کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان

دوشنبه 17 بهمن 1401
19:05
مینا اکبری

صفحات وب با HTML ساخته شده و با CSS استایل بندی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  شده اند. این‌ها زبان‌های برنامه‌نویسی واقعی نیستند، اما در معرض ویرایشگرهای متن و ایده‌هایی قرار می‌گیرند که برای بچه‌هایی که به کاوش در زبان‌هایی مانند جاوا اسکریپت یا پایتون می‌پردازند مفید خواهد بود. یادگیری HTML و CSS نیز آسان است و برای بچه های جوان عالی است.

بهترین زیرا: در این راهنمای سبک کتاب کمیک برای ساخت وب سایت، بچه ها زبان نشانه گذاری HTML را یاد می گیرند. آنها همچنین با CSS، زبانی که استایل صفحات وب را کنترل می کند، آشنا می شوند. بچه ها همچنین در مورد WordPress، یک سیستم مدیریت محتوا که برای درصد زیادی از وب سایت های فعلی استفاده می شود، یاد می گیرند. وردپرس ساخت یک وب سایت را با قالب ها و کدهای از پیش نوشته شده برای مجموعه عظیمی از توابع آسان می کند. ساخت و نگهداری یک  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان وب سایت وردپرس بدون هیچ کدنویسی امکان پذیر است، اما بهینه سازی کد گزینه های بی نهایت بیشتری برای نمایش، تعامل و عملکرد ارائه می دهد.

بهترین زیرا: این کتاب کدنویسی برای بچه ها تنها در 96 صفحه، آنها را در کل روند ساخت یک وب سایت راهنمایی می کند. خوانندگان می توانند سایتی را دقیقاً مانند نمونه کتاب بسازند، اما تشویق می شوند هر چیزی را که دوست دارند آزمایش کنند و بسازند. موضوعات تحت پوشش شامل کد اولیه مورد نیاز برای راه اندازی یک صفحه، سبک CSS برای نمایش صحیح عناصر در صفحه و جاوا اسکریپت برای ویژگی های تعاملی است.

بهترین زیرا: در اینجا راهنمای همه چیز طراحی وب برای بچه ها، از برنامه ریزی ساختار یک سایت تا اضافه کردن جزئیات دقیقی که یک سایت را خارق العاده می کند، آورده شده است. بسیاری از کتاب‌ها بر روی کدنویسی کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  تمرکز دارند، اما این کتاب در مورد بسیاری از تکنیک‌ها و فرآیندهایی که مهندسان نرم‌افزار در دنیای واقعی استفاده می‌کنند، مشاوره ارائه می‌دهد.

نکاتی در مورد Wireframing وجود دارد، تکنیکی که توسعه دهندگان حرفه ای از آن برای ساختن وب سایت ها قبل از توسعه استفاده می کنند. خوانندگان همچنین از اطلاعات مربوط به نقشه‌برداری سایت، ساخت راهنمای سبک و تنظیم دقیق ظاهر سایت بهره خواهند برد. دستورالعمل های HTML و کدنویسی زیادی نیز وجود دارد.

بهترین زیرا: HTML و CSS: طراحی و ساخت وب‌سایت‌ها یکی از پرفروش‌ترین‌های آمازون است و منبعی عالی برای نوجوانانی است که می‌خواهند وارد توسعه وب شوند. این کتاب از روش معمول خشک و غبارآلود آموزش کدنویسی به مردم، با استفاده از تصاویر رنگارنگ و دستورالعمل‌های قابل دسترس اجتناب می‌کند. نوجوانان می توانند  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان از ابتدا تا انتها بر روی کتاب کار کنند یا به موضوع مرتبط با آنها و پروژه کدگذاری خود بپردازند.

کتاب های کدنویسی جاوا اسکریپت برای کودکان

جاوا اسکریپت برای مدت طولانی وجود داشته است، اما همیشه به اندازه اکنون برای توسعه وب مهم نبود. بسیاری از برنامه نویسان موافق هستند که جاوا اسکریپت آینده اینترنت است و یادگیری این زبان برای هر کسی که می خواهد سایت های تعاملی و مفید بسازد مفید است.

بهترین دلیل: انتقال به جاوا اسکریپت از HTML و CSS می تواند گیج کننده باشد. به این دلیل که جاوا اسکریپت بسیار پیچیده تر و قدرتمندتر است. اما برنامه نویسی کامپیوتری با جاوا اسکریپت توضیحات ساده ای را ارائه می دهد تا بچه ها بتوانند به راحتی این انتقال را انجام دهند. کتاب نحوه انجام آن را شرح می دهدHTML، CSS و جاوا اسکریپت با هم کار می کنند تا صفحات وب تعاملی را تقویت کنند. این یک کتاب کار کوتاه و عمدتاً گرافیکی با دستورالعمل‌های گام به گام است که بچه‌ها می‌توانند به راحتی آن را مدیریت کنند.

بهترین زیرا: مانند Python for Kids از همان ناشر، این عنوان جامع برای کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  کسانی است که واقعاً می خواهند کد را بررسی کنند. 17 فصل این کتاب در مورد همه چیز از آرایه ها و سایر انواع متغیر گرفته تا برنامه نویسی بازی بحث می کند. جاوا اسکریپت فرصت های بی شماری را برای کودکان خلاق ارائه می دهد. چه بخواهند بازی بسازند، انیمیشن بسازند یا با واقعیت مجازی کار کنند، جاوا اسکریپت قدرتی دارد که بچه ها باید ایده هایشان را به برنامه های واقعی تبدیل کنند. این کتاب بیش از حد اطلاعات کافی برای شروع در هر یک از این زمینه ها به آنها می دهد.

جاوا اسکریپت برای کودکان؛ کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  برای Dummiesکتاب های کدنویسی برای کودکان، جاوا اسکریپت برای کودکان برای آدمک ها

بهترین زیرا: برای لذت بردن از جاوا اسکریپت برای کودکان، لازم نیست بچه باشید. فقط نظرات را در آمازون بررسی کنید. بسیاری از بزرگسالان می گویند که آنها این کتاب را دوست داشتند. اگر کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  علاقه مند به خواندن در مورد برنامه نویسی برای کمک به فرزندتان در یادگیری نحوه کدنویسی هستید، این کتاب را امتحان کنید. خوانندگان یاد می گیرند که برنامه ها و بازی های سرگرم 


[ بازدید : 20 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]