https://chanceptxw62952.tribunablog.com/-30504889

8. https://juliusszcf19754.blogzet.com/-30971444

9. https://charliezdfg19753.blogminds.com/-14371667

10. https://paxtonadgj20865.suomiblog.com/-31733170

11. https://gregoryyelh33106.pointblog.net/--56195313

12. https://dantervza97529.full-design.com/--58810624

13. https://laneykmn41076.thezenweb.com/--52909591

14. https://andresqvya87530.ampedpages.com/--43942479

15. https://louisvyqc69288.tinyblogging.com/--58717006

16. https://josuejopm18417.blog5.net/57464566/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://andersonlfvk70247.affiliatblogger.com/67490916/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://beckettbgkn43108.diowebhost.com/70830044/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://spencerjnqt64205.fitnell.com/56369962/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://cesarubgl43208.dbblog.net/47211991/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://mariomruy21087.ezblogz.com/47237915/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://marcoryff09319.designertoblog.com/46814163/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://ricardojrwa09765.blogs-service.com/46769352/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://mariojryf46888.bluxeblog.com/47431156/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://cesarhfbh10840.mpeblog.com/38727382/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://landenmpwx75319.articlesblogger.com/38635843/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://lukasdmtk57001.arwebo.com/38531782/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://andrezdgi19753.blogerus.com/38440823/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://holdensyde09865.bloggin-ads.com/38752527/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://trevoriptt76320.blogpostie.com/38374997/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

31. https://manueldsvy86420.blogprodesign.com/38112037/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

32. https://knoxgknq42086.blogdigy.com/-30297269

33. https://judahwafj31086.mybjjblog.com/-30506278

34. https://tysonhlpr53197.tblogz.com/-30958063

35. https://arthurbimo43197.uzblog.net/-30744373

36. https://beckettybeg19753.canariblogs.com/-31850388

37. https://eduardoprtw97756.qowap.com/75340195/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://lorenzoemvc11100.blog2learn.com/63699675/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://rafaelxdjn43108.jiliblog.com/74094467/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://damienadhj20874.getblogs.net/47016323/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://sethzdfi21087.dsiblogger.com/47300781/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://tysonaxuq39629.ka-blogs.com/69428118/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://kylerdnkj90975.timeblog.net/51837202/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://rylanrqnj07396.acidblog.net/46853916/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://deanvaeh20875.fireblogz.com/46774362/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://andersonkifb74075.aioblogs.com/69731749/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://zanekhda73063.xzblogs.com/57640554/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://gunnerbgkl31864.free-blogz.com/63094236/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://alexisyfjp42275.widblog.com/70400379/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

50. https://zaneuyac97532.collectblogs.com/61896896/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

51. https://daltonhebx62952.isblog.net/-33551746

52. https://lukasfihd85184.blogdon.net/-32563247

53. https://waylonkptu75310.blogkoo.com/-35531194

54. https://milosydi21987.alltdesign.com/-36571994

55. https://hectorwfko53210.amoblog.com/-38080873

56. https://israellkhe85184.total-blog.com/-41491383

57. https://paxtonlrxa09876.blog-gold.com/21479969/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

58. https://franciscoaglo42097.ambien-blog.com/21431422/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://augustdkru65310.atualblog.com/21317241/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://zanderxzzb97520.blog-a-story.com/21462394/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://augusthnrt65331.blogacep.com/20810617/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://zanekhty63063.blogadvize.com/21498372/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://sethchjk21986.bloggerbags.com/20862888/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://knoxslmr56098.bloggerswise.com/21389725/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://hectorpsbc86532.bloggosite.com/21456029/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://daltonydim42109.blogoscience.com/21371834/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://elliotttxcd08642.blogproducer.com/21491221/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

68. https://finnkhdz63962.blogrelation.com/21365336/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

69. 

برنامه نویسی کودکان

يکشنبه 25 دی 1401
14:30
مینا اکبری

CodeCombat یک رویکرد مبتنی بر بازی برنامه نویسی کودکان  برای کدنویسی دارد و دوره‌هایی را برای کلاس‌های درس و بچه‌هایی که می‌خواهند خودشان کدنویسی کنند ارائه می‌دهد. دانش‌آموزان زبان‌های کدنویسی مانند پایتون و جاوا اسکریپت را از طریق یک پلتفرم بازی یاد می‌گیرند که به صورت مجازی توسط معلمان هدایت می‌شوند. بچه ها همچنین می توانند با پیوستن به یک لیگ رقابتی کدنویسی هوش مصنوعی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

فراگیران می توانند در دوره های خود گام، کلاس تابستانی یا درس های خصوصی ثبت نام کنند. اکثر دوره ها به صورت یک به یک هستند، اگرچه کلاس تابستانی شامل چهار برنامه نویسی کودکان  دانش آموز است. اولین درس رایگان است، اما دروس بیشتر ممکن است از 99 دلار در سال تا 399 دلار در ماه هزینه داشته باشد.

Codeemoji

Codemoji یک برنامه درسی کدنویسی را برای دانش آموزان کلاس های 1-8 ارائه می دهد. این برنامه HTML، CSS و جاوا اسکریپت را آموزش می‌دهد و بچه‌ها وب‌سایت‌های خود را می‌سازند و انیمیشن‌ها را در یک منطقه بازی برنامه نویسی کودکان  مجازی مشخص شده ایجاد می‌کنند.

دانشجویان می توانند در دوره های مبتدی، متوسط و کارشناسی ثبت نام کنند. هدف Codemoji این است که برنامه های خود را هم سرگرم کننده و هم چالش برانگیز کند تا بچه ها نه خسته و نه دلسرد شوند.

والدین می توانند فرزندان خود را در برنامه 15 دلاری در ماه یا 55 دلاری در سال ثبت نام کنند. این بسته ها هر دو شامل درس ها، پروژه ها و پشتیبانی مستقیم مشتری می شوند.

Code.org

Code.org، یک سازمان برنامه نویسی کودکان غیرانتفاعی، با هدف گسترش دسترسی به آموزش کدنویسی برای دانش آموزان در سراسر جهان است. کمپین Hour of Code این گروه ادعا می کند که به بیش از یک میلیون دانش آموز خدمات ارائه کرده است. به علاوه، Code.org کلاس های علوم کامپیوتر را در مدارس سراسر ایالات متحده یکپارچه کرده است.

Code.org کلاس های حضوری را در مدارس و جوامع محلی تسهیل می کند. این سایت همچنین دوره های آنلاین علوم کامپیوتر را ارائه می دهد که بچه ها می توانند از خانه بگذرانند. برای درس های مقدماتی یا سریع، دانش آموزان همچنین می توانند به آموزش های یک ساعته در مورد موضوعاتی مانند هوش مصنوعی و Minecraft دسترسی داشته باشند.

هاپسکاچ

Hopscotch که برای کودکان 10 تا 16 ساله طراحی شده است، برنامه ای است برنامه نویسی کودکان  که به کاربران یاد می دهد چگونه با ایجاد داستان های متحرک، بازی ها و هنر کد بسازند. این برنامه کدنویسی که روی آی‌پد یا آیفون کار می‌کند، کارآفرینی را نیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد. بازیکنان بازی می‌توانند به سازندگان بازی با دانه‌های ارز درون برنامه‌ای «پرداخت» بپردازند، که کاربران را به خلاقیت و ساخت برنامه‌های فریبنده تشویق می‌کند.

والدین می توانند بین 19.99 دلار در ماه یا 59.99 دلار در سال یک برنامه را انتخاب کنند. کاربران می توانند اپلیکیشن را از طریق یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه آزمایش کنند.

Scratch و ScratchJr

اپلیکیشن‌های Scratch و ScratchJr کدنویسی را  برنامه نویسی کودکان از طریق تخیل و خلاقیت به کودکان آموزش می‌دهند. این اپلیکیشن ها توسط گروه تحقیقاتی DevTech در دانشگاه تافتس، گروه مهدکودک مادام العمر MIT و شرکت Playful Invention توسعه داده شده اند. Scratch برای کودکان 8-16 ساله کارگردانی می شود، در حالی که ScratchJr برای کودکان 5-7 ساله درس هایی ارائه می دهد.

بچه ها می توانند داستان برنامه نویسی کودکان  های تعاملی خود را بسازند و به طور مشترک کار کنندبا یکدیگر برای تمرین مهارت های کار گروهی. کاربران برنامه همچنین می‌توانند به آموزش‌ها و صفحه ایده‌ها دسترسی داشته باشند تا به آنها در ایجاد داستان و بازی کمک کند.

دانش آموزان در بیش از 150 کشور می توانند به این برنامه ها به بیش از 60 زبان دسترسی داشته باشند. Scratch برای دانلود کامپیوتر در دسترس است و بچه ها همچنین می توانند در مرورگر وب خود برنامه نویسی کودکان  بازی کنند. استفاده از Scratch رایگان است.


0. https://remingtonptwy86475.pages10.com/--51781062

1. https://finnnnjo54208.ampblogs.com/--52216378

2. https://johnnyafii21986.blogocial.com/--50898661

3. https://raymondnrgj21320.onesmablog.com/--55149363

4. https://andyqvaf10975.blogolize.com/--55241787

5. https://waylonjqtw76542.bloguetechno.com/--51192950

6. https://lukasvybd98531.shotblogs.com/-30048141

7. https://chanceptxw62952.tribunablog.com/-30320189

8. https://juliusszcf19754.blogzet.com/-30792396

9. https://charliezdfg19753.blogminds.com/-14192473

10. https://paxtonadgj20865.suomiblog.com/-31546045

11. https://gregoryyelh33106.pointblog.net/--55974655

12. https://dantervza97529.full-design.com/--58611702

13. https://laneykmn41076.thezenweb.com/--52702580

14. https://louisvyqc69288.tinyblogging.com/--58489693

15. https://andresqvya87530.ampedpages.com/--43760589

16. https://josuejopm18417.blog5.net/57273247/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://andersonlfvk70247.affiliatblogger.com/67283939/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://beckettbgkn43108.diowebhost.com/70640439/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://cesarubgl43208.dbblog.net/46993807/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://mariomruy21087.ezblogz.com/47033394/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://marcoryff09319.designertoblog.com/46610448/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://ricardojrwa09765.blogs-service.com/46578742/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://mariojryf46888.bluxeblog.com/47226056/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://cesarhfbh10840.mpeblog.com/38523268/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://landenmpwx75319.articlesblogger.com/38431753/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://lukasdmtk57001.arwebo.com/38327557/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://andrezdgi19753.blogerus.com/38236923/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://holdensyde09865.bloggin-ads.com/38548603/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://trevoriptt76320.blogpostie.com/38186267/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://manueldsvy86420.blogprodesign.com/37923196/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

31. https://knoxgknq42086.blogdigy.com/-30116207

32. https://judahwafj31086.mybjjblog.com/-30330109

33. https://tysonhlpr53197.tblogz.com/-30776786

34. https://arthurbimo43197.uzblog.net/-30566065

35. https://beckettybeg19753.canariblogs.com/-31672902

36. https://eduardoprtw97756.qowap.com/75138068/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

37. https://lorenzoemvc11100.blog2learn.com/63496793/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://rafaelxdjn43108.jiliblog.com/73904553/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://damienadhj20874.getblogs.net/46795768/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://sethzdfi21087.dsiblogger.com/47078702/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://tysonaxuq39629.ka-blogs.com/69238578/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://andersonptuu65421.blogofoto.com/46754446/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://kylerdnkj90975.timeblog.net/51644249/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://rylanrqnj07396.acidblog.net/46650908/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://deanvaeh20875.fireblogz.com/46573720/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://andersonkifb74075.aioblogs.com/69543652/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://zanekhda73063.xzblogs.com/57453949/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://gunnerbgkl31864.free-blogz.com/62905902/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://alexisyfjp42275.widblog.com/70201680/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

50. https://zaneuyac97532.collectblogs.com/61711377/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

51. https://daltonhebx62952.isblog.net/-33369867

52. https://lukasfihd85184.blogdon.net/-32382535

53. https://waylonkptu75310.blogkoo.com/-35349162

54. https://milosydi21987.alltdesign.com/-36391844

55. https://hectorwfko53210.amoblog.com/-37899604

56. https://israellkhe85184.total-blog.com/-41313473

57. https://paxtonlrxa09876.blog-gold.com/21269002/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

58. https://franciscoaglo42097.ambien-blog.com/21221799/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://augustdkru65310.atualblog.com/21106674/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://zanderxzzb97520.blog-a-story.com/21251515/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://augusthnrt65331.blogacep.com/20603123/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://zanekhty63063.blogadvize.com/21288097/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://sethchjk21986.bloggerbags.com/20656380/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://knoxslmr56098.bloggerswise.com/21179063/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://hectorpsbc86532.bloggosite.com/21245943/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://daltonydim42109.blogoscience.com/21162376/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://elliotttxcd08642.blogproducer.com/21282230/آموزش-برنامه-نویسی-ک
[ بازدید : 23 ]

آموزش برنامه نویسی

چهارشنبه 21 دی 1401
14:17
مینا اکبری

جستجوی دودویی: این از یک رویکرد متفاوت استفاده  آموزش برنامه نویسی می کند، ساختارهای داده را بر اساس فواصل به جای پی در پی جستجو می کند. هنگامی که در ساختارهای داده آرایه مرتب شده استفاده می شود، می تواند یک روش کارآمدتر باشد، زیرا نیازی به اسکن کل سری نیست.

به عنوان مثال، در یک سری طولانی از اعداد صعودی، جستجوی دودویی با عنصر میانی آغاز می شود - اگر این یک تطابق نیست و کمتر از عدد مورد نیاز است، آنگاه آیتم میانی نیم لیست را در بالای آن نقطه پیدا می کند ( اگر مورد میانی بالاتر از تعداد مورد نیاز بود، نیمه زیر این نقطه را جستجو می کرد). این فرآیند آموزش برنامه نویسی تا زمانی ادامه خواهد داشت که مورد مورد نظر را پیدا کند یا هیچ فهرست فرعی باقی نماند، به این معنی که مورد مورد نظر در آنجا نباشد.

13 الگوریتم ضروری برای برنامه نویسان  الگوریتم های نمودار

نمودارها ابزاری حیاتی در تجسم داده ها هستند که معمولاً برای نمایش اقلام داده به عنوان «گره» به هم پیوسته در یک شبکه استفاده می شود. این گره ها می توانند indiv را نشان دهندکاربران عادی یک پلتفرم رسانه اجتماعی یا مکان‌هایی در یک شهر.  آموزش برنامه نویسی اساساً، اگر مجموعه ای از اشیاء دارید که به یکدیگر مرتبط هستند، به احتمال زیاد می توانید آنها را با استفاده از نمودار نمایش دهید.

Breadth-First Search (BFS): برای پیمایش ساختارهای درختی یا نموداری با شروع از یک "ریشه" و کاوش در تمام گره های همسایه استفاده می شود. سپس به نزدیک‌ترین گره بعدی که هنوز کاوش نشده است می‌رود و فرآیند را در سطح بعدی تکرار می‌کند و به همین ترتیب ادامه می‌دهد تا زمانی که همه گره‌ها تجزیه و تحلیل شوند. این یک روش مفید برای یافتن کوتاه ترین مسیر از طریق گره های ساختار گراف است.

13 الگوریتم ضروری آموزش برنامه نویسی برای برنامه نویسان

Depth-First Search (DFS): الگوریتم DFS به جای پخش شدن از ریشه یک لایه در یک زمان مانند BFS، یک گره ریشه را انتخاب می کند و سپس تا آنجا که ممکن است در امتداد یک شاخه که از آن منتهی می شود (و همه موارد) را بررسی می کند. زیر شاخه های آن). سپس در امتداد شاخه به ریشه باز می گردد و روند را دوباره در امتداد شاخه دیگری آغاز می کند. زمانی که گره هدف از منبع فاصله زیادی دارد، اغلب گزینه مناسب تری است.

13الگوریتم ضروری برای برنامه نویسان

Dijkstra (کوتاه ترین مسیر): این کوتاه ترین مسیر را بین گره ها درآموزش برنامه نویسی ساختار گراف پیدا می کند. این الگوریتم که به نام دانشمند کامپیوتر هلندی Edsger W. Dijkstra نامگذاری شده است، درختی از کوتاهترین مسیرها را از گره شروع به هر گره متصل دیگر ترسیم می کند. شاید شناخته شده ترین کاربرد این الگوریتم با نقشه های گوگل باشد که سریع ترین مسیر را بین هر دو نقطه روی نقشه به سرعت محاسبه می کند (و این را به طور مداوم به روز می کند).

این دو الگوریتم «طمع‌دار» هستند که برای یافتن حداقل درخت پوشا (MST) یک ساختار نمودار وزنی استفاده می‌شوند. MST به معنای حداقل وزن لبه هایی است که برای اتصال تمام گره ها (یا رئوس) در ساختار گراف استفاده می شود. الگوریتم Kruskal لبه هایی را با کمترین وزن در یک ساختار اضافه می کند تا زمانی که آموزش برنامه نویسی به یکدیگر متصل شوند و MST را تشکیل دهند. الگوریتم Prim یک MST را با شروع با یک راس تصادفی و ایجاد راس بعدی از طریق پایین‌ترین یال‌های وزنی پیدا می‌کند.

13 الگوریتم ضروری برای برنامه نویسان

هش کردن: این امر به طور فزاینده ای رایج می شود زیرا ما ساختارهای داده را درآموزش برنامه نویسی مقیاسی غیرقابل تصور قبلی مدیریت می کنیم و به طور فزاینده ای نگران امنیت هستیم. هش کردن داده‌هایی با طول دلخواه را به یک طول ثابت ("مقدار هش") تبدیل می‌کند که خلاصه‌ای کوتاه‌تر از داده‌های اصلی ارائه می‌کند. یکی از کاربردهای رایج جداول هش، رمزگذاری کلیدها یا پیام ها است.

تصادفی سازی شده: این الگوریتم ها لزوماً دارای درجه ای از تصادفی بودن به عنوان بخشی از منطق خود هستند و معمولاً با حجم زیادی از داده ها استفاده می شوند که پردازش آنها دشوار است. عنصر تصادفی می تواند زمان مورد انتظار مورد نیاز برای یافتن راه حل صحیح (مثلاً لاس وگاس) یا احتمال درست بودن یک نتیجه خاص پس از اجرای الگوریتم آموزش برنامه نویسی در یک زمان معین (مثلاً مونت کارلو) باشد. الگوریتم های خاصی وجود دارند که بارها و بارها مطرح می شوند.

0. https://remingtonptwy86475.pages10.com/--51654738

1. https://finnnnjo54208.ampblogs.com/--52092450

2. https://johnnyafii21986.blogocial.com/--50758040

3. https://raymondnrgj21320.onesmablog.com/--55004759

4. https://andyqvaf10975.blogolize.com/--55114815

5. https://waylonjqtw76542.bloguetechno.com/--51063465

6. https://lukasvybd98531.shotblogs.com/-29933090

7. https://chanceptxw62952.tribunablog.com/-30202410

8. https://juliusszcf19754.blogzet.com/-30679574

9. https://charliezdfg19753.blogminds.com/-14078916

10. https://paxtonadgj20865.suomiblog.com/-31426697

11. https://gregoryyelh33106.pointblog.net/--55831075

12. https://dantervza97529.full-design.com/--58484546

13. https://laneykmn41076.thezenweb.com/--52571002

14. https://louisvyqc69288.tinyblogging.com/--58347875

15. https://andresqvya87530.ampedpages.com/--43643909

16. https://josuejopm18417.blog5.net/57149429/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

17. https://andersonlfvk70247.affiliatblogger.com/67151205/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

18. https://beckettbgkn43108.diowebhost.com/70516602/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

19. https://spencerjnqt64205.fitnell.com/56062026/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

20. https://cesarubgl43208.dbblog.net/46849949/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

21. https://mariomruy21087.ezblogz.com/46901041/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

22. https://marcoryff09319.designertoblog.com/46478685/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

23. https://ricardojrwa09765.blogs-service.com/46455060/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

24. https://mariojryf46888.bluxeblog.com/47094698/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

25. https://cesarhfbh10840.mpeblog.com/38390015/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

26. https://landenmpwx75319.articlesblogger.com/38298812/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

27. https://lukasdmtk57001.arwebo.com/38193825/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

28. https://andrezdgi19753.blogerus.com/38107607/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

29. https://holdensyde09865.bloggin-ads.com/38415509/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

30. https://trevoriptt76320.blogpostie.com/38065217/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

31. https://manueldsvy86420.blogprodesign.com/37801696/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

32. https://knoxgknq42086.blogdigy.com/-30002190

33. https://judahwafj31086.mybjjblog.com/-30216599

34. https://tysonhlpr53197.tblogz.com/-30661385

35. https://arthurbimo43197.uzblog.net/-30451567

36. https://beckettybeg19753.canariblogs.com/-31559597

37. https://eduardoprtw97756.qowap.com/75009605/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

38. https://lorenzoemvc11100.blog2learn.com/63366193/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

39. https://rafaelxdjn43108.jiliblog.com/73787856/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

40. https://damienadhj20874.getblogs.net/46652699/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

41. https://sethzdfi21087.dsiblogger.com/46938875/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

42. https://tysonaxuq39629.ka-blogs.com/69120112/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

43. https://andersonptuu65421.blogofoto.com/46632325/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

44. https://kylerdnkj90975.timeblog.net/51520240/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

45. https://rylanrqnj07396.acidblog.net/46520826/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

46. https://andersonkifb74075.aioblogs.com/69420991/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

47. https://zanekhda73063.xzblogs.com/57335779/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

48. https://gunnerbgkl31864.free-blogz.com/62783934/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

49. https://alexisyfjp42275.widblog.com/70074493/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

50. https://zaneuyac97532.collectblogs.com/61590481/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

51. https://daltonhebx62952.isblog.net/-33254737

52. https://lukasfihd85184.blogdon.net/-32267876

53. https://waylonkptu75310.blogkoo.com/-35234367

54. https://milosydi21987.alltdesign.com/-36277692

55. https://hectorwfko53210.amoblog.com/-37784660

56. https://israellkhe85184.total-blog.com/-41199414

57. https://paxtonlrxa09876.blog-gold.com/21130166/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

58. https://franciscoaglo42097.ambien-blog.com/21084361/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

59. https://augustdkru65310.atualblog.com/20968537/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

60. https://zanderxzzb97520.blog-a-story.com/21112943/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

61. https://augusthnrt65331.blogacep.com/20467406/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

62. https://zanekhty63063.blogadvize.com/21149318/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

63. https://sethchjk21986.bloggerbags.com/20520792/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

64. https://knoxslmr56098.bloggerswise.com/21040225/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

65. https://hectorpsbc86532.bloggosite.com/21107962/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

66. https://daltonydim42109.blogoscience.com/21024469/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

67. https://elliotttxcd08642.blogproducer.com/21144225/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

68. https://finnkhdz63962.blogrelation.com/21019511/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان

69. 

خرید و فروش عمده باتری

دوشنبه 12 دی 1401
16:25
مینا اکبری

به عنوان مثال، تحقیقات ما نشان داده است که  خرید و فروش عمده باتری در اوایل دبستان، کودکان بین دختران جنسی شده و غیرجنسی بر اساس لباس‌هایشان تمایز قائل می‌شوند، و آنها یک دختر جنسی‌شده (مثلاً دختری با دامن کوتاه، پیراهن میانی، جواهرات و لوازم آرایشی که به‌عنوان یک آرایش می‌پوشد، تمایز قائل می‌شوند. یک فروشگاه پرطرفدار در مرکز خرید محلی) محبوب و زیباست، اما نسبت به دخترانی غیرجنسی که شلوار جین و بلوز پوشیده اند، باهوش، خوب یا ورزشکار نیست.

برای مثال، هنگامی که از یکی از کودکان خواسته شد دختری را که در تصویر قرار دارد، توصیف کند، (در موضوعی که دیگران اغلب تکرار می‌کنند) اظهار داشت: «دخترانی که اینطور لباس می‌پوشند، خیلی باهوش نیستند». این کلیشه‌ها در مقایسه با پسران، و کودکانی که بیشتر از رسانه‌های جنسی استفاده می‌کردند، شدیداً باور داشتند.

پیامدهای این کلیشه های جنسیتی برای کودکان و نوجوانان چیست؟ بیشتر تحقیقات خرید و فروش عمده باتری موجود تأثیرات قرار گرفتن در معرض رسانه های جنسی را بر دختران نوجوان بررسی کرده اند. بر اساس تئوری عینیت‌سازی (به عنوان مثال، فردریکسون، رابرتز، نول، کوین و تونگ، 1998)، دختران این شیء‌سازی افراطی جنسی را درونی می‌کنند، نگاه بیننده را به درون می‌گردانند و خود را عینیت می‌بخشند.

 بنابراین، پس از تماشای تصاویر زنان و دخترانی که از نظر جنسی شیء شده اند، دختران عزت بدن پایین تر، محدودیت های رژیم غذایی بیشتر، عزت نفس پایین تر و افسردگی بیشتری را نشان می دهند (APA، 2007؛ فردریکسون و همکاران، 1998). علاوه بر این، دختران ممکن است این کلیشه های جنسیتی جنسی را تایید و درونی کنند. به عنوان مثال، اگر دختران تصور کنند که دختران جنسی شده قرار است "احمق رفتار کنند"

(همانطور که یکی از شرکت کنندگان در استون و همکاران، 2015 بیان کرد) و دختران بخواهند به دلیل محبوبیت دختران جنسی شده به نظر برسند، دختران ممکن است هوش خود را کم اهمیت جلوه دهند. و در ایرانیان سایبر مدرسه عملکرد ضعیفی دارند. در واقع، تحقیقات اخیر نشان داده است که دخترانی که پیام‌های درونی‌سازی شده در مورد جنسیت خرید و فروش عمده باتری را دریافت کرده‌اند، نسبت به دخترانی که چنین پیام‌هایی را درونی نکرده‌اند، عملکرد تحصیلی پایین‌تری دارند و شرم بدن بیشتری دارند (مک‌کنی و بیگلر، 2014a، 2014b). علاوه بر این، دختران ممکن است شروع به ترک ورزش کنند، زیرا آنها بیشتر و بیشتر با دختری که قرار نیست ورزشکار باشد (که قرار نیست ورزشکار باشد) همذات پنداری می‌کنند، و از مزایای فراوان شرکت در ورزش چشم‌پوشی می‌کنند (Solmon, 2014).

تحقیقات ما نشان داده است که تأیید کلیشه‌های جنسیتی جنسی با نحوه تعامل نوجوانان با یکدیگر نیز مرتبط است. به طور خاص، نوجوانانی که این عقاید را تایید کردند که زنان ابژه‌های جنسی هستند و مردان از نظر جنسی قاطع و حریص هستند، نسبت به نوجوانانی که این کلیشه‌ها را تایید نمی‌کردند، آزار و اذیت جنسی فیزیکی و کلامی بیشتری را مرتکب شدند و آزار همسالان همجنس‌گرا نسبت به همسالانشان بیشتر بود (Jewell et al., 2015). . این با تحقیقات قبلی مطابقت دارد (وارد و فریدمن، 2006) که نشان می‌دهد،

 برای پسران، مشاهده دخترانی که از نظر جنسی شیء شده‌اند، منجر به پذیرش بیشتر افسانه‌های تجاوز جنسی می‌شود (به عنوان مثال، دخترانی که لباس تحریک‌آمیز می‌پوشند، «آن را می‌خواهند»). بنابراین، جنسیت گرایی در زمینه کلیشه های جنسیتی نه تنها بر دختر یا پسر فردی تأثیر می گذارد، بلکه بر نحوه تعامل آنها با یکدیگر در دوران نوجوانی نیز خرید و فروش عمده باتری تأثیر می گذارد.

توسعه تصویر بدن و تعصب وزن در دوران کودکی اس.جی. پکستون، اس.آر. دامیانو، در پیشرفت در رشد و رفتار کودک، 2017

3.2.2 همبستگی و پیش بینی در کودکان خردسال

مطابق با مدل زیست روانی اجتماعی، تعداد کمی از مطالعات دختران جوان دریافته اند که نگرانی های بیشتر درباره وزن با وضعیت وزن بالاتر مرتبط است (دیویسون و همکاران، 2003) و BMI بالاتر توسعه نارضایتی از بدن را پیش بینی می کند (Dohnt & Tiggemann, 2006b). . اگرچه دلیل این امر تأیید نشده است، اما واضح است که کودکان از سنین بسیار پایین در معرض تأثیرات فرهنگی-اجتماعی قرار می گیرند که نگرش های بدنامی وزن را تأیید می کند.

 برای مثال، تجزیه و تحلیل محتوای ویدیوها و کتاب‌های فروش عمده باتری محبوب کودکان، ویدیوهای زیادی را پیدا کرد، اگرچه کتاب‌های نسبتاً کمی دارند، اما بر اهمیت ظاهر فیزیکی تأکید می‌کرد و کلیشه‌های بدن را به تصویر می‌کشید (Herbozo، Tantleff-Dunn، Gokee-Laros، & Thompson، 2004). جالب توجه است، اگرچه قرار گرفتن در معرض تلویزیون کودکان، رشد نارضایتی از بدن را در دختران 5 تا 8 ساله در یک پیگیری 1 ساله پیش‌بینی نمی‌کرد، اما افزایش آگاهی از رژیم غذایی را پیش‌بینی کرد (دانت و تیگمان، 2006b). 


[ بازدید : 19 ]

خرید و فروش عمده باتری

دوشنبه 12 دی 1401
16:23
مینا اکبری

" در دهه‌های بعدی، هم محتوا و هم زبان برنامه درسی خرید و فروش عمده باتری در پاسخ به تغییرات در وضعیت تئوری و تحقیقات مربوط به رشد، رشد و یادگیری کودکان و همچنین تغییرات در جمعیت‌شناسی مخاطبان و نگرانی‌های اجتماعی تکامل یافت (کاتلر، تروگلیو). ، و بتانکور، 2016؛ لسر و اشنایدر، 2001).

تغییرات در روندهای نظری در روش‌های تحقیقاتی شکل‌دهنده مورد استفاده برای اطلاع‌رسانی به تولید خیابان Sesame نیز منعکس شد. در اصل، جذابیت بخش‌های Sesame Street از طریق یک «روش حواس‌پرتی» رفتاری ارزیابی شد که در آن کودکان بین دو صفحه می‌نشستند تا توجه کودکان را به مطالب خیابان Sesame در مقابل اسلایدهای نامرتبط که به عنوان حواس‌پرت کننده‌های بصری عمل می‌کردند، نشان دهند.

 متعاقباً، این رویکرد به روش خرید و فروش عمده باتری «چشم‌های روی صفحه» تبدیل شد که اسلایدها را با حواس‌پرتی‌های طبیعی که در میان گروه‌هایی از کودکان که با هم تماشا می‌کنند به وجود می‌آیند جایگزین کرد و در نهایت به یک معیار «درگیری» تبدیل شد که نه تنها توجه بصری، بلکه همچنین توجه بصری را در نظر گرفت. سایر شاخص های درگیری مانند خندیدن یا حرکت به موقع به موسیقی (فیش و برنشتاین، 2001).

انصاف و عدالت در علوم توسعه: مباحث نظری و روش شناختی کریستیا اسپیرز براون، الن ای. استون، در پیشرفت در رشد و رفتار کودک، 2016

5 کلیشه جنسیتی جنسی

در نهایت، کلیشه های جنسیتی جنسی شکل دیگری از تبعیض جنسی است که بر پسران و دختران تأثیر می گذارد. کلیشه‌های جنسیتی جنسیتی، کلیشه‌هایی هستند که زنان و دختران را به‌عنوان ابژه‌های جنسی و مردان و پسران را از نظر جنسی قاطع و حریص نشان می‌دهند (همراستا با نظریه متن دگرجنس‌گرا؛ کیم و همکاران، 2009؛ وارد، 2002 را ببینید).

 این کلیشه های جنسیتی جنسیتی برای همه کودکان اعمال می شود ایرانیان سایبر، اما به طور نامتناسبی خرید و فروش عمده باتری دختران رنگین پوست را هدف قرار می دهند (کالینز، 2004). این کلیشه‌ها بر کودکان و نوجوانان تأثیر می‌گذارند، زیرا به طور فزاینده‌ای در رسانه‌های کودکان فراگیر می‌شوند، نگرش‌های کودکان را درباره خودشان آگاه می‌کنند و بر ادراک و تعامل کودکان با یکدیگر تأثیر می‌گذارند.

کلیشه های جنسیتی جنسیتی در رسانه های جریان اصلی بسیار رایج است (برای بررسی کاملتر این موضوع، به گزارش گروه ویژه APA در مورد جنسیت دختران، 2007 مراجعه کنید). تحقیقات به طور قوی شیوع تصویرهای جنسی دختران را در تقریباً همه اشکال رسانه‌ها، مانند مجلات، بازی‌های ویدیویی، ویدیوهای موسیقی، نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها مستند کرده است (مانند APA، 2007؛ Gerding & Signorielli، 2014؛ هال، وست، و هیل، 2011). کلیشه های جنسیتی نیز در رسانه ها و محصولاتی که کودکان را هدف قرار می دهند رایج است.

برنامه‌های تلویزیونی کودکان اغلب دختران را با پوشیدن لباس‌های تنگ و آشکار جنسیت می‌کشند (لاکروآکس، 2004)، و یک چهارم لباس‌های دختران آشکار یا دارای نوشته‌های وسوسه‌انگیز جنسی خرید و فروش عمده باتری هستند (گودین، دنبورگ، مورنن، و اسمولاک، 2011). عروسک‌های محبوبی که برای دختران جوان به بازار عرضه می‌شوند، دامن‌های کوتاه چرمی و چکمه‌های بلند می‌پوشند (به APA، 2007 مراجعه کنید).

همانطور که از نظریه های اجتماعی شدن و تزکیه انتظار می رود (به عنوان مثال، گربنر، گراس، مورگان، و سیگنوریلی، 1994)، این اشباع رسانه ای گسترده، دختران را به سمت جنسیت فزاینده سوق می دهد. تحقیقات اخیر نشان داده است که دختران 4 ساله در حال حاضر رفتارهای جنسی مانند آرایش کردن و داشتن نگرانی از تصویر بدن را به تصویر می کشند (Tiggemann & Slater, 2014).

از آنجایی که دختران اغلب مورد جنسیت قرار می گیرند، تحقیقات ما شروع به بررسی چگونگی درک کودکان از چنین دختران جنسی شده است. تحقیقات نشان داده است که مردان و زنان دختر 10 ساله جنسی را نسبت به یک دختر غیرجنسی کمتر مصمم، توانا و شایستگی می دانند (گراف، مورن، و اسمولاک، 2012).

تحقیقات استار و فرگوسن (2012) نشان داد که در سن 9 سالگی،فروش عمده باتری دختران عروسک های جنسی را به بنسبت به عروسک های غیرجنسی مطلوب و مطلوب تر است. ما این مطالعات را گسترش دادیم تا بررسی کنیم که پسران و دختران چه کلیشه‌هایی در مورد دختران جنسی دارند (استون، براون و جول، 2015). 


[ بازدید : 23 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]