اسکرچ جونیور

يکشنبه 26 دی 1400
16:03
مینا اکبری

بازی‌ها و انیمیشن‌های اسکرچ جونیور تعاملی خود را روی رایانه‌شان بسازند و با آپلود آنها در وب‌سایت Scratch با جامعه آنلاین به اشتراک بگذارند. بدون اینترنت؟ مشکلی نیست برنامه Scratch به شما امکان می دهد پروژه های Scratch را بدون اتصال به اینترنت ایجاد کنید. با بیش از 43 میلیون کاربر ثبت شده، Scratch اکنون بزرگترین انجمن کدنویسی خلاقانه برای کودکان در جهان است. 

انجمن آنلاین Scratch در قلب Scratch به عنوان یک ابزار مشارکتی قرار دارد. کاربران اسکرچ می‌توانند هر پروژه‌ای را در وب‌سایت اسکرچ ریمیکس کنند تا ایده‌های خود را تغییر دهند و اضافه کنند. ما بر این باوریم که ترکیب مجدد پروژه های دیگران یک راه عالی برای یادگیری برنامه نویسی و ایجاد پروژه های جالب است. از طریق ریمیکس، ایده های خلاقانه در جامعه اسکرچ پخش می شود و همه از آن سود می برند. با روحیه همکاری، اسکرچ از نظرات کاربران و مجموعه پروژه های موضوعی در استودیوهای اسکرچ نیز پشتیبانی می کند.

Scratch در میلیون‌ها هزار مدرسه اسکرچ جونیور در سراسر جهان، در بسیاری از حوزه‌های موضوعی مختلف (از جمله هنرهای زبان، علوم، تاریخ، ریاضیات و علوم کامپیوتر) استفاده می‌شود. می‌توانید در مورد استراتژی‌ها و منابع استفاده از Scratch در مدارس و سایر محیط‌های آموزشی (مانند موزه‌ها، کتابخانه‌ها و مراکز اجتماعی) در صفحه مربیان و صفحه Scratch in Practice (SiP) ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Scratch و سازمان های شریک به نوآوری با روش هایی برای ادغام Scratch با سایر فناوری ها و تجربیات از طریق کتابخانه برنامه های افزودنی خود ادامه می دهند. برای مثال، بلوک‌های داخلی داخلی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند دستگاه‌های فیزیکی را برنامه‌ریزی کنید (مانند کیت‌های رباتیک micro:bit، MaKey MaKey و LEGO). همچنین یک سایت برنامه‌های افزودنی آزمایشی وجود دارد که از ادغام با سخت‌افزار و فناوری‌های پیشرفته‌تر مانند اینترنت اشیا (IoT) و اسکرچ جونیور واقعیت افزوده (A/R) پشتیبانی می‌کند. تیم به مرور زمان به افزودن برنامه‌های افزودنی جدید ادامه خواهد داد، بنابراین آنچه می‌توانید با Scratch انجام دهید در طول زمان به رشد خود ادامه می‌دهد!

گروه Lifelong Kindergarten در MIT و همکارانش به تحقیق ایرانیان سایبر درباره نحوه استفاده و یادگیری افراد با Scratch ادامه می دهند. درباره تحقیقات و آمار Scratch بیشتر بیاموزید.

چرا این کار را می کنیم؟

ماموریت ما این است که برای همه اسکرچ جونیور کودکان، با هر زمینه‌ای، فرصت‌هایی برای تصور، خلق کردن و همکاری فراهم کنیم - تا بتوانند دنیای فردا را شکل دهند.

ما دنیایی را متصور هستیم که در آن همه کودکان، از هر پیشینه، می توانند مشارکت کنندگان کامل و فعال جامعه فردا باشند. بوت کمپ کدنویسی چیست؟

بوت کمپ های کدنویسی در دهه گذشته برای پر کردن خلاء استعدادها ظهور کردند. شرکت‌های فناوری مشاغل بیشتری نسبت به متقاضیان واجد شرایط داشتند و تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با مدرک چهار اسکرچ جونیور ساله نمی‌توانست نیازهای روزافزون صنعت را برآورده کند.

فرض برنامه‌نویسی بوت کمپ‌ها در نام ضمنی است: یادگیری کدنویسی در قالب فشرده و دقیق. پیشگامانی مانند Dev Bootcamp در سانفرانسیسکو و The Iron Yard در گرین‌ویل، کارولینای جنوبی، برنامه‌هایی اسکرچ جونیور را طراحی کردند تا دانش‌آموزان را در عرض چند ماه به جای چند سال آماده کار کنند.


[ بازدید : 43 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]