اهمیت هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان

سه شنبه 28 فروردين 1403
23:06
مینا اکبری

 

این سومین تغییر عمده ای را که با این نسخه اتفاق افتاد برجسته می هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  کند: امکان کار ترکیبی انسان و ماشین. انسان‌ها به‌جای اینکه هوش مصنوعی را تشویق کنند و به یک نتیجه خوب امیدوار باشند، اکنون می‌توانند هوش مصنوعی را هدایت کرده و اشتباهات را تصحیح کنند. (علیرغم آنچه شریک نویسندگی هوش مصنوعی من در بالا ادعا می کند، همیشه دقیق نیست.) این به این معنی است که متخصصان می توانند شکاف های توانایی هوش مصنوعی را پر کنند، حتی اگر هوش مصنوعی برای متخصص مفیدتر شود. این نوع تعامل منجر به افزایش عملکرد بازیکنان Go، یکی از قدیمی‌ترین و پیچیده‌ترین بازی‌های جهان شده است که از هوش مصنوعی‌هایی که در این ورزش  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان تسلط داشتند، یاد گرفته‌اند و خودشان به‌طور بی‌سابقه‌ای به بازیکنان بهتری تبدیل شده‌اند.

 

دلیل نهایی اینکه چرا این تغییر خواهد کرد: محدودیت های مدل زبان فعلی کاملاً ناشناخته است. با استفاده از حالت عمومی، مردم از ChatGPT برای انجام گزارش‌های اولیه مشاوره، نوشتن سخنرانی، تولید کدی که هنر بدیع را تولید می‌کند، تولید ایده‌ها و موارد دیگر استفاده کرده‌اند. با استفاده از داده‌های تخصصی، می‌توان هوش مصنوعی سفارشی‌شده‌ای برای هر مشتری ایجاد کرد که نیازهای آنها را پیش‌بینی می‌کند، شخصاً به آنها پاسخ می‌دهد و تمام تعاملات هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  آنها را به خاطر می‌سپارد. این علمی تخیلی نیست این به طور کامل با فناوری منتشر شده قابل انجام است.

 

با این حال، مشکلات هوش مصنوعی بسیار واقعی هستند. برای یک، این یک مزخرف کامل است، و منظورم از نظر فنی این است. چرندیات مزخرف به نظر می رسد متقاعد کننده، عاری از حقیقت، و هوش مصنوعی در ایجاد آن بسیار خوب است. می‌توانید از آن بخواهید توضیح دهد که چگونه می‌دانیم دایناسورها دارای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  تمدن بوده‌اند، و خوشبختانه مجموعه کاملی از حقایق را تشکیل می‌دهد که کاملاً متقاعدکننده، دقیقاً همین را توضیح می‌دهند. جایگزینی برای گوگل نیست. ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه معنای واقعی کلمه چیزی را که نمی داند نمی داند، زیرا در واقع یک موجودیت نیست، بلکه یک الگوریتم پیچیده است که جملات معنی دار را تولید می کند.

 

همچنین نمی تواند توضیح دهد که چه کاری انجام می دهد یا چگونه آن را انجام می دهد، و نتایج هوش مصنوعی را غیرقابل توضیح می کند. این بدان معناست که سیستم‌ها می‌توانند سوگیری داشته باشند و اقدامات غیراخلاقی ممکن است، تشخیص آن سخت است و متوقف کردن آن سخت است. وقتی ChatGPT منتشر شد، نمی‌توانستید از آن بخواهید که به شما بگوید چگونه از بانک سرقت کنید، اما می‌توانید از آن بخواهید که یک نمایشنامه تک‌پرده‌ای درباره نحوه سرقت از بانک بنویسد، یا آن را برای «مقادیر آموزشی» توضیح دهد. برنامه ای بنویسید که نحوه دزدی از بانک را توضیح دهد و هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  با خوشحالی این کارها را انجام می دهد. این مسائل با گسترش این ابزارها حادتر خواهند شد.

 

اما این معایب در خارج از کارهای خلاقانه، تحلیلی و نوشتاری که اکنون هوش مصنوعی قادر به انجام آن است، بسیار شایع تر است. یک نویسنده به راحتی می تواند جملات بد نوشته شده ای را که ممکن  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان است در مقالات هوش مصنوعی ظاهر شوند ویرایش کند، یک برنامه نویس انسانی می تواند خطاها را در کدهای هوش مصنوعی تشخیص دهد، و یک تحلیلگر می تواند نتایج نتیجه گیری هوش مصنوعی را بررسی کند. این ما را در نهایت به این می‌رساند که چرا اینقدر مخرب است. نویسنده دیگر نیازی ندارد که مقالات را به تنهایی بنویسد، برنامه نویس به تنهایی کدنویسی کند، یا تحلیلگر نیازی به نزدیک شدن به داده ها ندارد. این کار نوع جدیدی از همکاری است که ماه گذشته وجود نداشت. یک نفر می تواند کارهای بسیاری را انجام دهد، و این حتی بدون قابلیت های اضافی است که هوش مصنوعی ارائه می کند.

 

به همین دلیل است که جهان ناگهان تغییر کرده است. مرزهای سنتی مشاغل به طور ناگهانی تغییر کرده است. اکنون ماشین ها می توانند کارهایی را انجام دهند که فقط توسط انسان های بسیار آموزش دیده انجام می شود. برخی از مهارت های ارزشمند دیگر مفید نیستند و مهارت های جدید جای آن ها را خواهند گرفت. و هیچ کس واقعاً هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  نمی داند که هیچ یک از اینها هنوز چه معنایی دارد. و به خاطر داشته باشید: این تنها هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  یکی از بسیاری از مدل‌هایی است که در دست ساخت هستند، از هر دو شرکتی که می‌شناسید، مانند Google، و سایر شرکت‌هایی که ممکن است نباشید.

 

بنابراین، پس از خواندن این مقاله، امیدوارم بلافاصله  شروع به آزمایش هوش مصنوعی (به صورت رایگان، اینجا) کنید و بحث های سطح بالا را در مورد پیامدهای آن شروع کنید: برای شرکت، صنعت شما و بقیه جهان. ادغام هوش مصنوعی در کار - و زندگی ما - تغییرات گسترده ای Artificial intelligence in plain language for children  را به همراه خواهد داشت. در حال حاضر، ما فقط در حال خراشیدن سطح آن چیزی هستیم که ممکن است باشد.

 

شریک


[ بازدید : 4 ]

هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان

سه شنبه 28 فروردين 1403
22:41
مینا اکبری

TS و کودکانی که بیش از سطح عمل آب حاوی سرب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  می نوشند، ممکن است در رشد جسمی یا ذهنی خود با تاخیر مواجه شوند. کودکان می توانند کمبودهای جزئی در دامنه توجه و توانایی های یادگیری نشان دهند. بزرگسالانی که این آب را طی سالیان متمادی می نوشند ممکن است دچار مشکلات کلیوی یا فشار خون بالا شوند.

نوشیدن آب با مقدار زیادی سرب می تواند شما را بیمار کند.  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان در اینجا برخی از راه هایی که می تواند در طول زمان بر سلامت شما تأثیر بگذارد آورده شده است:

 

جملات طولانی را به جملات کوتاه‌تر تقسیم کنید تا مستقیماً به اصل مطلب برسند. هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  به عنوان یک قانون کلی، حداکثر 20 کلمه در هر جمله را هدف قرار دهید. اسکن، خواندن و درک جملات کوتاه آسان تر است. به عنوان یک امتیاز، آنها همچنین قوی تر و مطمئن تر به نظر می رسند.

 

قبل بعد

هنگامی که اهداف نامزد مشخص شد، یک یا چند کارفرمای بالقوه شناسایی می شوند. یک پیشنهاد اولیه برای ارائه به کارفرما ایجاد شده است. این پیشنهاد به کارفرمایی ارائه می‌شود که موافقت می‌کند در مورد یک شغل فردی مذاکره کند که نیازهای شغلی متقاضی و نیازهای تجاری واقعی کارفرما را برآورده کند. هنگامی که اهداف شما را درک کردیم، یک یا چند کارفرمای بالقوه را پیدا می کنیم. ما اولین پیشنهاد را برای ارائه به آنها آماده می کنیم. کارفرمایان  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان موافقت می کنند که در مورد شغلی مذاکره کنند که هم نیازهای شغلی آنها و هم شما را برآورده کند.

6. از کلمات روزمره استفاده کنید

به عنوان نویسندگان، وسوسه انگیز است که با کلمات غیرعادی خودنمایی کنید و سرگرم شوید. اما با دایره لغات عالی، مسئولیت بزرگی به همراه دارد. قبل از اینکه فریب بخورید، از خود بپرسید:

 

آیا خوانندگان من این کلمه را خواهند فهمید؟ اگر نه، اگر خوانندگان شما نیاز  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان به دانستن آن دارند، کلمه رایج تری را انتخاب کنید یا آن را توضیح دهید (مثلاً به این دلیل که شما در مورد یک موضوع فنی به آنها آموزش می دهید، یا اگر کلمه دیگری با همان معنی وجود ندارد).

آیا کلمه ارزش افزوده دارد؟ کلمات غیر معمول می توانند تفاوت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  های ظریف یا سرگرم کننده ایجاد کنند. اما اگر این فقط یک حواس پرتی است، آن را کنار بگذارید.

آیا سعی می کنم باهوش تر به نظر برسم؟ عبارات فانتزی بیشتر احتمال دارد که خوانندگان را ناامید کنند تا تحت تاثیر قرار دادن آنها، بنابراین چیز ساده تری انتخاب کنید.

در زیر چند نمونه از کلماتی که باید اجتناب کنید و کلمات ساده هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  تری برای استفاده به جای آن آورده شده است.

با خوانندگان طوری صحبت کنید که انگار در حال گفتگوی یک به یک با آنها هستید. آنها را درگیر می کند و به شما در ایجاد رابطه کمک می کند. لحن مکالمه را با بیش از حد غیررسمی بودن اشتباه نگیرید - به نحوه صحبت با افراد در یک کنفرانس در مقایسه با نحوه گپ زدن با دوستان در یک بار فکر کنید.

 

اینجا نکاتی وجود دارد:

 

از ضمایر اول و دوم شخص (شما، شما، ما، ما،  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و غیره) استفاده کنید.

سوالاتی بپرسید و به آنها پاسخ دهید (مثلاً "سوالی دارید؟ با تیم ما تماس بگیرید")

از انقباضات استفاده کنید (مثلاً «تو هستی» به جای «تو هستی»)

قوانین دستور زبان را بشکنید (مثلاً جمله را با "اما" شروع کنید)

آن را با صدای بلند بخوانید تا ببینید طبیعی به نظر می رسد یا خیر

قبل بعد

مدارک ثبت نام مدرسه باید ارائه شود. شما باید مدرکی ارائه دهید که در مدرسه ثبت نام کرده اید.

اطلاعات مالی برای اطمینان از رعایت رویه ها بررسی هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  خواهد شد. ما اطلاعات مالی شما را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم که از رویه های ما پیروی کرده اید.

ارسال درخواست ها چگونه درخواست کنم؟

8. از عبارات فعل-اسم خودداری کنید

بررسی کنید که آیا از یک فعل و یک اسم با هم استفاده می‌کنید یا نه، وقتی می‌توانید یک چیز را فقط با یک فعل بگویید. به عنوان مثال، به جای "در نظر گرفتن" می توانید بگویید Artificial intelligence in plain language for children  "در نظر بگیرید". این باعث می شود محتوای شما کوتاه تر و ساده تر شود.

 

 

 

 


[ بازدید : 5 ]

تازه های هوش مصنوعی حل تکالیف

سه شنبه 28 فروردين 1403
17:12
مینا اکبری

y برای یک ناظر انسانی معنای کمی دارد. هوش مصنوعی حل تکالیف  در نتیجه، تفسیر نتایج مدل ممکن است بسیار دشوار یا غیرممکن باشد.

 

پردازش زبان طبیعی

درک زبان انسان هدف محققان هوش مصنوعی از دهه 1950 بوده است. این رشته، NLP، شامل برنامه هایی مانند تشخیص گفتار، تجزیه و تحلیل متن، ترجمه و سایر اهداف مرتبط با هوش مصنوعی حل تکالیف  زبان است. دو رویکرد اساسی برای آن وجود دارد: NLP آماری و معنایی. NLP آماری مبتنی بر یادگیری ماشین (به ویژه شبکه‌های عصبی یادگیری عمیق) است و به افزایش اخیر در دقت تشخیص کمک کرده است. برای یادگیری به یک "پیکر" یا بدنه بزرگ زبان نیاز دارد.

 

در مراقبت های بهداشتی، کاربردهای غالب NLP شامل ایجاد، درک و طبقه بندی اسناد بالینی و تحقیقات منتشر شده است. سیستم‌های NLP می‌توانند یادداشت‌های بالینی بدون ساختار را  هوش مصنوعی حل تکالیف روی بیماران تجزیه و تحلیل کنند، گزارش‌هایی را تهیه کنند (مثلاً در معاینات رادیولوژی)، تعاملات بیمار را رونویسی کنند و هوش مصنوعی مکالمه‌ای را انجام دهند.

 

سیستم های خبره مبتنی بر قانون

سیستم‌های خبره مبتنی بر مجموعه‌ای از قوانین «اگر-آنگاه» فناوری غالب برای هوش مصنوعی در دهه 1980 بودند و در آن دوره و دوره‌های بعدی به طور گسترده به‌صورت تجاری مورد استفاده قرار گرفتند. در مراقبت های بهداشتی، آنها به طور گسترده برای اهداف "پشتیبانی از تصمیم گیری بالینی" در طول چند دهه گذشته به کار گرفته شدند و امروزه هنوز هم به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از ارائه دهندگان پرونده هوش مصنوعی حل تکالیف  الکترونیک سلامت (EHR) مجموعه ای از قوانین را با سیستم های خود ارائه می دهند.

 

سیستم های خبره به متخصصان انسانی و مهندسین دانش نیاز دارند تا مجموعه ای از قوانین را در یک حوزه دانش خاص بسازند. آنها تا حدی به خوبی کار می کنند و به راحتی قابل درک هستند. با این حال، هنگامی که تعداد قوانین زیاد است (معمولاً بیش از چندین هزار) و قوانین شروع به تضاد با یکدیگر می کنند، تمایل به شکستن دارند. علاوه بر این، اگر حوزه دانش تغییر کند، تغییر قوانین می‌تواند دشوار و زمان‌بر باشد. آنها به آرامی در  هوش مصنوعی حل تکالیف مراقبت های بهداشتی با رویکردهای بیشتری بر اساس الگوریتم های داده و یادگیری ماشین جایگزین می شوند.

 

روبات های فیزیکی

با توجه به اینکه سالانه بیش از 200000 ربات صنعتی در سراسر جهان نصب می شود، ربات های فیزیکی به خوبی شناخته شده اند. آنها وظایف از پیش تعریف شده ای مانند بلند کردن، جابجایی، جوشکاری یا مونتاژ اشیاء را در مکان هایی مانند کارخانه ها و انبارها و تحویل لوازم در بیمارستان ها انجام می دهند. اخیراً، روبات‌ها با انسان‌ها همکاری بیشتری کرده‌اند و با حرکت دادن آن‌ها در یک کار دلخواه، آسان‌تر آموزش داده می‌شوند. آنها  هوش مصنوعی حل تکالیف همچنین باهوش تر می شوند، زیرا سایر قابلیت های هوش مصنوعی در "مغز" آنها (در واقع سیستم عامل آنها) تعبیه شده است. با گذشت زمان، به نظر می‌رسد که همان پیشرفت‌هایی در هوش که در سایر زمینه‌های هوش مصنوعی دیده‌ایم، در ربات‌های فیزیکی گنجانده شود.

 

ربات‌های جراحی که ابتدا در ایالات متحده آمریکا د هوش مصنوعی حل تکالیف ر سال 2000 تأیید شدند، «فوق‌قدرت‌ها» را به جراحان ارائه می‌کنند و توانایی آن‌ها را برای دیدن، ایجاد برش‌های دقیق و کم تهاجمی، زخم‌های بخیه و غیره بهبود می‌بخشند. روش‌های رایج جراحی با استفاده از جراحی رباتیک شامل جراحی زنان، جراحی پروستات و جراحی سر و گردن است.

 

اتوماسیون فرآیند رباتیک

این فناوری وظایف دیجیتالی ساختار یافته را برای آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  مقاصد اداری انجام می دهد، یعنی کارهایی که شامل سیستم های اطلاعاتی می شوند، به گونه ای که انگار یک کاربر انسانی هستند که از یک اسکریپت یا قوانین پیروی می کنند. در مقایسه با سایر اشکال هوش مصنوعی، ارزان، برنامه ریزی آسان و شفاف در عملکردشان هستند. اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) واقعاً شامل ربات ها نمی شود - فقط برنامه های رایانه ای روی سرورها. این متکی به ترکیبی از گردش کار، قوانین تجاری و ادغام "لایه ارائه" با سیستم های هوش مصنوعی حل تکالیف   اطلاعاتی است تا مانند یک کاربر نیمه هوشمند سیستم ها عمل کند. در مراقبت های بهداشتی، آنها برای کارهای تکراری مانند مجوز قبلی، به روز رسانی سوابق بیمار یا صورتحساب استفاده می شوند. هنگامی که با فناوری‌های دیگر مانند تشخیص تصویر ترکیب می‌شوند، می‌توان از آن‌ها برای استخراج داده‌ها از تصاویر فکس شده استفاده کرد تا به سیستم‌های تراکنش وارد شود.

 

ما این فناوری‌ها را به‌عنوان فناوری‌های جداگانه توصیف کرده‌ایم، اما به‌طور فزاینده‌ای در حال ترکیب و ادغام هستند. روبات‌ها در حال دریافت «مغز» مبتنی بر هوش مصنوعی هستند، تشخیص تصویرهوش مصنوعی حل تکالیف  با RPA یکپارچه شده است. شاید در آینده این فناوری‌ها چنان در هم آمیخته شوند که راه‌حل‌های ترکیبی محتمل‌تر یا امکان‌پذیرتر شوند.

 

رفتن به:

کاربردهای تشخیص و درمان

تشخیص و درمان بیماری حداقل از دهه 1970، زمانی که MYCIN برای تشخیص عفونت های باکتریایی منتقله از خون در استنفورد توسعه یافت، کانون توجه هوش مصنوعی بوده است. برای عمل بالینی پذیرفته نشدند. آنها به طور قابل ملاحظه ای بهتر از تشخیص دهندگان انسانی نبودند و با جریان کار پزشک و سیستم های پرونده پزشکی ادغام ضعیفی داشتند.

 

اخیراً، Watson از IBM به دلیل تمرکز بر پ Artificial intelligence to solve homework  زشکی دقیق، به ویژه تشخیص و درمان سرطان، توجه قابل توجهی در رسانه ها به خود جلب کرده است. واتسون از یک کام استفاده می کند


[ بازدید : 3 ]

هوش مصنوعی حل تکالیف

سه شنبه 28 فروردين 1403
17:00
مینا اکبری

ble AI یک قابلیت نوظهور است که با هدف هوش مصنوعی حل تکالیف  ایجاد اعتماد بین سازمان ها و کارکنان و مشتریان آن ها انجام می شود.

 

امنیت داده ها

حریم خصوصی داده ها و استفاده غیرمجاز از هوش مصنوعی می تواند هم از نظر اعتبار و هم از نظر سیستمی مضر باشد. شرکت ها باید محرمانه بودن، شفافیت و امنیت را در برنام هوش مصنوعی حل تکالیف ه های هوش مصنوعی خود در ابتدا طراحی کنند و مطمئن شوند که داده ها به طور ایمن و مسئولانه جمع آوری، استفاده، مدیریت و ذخیره می شوند.

 

شفافیت و توضیح پذیری

چه ایجاد یک کمیته اخلاقی و چه بازنگری در منشور اخلاقی خود، شرکت ها نیاز به ایجاد یک چارچوب حاکمیتی برای هدایت سرمایه گذاری های خود و اجتناب از خطرات اخلاقی، قانونی و نظارتی دارند. همانطور که فناوری‌های هوش مصنوعی به طور فزاینده‌ای مسئول تصمیم‌گیری می‌شوند، کسب‌وکارها باید بتوانند ببینند سیستم‌های هوش مصنوعی چگونه به یک نتیجه معین می‌رسند و این تصمیم‌ها را از «جعبه سیاه» خارج می‌کنند. یک چارچوب حاکمیتی و کمیته اخلاقی شفاف می‌تواند به توسعه شیوه‌ها و پروتکل‌هایی کمک کند که تضمین می‌کند کدهای اخلاقی هوش مصنوعی حل تکالیف  آنها به درستی در توسعه راه‌حل‌های هوش مصنوعی ترجمه شده است.

بیشتر بخوانید

 

داده های ابری و هوش مصنوعی

داده‌های ابری: طلوع جدیدی برای داده‌های غیرفعال

با پیچیده‌تر شدن چشم‌انداز داده‌ها، شرکت‌ها می‌توانند ارزش هوش مصنوعی حل تکالیف  ذاتی آن را با ایجاد یک پلتفرم داده مدرن بر روی ابر آزاد کنند.

 

بیشتر بخوانید

 

نوآوری فناوری

ساخت سیستم های قابل اعتماد

آنچه رهبری انسانی در مورد توسعه فناوری قابل اعتماد به ما می آموزد.

بیشتر بخوانید

چرا هوش مصنوعی اهمیت دارد؟

هوش مصنوعی مدت‌هاست موضوعی است که در بیر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ن فرهنگ عمومی و علمی مورد انتظار بوده است، با پتانسیل برای دگرگونی کسب‌وکارها و همچنین ارتباط بین مردم و فناوری در کل. هوش مصنوعی حل تکالیف  بنابراین، چرا امروزه استفاده از هوش مصنوعی به حد بحرانی رسیده است؟

 

به دلیل تکثیر داده ها و بلوغ سایر نوآوری ها در پردازش ابری و قدرت محاسباتی، پذیرش هوش مصنوعی سریعتر از همیشه در حال رشد است. شرکت‌ها اکنون به حجم بی‌سابقه‌ای از داده‌ها، از جمله داده‌های تاریکی که تا به حال حتی متوجه نشده بودند، دسترسی دارند. این گنجینه ها موهبتی برای رشد هوش مصنوعی هستند.

 

منبع حیاتی ارزش تجاری - زمانی که درست انجام شود

هوش مصنوعی مدتهاست که به عنوان منبع بالقوه نوآوری  هوش مصنوعی حل تکالیف تجاری در نظر گرفته شده است. با وجود توانمندسازها، سازمان ها شروع به دیدن این هستند که چگونه هوش مصنوعی می تواند ارزش را برای آنها چند برابر کند. اتوماسیون هزینه ها را کاهش می دهد و سطوح جدیدی از سازگاری، سرعت و مقیاس پذیری را برای فرآیندهای تجاری به ارمغان می آورد. در واقع، برخی از مشتریان Accenture شاهد صرفه جویی در زمان 70 درصدی هستند. با این حال، حتی متقاعدکننده‌تر، توانایی هوش مصنوعی برای هدایت رشد است. شرکت‌هایی که مقیاس‌شان را با موفقیت انجام می‌دهند، در مقایسه با شرکت‌هایی که در مرحله آزمایشی گیر کرده‌اند، سه برابر بازده سرمایه‌گذاری‌های هوش مصنوعی خود را مشاهده می‌کنند. جای تعجب نیست که 84 درصد از مدیران C-suite معتقدند که باید از هوش مصنوعی هوش مصنوعی حل تکالیف  برای دستیابی به اهداف رشد خود استفاده کنند.

 

چابکی و مزیت رقابتی

هوش مصنوعی فقط کارایی و ساده کردن کارهای پرزحمت نیست. به لطف یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق، برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی می‌توانند از داده‌ها و نتایج در زمان واقعی بیاموزند، اطلاعات جدید را از بسیاری از منابع تجزیه و تحلیل کنند و بر این اساس، با سطحی از دقت که برای تجارت بسیار ارزشمند است، تطبیق دهند. (توصیه های محصول یک مثال بارز است.) این توانایی خودآموزی و خود بهینه سازی به ای Artificial intelligence to solve homework ن معنی است که هوش مصنوعی به طور مداوم مزایای کسب و کار را که ایجاد می کند ترکیب می کند.


[ بازدید : 4 ]

هوش مصنوعی حل تکالیف

سه شنبه 28 فروردين 1403
14:11
مینا اکبری

از تجربیات سایر وسایل نقلیه در جاده استفاده کنی هوش مصنوعی حل تکالیف د و سیستم های هدایت آنها را با تغییر شرایط آب و هوایی، رانندگی یا جاده تنظیم کنید. این بدان معناست که نرم افزار کلید است - نه خود ماشین فیزیکی یا کامیون.

 

از آنجایی که این دوربین‌ها و حسگرها حجم عظیمی از اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنند و نیاز به پردازش فوری آن‌ها برای اجتناب از خودرو در خط بعدی دارند، وسایل نقلیه خودران برای تطبیق با سناریوهای جدید به محاسبات با عملکرد بالا، الگوریتم‌های پیشرفته و سیستم‌های یادگیری عمیق نیاز دارند. این  هوش مصنوعی حل تکالیف بدان معناست که نرم‌افزار کلید اصلی است، نه خود ماشین فیزیکی یا کامیون. 30 نرم‌افزار پیشرفته خودروها را قادر می‌سازد تا از تجربیات وسایل نقلیه دیگر در جاده‌ها بیاموزند و سیستم‌های راهنمایی خود را با تغییر شرایط آب و هوایی، رانندگی یا جاده تنظیم کنند.

 

شرکت های به اشتراک گذاری سواری علاقه زیادی به وسایل نقلیه خودران دارند. آنها مزایایی را از نظر خدمات مشتری و بهره وری نیروی کار می بینند. همه شرکت‌های بزرگ اشتراک‌گذاری سواری در حال بررسی خودروهای بدون راننده هستند. افزایش خدمات اشتراک‌گذاری خودرو و تاکسی - مانند Uber و Ly هوش مصنوعی حل تکالیف ft در ایالات متحده، سرویس دایملر Mytaxi و Hailo در بریتانیا، و Didi Chuxing در چین - فرصت‌های این گزینه حمل‌ونقل را نشان می‌دهد. اوبر اخیرا قراردادی برای خرید 24000 خودروی خودران از ولوو برای سرویس اشتراک سواری خود امضا کرده است.

 

با این حال، شرکت اشتراک سواری در مارس 2018 هنگامی که یکی از وسایل نقلیه خودران آن در آریزونا با یک عابر پیاده برخورد کرد و کشته شد، دچار شکست شد. اوبر و چندین خودروساز فوراً آزمایش را به حالت تعلیق درآوردند و تحقیقاتی را در مورد اینکه چه اشتباهی رخ داده است و چگونه ممکن است منجر به مرگ شود، آغاز کردند. مگر اینکه پاسخ های قانع کننده ای وجود داشته باشد، این حادثه می تواند پیشرفت های هوش مصنوعی در بخش حمل و نقل را کند کند.

 

شهرهای هوشمند

دولت های شهری از هوش مصنوعی برای بهبود ارائه  هوش مصنوعی حل تکالیف خدمات شهری استفاده می کنند. به عنوان مثال، طبق گفته های کوین دسوزا، راشمی کریشنامورتی و گریگوری داوسون:

 

سازمان آتش نشانی سینسیناتی از تجزیه و تحلیل داده ها برای بهینه سازی پاسخ های فوریت های پزشکی استفاده می کند. سیستم جدید تجزیه و تحلیل، با در نظر گرفتن چندین عامل، مانند نوع تماس، مکان، پاسخ مناسب به تماس اورژانس پزشکی را به توزیع کننده توصیه می کند - چه بیمار می تواند در محل درمان  هوش مصنوعی حل تکالیف شود یا باید به بیمارستان منتقل شود. ، آب و هوا و تماس های مشابه.34

 

از آنجایی که هر سال 80000 درخواست ارائه می کند، مقامات سینسیناتی این فناوری را برای اولویت بندی پاسخ ها و تعیین بهترین راه ها برای رسیدگی به شرایط اضطراری به کار می گیرند. آنها هوش مصنوعی را راهی برای مقابله با حجم زیادی از داده ها و کشف راه های کارآمد برای پاسخ به درخواست های عمومی می دانند. مقامات به جای پرداختن به مسائل خدماتی به صورت موقت، سعی می کنند در نحوه ارائه خدمات شهری فعالانه عمل کنند.

 

سینسیناتی تنها نیست. تعدادی از مناطق شهری در  هوش مصنوعی حل تکالیف حال استفاده از برنامه‌های کاربردی شهر هوشمند هستند که از هوش مصنوعی برای بهبود ارائه خدمات، برنامه‌ریزی محیطی، مدیریت منابع، استفاده از انرژی و پیشگیری از جرم و سایر موارد استفاده می‌کنند. مجله Fast Company برای شاخص شهرهای هوشمند خود، مناطق محلی آمریکا را رتبه بندی کرد و سیاتل، بوستون، سانفرانسیسکو، واشنگتن، دی سی و شهر  هوش مصنوعی حل تکالیف نیویورک را به عنوان برترین پذیرندگان یافت. به عنوان مثال، سیاتل، پایداری را پذیرفته است و از هوش مصنوعی برای مدیریت مصرف انرژی و مدیریت منابع استفاده می کند. بوستون یک «شهرداری برای رفتن» راه‌اندازی کرده است که مطمئن می‌شود جوامع محروم خدمات عمومی مورد نیاز را دریافت می‌کنند. همچنین «دوربین‌ها و حلقه‌های القایی را برای مدیریت ترافیک و حسگرهای صوتی برای شناسایی شلیک‌های تفنگ به کار گرفته است». سانفرانسیسکو 203 ساختمان را به عنوان مطابق با استانداردهای پایداری LEED تایید کرده است.35

 

از طریق این روش ها و سایر روش ها، مناطق شهری آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  کشور را در استقرار راه حل های هوش مصنوعی رهبری می کنند. در واقع، طبق گزارش لیگ ملی شهرها، 66 درصد از شهرهای آمریکا در فناوری شهر هوشمند سرمایه گذاری می کنند. از جمله برنامه‌های برتر ذکر شده در این گزارش می‌توان به «کنتورهای هوشمند برای خدمات شهری، سیگنال‌های ترافیکی هوشمند، برنامه‌های حکومت الکترونی هوش مصنوعی حل تکالیف ک، کیوسک‌های Wi-Fi و سنسورهای شناسایی فرکانس رادیویی در پیاده‌روی» اشاره کرد.

 

بازگشت به بالا

فصل سوم

مسائل مربوط به سیاست، مقررات و اخلاقی

این نمونه‌ها از بخش‌های مختلف نشان می‌دهند که چگونه هوش مصنوعی در حال تغییر بسیاری از جنبه‌های وجودی انسان است. نفوذ روزافزون هوش مصنوعی و دستگاه‌های مستقل به بسیاری از جنبه‌های زندگی، عملیات اساسی و تصمیم‌گیری در سازمان‌ها را تغییر می‌دهد و کارایی و زمان پاسخ را بهبود می‌بخشد.

 

در عین حال، این تحولات مسائل مهمی را در زمینه سیاست، مقررات و اخلاقی مطرح می کند. به عنوان مثال، چگونه باید دسترسی به داده ها را ارتقا دهیم؟ چگونه از داده های جانبدارانه یا غیرمنصفانه استفاده شده در الگوریتم ها محافظت کنیم؟ چه نوع اصول اخلاقی از طریق برنامه نویسی نرم افزار معرفی می شود و طراحان چقدر باید در مورد انتخاب های خود شفاف باشند؟ در مورد مسائل مربوط به مسئولیت قانونی در مواردی که الگوریتم ها باعث آسیب می شوند چطور؟

 

نفوذ روزافزون هوش مصنوعی به بسیاری از Artificial intelligence to solve homework  جنبه‌های زندگی، تصمیم‌گیری در سازمان‌ها را تغییر داده و الکترونیک را بهبود می‌بخشد.


[ بازدید : 4 ]

بهترین سایت های هوش مصنوعی برای کودکان

شنبه 18 فروردين 1403
20:00
مینا اکبری

کارهای اولیه، مبتنی بر دستور زبان و شب سایت های هوش مصنوعی برای کودکان که‌های معنایی مولد نوام چامسکی، با ابهام‌زدایی معنایی کلمه[f] مشکل داشت، مگر اینکه محدود به حوزه‌های کوچکی به نام «جهان‌های خرد» باشد (به دلیل مشکل دانش عقل سلیم[32]). مارگارت مسترمن معتقد بود که سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  کلید فهم زبانها معنی است و نه دستور زبان و اصطلاحنامه ها و نه فرهنگ لغت ها باید اساس ساختار زبان محاسباتی باشند.

 

تکنیک‌های یادگیری عمیق مدرن برای NLP شامل جاسازی کلمه (نماینده کلمات، معمولاً به عنوان بردارهایی که معنای آنها را رمزگذاری می‌کنند)، [55] ترانسفورماتورها (معماری یادگیری عمیق با استفاده از مکانیزم توجه)، [56] و دیگران است. در سال 2019، مدل‌های زبان ترانسفورماتور از پیش آموزش‌دسایت های هوش مصنوعی برای کودکان  یده (یا «GPT») شروع به تولید متن منسجم کردند، [58][59] و تا سال 2023 این مدل‌ها توانستند نمرات سطح انسانی را در آزمون وکالت، آزمون SAT، GRE کسب کنند. تست، و بسیاری دیگر از برنامه های کاربردی در دنیای واقعی.[60]

 

ادراک

ادراک ماشین توانایی استفاده از ورودی حسگرها (سایت های هوش مصنوعی برای کودکان مانند دوربین ها، میکروفون ها، سیگنال های بی سیم، لیدار فعال، سونار، رادار و حسگرهای لمسی) برای استنتاج جنبه های جهان است. بینایی کامپیوتری توانایی تجزیه و تحلیل ورودی بصری است.[61]

 

این زمینه شامل تشخیص گفتار، [62] طبقه بندی تصویر، [63] تشخیص چهره، تشخیص اشیا، [64] و ادراک روباتیک است.

 

هوش اجتماعی

 

Kismet، یک سر ربات که در دهه 1990 ساخت سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ه شد. ماشینی که می تواند احساسات را تشخیص دهد و شبیه سازی کند.[66]

محاسبات عاطفی یک چتر بین رشته ای است که شامل سیستم هایی می شود که احساسات، عواطف و خلق و خوی انسان را تشخیص، تفسیر، پردازش یا شبیه سازی می کند.[67] برای مثال، برخی از دستیاران مجازی طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که به صورت مکالمه صحبت کنند یا حتی شوخی کنند. این باعث می‌شود که آنها نسبت به پویایی عاطفی تعامل انسانی حساس‌تر به نظر برسند یا تعامل انسان و رایانه را تسهیل کنند.

 

با این حال، این تمایل به کاربران ساده لوح تصور سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  غیرواقعی از هوش عوامل رایانه‌ای موجود می‌دهد.[68] موفقیت‌های متوسط مربوط به محاسبات عاطفی شامل تجزیه و تحلیل احساسات متنی و اخیراً، تحلیل احساسات چندوجهی است که در آن هوش مصنوعی تأثیرات نمایش داده شده توسط یک سوژه ضبط شده را طبقه‌بندی می‌کند.[69]

 

هوش عمومی

یک ماشین با هوش عمومی مصنوعی باید بتواند طیف گسترده ای از مسائل را با وسعت و تطبیق پذیری مشابه هوش انسانی حل کند.[14]

 

تکنیک

تحقیقات هوش مصنوعی از طیف گسترده ای از تکنی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ک ها برای دستیابی به اهداف بالا استفاده می کند.[b]

 

جستجو و بهینه سازی

هوش مصنوعی می تواند بسیاری از مشکلات را با جستجوی هوشمندانه در میان بسیاری از راه حل های ممکن حل کند.[70] دو نوع جستجوی بسیار متفاوت در هوش   آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان مصنوعی استفاده می شود: جستجوی فضای حالت و جستجوی محلی.

 

جستجوی فضای حالت

جستجوی فضای حالت از طریق درختی از حالت‌های ممکن برای یافتن یک حالت هدف جستجو می‌کند.[71] به عنوان مثال، الگوریتم‌های برنامه‌ریزی از طریق درخت‌های اهد سایت های هوش مصنوعی برای کودکان اف و اهداف فرعی جستجو می‌کنند، تلاش برای یافتن مسیری برای رسیدن به هدف هدف، فرآیندی به نام تجزیه و تحلیل معنا و هدف.[72]

 

جستجوهای جامع ساده[73] به ندرت برای اکثر مشکلات دنیای واقعی کافی است: فضای جستجو (تعداد مکان‌های جستجو) به سرعت به اعداد نجومی افزایش می‌یابد. نتیجه جستجویی است که خیلی کند است یا هرگز کامل نمی شود.[18] «ابتکار» یا «قوانین سرانگشتی» می‌تواند به اولویت‌بندی انتخاب‌هایی که احتمال بیشتری برای رسیدن به هدف دارند کمک کند.[74]

 

جستجوی خصمانه برای برنامه های بازی مانند شطرنج سایت های هوش مصنوعی برای کودکان  یا Go استفاده می شود. از میان درختی از حرکات و حرکات متقابل احتمالی جستجو می کند و به دنبال موقعیت برنده است.[75]

 

جستجوی محلی

 

تصویری از نزول گرادیان برای 3 نقطه شروع مختلف. دو پارامتر (که با مختصات پلان نشان داده می شوند) به منظور به حداقل رساندن تابع تلفات (ارتفاع) تنظیم می شوند.

جستجوی محلی از بهینه سازی ریاضی برای یافتن راه حلی برای یک مسئله استفاده می کند. با نوعی حدس شروع می شود و آن را به تدریج اصلاح می کند.[76]

 

Gradient descent نوعی جستجوی محلی است که مجموعه‌ای از پارامترهای عددی را با تنظیم تدریجی آنها برای به حداقل رساندن یک تابع ضرر بهینه می‌کند. انواع نزول گرادیان معمولاً برای آموزش شبکه های عصبی استفاده می شود.[77]

 

نوع دیگری از جستجوی محلی، محاسبات تکاملی است، که هدف آن بهبود مکرر مجموعه ای از راه حل های کاندید با "جهش" و "بازترکیب" آنها، انتخاب تنها مناسب ترین ها برای زنده ماندن در هر نسل است.[78]

 

فرآیندهای جستجوی توزیع شده می توانند از طریق الگوریتم های هوش ازدحام هماهنگ شوند. دو الگوریتم ازدحام محبوب مورد استفاده در جستجو عبارتند از بهینه سازی ازدحام ذرات (الهام گرفته از گله پرندگان) و بهینه سازی کلونی مورچه ها (الهام گرفته از رد پای مورچه ها).[79]

 

منطق

منطق صوری برای استدلال و بازنمایی دانش استفاده می شود.[80] منطق صوری به دو صورت اصلی وجود دارد: منطق گزاره ای (که بر روی گزاره هایی عمل می کند که درست یا نادرست هستند و از اتصالات منطقی مانند «و»، «یا»، «نه» و «دلالت دارد»)[81] و منطق محمولی (که همچنین Artificial intelligence sites for children  روی اشیا، محمول ها و روابط عمل می کند و از کمیت کننده هایی مانند «حوا


[ بازدید : 4 ]

معرفی سایت های هوش مصنوعی برای کودکان

شنبه 18 فروردين 1403
19:38
مینا اکبری

 

ChatGPT یک ربات چت است که می تواند به س سایت های هوش مصنوعی برای کودکان والات خاص به صورت نوشتاری پاسخ دهد و با کشیدن اطلاعات از اینترنت، متن بنویسد. از سوی دیگر، او نه می تواند این اطلاعات را تأیید کند و نه می تواند بداند که آیا واقعاً جالب است یا خیر. در حال حاضر، بنابراین، او به خوبی شما نخواهد نوشت، البته اگر کمی تلاش کنید!

 

آیا هوش مصنوعی می تواند ماشین رانندگی کند؟

بله، خودروهای خودران از قبل وجود دارند. این ت سایت های هوش مصنوعی برای کودکان وسط لیزرها، رادارها و دوربین‌هایی پوشانده شده است که به هوش مصنوعی آن می‌گویند: جاده، وسایل نقلیه، انسان‌ها، علائم... همچنین به ماهواره‌ای متصل است که اطلاعات مربوط به ترافیک را ارائه می‌دهد، کامپیوتر از خودش مراقبت می‌کند. همه تصمیم‌ها! با این حال، خودروی خودران یک سوال بزرگ را ایجاد می کند: در صورت تصادف چه کسی مسئول است؟

 

تاکسی های بدون راننده در حال حاضر در چندین شهر  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان در ایالات متحده فعالیت می کنند. اما شهروندان می خواهند آنها را ممنوع کنند.

 

خودروی خودمختار به ماهواره ای متصل است که اطلاعات مربوط به ترافیک را ارائه می دهد. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

آیا هوش مصنوعی زندگی ما را تغییر خواهد داد؟

در آینده، هوش مصنوعی قادر به انجام بسیاری ا سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ز وظایف جدید خواهد بود: پیش بینی بیماری ها و پیشنهاد بهترین داروها، پیش بینی بهتر آب و هوا، رانندگی با انواع وسایل نقلیه، دادن توصیه های شخصی به دانش آموزان... اما نگران نباشید نه، معلمان قرار نیست به این زودی ها ناپدید شوند، حتی اگر هوش مصنوعی بدون شک روزی چیزهایی را به مدارس ارائه دهد که ما حتی نمی توانیم تصور کنیم!

 

هوش مصنوعی بدون شک روزی چیزهایی را ب سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ه مدارس ارائه خواهد کرد که حتی تصورش را هم نمی کنیم! هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

آیا هوش مصنوعی قادر به ایجاد تصویر است؟

آره. برخی می توانند نقاشی هایی به سبک نقاشان معروف خلق کنند (مانند این نقاشی جعلی اثر رامبراند). هوش مصنوعی دیگری بدون اینکه هیئت داوران متوجه شوند که عکس توسط کامپیوتر تولید شده است، برنده مسابقه عکس شد!

 

برخی از هوش مصنوعی می توانند نقاشی هایی به سبک نقاشان معروف مانند این نقاشی جعلی رامبراند ایجاد کنند. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

آیا هوش مصنوعی می تواند تصاویر جعلی را تقلب کند؟

با هوش مصنوعی، تغییر عکس‌ها و ویدیوها به طور فزاینده‌ای آسان است: تغییر چهره، اشیا... همچنین می‌توانیم صدای کسی را کاملاً تقلید کنیم و کاری کنیم که او آنچه را که می‌خواهیم به زبانی که می‌خواهیم بگوید. و به این ترتیب اطلاعات نادرست را خیلی سریع منتشر می کند! به همین دلیل است ک سایت های هوش مصنوعی برای کودکان ه باید  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  مراقب تصاویر خاصی باشید که می توانید ببینید یا صداهای خاصی که می توانید بشنوید.

 

برای ایجاد یک عکس، هوش مصنوعی در اینترنت برای تعداد زیادی عکس موجود جستجو می کند تا عکس جدیدی ایجاد کند. هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

هوش مصنوعی چگونه یک عکس جعلی می سازد؟

ابتدا دستورالعمل‌های هوش مصنوعی را روی تصو سایت های هوش مصنوعی برای کودکان یری که می‌خواهیم تولید کنیم، می‌دهیم: عناصر آن، فضای آن، سبک آن... سپس هوش مصنوعی برای ایجاد عکس جدید، تعداد زیادی عکس موجود را در اینترنت جستجو می‌کند. اما نویسنده این تصویر کیست؟ اونی که دستورات رو به هوش مصنوعی داده یا اونایی که از تصاویرشون استفاده شده؟ این سوالی است که هنوز حل نشده است!

 

این کودکان واقعی به نظر می رسند، اما وجود ندارند، آنها توسط یک هوش مصنوعی خلق شده اند! هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

این کودکان واقعی به نظر می رسند، اما وجود ندارند! این تصویر با هوش مصنوعی ساخته شده است.

آیا هوش مصنوعی می تواند ما را نظارت کند؟

در چین، که یک دیکتاتوری است، دوربین  سایت های هوش مصنوعی برای کودکان هایی که قادر به تشخیص چهره هستند، ساکنان خیابان ها را زیر نظر دارند. در فرانسه این کار ممنوع است. اما هوش مصنوعی برای جمع آوری اطلاعات در مورد افراد استفاده می شود: سلیقه آنها، خریدهای آنها در اینترنت، حرکات آنها و غیره. به لطف یک قانون اروپایی، هوش مصنوعی نمی تواند آن را بدون مجوز جمع آوری کند. و همچنین به ما بستگی دارد که به اطلاعاتی که مردم در مورد ما می دهند توجه کنیم!

 

هوش مصنوعی برای جمع آوری اطلاعات در مورد افراد استفاده می شود: سلیقه آنها، خریدهای آنها در اینترنت... هوش مصنوعی چیست؟، Astrapi n°1022، 15 اکتبر 2023. تصویر: Laurent Bazart.

آیا هوش مصنوعی می تواند بکشد؟

چندین ارتش در حال انجام تحقیقات برای توسعه سربازان روباتی هستند که قادر به کشتن هستند. یک قدرت خطرناک... اگر روزی هوش مصنوعی یکی از این ربات ها توسط افرادی با نیت بد هک شود یا بر علیه سازندگان آن باشد چه؟ خوشبختانه ما هنوز با این سناریوها بسیار فاصله داریم... اما بسیاری از مردم در سراسر جهان خواستار این هستند که قوانین استفاده از این هوش مصنوعی نظامی را تنظیم کند.

 

بسیاری از مردم خواستار قوانینی برای تنظیم استفاد Artificial intelligence sites for children ه از هوش مصنوعی نظامی هستند. هوش مصنوعی چیست؟


[ بازدید : 3 ]

اهمیت شروع برنامه نویسی برای کودکان

شنبه 18 فروردين 1403
18:27
مینا اکبری

بله، اما a نمی تواند ارزش +1 را داشته باشد، شروع برنامه نویسی برای کودکان  در زبان فرانسه، این معنی ندارد. واقعا توضیح دادنش سخته

a فقط می تواند مقدار a، a + 0، a*1 را داشته باشد، اما a + 1 ندارد

 

در حالی که a:= a + 1، (یا هر روش دیگری برای یادداش شروع برنامه نویسی برای کودکان ت تخصیص) به این معنی است: من مقدار a را می‌گیرم، 1 را اضافه می‌کنم و نتیجه را به a برمی‌گردانم. حتی برای یک بچه هم ساده است...

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط cpc6128 (وب سایت شخصی) در شروع برنامه نویسی برای کودکان  18 اکتبر 2012 ساعت 6:18 ب.ظ. امتیاز 0.

 

 

این داستان آزارم می دهد!

 

حتی اگر حاوی حقیقت مطلق نباشد، من این  شروع برنامه نویسی برای کودکان ترجمه را در ویکی پدیا می بینم:

ویکی‌پدیا می‌گوید... نه من!

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط Flo در 18 اکتبر 2012 در 6:39 ب.ظ. رتبه 2.

 

 

همه اینها در "اکنون" است.

به عنوان مثال، وقتی در C می نویسید: a = a + 1، به این شروع برنامه نویسی برای کودکان  معنی است: a اکنون ارزش قبلی a، به اضافه یک را دارد.

اما آسان نیست.

در ریاضیات، ما هرگز a = a + 1 نمی نویسیم: این یک انحراف است.

برای همین میگم درکش سخته چون حتی اگه از اصطلاح "ارزش" استفاده کنیم چطور ممکنه a 1 بیشتر از a ارزش داشته باشه؟؟؟ یک بعد زمانی وجود دارد که ضمنی است و به نظر من درک این شروع برنامه نویسی برای کودکان  واژگان برای کودک بسیار دشوار است.

شاید من اشتباه می کنم، اما این مشکلی است که من آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان  هنگام یادگیری زبان های اول با = به عنوان اپراتور انتساب داشتم، و نمی دانم چگونه می توانم تکلیف را با کلمه ای مانند "ارزش" توضیح دهم؟

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط Sytoka Modon (وب سایت شخصی) در 18 اکتبر 2012 ساعت 8:15 ب.ظ. رتبه 3.

 

 

من با شما موافقم، پاسکال := خیلی بهتر است.

 

علاوه بر این، زبان ها به طور کلی از == برای = ریاضی شروع برنامه نویسی برای کودکان  استفاده می کنند. من فکر می کنم ارزش آن را دارد که حفظ شود و مخصوصاً یک = در یک زبان قرار نگیرد.

 

در فرترن، تخصیص اشاره گر انجام نمی شود <=. این هم بد نیست شروع برنامه نویسی برای کودکان  . این به این معنی است که مقدار سمت راست را به عضو سمت چپ فشار می دهیم. این مزیت بی‌شمار اجازه استفاده از اشاره‌گرها در فرمول‌هایی با تفکیک خودکار را دارد. به طور خلاصه، هیچ راهی برای کار روی آدرس اشاره گر وجود ندارد. لزوما برای همه زبان ها خوب نیست، اما فکر می کنم برای خیلی ها خیلی خوب باشد!

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط cpc6128 (وب سایت شخصی) در 19 اکتبر 2012 ساعت 11:26. رتبه 1.

 

 

سخنان شما بسیار جالب است.

 

می توان از نماد <= استفاده کرد.

اما روح زبان استفاده (تا حد امکان) از افعال در فرانسه شروع برنامه نویسی برای کودکان  برای انجام اعمال است.

از این رو از فعل Valoir استفاده می شود.

بله، می توانم پیشنهاد کنم:

 

A مقدار 5 را می گیرد

الف اکنون 5 است

 

اما این عبارات خیلی لفظی هستند...

 

ایده های شما خوش آمدید!

 

[^] # پاسخ: Linotte...

ارسال شده توسط Flo در 19 اکتبر 2012 در ساعت 3:05 ب.ظ. رتبه 1.

 

 

آه، در زبان فرانسه، من از "takes" یا حتی بهتر از "حاوی" شروع برنامه نویسی برای کودکان   استفاده خواهم کرد. من همیشه این تصویر را دارم که یک متغیر یک جعبه است. آدرس متغیر مکانی در حافظه که جعبه در آن قرار دارد (به خاطر آوردن نمودارهایی که برای برنامه نویسی در پاسکال ایجاد کردیم)، بنابراین "contains" به خوبی برای من صحبت می کند.

من مطمئن نیستم که از نظر مفهومی بسیار منصفانه است ...

 

عجیب است، به نظر می رسد که لوگو از DONNE استفاده می کند شروع برنامه نویسی برای کودکان  ، که برای من بسیار کنجکاو

 

ارسال شده توسط iOops (وب سایت شخصی) در 17 اکتبر 2012 در ساعت 6:09 ب.ظ. رتبه 1.

 

 

صبح بخیر،

 

می خواهم دو سایتی را که برای یادگیری برنامه نویسی به نظرم جالب است را با شما به اشتراک بگذارم.

 

تابستان امسال سایت آموزش برنامه نویسی تحت وب "Webmaker" را از بنیاد موزیلا در طی جشن پردیس در برلین کشف کردم.

 

همچنین می توانم توصیه کنم که به وب سایت Codecademy نگاهی بیندازیدشروع برنامه نویسی برای کودکان . در این سایت می توانید زبان HTML را نیز یاد بگیرید اما نه تنها. زبان های دیگری مانند پایتون، روبی و جاوا اسکریپت نیز ارائه می شود.

 

من متوجه شدم که این دو سایت دارای یک رابط کاربری واضح و ساده هستند که به ما امکان می دهد با انجام تمرین های کوچک مختلف با اصول برنامه نویسی آشنا شویم.

 

# قابلیت تغییر ناپذیر

ارسال شده توسط Zylabon در 17 اکتبر 2012 در ساعت 9:07 ب.ظ. رتبه 1.

 

 

زیرا نمی توان چنین چیزی را توضیح داد:

 

void f(int c){

  c = 0;

} // هیچ کاری نکنید

void f(int c[]){

  c[0] = 0;

} // کاری بکنید

 

بدون پرداختن به جزئیات آدرس دهی "بنابراین می بینید که این "c" یک عدد صحیح است و این آرایه "c" در واقع آدرس یک سری اعداد صحیح است که سرتاسر حافظه قرار گرفته اند"…

و "سپس، هنگامی که ما یک تابع را فراخوانی می کنیم، آرگومان ها کپی می شوند و سپس انباشته می شوند، پورت واژگانی blablabla... نسخه های محلی بدون عوارض جانبی اصلاح می شوند" با دستور let in بسیار ساده تر است.

 

در واقع بستگی به یادگیری برنامه نویسی دارد یا  Start programming for kids یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر


[ بازدید : 4 ]

اهمیت شروع برنامه نویسی برای کودکان

شنبه 18 فروردين 1403
17:43
مینا اکبری

در ایالات متحده، 90 درصد والدین می‌خواهند فرزندانشان در  شروع برنامه نویسی برای کودکان رشته کامپیوتر تحصیل کنند، زیرا این مهارتی است که برای مشاغل پردرآمد در آینده مورد نیاز است. یادگیری برنامه نویسی پایه ای برای کودکان برای یادگیری دانش کامپیوتر است و این روش های خوبی برای آموزش کدنویسی برای کودکان 6 ساله است.

 

 

 

امروز چند پلتفرم آموزش رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.  شروع برنامه نویسی برای کودکان کودکانی که شروع به یادگیری برنامه نویسی کرده اند می توانند مطالب آموزشی بیشتری از آنها دریافت کنند. برای سایر کودکان نیز می‌توانند به جای King of Glory ابتدا این پلتفرم‌ها را امتحان کنند تا کودکان بتوانند «زمان بازی» معنادارتری را سپری کنند.

 

 

 

1. خراش

سن: 6+

 

پلتفرم: دسکتاپ دسکتاپ یا وب

 

مقدمه: اغراق نیست اگر بگوییم که Scratch مبتکر برنامه  شروع برنامه نویسی برای کودکان نویسی کودکان است. 13 سال از طراحی آن در سال 2003 می گذرد. اکنون بسیاری از مدارس ابتدایی در چین از Scratch برای کلاس های علم اطلاعات استفاده می کنند.

 

متفاوت از سایر برنامه های برنامه نویسی کودکان، Scratch وظایف برنامه نویسی آماده ای برای تکمیل ندارد. برای تحقق هر کارکردی، کودکان باید اجزای هر پروژه را با مغ شروع برنامه نویسی برای کودکان ز خود بسازند که خلاقیت و تخیل آنها را محک بزند، به طوری که یادگیری اسکرچ تنها در مرحله ویرایش متوقف نشده است. اما به کل توسعه هوش های چندگانه.

 

مورد: این یک گربه در تعقیب بازی توپ است، هنگام حرکت دادن ماوس در تنیس با حرکت ماوس، و گربه همیشه می تواند با تنیس در 0.5 ثانیه برسد، سرعت حرکت ماوس را افزایش دهد، شروع برنامه نویسی برای کودکان  واقعاً می خواهم گربه سرگیجه اجرا کند. !

 

 

 

2. ScratchJr

سن: 4+

 

پلتفرم: iPad، Android

 

مقدمه: Scratch یک ابزار برنامه نویسی ساده است که توسط محققان MIT در سال 2003 برای نوجوانان طراحی و توسعه یافته است. این یکی از معروف ترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان است. دارای طیف گسترده ای از گروه ها و پایگاه های کاربردی است و بسیار مورد علاقه معلمان و کودکان است.

 

scracthJr را می‌توان به عنوان نسخه‌ای از آی‌پد برای شروع برنامه نویسی برای کودکان  کودکان کوچک‌تر به‌کار برد.

 

این برنامه به ندرت از صفحه کلید iPad استفاده می کند، و همه برنامه های سرگرم کننده ای که بچه ها در iPad توسعه می دهند، با استفاده از رابط صفحه نمایش لمسی، کشیدن و رها کردن است.

 

اگرچه SratchJr بسیار جمع و جور است، اما اساسی تری شروع برنامه نویسی برای کودکان ن مفاهیم رایانه ای مانند رویدادها، توالی ها، تکرارها و غیره را حفظ می کند. این مفاهیم اصلی کلید برنامه نویسی Scratch هستند.

 

مورد: این برنامه ای است که پس از حرکت گربه به  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان سمت راست و پایین، کلمات را بیرون می اندازد. اگر کلمات به صوتی تبدیل شوند، می‌تواند آهنگ‌ها را به‌طور خودکار از طریق iPad نیز ضبط کند. آیا نوشتن یک گربه آوازخوان لذت بخش تر نیست؟

 

3. CodeSpark Academy با The Foos

سن مناسب: 6-8 سال

 

قیمت: شارژ

 

موجود برای: iPad و iPhone

 

این یک برنامه iPad و یک ابزار توسعه نرم افزار ب شروع برنامه نویسی برای کودکان ا منابع غنی برای برنامه نویسی با بچه ها است. برنده جایزه بهترین اپلیکیشن سال شده است.

 

بلوک سازنده برنامه نویسی آیکون و انیمیشن است، بنابراین شروع آن آسان است، اساساً ببینید مرد کوچک چگونه حرکت می کند، بدانید چیست.

 

این نرم‌افزار شبیه به بازی پاس، از طریق وظیفه فعلی برای ورود به مرحله بعدی، مناسب برای کودکان با پایه خاصی برای یادگیری است.

 

 

 

4. ساعت کد

سن مناسب: 4+

 

قیمت: رایگان

 

تجهیزات مورد استفاده: کامپیوتر

 

این یک برنامه توصیه شده توسط اوباما است که می تواند برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان استفاده شود. چه 6 خطی باشد چه 60 خطی، حس موفقیت در تسلط بر زبان جدید بی نظیر است. بیش از 10000 نفر در ایالات متحده این دوره برنامه نویسی سرگرم کننده را گذرانده اند.

 

 

 

5. برنامه نویسی هوشمند Makeblock

قیمت: رایگان

 

عصر هوش مصنوعی، درک بیشتر معلمان و ابزارهای برنامه نویسی دانش آموزان

 

Huiprogramming یک نرم افزار برنامه نویسی برای زمینه آموزش STEAM است که بر اساس توسعه Scratch 3.0، پشتیبانی از برنامه نویسی بلوک های ساختمانی و برنامه نویسی کد است. این به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های سرگرم‌کننده، انیمیشن‌ها و غیره بسازند، همچنین محصولات و سخت‌افزار Makeblock مانند Micro: Bit را برنامه‌ریزی کنند، در حالی که از فناوری‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (IoT) برای پشتیبانی بهتر از آموزش برنامه‌نویسی استفاده می‌کنند. یادگیری.

 

 

 

6. کارت کارت

سن مناسب: 4-12

 

قیمت: نسخه کامل شارژ خواهد شد

 

محتوا: زبان های برنامه نویسی بصری مانند رویدادها، متغیرها، حلقه ها، توابع و تفکر برنامه نویسی. Minecraft اصلاح شده برای پشتیبانی از پهپادهای کنترلی.

 

موضوعات مورد علاقه: مناسب برای کودکان پیش دبستانی از طریق انتخاب فرمان مناسب برای کنترل بازی کارت. هر مسابقه مسیر متفاوتی دارد، بنابراین پس از مشاهده دقیق، یک کلید ماشین (اجباری) را انتخاب کنید و با توجه به شرایط جاده یک پلاک جهت متفاوت انتخاب کنید. اگر جهت اشتباه را انتخاب کنید، می توانید تصادف کنید، به عقب برگردید و گیر کنید. نسخه کامل با بیش از 70 سطح، انواع موانع چالش برانگیز و دو ح Start programming for kids الت مختلف بازی (حالت کلاسیک و حالت نبرد) با بیش از 70 سطح در دسترس است که توانایی مشاهده و یادگیری کودک شما را آزمایش می کند.

 

 

 


[ بازدید : 4 ]

تازه های آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان

شنبه 18 فروردين 1403
17:08
مینا اکبری

اهداف این آموزش عبارتند از: • آشنایی با مفهوم  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان کودک در مشکل • آموزش نحوه مداخله با کودکی که دچار بحران خانوادگی (طلاق، خشونت، فقر) شده است. • یاد بگیرید چگونه به کودکان گوش دهید و تشخیص دهید که آیا موردی به وجود می آید، نشانه هایی از سوء استفاده یا خشونت • یاد بگیرید که مفاهیم کلی قانون حمایت از جوانان را بهتر درک کنید.

 

 

 

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابقت دارد وآموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  بنابراین شامل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و/یا برنامه آموزشی است.

 

 

 

مارتین آلن، Ps.ed.

 

اهداف این آموزش به شرکت کننده اجازه می آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  دهد تا در مورد علل رفتارهای غیرقابل قبول مختلف که توسط کودکان نشان داده می شود فکر کند.

 

 

 

شرکت‌کننده می‌تواند تکنیک‌های مداخله‌ای  آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  مختلف ر آموزش برنامه نویسی کودکان  و نوجوانان ا برای اعمال با کودکانی که رفتارهای مشکل‌ساز نشان می‌دهند شناسایی کند و در عین حال با کودکانی که رفتارهای مزاحم را اتخاذ می‌کنند مداخله مثبت کند.

 

 

 

این آموزش به نسبت تقریباً 25% اصول آموزشی توصیه شده آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  در برنامه آموزشی و به نسبت تقریباً 75% مداخلات مثبت با ماهیت دموکراتیک برای تشویق در میان کودکان را پوشش می دهد.

 

 

 

6 ساعت شامل 3 ساعت رشد کودک و 3 ساعت برنامه آموزشی.

 

 

 

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابق آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان ت دارد و بنابراین شامل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و/یا برنامه آموزشی است.

 

موزش به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ضمن در نظر گرفتن ویژگی‌های فردی و رفتاری هر کودک، اصول اولیه را در برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌ها به منظور حفظ علاقه کودکان به کار گیرند.

 

 

 

این آموزش به عناصر برنامه آموزشی می پردازد، زیرا فرد مسئول در محیط خانواده باید در هنگام برنامه ریزی و مداخله به منحصر به فرد بودن هر کودک احترام بگذارد.

 

 

 

همچنین باید این واقعیت را در نظر گرفت که یک فعالیت آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  باید رشد کلی کودکان را تقویت کند و در عین حال بازی را ترویج کند تا به آنها امکان یادگیری بدهد.

 

 

 

به طور دقیق تر، این آموزش با پرداختن به مداخلاتی آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  که آنها باید بر اساس منحصر به فرد بودن هر کودک (75٪ آموزش) اولویت بندی کنند، به نقش یک فرد مسئول خدمات مراقبت از کودک می پردازد. علاوه بر این، آموزش با برخی از اصول اولیه برنامه آموزشی (25٪ از آموزش) مطابقت دارد.

 

 

 

6 ساعت شامل 3 ساعت رشد کودک و 3 ساعت برنامه آموزشی.

 

 

 

این آموزش با الزامات جدید ماده 59 مطابقت دارد آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  و بنابراین شامل حداقل سه ساعت در مورد رشد کودک و/یا برنامه آموزشی است.

 

 

 

 

 

هدف از این آموزش شناخت اهمیت زبان در کودکان است. آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  مسئول در محیط خانواده باید شخصیت منحصر به فرد هر کودک را در نظر بگیرد و به سرعت رشد آنها احترام بگذارد.

 

 

 

با توجه به این موضوع است که ما با رعایت اصول اولیه آموزش برنامه نویسی با گوشی برای کودکان  برنامه آموزشی که بر اساس آن کودک از طریق بازی یاد می گیرد، راه هایی را برای ارتقای رشد زبان و ارتباطات در کودکان به صورت روزانه به شما پیشنهاد می کنیم.همچنین نکات کوچکی را کشف خواهید کرد. برای شناخت علائم اصلی تاخیر Phone programming training for children  زبان و تحریک بعد زبانی با توجه به اینکه کودک عامل اولیه رشد اوست.

 

 

 


[ بازدید : 4 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]