معرفی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان

شنبه 18 فروردين 1403
19:38
مینا اکبری

 

ChatGPT یک ربات چت است که می تواند به س سایت های هوش مصنوعی برای کودکان والات خاص به صورت نوشتاری پاسخ دهد و با کشیدن اطلاعات از اینترنت، متن بنویسد. از سوی دیگر، او نه می تواند این اطلاعات را تأیید کند و نه می تواند بداند که آیا واقعاً جالب است یا خیر. در حال حاضر، بنابراین، او به خوبی شما نخواهد نوشت، البته اگر کمی تلاش کنید!

 

آیا هوش مصنوعی می تواند ماشین رانندگی کند؟

بله، خودروهای خودران از قبل وجود دارند. این ت سایت های هوش مصنوعی برای کودکان وسط لیزرها، رادارها و دوربین‌هایی پوشانده شده است که به هوش مصنوعی آن می‌گویند: جاده، وسایل نقلیه، انسان‌ها، علائم... همچنین به ماهواره‌ای متصل است که اطلاعات مربوط به ترافیک را ارائه می‌دهد، کامپیوتر از خودش مراقبت می‌کند. همه تصمیم‌ها! با این حال، خودروی خودران یک سوال بزرگ را ایجاد می کند: در صورت تصادف چه کسی مسئول است؟

 

تاکسی های بدون راننده در حال حاضر در چندین شهر  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان در ایالات متحده فعالیت می کنند. اما شهروندان می خواهند آنها را ممنوع کنند.

 

خودروی خودمختار به ماهواره ای متصل است که اطلاعات مربوط به ترافیک را ارائه می دهد. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

آیا هوش مصنوعی زندگی ما را تغییر خواهد داد؟

در آینده، هوش مصنوعی قادر به انجام بسیاری ا سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ز وظایف جدید خواهد بود: پیش بینی بیماری ها و پیشنهاد بهترین داروها، پیش بینی بهتر آب و هوا، رانندگی با انواع وسایل نقلیه، دادن توصیه های شخصی به دانش آموزان... اما نگران نباشید نه، معلمان قرار نیست به این زودی ها ناپدید شوند، حتی اگر هوش مصنوعی بدون شک روزی چیزهایی را به مدارس ارائه دهد که ما حتی نمی توانیم تصور کنیم!

 

هوش مصنوعی بدون شک روزی چیزهایی را ب سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ه مدارس ارائه خواهد کرد که حتی تصورش را هم نمی کنیم! هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

آیا هوش مصنوعی قادر به ایجاد تصویر است؟

آره. برخی می توانند نقاشی هایی به سبک نقاشان معروف خلق کنند (مانند این نقاشی جعلی اثر رامبراند). هوش مصنوعی دیگری بدون اینکه هیئت داوران متوجه شوند که عکس توسط کامپیوتر تولید شده است، برنده مسابقه عکس شد!

 

برخی از هوش مصنوعی می توانند نقاشی هایی به سبک نقاشان معروف مانند این نقاشی جعلی رامبراند ایجاد کنند. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

آیا هوش مصنوعی می تواند تصاویر جعلی را تقلب کند؟

با هوش مصنوعی، تغییر عکس‌ها و ویدیوها به طور فزاینده‌ای آسان است: تغییر چهره، اشیا... همچنین می‌توانیم صدای کسی را کاملاً تقلید کنیم و کاری کنیم که او آنچه را که می‌خواهیم به زبانی که می‌خواهیم بگوید. و به این ترتیب اطلاعات نادرست را خیلی سریع منتشر می کند! به همین دلیل است ک سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ه باید  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  مراقب تصاویر خاصی باشید که می توانید ببینید یا صداهای خاصی که می توانید بشنوید.

 

برای ایجاد یک عکس، هوش مصنوعی در اینترنت برای تعداد زیادی عکس موجود جستجو می کند تا عکس جدیدی ایجاد کند. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

هوش مصنوعی چگونه یک عکس جعلی می سازد؟

ابتدا دستورالعمل‌های هوش مصنوعی را روی تصو سایت های هوش مصنوعی برای کودکان یری که می‌خواهیم تولید کنیم، می‌دهیم: عناصر آن، فضای آن، سبک آن... سپس هوش مصنوعی برای ایجاد عکس جدید، تعداد زیادی عکس موجود را در اینترنت جستجو می‌کند. اما نویسنده این تصویر کیست؟ اونی که دستورات رو به هوش مصنوعی داده یا اونایی که از تصاویرشون استفاده شده؟ این سوالی است که هنوز حل نشده است!

 

این کودکان واقعی به نظر می رسند، اما وجود ندارند، آنها توسط یک هوش مصنوعی خلق شده اند! هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

این کودکان واقعی به نظر می رسند، اما وجود ندارند! این تصویر با هوش مصنوعی ساخته شده است.

آیا هوش مصنوعی می تواند ما را نظارت کند؟

در چین، که یک دیکتاتوری است، دوربین  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان هایی که قادر به تشخیص چهره هستند، ساکنان خیابان ها را زیر نظر دارند. در فرانسه این کار ممنوع است. اما هوش مصنوعی برای جمع آوری اطلاعات در مورد افراد استفاده می شود: سلیقه آنها، خریدهای آنها در اینترنت، حرکات آنها و غیره. به لطف یک قانون اروپایی، هوش مصنوعی نمی تواند آن را بدون مجوز جمع آوری کند. و همچنین به ما بستگی دارد که به اطلاعاتی که مردم در مورد ما می دهند توجه کنیم!

 

هوش مصنوعی برای جمع آوری اطلاعات در مورد افراد استفاده می شود: سلیقه آنها، خریدهای آنها در اینترنت... هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

آیا هوش مصنوعی می تواند بکشد؟

چندین ارتش در حال انجام تحقیقات برای توسعه سربازان روباتی هستند که قادر به کشتن هستند. یک قدرت خطرناک... اگر روزی هوش مصنوعی یکی از این ربات ها توسط افرادی با نیت بد هک شود یا بر علیه سازندگان آن باشد چه؟ خوشبختانه ما هنوز با این سناریوها بسیار فاصله داریم... اما بسیاری از مردم در سراسر جهان خواستار این هستند که قوانین استفاده از این هوش مصنوعی نظامی را تنظیم کند.

 

بسیاری از مردم خواستار قوانینی برای تنظیم استفاد Artificial intelligence sites for children ه از هوش مصنوعی نظامی هستند. هوش مصنوعی چیست؟


[ بازدید : 4 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]