کسب درآمد از بازی

پنجشنبه 26 اسفند 1400
22:12
مینا اکبری

. برنده جهان

صفحه کسب درآمد از بازی اصلی WorldWinner

از طریق World Winner، یک پلتفرم بازی مبتنی بر وب و برنامه، می توانید وارد مسابقات مختلف بازی شوید و پول نقد برنده شوید. شما واریز می‌کنید، یک تورنمنت را انتخاب می‌کنید، بازی می‌کنید و منتظر نتیجه می‌شوید تا درآمدتان برداشت شود. مسابقات بازی موجود عبارتند از Spades، Super Plinko، و Angry Birds.

حداقل هزینه ورود 0.25 دلار است و سایت به شما امکان می دهد قبل از شرکت در مسابقات به صورت رایگان تمرین کنید. برای پرداخت هزینه های خود فقط می توانید از PayPal یا کارت اعتباری یا نقدی استفاده کنید. وقتی برنده‌های خود را نقد می‌کنید، بر روی همان کارت حساب می‌شوند. World Winner همچنین زمانی که کسب درآمد از بازی کد تبلیغاتی WELCOME را وارد می‌کنید و اولین واریز خود را انجام می‌دهید، یک اعتبار 10 دلاری پاداش به شما ارائه می‌دهد.

برنامه هایی که مسابقات نقدی رایگان را ارائه می دهند

این برنامه‌ها برای پیوستن و استفاده کاملاً رایگان، هدایا، مسابقات چیزهای بی اهمیت و راه‌های سرگرم‌کننده دیگر را برای برنده شدن جوایز نقدی واقعی ارائه می‌دهند. شما اغلب پرداختی را مشاهده نمی کنید، اما اغلب جوایز بزرگی با آنها مرتبط است.

11. HQ Trivia

اگرچه در چند سال گذشته با مشکلاتی روبرو بوده است، اما HQ Trivia در مارس 2020 برای کاربران iOS که از چیزهای بی اهمیت برای بازی کردن بازی های درآمد واقعی لذت می برند، دوباره راه اندازی شد.

برای استفاده از آن، باید برنامه را بر روی iPhone، iPad یا دیگر ایرانیان سایبر دستگاه های اپل خود دانلود کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. هر روز، می‌توانید در یک زمان خاص، معمولاً حدود ساعت 9:00 شب، وارد شوید. EST، برای شرکت در تورنمنت های بازی های چند نفره زنده و چیزهای بی اهمیت. برنده هر شب یک جایزه نقدی کسب درآمد از بازی دریافت می کند.

هیچ هزینه ای برای شرکت در مسابقه وجود ندارد، اما اینکه چقدر می توانید برنده شوید در هر تورنمنت متفاوت است. برای واریز برنده های خود باید یک حساب پی پال متصل کنید.

موجود در: اندروید، iOS

راه های بیشتر برای کسب درآمد از بازی ها.اگر علاقه مند به کسب درآمد از طریق بازی هستید، راه های مختلفی فراتر از بازی های ذکر شده در بالا وجود دارد.

12. در ورزش های الکترونیکی رقابت کنید

رقیب ورزش های الکترونیکی

ورزش های الکترونیکی از کسب درآمد از بازی اواخر دهه 2000 محبوبیت زیادی پیدا کردند. جوایز برتر در تورنمنت های بزرگ به طور منظم بیش از 1 میلیون دلار است. دی سی استودیو | شاتر استاک

اگر دائماً دوستان خود را در Call of Duty شکست می دهید یا در مسابقات آنلاین رقابت می کنید، ممکن است بخواهید ورزش های الکترونیکی را در نظر بگیرید.

ورزش الکترونیکی یک صنعت چند میلیون دلاری است که در آن بازیکنان در مسابقات سازماندهی شده چه به صورت حرفه ای و چه آماتور به رقابت می پردازند. این مسابقات به صورت زنده کسب درآمد از بازی تماشا و برای میلیون ها طرفدار پخش می شود. بازی های مبارزه ای، شوترهای اول شخص و بازی های کارتی در بین گیمرهای ورزش های الکترونیکی محبوب هستند.

میانگین دستمزد گیمرهای ورزش های الکترونیکی 60000 دلار است کسب درآمد از بازی  و گیمر پردرآمد تا سال 2020 بیش از 6,000,000 دلار درآمد شغلی دارد. در ایالات متحده، برخی از جوایز برتر برای مسابقات ورزش های الکترونیکی تا 200,000 دلار در هر تورنمنت دریافت می کنند.


[ بازدید : 52 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]