آموزش برنامه نویسی

چهارشنبه 12 بهمن 1401
15:22
مینا اکبری

اگر کتاب خوبی دریافت کنید (کتابی که در لینک بالا آموزش برنامه نویسی  در آمازون بررسی های خوبی دارد)، پس از 10 هفته ممکن است به اندازه کافی مهارت داشته باشید که بتوانید کار مفیدی در جاوا انجام دهید، اما سال ها طول می کشد تا متخصص شوید. هر چیزی از 10 هفته تا چندین سال شما را از مبتدی تا متخصص خواهد برد.

بهترین نرم افزار برای توسعه اپلیکیشن چیست؟لیست بهترین نرم افزارهای توسعه اپلیکیشن

فریاد زدن جاوا یاد بگیرم یا پایتون؟

اگر فقط به برنامه نویسی علاقه دارید و می خواهید بدون اینکه تمام مسیر را طی کنید، در آن غواصی کنید، پایتون را یاد بگیرید تا یادگیری نحو را آسان تر کنید. اگر قصد دارید وارد رشته مهندسی/علوم کامپیوتر شوید، ابتدا جاوا را توصیه می کنم زیرا به شما کمک می کند تا عملکرد درونی برنامه نویسی را درک کنید.

آیا می توانم فقط با جاوا کار پیدا کنم؟

بله، امکان یافتن شغل جاوا بدون  آموزش برنامه نویسی مدرک دانشگاهی وجود دارد. مهارت های جاوا مورد تقاضا هستند. کارفرمایان بیشتر از مدرک دانشگاهی به مهارت ها اهمیت می دهند.

آیا یادگیری جاوا می تواند برای من شغل ایجاد کند؟

بر اساس نظرسنجی Stackoverflow در سال 2019، جاوا در میان پنج زبان برتر حرفه ای قرار دارد که جای خود را به JavaScript، HTML/CSS، SQL و Python داده است. یعنی شرکت ها به طور فعال از آن برای پروژه های خود استفاده می کنند و شغل های کافی در این زمینه وجود دارد. سیستم عامل اندروید گوگل برای دستگاه های موبایل و تبلت ها. این سیستم عامل پر استفاده ترین سیستم عامل در حال حاضر در این دستگاه ها است.

یکی از بهترین ویژگی های این سیستم عامل رایگان بودن آن است. به عبارت دیگر، نه برای برنامه نویسی در این سیستم و نه برای قرار دادن آن در تلفن، باید هزینه ای پرداخت کنید. و این باعث می شود که در بین تولید کنندگان و توسعه آموزش برنامه نویسی  دهندگان بسیار محبوب باشد، زیرا هزینه های راه اندازی یک گوشی یا یک برنامه بسیار کم است.

اندروید استودیو (SDK) مجموعه ای از ابزارهای برنامه نویسی متن باز چند پلتفرمی است. این به برنامه نویس چارچوب هایی برای توسعه برنامه های گرافیکی، تعریف و دستکاری مدل های نرم افزار، برنامه های کاربردی وب ارائه می دهد.

هدف

با استفاده از این دوره برنامه نویسی اندروید، کاربر قادر خواهد بود تا اپلیکیشن هایی از هر نوع، کاملا کاربردی و برای هر دستگاه موبایل یا تبلتی که سیستم عامل آن آموزش برنامه نویسی  اندروید است، توسعه دهد.

الزامات:

برای تکمیل دوره برنامه نویسی اندروید نیازی به دانش قبلی نیست. اگرچه این یک زبان برنامه نویسی است، اما دانش آموزانی که پیشینه ای در توسعه برنامه های کاربردی، به ویژه جاوا دارند، زمان آسان تری برای جذب مفاهیم خواهند داشت. بنابراین از AIP توصیه می کنیم یک پایه محکم در جاوا ایجاد کنید تا برنامه های واقعا حرفه ای ایجاد کنید. Vesae همچنین: دوره برنامه نویسی جاوا

برنامه نویسی دنیای آسانی نیست. اگرچه دانش مورد نیاز نیست، اما تمایل به درک زبان های برنامه نویسی مورد نیاز است.

روش مطالعه

 مدت دوره را شما تعیین می کنید، از آنجایی که آموزش فردی است، می توانید هر روز که می خواهید، هر چند ساعت که در ساعات کاری ما می خواهید بیایید (به عنوان مثال: اگر دوره تقریباً 20 ساعت طول بکشد، می توانید آن را در یک هفته انجام دهید. یا در 2 ماه، بسته به علاقه شما).

شما قادر خواهید بود برنامه خود را به بهترین نحو سازماندهی آموزش برنامه نویسی  کنید تا آن را با زندگی شخصی و کاری خود به گونه ای ترکیب کنید که تا حد امکان راحت باشد.


[ بازدید : 17 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]