تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور

شنبه 11 دی 1400
14:28
مینا اکبری

Scratch می تواند به راحتی بر روی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور مرورگرهای وب، رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها و تبلت های شما اجرا شود. شما همچنین می توانید پروژه های خود را در تلفن خود مشاهده کنید اما نمی توانید آنها را ویرایش کنید. مرورگرهای وب پشتیبانی شده رسمی در دسکتاپ عبارتند از - کروم، اج، فایرفاکس و سافاری. در رایانه لوحی، این است - Mobile Chrome، Mobile Safari. بررسی اجمالی

دانش آموزان از برنامه Scratch Jr. برای ایجاد، مقایسه و تضاد کاراکترها استفاده خواهند کرد. این درس مقدماتی شامل مهارت‌های پایه‌ای است که دانش‌آموزان برای شروع استفاده از Scratch Jr به آن‌ها نیاز دارند، بنابراین یک «اولین پروژه» عالی با دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

یک دستگاه برای هر دانش آموز در دسترس داشته باشید (توجه: دستورالعمل ها برای iPad نوشته شده است، اما این برنامه در دستگاه های Android و ChromeOS نیز موجود است).

-اطمینان حاصل کنید که برنامه "Scratch Jr." بر روی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور تمامی دستگاه ها نصب می شود این یک برنامه رایگان در فروشگاه برنامه iOS، فروشگاه Google Play، یا فروشگاه وب Chrome است.

-این طرح درس را بخوانید. معلم دانش آموزان را در هر مرحله از مسیر هدایت می کند، بنابراین خود را با محصول نهایی آشنا کنید.

مقدمه و گرم کردن (بدون فناوری)

"علوم کامپیوتر" را معرفی کنید - کامپیوترها چگونه در دنیای اطراف ما استفاده می شوند؟

مثال: در اتومبیل، ماشین لباسشویی، تلفن، ساعت، کامپیوتر همه جا هست!

اصطلاحات کلیدی مانند اشکال زدایی، ایرانیان سایبر الگوریتم، کد، برنامه نویسی و غیره را تعریف کنید.

داستان اصلی را برای اشکال زدایی جستجو کنید - و دانش آموزان را با نام Gracie Hopper آشنا کنید!

کدگذاری را با دادن دستورالعمل های گام به گام برای تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور جابجایی مربی نشان دهید.

این یک فعالیت سرگرم‌کننده برای عادت دادن دانش‌آموزان به تفکر محاسباتی است - تعیین گام‌های صحیح و ترتیبی که باید انجام دهند. برای این فعالیت، یک شی مانند تلفن یا کلیدهایم را برمی‌دارم و آن را چند قدم دورتر قرار می‌دهم. از من روی زمین سپس در اطراف اتاق از دانش آموزان می خواهم که مرا "برنامه ریزی" کنند تا اقدامات لازم برای رسیدن به کلیدها را انجام دهم. اگر من یک قدم را از دست دادم و به هدف نرسیدم، آنها باید "اشکال زدایی" انجام دهند! فقط 2 یا 3 مورد از این بازیابی ها طول می کشد تا برای دانش آموزان کلیک شود. سپس به سراغ آی پدها می رویم.

در این مرحله گرم کردن کامل گروهی است. دانش‌آموزان فرصت‌هایی خواهند داشت تا ایده‌های خود را برای تعاریف اصطلاحات مختلف ارائه دهند و داستان اصلی کلمه «اشکال‌زدایی» را بشنوند. سپس، آنها فرصتی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور خواهند داشت تا مراحل مورد نیاز را برای راهنمایی معلم برای بازیابی آیتم خود پیشنهاد کنند. (به یادداشت های معلم مراجعه کنید).

راه اندازی دستگاه و برنامه

1) دانش آموزان را برای کار بر روی iPads به ایستگاه های میز/میز معمولی خود هدایت کنید. دانش آموزان هر کدام به یک آی پد نیاز دارند.

2) به دانش آموزان دستور دهید که به دنبال "Scratch Jr" باشند. تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور برنامه اگر می‌توانید آی‌پد خود را با پروژکتور نمایش دهید، این برای دانش‌آموزانی که به نشانه‌های بصری نیاز دارند بسیار تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور مفید است. من همچنین دیده ام که معلمان از دوربین مداربسته استفاده می کنند تا بتوانند اقدامات مورد نیاز در iPad را نشان دهند. هدف همه این وظایف این است که یک معلم دانش آموزان را در هر مرحله هدایت کند و در طول راه نشان دهد.


[ بازدید : 36 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]