کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

دوشنبه 9 اسفند 1400
18:10
مینا اکبری

این یک پیشنهاد است که برای مدارس کتاب ماینکرافت فارسی رایگان و جوامع بزرگ طراحی شده است، اما از می 2018 بخشی از نسخه آموزشی (شیمی) به صورت رایگان در Minecraft استاندارد در دسترس است. کار گروهی در یک محیط امن، کودکان با بازی یاد می گیرند (یادگیری مبتنی بر بازی).

آنها به عنوان شخصیت های انتخابی حرکت می کنند، نام خود را بر روی آنها اعمال می کنند، که همیشه پس از ورود به سیستم نمایش داده می شود، در بازی تعامل می کنند، اقدامات تعیین شده را انجام می دهند یا پروژه خود را ایجاد می کنند، به عنوان مثال با تقسیم وظایف (کار تیمی). معلم نیز با ورود به بازی وارد بازی می شود.

کتاب ها و ابزارک های Minecraft

موضوعات می توانند متنوع باشند و از یک راهنمای شخصیت به عنوان مربی استفاده کنند. ارتباط از طریق اسلیت ها و پردازشگرهای کلمه صورت می گیرد که همه می توانند از آنها استفاده کنند. تخته سنگ، فراتر ازتوضیحات، حاوی پیوندهایی برای اطلاعات بیشتر یا ویدیوها باشد.

دانش‌آموزان می‌توانند به‌تدریج با عکس‌ها و سلفی‌های خود کتاب ماینکرافت فارسی رایگان از دنیای Minecraft یک نمونه کار خوب بسازند، که در نهایت به شرح کارهای هر بازیکن تبدیل می‌شود.

آزمایشگاه شیمی آموزش Minecraft توسط EttoCraft

حالت آموزش در آموزش Minecraft گام به گام نحوه استفاده از کلیدها و صفحه کلید برای انجام اقدامات مختلف را توضیح می دهد. در زیر برای مشاهده نمونه های استفاده از آموزش Minecraft به تفکیک سن و موضوعات مختلف، لینک هایی را برای اطلاعات بیشتر به زبان انگلیسی مشاهده خواهید کرد:

در اینجا نیز مفاهیم، ​​که می توان توضیح داد - از هنر، تاریخ، علم، ریاضیات و هندسه. چندین گواهی مهم در مورد استفاده از Minecraft وجود دارد، به عنوان مثال در آموزش یک زبان خارجی، که در آن کودکان به روشی طبیعی و فعال، شامل احساسات و خودانگیختگی متعلق به آنها، یاد می گیرند. ویدیویی از یک معلم زبان انگلیسی که از Minecraft برای کتاب ماینکرافت فارسی رایگان تدریس استفاده می کند را تماشا کنید:

آموزش Minecraft | جیمز یورک | TEDxTokyo Teachers مزایای Minecraft برای یادگیری و آموزش ^

قیمت ارزان، با خرید مجوز می توانید آن را روی چندین دستگاه از ایرانیان سایبر یک نوع نصب کنید، بنابراین می توانید از Minecraft در کل خانواده استفاده کنید.

به روز رسانی رایگان؛دید سه بعدی را توسعه می دهد.مفاهیم ریاضی، شیمیایی، هندسی و منطقی را توسعه می دهد.خلاقیت و حل مسئله را توسعه می دهد.

برای یادگیری خواندن و نوشتن مفید است.کودکان اشتباه یاد می گیرند، به روشی جذاب و بازیگوش کاوش می کنند.

اگر کودکان تحقیق کنند و آموزش‌های آموزشی را به زبان کتاب ماینکرافت فارسی رایگان اصلی در یوتیوب تماشا کنند، انگلیسی را آموزش می‌دهد/ بهبود می‌بخشد.

این یک بازی ایمن است که به صورت خصوصی استفاده شود. سطح خشونت محدود و مجازی است.

این یک بازی انعطاف پذیر است - مناسب برای گروه های سنی و مهارت های مختلف.

شما را به یادگیری برنامه نویسی تشویق می کند، کتاب ماینکرافت فارسی رایگان به شما امکان می دهد کدها را ببینید و/یا آنها را تغییر دهید (استفاده مکرر از بلوک های فرمان شناخته شده است)

داستان ماشین استخراج Minecraft EttoCraft معایب بازی Minecraft ^

اعتیاد آور است این شامل چنین سطحی می شود که کودکان با صرف ساعت های بیش از حد بازی، زمان خود را از دست می دهند.

گرافیک در مقایسه با دیگر کتاب ماینکرافت بازی های مدرن بسیار ساده است.


[ بازدید : 122 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]