خرید و فروش عمده باتری

دوشنبه 12 دی 1401
16:25
مینا اکبری

به عنوان مثال، تحقیقات ما نشان داده است که  خرید و فروش عمده باتری در اوایل دبستان، کودکان بین دختران جنسی شده و غیرجنسی بر اساس لباس‌هایشان تمایز قائل می‌شوند، و آنها یک دختر جنسی‌شده (مثلاً دختری با دامن کوتاه، پیراهن میانی، جواهرات و لوازم آرایشی که به‌عنوان یک آرایش می‌پوشد، تمایز قائل می‌شوند. یک فروشگاه پرطرفدار در مرکز خرید محلی) محبوب و زیباست، اما نسبت به دخترانی غیرجنسی که شلوار جین و بلوز پوشیده اند، باهوش، خوب یا ورزشکار نیست.

برای مثال، هنگامی که از یکی از کودکان خواسته شد دختری را که در تصویر قرار دارد، توصیف کند، (در موضوعی که دیگران اغلب تکرار می‌کنند) اظهار داشت: «دخترانی که اینطور لباس می‌پوشند، خیلی باهوش نیستند». این کلیشه‌ها در مقایسه با پسران، و کودکانی که بیشتر از رسانه‌های جنسی استفاده می‌کردند، شدیداً باور داشتند.

پیامدهای این کلیشه های جنسیتی برای کودکان و نوجوانان چیست؟ بیشتر تحقیقات خرید و فروش عمده باتری موجود تأثیرات قرار گرفتن در معرض رسانه های جنسی را بر دختران نوجوان بررسی کرده اند. بر اساس تئوری عینیت‌سازی (به عنوان مثال، فردریکسون، رابرتز، نول، کوین و تونگ، 1998)، دختران این شیء‌سازی افراطی جنسی را درونی می‌کنند، نگاه بیننده را به درون می‌گردانند و خود را عینیت می‌بخشند.

 بنابراین، پس از تماشای تصاویر زنان و دخترانی که از نظر جنسی شیء شده اند، دختران عزت بدن پایین تر، محدودیت های رژیم غذایی بیشتر، عزت نفس پایین تر و افسردگی بیشتری را نشان می دهند (APA، 2007؛ فردریکسون و همکاران، 1998). علاوه بر این، دختران ممکن است این کلیشه های جنسیتی جنسی را تایید و درونی کنند. به عنوان مثال، اگر دختران تصور کنند که دختران جنسی شده قرار است "احمق رفتار کنند"

(همانطور که یکی از شرکت کنندگان در استون و همکاران، 2015 بیان کرد) و دختران بخواهند به دلیل محبوبیت دختران جنسی شده به نظر برسند، دختران ممکن است هوش خود را کم اهمیت جلوه دهند. و در ایرانیان سایبر مدرسه عملکرد ضعیفی دارند. در واقع، تحقیقات اخیر نشان داده است که دخترانی که پیام‌های درونی‌سازی شده در مورد جنسیت خرید و فروش عمده باتری را دریافت کرده‌اند، نسبت به دخترانی که چنین پیام‌هایی را درونی نکرده‌اند، عملکرد تحصیلی پایین‌تری دارند و شرم بدن بیشتری دارند (مک‌کنی و بیگلر، 2014a، 2014b). علاوه بر این، دختران ممکن است شروع به ترک ورزش کنند، زیرا آنها بیشتر و بیشتر با دختری که قرار نیست ورزشکار باشد (که قرار نیست ورزشکار باشد) همذات پنداری می‌کنند، و از مزایای فراوان شرکت در ورزش چشم‌پوشی می‌کنند (Solmon, 2014).

تحقیقات ما نشان داده است که تأیید کلیشه‌های جنسیتی جنسی با نحوه تعامل نوجوانان با یکدیگر نیز مرتبط است. به طور خاص، نوجوانانی که این عقاید را تایید کردند که زنان ابژه‌های جنسی هستند و مردان از نظر جنسی قاطع و حریص هستند، نسبت به نوجوانانی که این کلیشه‌ها را تایید نمی‌کردند، آزار و اذیت جنسی فیزیکی و کلامی بیشتری را مرتکب شدند و آزار همسالان همجنس‌گرا نسبت به همسالانشان بیشتر بود (Jewell et al., 2015). . این با تحقیقات قبلی مطابقت دارد (وارد و فریدمن، 2006) که نشان می‌دهد،

 برای پسران، مشاهده دخترانی که از نظر جنسی شیء شده‌اند، منجر به پذیرش بیشتر افسانه‌های تجاوز جنسی می‌شود (به عنوان مثال، دخترانی که لباس تحریک‌آمیز می‌پوشند، «آن را می‌خواهند»). بنابراین، جنسیت گرایی در زمینه کلیشه های جنسیتی نه تنها بر دختر یا پسر فردی تأثیر می گذارد، بلکه بر نحوه تعامل آنها با یکدیگر در دوران نوجوانی نیز خرید و فروش عمده باتری تأثیر می گذارد.

توسعه تصویر بدن و تعصب وزن در دوران کودکی اس.جی. پکستون، اس.آر. دامیانو، در پیشرفت در رشد و رفتار کودک، 2017

3.2.2 همبستگی و پیش بینی در کودکان خردسال

مطابق با مدل زیست روانی اجتماعی، تعداد کمی از مطالعات دختران جوان دریافته اند که نگرانی های بیشتر درباره وزن با وضعیت وزن بالاتر مرتبط است (دیویسون و همکاران، 2003) و BMI بالاتر توسعه نارضایتی از بدن را پیش بینی می کند (Dohnt & Tiggemann, 2006b). . اگرچه دلیل این امر تأیید نشده است، اما واضح است که کودکان از سنین بسیار پایین در معرض تأثیرات فرهنگی-اجتماعی قرار می گیرند که نگرش های بدنامی وزن را تأیید می کند.

 برای مثال، تجزیه و تحلیل محتوای ویدیوها و کتاب‌های فروش عمده باتری محبوب کودکان، ویدیوهای زیادی را پیدا کرد، اگرچه کتاب‌های نسبتاً کمی دارند، اما بر اهمیت ظاهر فیزیکی تأکید می‌کرد و کلیشه‌های بدن را به تصویر می‌کشید (Herbozo، Tantleff-Dunn، Gokee-Laros، & Thompson، 2004). جالب توجه است، اگرچه قرار گرفتن در معرض تلویزیون کودکان، رشد نارضایتی از بدن را در دختران 5 تا 8 ساله در یک پیگیری 1 ساله پیش‌بینی نمی‌کرد، اما افزایش آگاهی از رژیم غذایی را پیش‌بینی کرد (دانت و تیگمان، 2006b). 


[ بازدید : 20 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]