برنامه اسکرچ در تمام سطوح

چهارشنبه 4 بهمن 1402
0:23
مینا اکبری

بشنوید که استعدادهای برتر سینما و تلویزیون در مورد برنامه اسکرچ چگونگی ایجاد یک شخصیت جذاب در صفحه صحبت می کنند.

ما مشتاقیم که اولین دسته از جلسات برنامه Scratch Me Industry را اعلام کنیم. این جلسات برای همه آزاد است و فرصتی فوق العاده برای شنیدن در مورد توسعه شخصیت های اصلی، هیجان انگیز و غیرقابل چشم پوشی است. در این جلسات ما به روانشناسی شخصیت ها می پردازیم و در مورد توسعه شخصیت های فوق العاده  برنامه اسکرچ د رخشان بحث خواهیم کرد.

 

حضور در هر رویداد در برنامه عمومی Scratch Me رایگان است. جزئیات مربوط به هر یک از مکالمات و پیوندهای رزرو را می توانید در زیر مشاهده کنید.

 

در گفتگو با رز متافئو

 

 

ما برنامه صنعت را در سینما تاین ساید در روز سه‌شنبه 28 ژوئن با ی برنامه اسکرچ ک رویداد گفتگو با رز ماتافیو، نویسنده و بازیگر تحسین‌شده بفتا آغاز خواهیم کرد. رز از طریق استریم زنده به ما خواهد پیوست تا در مورد الهام بخش کمدی کمدی خود Starstruck و اینکه چگونه کاوش زندگی نامه می تواند به توسعه شخصیت های معتبر، اصلی - و خنده دار منجر شود، صحبت کند. پس از Q+A برای یک نوشیدنی رایگان در میکسر برنامه اسکرچ صنعت فیلم + تلویزیون ما در کاستروس به ما بپیوندید. اطلاعات بیشتر در مورد آن و نحوه ثبت نام در زیر.

 

سه شنبه 28 ژوئن. 6:30 - 7:30 بعد از ظهر

 

 

اکنون ثبت کن

میکسر صنعت فیلم و تلویزیون

 

Film Hub North، North East Screen و Fulwell 73 به نیروها پیوسته اند برنامه اسکرچ  تا جامعه فیلم و تلویزیون شمال شرق را دعوت کنند تا در کاسترو، نیوکاسل، یک پاینت بسیار سزاوار را دریافت کنند! فیلمسازان حاضر این فرصت را خواهند داشت که با تیم های مرکز فیلم شمال و شمال شرق در مورد حمایت موجود از طریق طرح های توسعه استعداد ما و تولیدات منطقه ای آتی گفتگو کنند. با یک نوشیدنی رایگان در بدو ورود، برنامه اسکرچ همچنین فرصتی عالی برای ملاقات با جامعه رو به رشد صنعت فیلم و تلویزیون محلی، اشتراک‌گذاری داستان‌ها و دیدار با همکاران آینده است.

 

 

دکتر Kira-Anne Pelican یک نویسنده، مربی و مشاور برنامه اسکرچ داستان است و متخصص در کمک به نویسندگان برای توسعه رمان‌ها، سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های جذاب‌تر از برنامه نویسی کودکان  طریق بینش‌های روان‌شناسی مبتنی بر شواهد است. او نویسنده کتاب «علم شخصیت‌های نوشتن» است. Kira-Anne چگونگی ایجاد  برنامه اسکرچ شخصیت‌های پیچیده، متقاعدکننده و به یاد ماندنی و چگونگی ساخت داستان‌های عاطفی واقعی و شخصیت محور را که مخاطبان شما را درگیر خود نگه می‌دارد را بررسی خواهد کرد.

 

پنجشنبه 30 ژوئن. 6:00 تا 19:00 (از طریق زوم)

 

اکنون ثبت کن

نوشتن شخصیت هایی که از دوست داشتن آنها متنفریم

 

از ویلانل گرفته تا شهروندان رویستون وسی جرمی دایسون برای برخی از نمادین‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی نوشته است تا روی صفحه نمایش ما ظاهر شوند. اما چرا ما شخصیت های نفرت انگیز را دوست داریم؟ و چگونه تعادل بین دوست داشتنی و ناپسند برقرار می شود؟ ما با جرمی در مورد نحوه برخورد او با نوشتن شخصیت، نحوه ایجاد همدلی و ابعاد در شخصیت هایی که از دوست داشتن آنها متنفریم صحبت خواهیم کرد. میزبان ما برای این شب بیلی کالینز، نویسنده ای از Wirral و یکی از خالقان و مجریان

Scratch program  است.

 

 

 

 


[ بازدید : 3 ]

تازه های برنامه اسکرچ

سه شنبه 3 بهمن 1402
21:39
مینا اکبری

ملت: تجربی (چه اتفاقی افتاده است که باعث ...؟)، عمدی (برای چه هدفی ...؟)، قیاسی (از کجا می دانید که ...؟)، یا رویه ای (چگونه انجام می دهید ...؟). یاکل (2001) با مطالعه برنامه اسکرچ  توضیحات و توجیهات در کلاس ریاضیات، بین تبیین های ریاضی و توجیه به عنوان سازه های اجتماعی بر اساس عملکرد ارتباطی که آنها در خدمت آنها هستند، تمایز قائل شد. تبیین های ریاضی یک کارکرد ارتباطی اصلی برای روشن کردن جنبه برنامه اسکرچ  هایی از تفکر ریاضی دارند که ممکن است برای دیگران کاملاً واضح نباشد (یاکل، 2001)، در حالی که کارکرد توجیه ریاضی پاسخ دادن به "چالش ها به نقض آشکار فعالیت های ریاضی هنجاری" است (یاکل، 2001، ص 13). از منظر حالت‌های تبیین دونالدسون، تبیین‌های ریاضی معادل حالت تجربی و توجیه‌های ریاضی مشابه حالت قیاسی به نظر می‌رسند. اگرچه هر برنامه اسکرچ  دو حالت تجربی و رویه‌ای شامل یک نشانگر جهت‌دار از طریق گنجاندن کلماتی مانند «زیرا» یا «پس» هستند، توضیحات تجربی از آن برای نشان دادن اینکه چیزی ناشی از چیز دیگری است استفاده می‌کنند، در حالی که توضیحات رویه‌ای از آن برای تأکید بر نظم زمانی استفاده می‌کنند. بنابراین حالت توضیح رویه ای لزوماً اطلاعاتی در مورد تفکر ریاضی ارائه نمی کند. «نقش پیوندهای علّی در جملات قیاسی، به جای روابط علّی بین رویدادها، آشکار ساختن پیوندها در فرایند قیاسی است» (دونالدسون، 1986، ص 104). بنابراین، یک روش قیاسی توضیح از شواهد از طریق استدلال منطقی برای حمایت از چرایی چیزی استفاده می کند.

  مجموعه مقالات دهمین کنفرانس موضوعی ERME MEDA 2020 - ISBN 978-3-9504630-5-7 47 روش شناسی این مقاله به اکتشاف دانش آموزان سال چهارم در مورد برنامه نویسی با ScratchJr در دو درس ریاضیات که توسط معلم سال اول رهبری می شود (پیش خدمت سال اول) مربوط می شود. ). دانش آموزان دوتایی کار کردند و یک تبلت به اشتراک گذاشتند. نسخه Jr. Scratch مورد استفاده قرار گرفت زیرا روی تبلت های لمسی به خوبی کار می کند و نمایش نمادین آن برای بلوک های عملکردی آن را برای مبتدیان کاربر پسند می کند. در این مقاله، نام توابع به صورت مورب است  برنامه اسکرچ و با توضیحات بلوک در کتابچه راهنمای کاربر ScratchJr مطابقت دارد. این مطالعه بخشی از اولین حلقه یک پروژه تحقیقاتی مبتنی بر طراحی است (مانند Sandoval & Bell، 2004)، که توسط شورای تحقیقات نروژ پشتیبانی می شود، به نام یادگیری در مورد آموزش استدلال برای آموزش ریاضی انتقادی (LATACME) در کلاس های درس چند زبانه.  اینجا داده ها از یک مدرسه مشارکتی در طول دوره دوم تمرین PT بدست می آید. دو ضبط صوتی و تصویری از معرفی PT و پنج ضبط صوتی و تصویری از کار دانش‌آموزان در طول دو روز جمع‌آوری شد. ضبط‌های صفحه و بحث‌های دانش‌آموزان در فیلم‌های تصویر در تصویر ترکیب و رونویسی شدند. در اینجا ما روی یکی از همتایان، Per و Tor تمرکز می کنیم. وظیفه دانش‌آموزان استفاده از برنامه اسکرچ  جداول ضرب (توالی اعداد مربوطه) برای پیمایش کاراکترها هنگام ایجاد یک انیمیشن در ScratchJr بود. فرض بر این بود که این کار باز باعث می‌شود دانش‌آموزان درگیر توضیحات و توجیه‌های ریاضی شوند. با این حال، نه PT و نه دانشجویان تجربه زیادی با ScratchJr نداشتند. PT زمان کمی برای آماده سازی دروس داشت و فرصتی برای بحث در مورد برنامه ها با  برنامه اسکرچ مربیان معلم خود نداشت. بنابراین، ما در مورد آنچه Skovsmose و Borba (2000) به عنوان "وضعیت فعلی" یاد می کنند، گزارش می دهیم که مرحله پایه ای را تشکیل می دهد که از آن می توان یک پروژه تحقیقاتی مبتنی بر طراحی را توسعه داد. هنگام تجزیه و تحلیل داده‌ها، ابتدا گزیده‌های حاوی توضیحات و توجیه‌های ریاضی را با جستجوی حالت‌های توضیح و همچنین توابع ScratchJr که دانش‌آموزان استفاده می‌کردند شناسایی کردیم. سپس، برای پرداختن به آنچه که دانش‌آموزان را درگیر توضیح و توجیه می‌کند یا نه، بر استفاده از سه روش مختلف تمرکز کردیم: زبان گفتاری، کدها و انیمیشن‌ها. عوامل دیگری مانند پیگیری های PT نیز در نظر گرفته شد. یافته ها و بحث ScratchJr دارای محدودیت هایی است که بر نحوه حل یک کار تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، شبکه در ScratchJr به مربع های 20x15 ثابت است و حرکت دایره ای است. این بدان معناست که یک کاراکتر م برنامه اسکرچ ی تواند حداکثر 20 قدم حرکت کند قبل از اینکه از صفحه نمایش محو شود و دوباره در سمت دیگر ظاهر شود. الزام استفاده از جداول ضرب برای ایجاد دنباله ای از حرکات، تجاوز از 20 را حتی با جدول ضرب 2 آسان می کند. Per و Tor مشکل ناپدید شدن کاراکترها را در هر دو روز تجربه می کنند، اما فقط در برخی موارد توضیحات و توجیهات ریاضی ارائه می شود. . در این بخش، به صورت زمانی، تحلیل‌هایی از Scratch program  سه گزیده ارائه می‌کنیم که حالت‌های توضیحی متفاوت از هر دو روز را به همراه شرح مختصری از دروس نشان می‌دهند.

 


[ بازدید : 3 ]

راه حل جدید و سریع برای دانلود اسکرچ

شنبه 30 دی 1402
8:15
مینا اکبری

بازیکن حرکت یک شخصیت را هدایت خواهد کرد.

هدف این است که شخصیت را به اطراف حرکت دهید و تا  دانلود اسکرچ جایی که می توانید آیتم ها را جمع آوری کنید!

تا به حال، تنها چیزی که در مورد بازی خود می دانم این است که می خواهم یک شخصیت را جابجا کنم و آیتم ها را جمع آوری کنم. این باید بیش از اندازه کافی برای شروع شما باشد! بالاخره وقت آن رسیده که به کار بپردازیم. برای شروع یک پروژه جدید، به وب سایت Scratch بروید و روی «ایجاد» کلیک کنید. این شما را به یک پروژه Scratch بدون نام می برد. تنها چیزی که باید در وسط صحنه ببینید یک گربه است. تمام نکات را با هم ترکیب کنید  دانلود اسکرچ و نحوه ساخت یک بازی را از ابتدا نهایی کنید.

 

مرحله 2: یک Sprite بسازید

36449307-71c92f4c-1658-11e8-8150-8a1be5ae4849.png

 

ما باید یک «اسپرایت» برای شخصیت اصلی خود بسازیم. Sprites برای نمایش کاراکترها و اشیاء در پروژه های Scratch استفاده می شود. این اسپرایت ها تصاویری هستند که در قسمت اصلی بازی شما (در بالا سمت راست به نام Stage) ظاهر می شوند. Sprites می توانند به اطراف حرکت کنند و کد را اجرا کنند و به ما این امکان را می دهند که پروژه های واقعا شگفت انگیزی ایجاد کنیم! درک Sprites ضروری است تا بدانید چگونه یک باز دانلود اسکرچ ی از ابتدا برای مبتدیان بسازید.

 

Scratch Cat که به طور پیش فرض در هر پروژه ای گنجانده شده است، در حال حاضر تنها اسپرایت در بازی ما است. برای ایجاد یک اسپرایت جدید برای شخصیت اصلی خود، به گوشه سمت راست پایین صفحه بروید و روی دکمه «انتخاب یک اسپرایت» کلیک کنید.

 

حال از این منو شخصیت اصلی خود را انتخاب کنید. می‌توانید ب دانلود اسکرچ ازی خود را با نقاشی کردن اسپرایت‌های جدید در تب لباس یا ویرایشگر رنگ سفارشی کنید، یا می‌توانید از فهرستی از جن‌های از پیش ساخته انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید حتی یک عکس از خودتان آپلود کنید!

 

مرحله 3: شخصیت خود را بسازید.

اکنون که اسپرایت جدید خود را ساخته ایم، زمان آن رسیده است که آن را زنده کنیم! چون این اسپرایت شخصیت اصلی بازی ما خواهد بود، بیایید کدی بنویسیم تا بازیکن بتواند آن را کنترل کند. برای دانستن نحوه ایجاد یک بازی از ابتدا، انتخاب شخصیت ضروری است!دانلود (5).png

 

وقتی پخش کننده دکمه ها را فشار می دهد، کدی که روی یک اسپرایت قابل کنترل می نویسید باعث حرکت اسپرایت می شود. اگر در حال ایجاد یک بازی سوال هستید، کدی که می نویسید می  دانلود اسکرچ تواند در عوض از کاربر سوال بپرسد. کد Sprite اصلی شما باید جزء "Control" استراتژی شما را به طور کلی پیاده سازی کند.

 

ما می خواهیم شخصیت ما بتواند در بازی ما حرکت کند. وقتی کلیدهای جهت دار چپ/راست/بالا/پایین را فشار می دهیم، او به چپ/راست/بالا/پایین حرکت می کند.

 

مرحله 4: پس زمینه را انتخاب کنید

قبل از اینکه هدفی را اضافه کنیم، ابتدا موضوع خود را با یک پس‌زمینه محکم کنیم. در حالی که برای تکمیل یک بازی نیازی به پس زمینه نیست، آنها شخصیت های زیادی را اضافه می کنند.

 

تصاویر (4).jpg

 

شما می توانید بدون آنها یک بازی کاری بسازید، اما بازی شما به سادگی روی یک صفحه سفید اجرا می شود! انتخاب یک پس‌زمینه سرگرم‌کننده به برقراری ارتباط با موضوع بازی شما کمک می‌کند و آن را جذاب‌تر و همه‌جانبه‌تر می‌کند. به سادگی روی دکمه آبی در سمت راست دکمه "New Sprite" کلیک کنید تا پس زمینه انتخاب شود. این شما را به یک منوی پس زمینه می برد که می توانید هر پس زمینه ای را که می خواهید انتخاب کنید.

 

شما همچنین می توانید پس زمینه خود را بکشید یا از هر تصویر دانلود اسکرچ ی از رایانه خود استفاده کنید! روی دکمه های مربوطه در منوی کشویی کلیک کنید تا این گزینه های دیگر را امتحان کنید. هر گزینه ای که انتخاب می کنید، سعی کنید شخصیت خود را با پس زمینه مطابقت دهید. این به بازیکن کمک می کند تا موضوع بازی شما را درک کند.

 

مرحله 5: هدف و کد را بر اساس آن روشن کنید

شما از قبل باید یک ایده کلی از آنچه می خواهید هدفتان اینجا   بر اساس برنامه ای که قبلا ایجاد کرده اید باشد داشته باشید. انواع مختلف بازی ها می توانند طیف وسیعی از اهداف را داشته باشند.

 

اهداف بازی هایی که قبلا ذکر کردیم به شرح زیر است:

 

اشیاء برای جمع آوری در بازی جمع آوری

 

بازی Dodging: دشمنانی که باید از آنها دوری کنید

 

بازی سوال شامل سوالاتی است که باید به آنها پاسخ دهید.

 

شما باید اسپرایت را برای هدف خود انتخاب کنید، سپس  دانلود اسکرچ در مورد چگونگی ساخت بازی از ابتدا وضوح بیشتری به ارمغان می آورد. برای مثال، یک ابوالهول عاقل می‌تواند در یک بازی سؤال از بازیکن سؤال بپرسد. یک روح ترسناک می تواند بازیکن را در یک بازی جاخالی تعقیب کند!

 

مرحله 6: تنظیمات صدا

در این مرحله، کودک شما باید با بلوک ها و گزینه های مختلف موجود برای بازی خود آشنا باشد، بیایید کمی صدا اضافه کنیم!

 

بلوک صدای شروع را ضمیمه کنید، سپس روی فلش کشویی که در آن عبارت "pop" می گوید کلیک کنید. شما متوجه یک گزینه صدای دیگر خواهید شد که صدای خود را ضبط کنید. در حال حاضر، می توانیم آن را به عنوان "پاپ" بگذاریم. اکنون، وقتی بازی را انجام می دهید و روی توپ کلیک می کنید، می بینید که توپ 10 کاهش می یابد و با هر کلیک صدای "پاپ" می شنوید.

 

مرحله 7: امتیاز را به حداکثر برسانید

دانلود (6).png

 

به پانل متغیرها برگردید و امتیاز تغییر را با 1 بلوک به بلوک صوتی قبلی پیوند دهید. هنگامی که برای پخش کلیک می کنید، اکنون یک Sprite متحرک را می بینید که اندازه آن کوچک می شود، صدایی پخش می کند و با هر کلیک امتیاز را افزایش می دهد!

 

مرحله 8: ویژگی های اضافی را به آن اضافه کنید

Scratch Extensions - اکنون که یک شخصیت کنترل کننده و یک هدف کاری دارید، پروژه شما با تمام نیازهای ضروری یک بازی مطابقت دارد!

 

اکنون می‌توانید ادعا کنید که بازی ویدیویی خود را ایجاد کرده‌اید، اگر تا اینجای کار پیش رفته باشید. کار عالی! حتی اگر پروژه شما به عنوان یک بازی واجد شرایط باشد، همچنان می‌توانید آن را بهب Download scratch ود ببخشید تا بازی لذت‌بخش‌تر شود. برای اینکه بازی خود را پیچیده تر کنید،


[ بازدید : 36 ]

دانلود اسکرچ در تمام سطوح

جمعه 29 دی 1402
22:51
مینا اکبری

 مقدمه ای بر برنامه نویسی اسکرچ

خواندن

دوره های آموزشی

Scratch یک زبان برنامه نویسی بصری رویداد محور است ک دانلود اسکرچ  ه توسط MIT توسعه یافته است. در اسکرچ، می‌توانیم داستان‌ها، بازی‌ها و انیمیشن‌های تعاملی خود را با استفاده از بلوک‌های سازنده بسازیم. در این پلتفرم برای انجام عملیات نیازی به کدنویسی نداریم، کارها مانند ویژوال بیسیک فقط با کشیدن و رها کردن انجام می شود. این بهترین پلتفرم برای شروع برنامه نویسی پایه با ایجاد جلوه های انیمیشن جذاب است. ویژگی‌های زیادی در Scratch موجود است، مانند بازی‌های ویدیویی، انیمیشن‌ها، داستان‌ها، صدا، رویدادها و غیره. این یک پلتفرم رایگان است که توسط گروه Lifelong Kindergarten در MIT در آزمایشگاه رسانه ایجاد شده است. این در اکشن اسکریپت و جاوا اسکریپت توسعه یافته است و با هر سیستم عاملی سازگار است. به بیش از 70 زبان ترجمه شده و در اکثر نقاط جهان استفاده شده است.

 

موارد استفاده از Scratch: Scratch برای یا دانلود اسکرچ  دگیری مفاهیم اولیه برنامه نویسی با سرگرمی ساخته شده است. این ابزاری برای ایجاد بازی‌های جالب، داستان‌ها و برنامه‌نویسی مبتنی بر بلوک است. این ویرایشگر رنگ و سازنده صدا خود را دارد. هر کسی می تواند از ابتدا برنامه نویسی را شروع کند حتی اگر دانش قبلی در مورد زبان های برنامه نویسی و مفاهیم برنامه نویسی نداشته باشد.

 

عناصر خراش

چهار عنصر اصلی اسکرچ وجود دارد که عبارتند از:

 

پالت برنامه نویسی

منطقه صحنه

جن

اسکریپت

 

 

پالت برنامه نویسی

این شامل تمام ابزارهای ضروری است که برای برنامه ریزی یک sprite برای دانلود اسکرچ   انجام یا گفتن چیزی لازم است. هر عنصر یک برنامه، مانند یک حلقه، شرایط موجود در پالت برنامه نویسی.

 

بلوک ها

این شامل اشکال پازل است که برای ایجاد کد در Scratch استفاده می شود. این بلوک ها مانند قطعات پازل به صورت عمودی به یکدیگر متصل می شوند. هر دانلود اسکرچ  بلوک شکل خاص خود را دارد که از خطاهای نحوی جلوگیری می کند. هنگامی که این بلوک ها به هم متصل می شوند، اسکریپت نامیده می شوند. اینها شش شکل مختلف زیر هستند که در اسکرچ موجود هستند: کلاه، پشته، بولی، گزارشگر، سی و کلاه.

 

منطقه صحنه

این مکانی است که همه چیز در آن اتفاق می افتد، مانند انیمیشن ها، دانلود اسکرچ  گرافیک لاک پشت ها در اندازه کوچک یا معمولی، با گزینه تمام صفحه نیز موجود است. از مختصات X و Y برای نظارت بر عملکرد با 0 و 0 مرکز صحنه استفاده می کند. تمام اکشن های یک اسپرایت در اینجا انجام می شود.

 

جن

اینها شخصیت های اصلی برنامه هستند. این یک عنصر گرافیکی است که با استفاده از یک پالت برنامه نویسی برنامه ریزی می شود. تمام عمل بر روی اسپرایت ها انجام می شود. به‌طور پیش‌فرض،  دانلود اسکرچ  با نمایش آواتار گربه در پانل اسپرایت، کاربران می‌توانند اسپرایت خود را نیز ترسیم کنند.

 

اسکریپت

در اسکریپت، همه چیز مشخص می کند که چه نوع عملیاتی باید توسط sprites انجام شود. به شخصیت ها می گوید که چه کاری انجام دهند یا بگویند. هر اسپرایت با یک اسکریپت برنامه ریزی شده است.

 

چگونه Scratch را در سیستم خود دانلود کنیم؟

برای دانلود Scratch در سیستم خود مراحل زیر را دنبال کنید.

 

مرحله 1: این پیوند scratch.mit.edu/ را در مرورگر خود باز کنید و سیستم عامل خود را انتخاب کنید. در این مثال، Scratch را در ویندوز 10 دانلود می کنیم.

 

توجه: برنامه Offline Scratch در Windows، macOS، Android و Chrome OS موجود است.

 

مرحله 2: پس از انتخاب سیستم عامل به پایین اسکرول کرده و گزینه دانلود را انتخاب کنید. در فروشگاه مایکروسافت نیز موجود است. دانلود مستقیم را انتخاب کنید و دانلود شروع می شود.

 

 

 

مرحله 3: پس از دانلود انجام شد، همانطور که در تصویر زیر نشان داد دانلود اسکرچ  ه شده است، روی فایل اجرایی دانلود شده (.exe) دوبار کلیک کنید، دوبار کلیک کنید.

 

 

 

پس از اتمام مراحل نصب، ابتدا ابتدا در لیست برنامه خود جستجو کنید و آن را باز کنید.

 

چگونه یک برنامه در ابتدا ایجاد کنیم؟

مرحله 1: ویرایشگر اسکرچ را باز کنید.

 

مرحله 2: بلوک «هنگامی که پرچم سبز کلیک می‌شود» یا «هنگامی که کلید فاصله فشار داده می‌شود» یا «وقتی اسپرایت کلیک می‌کنم» را از بلوک رویدادها به اسکریپت بکشید زیرا هر برنامه اسکرچ با یک بلوک کنترل شروع می‌شود.

 

 

 

اینجا،

 

when green flag clicked: به این معنی است که پروژه زمانی شروع می شود که روی پرچم سبز (که در گوشه سمت چپ بالای صحنه وجود دارد) کلیک شود.

هنگامی که کلید فاصله فشار داده می شود: به این معنی است که پروژه با کلیک کردن بر روی کلید فاصله شروع می شود. در اینجا، شما همچنین می توانید کلید را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

when sprite I click: به این معنی است که با کلیک روی sprite پروژه شروع می شود.

مرحله 3: بلوک «شروع صدای میو» را از بلوک صدا بکشید و آموزش برنامه نویسی  آن را زیر بلوک «وقتی پرچم سبز کلیک شد» قرار دهید. این بلوک وظیفه تولید صدای میو را بر عهده دارد.

 

 

 

مرحله 4: بلوک "حرکت 10 مرحله" را از بلوک حرکت بکشید و آن را زیر بلوک "شروع صدای میو" قرار دهید. حالا عدد را از 10 به 100 تغییر دهید.

 

 

 

مرحله 3: پس از اتمام اسکریپت، روی دکمه اجرای پرچم سبز کلیک کنید تا برنامه شما اجرا شود و گربه شما 100 قدم با صدای میو حرکت می کند.

 

 

 

مزایای خراش

طراحی رابط اسکرچ ساده است به طوری که درک آن برای بچه ها و همچنین بزرگسالان آسان تر است.

این به دانش آموزان اجازه می دهد تا مهارت های قرن 21 را با کمک فناوری توسعه دهند.

به طور کلی برای بچه ها طراحی شده است. به طوری که به راحتی می توانند یک زبان کامپیوتری جدید را یاد بگیرند.

استفاده از آن رایگان است.

معایب خراش

Scratch باز است بنابراین هر کسی در اینترنت می تواند  Download scratch بدون اجازه شما کار شما را دریافت کند.

آموزش دهید


[ بازدید : 38 ]

ابزار قدرتمند برای دانلود اسکرچ

جمعه 29 دی 1402
21:44
مینا اکبری

وارد حساب کاربری Scratch خود شوید، سپس از دانلود اسکرچ  صفحه تنظیمات رمز عبور ما دیدن کنید، جایی که می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

چگونه آدرس ایمیل خود را تغییر دهم؟

به حساب اسکرچ خود وارد شوید، سپس از صفحه تنظیمات ایمیل ما دیدن کنید، جایی که می توانید آدرس ایمیل خود را تغییر دهید.

چگونه از "Scratcher جدید" به "Scratcher" منتقل کنم؟

هنگامی که یک حساب ایجاد می کنید، به عنوان یک "خراشنده جدید" برچسب زده می شوید. برای انتقال به "Scratchers"، باید پروژه هایی بسازید و به اشتراک بگذارید، در مورد پروژه های دیگر Scratchers نظر مفیدی بدهید و صبور باشید! پس از اینکه شرایط لازم را برآورده کردید، پیوندی در صفحه نمایه شما ظاهر دانلود اسکرچ  می شود که از شما دعوت می کند تا یک Scratcher شوید و برخی از قابلیت های اضافی در وب سایت Scratch خواهید داشت. (توجه داشته باشید که در صورت درخواست Scratchers جدید را به Scratcher تبلیغ نمی کنیم)

آیا می توانم بیش از یک حساب داشته باشم؟

داشتن چند حساب در وب سایت Scratch خوب است، تا زمانی که هیچ یک از آنها برای نقض دستورالعمل های انجمن استفاده نشود. در این صورت، تمام حساب های مرتبط ممکن است مسدود یا حذف شوند.

آیا ورود بیش از یک نفر به یک حساب مشکلی ندارد؟

این کار مجاز نیست زیرا وب سایت و ویرایشگر پروژه می توانند به دانلود اسکرچ  راحتی در صورت ورود بیش از یک نفر به یک حساب کاربری گیج شوند. وقتی یک حساب کاری انجام می‌دهد که دستورالعمل‌های انجمن را نقض می‌کند، ممکن است همه حساب‌های مرتبط مسدود یا حذف شوند. اگر یک حساب کاربری را با شخصی به اشتراک می گذارید که کار بدی با آن انجام می دهد، به این معنی است که حساب های شما می تواند به دلیل کاری که شخص دیگر انجام داده است مسدود شود.

آیا می توانم نام کاربری خود را تغییر دهم؟

ساختار وب‌سایت Scratch به داشتن یک نام حساب ثابت بستگی دارد، بنابراین امکان تغییر نام کاربری شما وجود ندارد. اگر واقعاً نیاز دارید به یک نام کاربری جدید تغییر دهید، می توانید یک حساب جدید ایجاد کنید، اما باید پروژه های خود را به تنهایی در حساب جدید کپی کنید.

چه اطلاعاتی را می توانم در / با حساب خود به اشتراک بگذارم؟

لطفاً اطلاعات تماس شخصی، مانند آدرس فیزیکی، ایمیل، شماره تلفن یا  دانلود اسکرچ هر چیز دیگری را که می‌توان برای برقراری تماس خارج از وب‌سایت Scratch استفاده کرد، به اشتراک نگذارید. لطفاً پروژه‌ها، نظرات یا پست‌های فروم حاوی این نوع اطلاعات را گزارش دهید تا تیم Scratch بتواند اطلاعات را حذف کند و خط‌مشی ما را در برابر به اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس شخصی به نویسنده یادآوری کند.

چگونه اکانت خود را حذف کنم؟

وارد Scratch شوید و سپس روی نام کاربری خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. «تنظیمات حساب» را انتخاب کنید، سپس روی پیوند «می‌خواهم حسابم را حذف کنم» در پایین صفحه کلیک کنید. اما فقط در صورتی باید این کار را انجام دهید که کاملاً مطمئن هستید که می خواهید حساب خود را حذف کنید.

مجوزها و مجوزها

آیا اسکرچ رایگان است؟ آیا می توانم هر کجا که بخواهم از آن استفاده کنم؟

آره! Scratch به صورت رایگان در دسترس است. می توانید از آن در مدرسه خود استفاده کنید و می توانید دوره ای در مورد آن تدریس کنید (حتی دوره ای که هزینه دارد). شما نیازی به   ایرانیان سایبر خرید مجوز ندارید: رایگان است!

آیا می توانم از اسکرین شات های Scratch در یک کتاب یا ارائه استفاده کنم؟

بله، می‌توانید از اسکرین‌شات‌ها/تصاویر برنامه و وب‌سایت Scratch در یک کتاب یا ارائه استفاده کنید و آنها را تحت مجوز Creative Commons Attribution-ShareAlike در نظر بگیرید. از شما می‌خواهیم یادداشتی را در جایی در مطالب خود بگنجانید که می‌گوید: "Scratch یک پروژه از بنیاد اسکرچ است، با هم دانلود اسکرچ کاری گروه مهدکودک مادام العمر در آزمایشگاه رسانه MIT. به صورت رایگان در https://scratch.mit در دسترس است. edu".

آیا می توانم شرحی از Scratch را در بروشورها یا سایر مطالب اضافه کنم؟

مطمئن! ما توضیحات زیر را توصیه می کنیم: "Scratch یک زبان برنامه نویسی و انجمن آنلاین است که در آن می توانید داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را ایجاد کنید - و خلاقیت های خود را با دیگران در سراسر جهان به اشتراک بگذارید. همانطور که جوانان پروژه های Scratch را ایجاد و به اشتراک  دانلود اسکرچ می گذارند، آنها یاد بگیرید خلاقانه فکر کنید، به طور سیستماتیک استدلال کنید و به طور مشترک کار کنید. Scratch پروژه ای از بنیاد اسکرچ با همکاری گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT است. این پروژه به صورت رایگان در https://scratch.mit.edu در دسترس است.

آیا می توانم Scratch را در یک کنفرانس ارائه کنم؟

لطفاً با خیال راحت در مورد Scratch برای مربیان یا گروه های دیگر ارائه دهید.

آیا می‌توانم از مواد پشتیبانی Scratch، sprites، تصاویر دانلود اسکرچ ، صداها یا پروژه‌های نمونه‌ای که در وب‌سایت پیدا کرده‌ام استفاده / ریمیکس کنم؟

بله: اکثر مواد پشتیبانی Scratch در وب سایت Scratch تحت مجوز Creative Commons Attribution-ShareAlike در دسترس هستند. چند استثنا وجود دارد: Scratch Logo، Scratch Cat، Gobo، Pico، Nano، Giga، و Tera علائم تجاری Scratch هستند و بدون اجازه صریح از تیم Scratch قابل استفاده نیستند.

آیا می توانم پروژه های Scratch خود را بفروشم؟

بله: پروژه Scratch شما ساخته شماست. اما به خاطر داشته باشید که وقتی پروژه خود را در وب‌سایت Scratch به اشتراک می‌گذارید، همه می‌توانند بر اساس شرایط مجوز Creative Commons Attribution-ShareAlike آن را دانلود، ریمیکس و استفاده مجدد کنند. بنابراین اگر قصد فروش پروژه خود را دارید، ممکن است بخواهید آن را از وب سایت Scratch لغو اشتراک گذاری کنید.

از کجا می توانم کد منبع Scratch را پیدا کنم؟

کد منبع ویرایشگر برنامه نویسی Scratch را می توانید در GitHub پیدا کنید.  Download scratch کد منبع Scratch 2.0 و Scratch 1.4 نیز در G موجود است


[ بازدید : 18 ]

بهترین روش آشنایی بازی اسکرچ

چهارشنبه 27 دی 1402
8:52
مینا اکبری

e و تشویق وقتی که اشتباه می کند.  بازی اسکرچ انتخاب زبانی که برای اولین بار یادگیری آن سخت باشد، روشی بدون شک برای آماده کردن کودکان برای شکست و افزایش سطح عدم علاقه آنها به کدنویسی است.

 

آیا هیچ خطر یا نگرانی در ارتباط با آموزش بازی اسکرچ  کدنویسی Scratch به فرزندم وجود دارد؟

به گفته یکی از کاربران، "روش های اعتدال آنها خیلی خوب نیست. شما به راحتی می توانید از طریق برخی حفره ها هک شوید. من یک بار در سال 2018 تحریم شدم و اسکرچ همه ایمیل‌های من را در مورد ممنوعیت بازی اسکرچ  من نادیده گرفت. من فقط در سال 2020 پس از اینکه گزینه ای را اضافه کردند که به ما امکان تجدید نظر می دهد لغو ممنوعیت شدم."

 

چگونه کدنویسی اسکرچ می تواند مهارت های کار بازی اسکرچ  گروهی و همکاری را در فرزندم تقویت کند؟

همانطور که بانک جهانی اشاره کرده است، آموزش کدنویسی به کودکان می‌تواند منجر به بهبود توانایی‌های شناختی مانند توجه و حافظه و همچنین مهارت‌های غیرشناختی مانند کار گروهی و همکاری شود.

 

چگونه کدنویسی اسکرچ می تواند سواد دیجیتال و بازی اسکرچ  مهارت های فناوری فرزند من را ارتقا دهد؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی است، بنابراین به کودک شما اجازه می دهد تا در نوشتن خطوط کد شرکت کند. این فرصت به فرزند شما اجازه می دهد تا بازی های ویدیویی و نرم افزاری بسازد  آموزش برنامه نویسی کودکان که مهارت و سواد دیجیتالی خوبی است.

 

ارجاع

https://stem-genius.com/5-benefits-of-teaching-scratch-coding-to-kids/

 

https://www.robowunderkind.com/blog/10-benefits-of-coding-for-kids

 

توصیه

8 بهترین بازی برنامه نویسی برای کودکان که  بازی اسکرچ مفهوم برنامه نویسی واقعی را آموزش می دهند

8 اهمیت آموزش کدنویسی به کودکان در سال 2023 | 5 سال به بالا

چگونه یک باشگاه برنامه نویسی یا رباتیک موفق برای بچه ها در سال 2023 ایجاد کنیم

نحوه آموزش کدنویسی و رباتیک به کودکان  بازی اسکرچ دارای اختلالات یادگیری در سال 2023

نحوه استفاده از کدنویسی  Scratch game و رباتیک در صنایع مختلف

ارسال نظر


[ بازدید : 39 ]

طراحی و ساخت بازی اسکرچ

چهارشنبه 27 دی 1402
7:59
مینا اکبری

 

این در کتابخانه بزرگ آن از جن های از پیش تعریف شده بازی اسکرچ  (تصاویری که بچه ها می توانند ایجاد کنند و برنامه ریزی کنند) و همچنین پس زمینه هایی که کودکان بوم نقاشی را ارائه می دهند منعکس می شود تا مهارت های طراحی، انیمیشن و داستان سرایی خود را توسعه دهند و به شخصیت ها، راه حل ها و ایده هایی که می توانند زندگی کنند. ممکن است.

 

با این حال، بچه های کوچک نیز این شانس را دارند که با استفاده از خلاقیت خود چیزی از جعبه بسازند. از این رو، استفاده از تخیل در کودکان تشویق می شود.

 

همچنین ببینید: 10 مزیت برتر آموزش کدنویسی و رباتیک برای کودکان در سال 2023

 

2. روی مهارت های حل مسئله کار می کند

اسکرچ رویکردی ساخت‌گرایانه برای یادگیری را در بر می‌گیرد  بازی اسکرچ که در آن دانش‌آموزان شرکت‌کنندگان فعال در سفر یادگیری خود هستند و دانش بر اساس تجربیات آنها ساخته می‌شود. همانطور که آنها توسعه می یابند، آنها ایده های جدید را با دانش قبلی منعکس و ترکیب می کنند.

 

این رویکرد برای توسعه حل مسئله در ذهن های جوان مفید است. اگر آنها اشتباه کنند، برنامه خطا را به آنها نشان می دهد و از آنها می خواهد که مرحله را دوباره امتحان کنند.

 

Scratch با تشویق کاربران به تقسیم وظایف پیچیده به مراحل کوچکتر و قابل مدیریت و یافتن راه حل از طریق آزمایش و تکرار، مهارت های حل مسئله را ارتقا می دهد.

 

در نتیجه، آنها یاد می‌گیرند که بدون کمک گرفتن روی مشکلات کار کنند. بازی اسکرچ  مانند هر زبان برنامه نویسی دیگری، به کودکان کمک می کند تا به دنبال راه های بهتر و کارآمدتر برای انجام همان کار باشند.

 

3. مهارت های منطقی/تفکر انتقادی را توسعه می دهد

تفکر انتقادی در کدنویسی اولیه

برخلاف حل مسئله، مهارت های منطقی به یادگیرنده کمک می کند تا نتایج احتمالی یک حرکت را از قبل تحلیل کند. به این ترتیب بچه ها یاد می گیرند قبل از ادامه کار از تفکر منطقی استفاده کنند.

 

Scratch کاربران را به چالش می کشد تا در هنگام طراحی و اشکال زدایی پروژه های خود، انتقادی و منطقی فکر کنند.

 

آنها را تشویق می کند تا مشکلات را تجزیه و تحلیل کنند، الگوها را شناسایی کنند،  بازی اسکرچ و استراتژی هایی را برای غلبه بر چالش ها توسعه دهند و در نتیجه مهارت های تفکر انتقادی خود را تقویت کنند.

 

علاوه بر این، شیرجه زدن عمیق در کتابخانه پس‌زمینه‌ها و sprites راحت است تا پروژه خود را اصلاح کنید.

 

4. مهارت های برنامه ریزی را بهبود می بخشد

در مورد آن فکر کنید - به طور متوسط چند بار فرزند شما فرصتی بازی اسکرچ  برای برنامه ریزی پروژه ها یا استفاده از تخیل خود برای کار پروژه پیدا می کند؟ در بیشتر موارد، سیستم آموزشی برای بهبود مهارت های برنامه ریزی ساخته نشده است.

 

همچنین ببینید: 8 اهمیت آموزش کدنویسی به کودکان در سال 2023 | 5 سال به بالا

 

5. قابلیت دسترسی

Scratch به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد، و آن را برای زبان آموزان در تمام سنین، از جمله کودکان 8 ساله، در دسترس قرار دهد.

 

رابط مبتنی بر بلوک آن مفاهیم کدنویسی را ساده می کند و خطاهای نحوی بازی اسکرچ  آموزش برنامه نویسی کودکان  را حذف می کند و آن را به یک نقطه شروع عالی برای مبتدیان تبدیل می کند.

 

هیچ برنامه یا ابزار خاصی مورد نیاز نیست، فقط یک اتصال اینترنتی، یک مرورگر وب و یک حساب کاربری. این بدان معناست که فرزندان شما می توانند در خانه خود به یادگیری ادامه دهند.

 

فراتر از آن، استفاده از کدنویسی مبتنی بر بلوک است، و این واقعیت که آنقدر بر متن متکی نیست، دنیایی از فرصت‌ها را برای کسانی که کمبود یادگیری دارند باز می‌کند.

 

6. Scratch سرگرم کننده، جذاب و تعاملی است

این یک واقعیت شناخته شده است که وقتی فرآیند یادگیری سرگرم کننده و جذاب است،  بازی اسکرچ بچه ها به راحتی مطالب جدید را جذب می کنند. مجبور کردن بچه ها برای برداشتن کتاب و مطالعه دیگر جواب نمی دهد.

 

با چندین ابزار موجود در خانه، نمی توانید انتظار داشته باشید که آنها به طور غیر متعارف یاد بگیرند.

 

Scratch Online for Kids یک پلتفرم یادگیری و سرگرمی است که فوراً با تمام تصاویر رنگارنگ توجه کودک را به خود جلب می کند.

 

به این ترتیب، آنها علاقه بیشتری به آموزش نشان می دهند و خودانگیزه می مانند. این زبان برنامه نویسی به آن ها اجازه می دهد تا صداها و تصاویر شخصی سازی شده خاصی را برای سفارشی سازی پروژه اضافه کنند.

 

توسعه دهندگان در بنیاد اسکرچ این را به وضوح درک کردند و به همین دلیل بازی اسکرچ  است که رابط کاربری اسکرچ مملو از رنگ های زنده و عناصر بصری جذاب است.

 

اما این تنها یکی از جنبه های جذابیت Scratch است.

 

یکی دیگر به دلیل تعداد زیادی از گزینه هایی است که بچه ها در اختیار دارند تا خلاقیت خود را آزاد کنند. با بلوک های کد، آنها می توانند شخصیت های خود را به آواز خواندن، رقصیدن و پریدن وادار کنند.

 

کاراکترها قابل تنظیم هستند، پس زمینه ها، صداها، صداها و حتی عکس هایی که می توانند معرفی شوند نیز قابل تنظیم هستند - ساخت برنامه های تعاملی را برای بچه ها آسان می کند.

 

همچنین ببینید: 10 بهترین زبان برنامه نویسی کودکان برای یادگیری در سال 2023

 

7. آنها را برای زبان های برنامه نویسی سطح بالا آماده می کند

 

Scratch یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین راه‌ها برای یادگیری برنامه‌نویسی برای بچه‌ها است، برخلاف سایر زبان‌های برنامه‌نویسی که قوانین سخت‌گیرانه‌ای در استفاده دارند و اغلب برای استفاده حداکثری از آنها نیاز به یادگیری دستورات متنی مرتبط دارند.

 

Scratch این نیاز را برطرف می کند و به بچه ها اجازه می دهد تا روی مفهوم سازی، ساختن، طراحی و به اشتراک گذاری خلاقیت های خود با دوستان تمرکز کنند.

 

این یک پلت فرم ایده‌آل برای بچه‌ها است تا تفکر برنامه‌ای را توسعه دهند که بعداً می‌توانند از آن به عنوان سکوی پرشی برای راه‌اندازی حرفه برنامه‌نویسی سطح بالا استفاده کنند.

 

پس از یک مرحله، کودکان و ذهن های جوان احتمالاً HTML، C و سایر زبان های برنامه نویسی سطح بالا را در مدرسه مطالعه خواهند کرد. در صورتی که آنها امیدوار به est باشند، کدگذاری  Scratch game ضروری می شود


[ بازدید : 38 ]

چگونه می توانیم بازی اسکرچ را به کودکان بیاموزیم؟

چهارشنبه 27 دی 1402
7:26
مینا اکبری

l گواهینامه ها مبانی اسکریپت نویسی بصری |  بازی اسکرچ منطق شرطی و توالی حلقه | برنامه موبایل خود و شی 3 بعدی CAD خود را توسعه دهید قیمت 12,000 9,000 بیشتر بدانید 37% تخفیف Evolvers 75 Live Hours گواهینامه های بین المللی ساخت بازی های موبایل با UI/UX | ساختارهای منطقی و طراحی الگوریتم | وب سایت شخصی خود را بسازید | برنامه وب سایت اشیاء CAD سه بعدی خود را توسعه دهید چاپ سه بعدی UNSDG قیمت 70,000 44,000 بیشتر بدانید 28% تخفیف 20% تخفیف کاوشگران 15 ساعت زنده گواهینامه های بین المللی بازی اسکرچ   مبانی جاوا اسکریپت و پایتون | منطق شرطی و توالی حلقه | اشیاء AR/VR خود را توسعه دهید قیمت 15,000 11,999 بیشتر بدانید 25% تخفیف Evolvers 80 Live Hours گواهینامه های بین المللی بینش جاوا اسکریپت و پایتون | ساختارهای منطقی و طراحی الگوریتم | معرفی و کاربردهای هوش مصنوعی، اشیاء سه بعدی، بازی‌های دو بعدی، فناوری AR/VR، طراحی برنامه و موارد دیگر وب‌سایت برنامه چاپ سه بعدی UNSDG قیمت 1,02,000 77,000 بیشتر بدانید 13% تخفیف 20% تخفیف  بازی اسکرچ کاوشگران 15 ساعت زنده گواهینامه‌های بین‌المللی JavaScriptals و JavaScriptals | منطق شرطی و توالی حلقه | اشیاء AR/VR خود را توسعه دهید قیمت 15,000 11,999 بیشتر بدانید 25% تخفیف Evolvers 80 Live Hours گواهینامه های بین المللی بینش جاوا اسکریپت و پایتون | ساختارهای منطقی و طراحی الگوریتم | معرفی و کاربردهای هوش مصنوعی، اشیاء سه بعدی، بازی های دو بعدی، فناوری AR/VR، طراحی اپلیکیشن و موارد دیگر وب سایت اپلیکیشن چاپ سه بعدی UNSDG قیمت 1,02,000 77,000 بیشتر بدانید 13% تخفیف سن: 15+ هوش مصنوعی یادگیری مفاهیم اساسی هوش مصنوعی، از جمله مفاهیم ضروری علم داده و یادگیری ماشین بیشتر بدانید سن: 6+ سری های فناوری آینده یادگیری مهارت های مرتبط با آینده بیشتر بدانید بازی اسکرچ  سن: 8+ طراحی بازی از اصول برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای طراحی بازی خود استفاده کنید. بیشتر بدانید سن: 12+ اسکریپت پایتون یاد بگیرید که برنامه های پایتون را اسکریپت، آزمایش و اشکال زدایی کنید. بیشتر بیاموزید با الهام از تأثیرگذاری چرا BeSingular؟ پورتال آنلاین آموزش آنلاین به راحتی در دسترس 24x7 زنده، کاربردی، زنده و کاربردی از فناوری های پیشرفته! برنامه‌های متناسب با سن برای هر گروه سنی توسط مربیان معتبر BeSingular برنامه درسی میراث بین‌المللی طراحی بازی اسکرچ  شده توسط کارشناسان فنی  آموزش برنامه نویسی پیشرفته آلمانی با بیش از 50 سال تجربه نوآوری، آموزش با دانش‌آموزان از سراسر جهان. با الهام بخشیدن، نوآوری و تاثیرگذاری به ما بپیوندید! مهارت های زندگی واقعی BeSingular به آموزش فنی اعتقاد دارد، جایی که یادگیری در کلاس درس متوقف نمی شود! فیلم داستان های موفقیت آنالنا و مادرش کارولا در مورد سفر هیجان انگیز و غنی خود با BeSingular صحبت می کنند، جایی که Annalena نه تنها l

https://www.besingular.com/

عکس پروفایل برای Sreenidhi Iyer

Sreenidhi Iyer

توسعه دهنده نرم افزار. مادر.

  ·

3 سال به روز شد

مربوط

بهترین راه برای کودکان برای شروع یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

کودک را در حل مشکلات مشارکت دهید:

 

برنامه نویسی چیزی بیش از نوشتن خطوط کد است. این شامل یافتن  بازی اسکرچ راه حل برای مشکلات دنیای واقعی است. مشارکت دادن کودک در حل مسائل دنیای واقعی به ایجاد تفکر انتزاعی و همچنین مهارت های حل مسئله کمک می کند. همچنین به آنها احساس اعتماد به نفس می دهد و به ارتباط آنها با برنامه نویسی معنای بیشتری می بخشد. می توانید با یک مشکل ساده شروع کنید.

 

پلتفرم های کدنویسی:

 

پلتفرم های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید مانند CodeOrg، Codakid، Code Monkey، Tynker. مواردی را که برای شما مفیدترند بررسی کنید.

 

یک موسسه کد نویسی مانند Coding Elem

 

عکس پروفایل ویلیام برایانت

ویلیام برایانت

کارآفرین (2015–اکنون) نویسنده 70 پاسخ و 382.6 هزار بازدید از پاسخ دارد

  ·

9 سال به روز شد

مربوط

بهترین راه برای شروع یک کودک در برنامه نویسی چیست؟

من 14 ساله هستم و در 10 سالگی به برنامه نویسی علاقه مند شدم.  بازی اسکرچ فکر می کنم بهترین فردی برای پاسخ به این سوال باشم، چون خودم بچه هستم.

 

الگوهای نقش

 

 

الگوها تقریباً هر برنامه جنایی/پلیسی در تلویزیون یک مرد فناوری اطلاعات دارد. یک نمایش خوب مانند Person of Interest (در حال حاضر مورد علاقه من) پیدا کنید که در آن 1 یا 2 نفر از شخصیت های اصلی برنامه نویس هستند. من همچنین همیشه در مورد بیل گیتس و استیو جابز می شنوم و با اخبار در تماس بودم. اگر هیچ یک از آنها را ندانید، پیدا کردن یک الگوی نقش سخت است. این نوع رسانه را به کودک معرفی کنید و به او نشان دهید که  بازی اسکرچ برنامه نویسی یک کار رومیزی نیست، بلکه یک اکشن واقعاً عالی است.

 

عکس پروفایل Nilan-jan Bhattacharya

نیلان جان باتاچاریا

ScratchAuthor می تواند به کودکان آموزش دهد/آموزش داده است 2.5 هزار پاسخ و 3.5 میلیون بازدید از پاسخ

  ·

7 سال

Scratch - تصور کنید، برنامه ریزی کنید، به اشتراک بگذارید

 

نکات را در Scratch بررسی کنید

 

کارت های خراش را بررسی کنید

 

پروژه های آغازگر را بررسی کنید

 

باید کارت رو راه بندازه.

 

برای الهام بیشتر به وب سایت نگاه کنید

 

عکس پروفایل جیمز آلتوچر

جیمز آلتوچر

نویسنده، کارآفرین، پادکستر، سرمایه گذار وال استریت با رای مثبت

محمد

، کارشناسی ارشد عمران و توسعه وب، Djilali Liabes نویسنده دارای 877 پاسخ و 98.8 میلیون بازدید از پاسخ

  ·

4 سال

مربوط

برخی از بهترین راه ها برای یادگیری برنامه نویسی چیست؟

شلومو به من گفت: اگر این مکالمه را تکرار کنی، تو را خواهم کشت. "من فکر می کنم این وب سایت بزرگ خواهد بود." این سال 1995 بود.

 

من می‌خواهم تمام فروشگاه‌های

Scratch game  خیابان را زیر پا بگذارم و الماس را مستقیماً به مردم بفروشم


[ بازدید : 39 ]

چهارشنبه 27 دی 1402
7:24
مینا اکبری

l گواهینامه ها مبانی اسکریپت نویسی بصری |  بازی اسکرچ منطق شرطی و توالی حلقه | برنامه موبایل خود و شی 3 بعدی CAD خود را توسعه دهید قیمت 12,000 9,000 بیشتر بدانید 37% تخفیف Evolvers 75 Live Hours گواهینامه های بین المللی ساخت بازی های موبایل با UI/UX | ساختارهای منطقی و طراحی الگوریتم | وب سایت شخصی خود را بسازید | برنامه وب سایت اشیاء CAD سه بعدی خود را توسعه دهید چاپ سه بعدی UNSDG قیمت 70,000 44,000 بیشتر بدانید 28% تخفیف 20% تخفیف کاوشگران 15 ساعت زنده گواهینامه های بین المللی بازی اسکرچ   مبانی جاوا اسکریپت و پایتون | منطق شرطی و توالی حلقه | اشیاء AR/VR خود را توسعه دهید قیمت 15,000 11,999 بیشتر بدانید 25% تخفیف Evolvers 80 Live Hours گواهینامه های بین المللی بینش جاوا اسکریپت و پایتون | ساختارهای منطقی و طراحی الگوریتم | معرفی و کاربردهای هوش مصنوعی، اشیاء سه بعدی، بازی‌های دو بعدی، فناوری AR/VR، طراحی برنامه و موارد دیگر وب‌سایت برنامه چاپ سه بعدی UNSDG قیمت 1,02,000 77,000 بیشتر بدانید 13% تخفیف 20% تخفیف  بازی اسکرچ کاوشگران 15 ساعت زنده گواهینامه‌های بین‌المللی JavaScriptals و JavaScriptals | منطق شرطی و توالی حلقه | اشیاء AR/VR خود را توسعه دهید قیمت 15,000 11,999 بیشتر بدانید 25% تخفیف Evolvers 80 Live Hours گواهینامه های بین المللی بینش جاوا اسکریپت و پایتون | ساختارهای منطقی و طراحی الگوریتم | معرفی و کاربردهای هوش مصنوعی، اشیاء سه بعدی، بازی های دو بعدی، فناوری AR/VR، طراحی اپلیکیشن و موارد دیگر وب سایت اپلیکیشن چاپ سه بعدی UNSDG قیمت 1,02,000 77,000 بیشتر بدانید 13% تخفیف سن: 15+ هوش مصنوعی یادگیری مفاهیم اساسی هوش مصنوعی، از جمله مفاهیم ضروری علم داده و یادگیری ماشین بیشتر بدانید سن: 6+ سری های فناوری آینده یادگیری مهارت های مرتبط با آینده بیشتر بدانید بازی اسکرچ  سن: 8+ طراحی بازی از اصول برنامه نویسی جاوا اسکریپت برای طراحی بازی خود استفاده کنید. بیشتر بدانید سن: 12+ اسکریپت پایتون یاد بگیرید که برنامه های پایتون را اسکریپت، آزمایش و اشکال زدایی کنید. بیشتر بیاموزید با الهام از تأثیرگذاری چرا BeSingular؟ پورتال آنلاین آموزش آنلاین به راحتی در دسترس 24x7 زنده، کاربردی، زنده و کاربردی از فناوری های پیشرفته! برنامه‌های متناسب با سن برای هر گروه سنی توسط مربیان معتبر BeSingular برنامه درسی میراث بین‌المللی طراحی بازی اسکرچ  شده توسط کارشناسان فنی  آموزش برنامه نویسی پیشرفته آلمانی با بیش از 50 سال تجربه نوآوری، آموزش با دانش‌آموزان از سراسر جهان. با الهام بخشیدن، نوآوری و تاثیرگذاری به ما بپیوندید! مهارت های زندگی واقعی BeSingular به آموزش فنی اعتقاد دارد، جایی که یادگیری در کلاس درس متوقف نمی شود! فیلم داستان های موفقیت آنالنا و مادرش کارولا در مورد سفر هیجان انگیز و غنی خود با BeSingular صحبت می کنند، جایی که Annalena نه تنها l

https://www.besingular.com/

عکس پروفایل برای Sreenidhi Iyer

Sreenidhi Iyer

توسعه دهنده نرم افزار. مادر.

  ·

3 سال به روز شد

مربوط

بهترین راه برای کودکان برای شروع یادگیری برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

کودک را در حل مشکلات مشارکت دهید:

 

برنامه نویسی چیزی بیش از نوشتن خطوط کد است. این شامل یافتن  بازی اسکرچ راه حل برای مشکلات دنیای واقعی است. مشارکت دادن کودک در حل مسائل دنیای واقعی به ایجاد تفکر انتزاعی و همچنین مهارت های حل مسئله کمک می کند. همچنین به آنها احساس اعتماد به نفس می دهد و به ارتباط آنها با برنامه نویسی معنای بیشتری می بخشد. می توانید با یک مشکل ساده شروع کنید.

 

پلتفرم های کدنویسی:

 

پلتفرم های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید مانند CodeOrg، Codakid، Code Monkey، Tynker. مواردی را که برای شما مفیدترند بررسی کنید.

 

یک موسسه کد نویسی مانند Coding Elem

 

عکس پروفایل ویلیام برایانت

ویلیام برایانت

کارآفرین (2015–اکنون) نویسنده 70 پاسخ و 382.6 هزار بازدید از پاسخ دارد

  ·

9 سال به روز شد

مربوط

بهترین راه برای شروع یک کودک در برنامه نویسی چیست؟

من 14 ساله هستم و در 10 سالگی به برنامه نویسی علاقه مند شدم.  بازی اسکرچ فکر می کنم بهترین فردی برای پاسخ به این سوال باشم، چون خودم بچه هستم.

 

الگوهای نقش

 

 

الگوها تقریباً هر برنامه جنایی/پلیسی در تلویزیون یک مرد فناوری اطلاعات دارد. یک نمایش خوب مانند Person of Interest (در حال حاضر مورد علاقه من) پیدا کنید که در آن 1 یا 2 نفر از شخصیت های اصلی برنامه نویس هستند. من همچنین همیشه در مورد بیل گیتس و استیو جابز می شنوم و با اخبار در تماس بودم. اگر هیچ یک از آنها را ندانید، پیدا کردن یک الگوی نقش سخت است. این نوع رسانه را به کودک معرفی کنید و به او نشان دهید که  بازی اسکرچ برنامه نویسی یک کار رومیزی نیست، بلکه یک اکشن واقعاً عالی است.

 

عکس پروفایل Nilan-jan Bhattacharya

نیلان جان باتاچاریا

ScratchAuthor می تواند به کودکان آموزش دهد/آموزش داده است 2.5 هزار پاسخ و 3.5 میلیون بازدید از پاسخ

  ·

7 سال

Scratch - تصور کنید، برنامه ریزی کنید، به اشتراک بگذارید

 

نکات را در Scratch بررسی کنید

 

کارت های خراش را بررسی کنید

 

پروژه های آغازگر را بررسی کنید

 

باید کارت رو راه بندازه.

 

برای الهام بیشتر به وب سایت نگاه کنید

 

عکس پروفایل جیمز آلتوچر

جیمز آلتوچر

نویسنده، کارآفرین، پادکستر، سرمایه گذار وال استریت با رای مثبت

محمد

، کارشناسی ارشد عمران و توسعه وب، Djilali Liabes نویسنده دارای 877 پاسخ و 98.8 میلیون بازدید از پاسخ

  ·

4 سال

مربوط

برخی از بهترین راه ها برای یادگیری برنامه نویسی چیست؟

شلومو به من گفت: اگر این مکالمه را تکرار کنی، تو را خواهم کشت. "من فکر می کنم این وب سایت بزرگ خواهد بود." این سال 1995 بود.

 

من می‌خواهم تمام فروشگاه‌های

Scratch game  خیابان را زیر پا بگذارم و الماس را مستقیماً به مردم بفروشم


[ بازدید : 2 ]

ایجاد بازی های اسکرچ با استفاده از خلاقیت و تخیل

چهارشنبه 27 دی 1402
6:46
مینا اکبری

، دانش آموزان باید قبلاً زیاد تمرین کرده باشند.

 

ضمناً: اگر شما به عنوان یک معلم ریاضی برای دانش‌آموزان  بازی اسکرچ یک تکلیف تعیین می‌کنید، می‌توانید به آنها کمک کنید اگر با آن مشکل داشتند. اگر در اسکرچ به دانش‌آموزان خود وظیفه خاصی بدهید، باید بتوانید به آنها نیز کمک کنید. من متوجه شده‌ام که وقتی پروژه کمی پیچیده‌تر است، همیشه این کار آسان نیست

آخرین ویرایش توسط KICK_THE_HABIT (20 ژوئن 2018 03:06:15)

 

 

 

#29 ژوئن 20, 2018 03:05:36

ترک عادت

 

خراشنده

100+ پست

خراش برای تدریس

معرفی یک سری مفاهیم و سپس اجازه دادن به آنها برای رفتن به مسیر  بازی اسکرچ خود پس از یک سری آموزش که من بهترین دارو را پیدا کردم.

موافقم.

 

 

#30 ژوئن 20, 2018 05:51:09

گیم معلم

 

جدید به Scratch

100+ پست

خراش برای تدریس

mstone326 نوشت:

 

یکی از چیزهایی که در پروژه های کلاسی با آن آشنا شده ام آموزش برنامه نویسی مقدماتی چیزی است که من آن را "سوختگی" می نامم. بچه‌ها با یک ایده شروع می‌کنند و بعد از چند جلسه برنامه‌ریزی  بازی اسکرچ به سمت آن کار می‌کنند، اما وقتی نوبت به ایجاد اثر هنری، رسیدگی به کدها، اشکالات متعدد می‌رسد، سپس مشکلات طراحی به آن‌ها برخورد می‌کند. گاهی اوقات می بینم که آنها سوخته اند، می خواهم کاغذ را خرد کنم و دوباره با چیز جدیدی شروع کنم. که خوبه! شاید در طول مسیر چیز جدیدی یاد گرفته‌اند، شاید متوجه شوند که ساختار کدشان کار نمی‌کند و به‌جای رسیدگی به یک آشفتگی، دوباره شروع می‌کنند.

 

من با دانش آموزانم در مورد "حوزه" صحبت می کنم. پروژه ای  بازی اسکرچ که شما نشان دادید از اسکرولر جانبی دوبعدی، که صدها ساعت کدنویسی و هنر را در بر می گیرد، فرض می کنم. این مثال بسیار فراتر از "حوزه" آن است که آنها به عنوان مبتدی آماده هستند و وقتی پروژه های خود را با آن مقایسه می کنند احتمالاً دلسرد می شوند، به هر حال برخی از آنها. آنها به احتمال زیاد یک شکل چوبی یا یک توپ را به عنوان اسپرایت اصلی دارند، نه یک جن با صدها فریم انیمیشن.

 

معرفی یک سری مفاهیم و سپس اجازه دادن به آنها برای رفتن به مسیر خود پس از یک سری آموزش که من بهترین دارو را پیدا کردم. نمی گویم این راه درستی است، زیرا ما هنوز پروژه ها و مفاهیم متعددی را در کلاس انجام می دهیم که امیدوارم آنها بتوانند سپس در خلاقیت های خود پیاده کنند. برخی ممکن است آن مفاهیم را بپذیرند  بازی اسکرچ و هنر، بازی، آزمون‌ها، تأیید خود، پروژه‌های دوستی و غیره بسازند.

 

مثل این است که به یک بچه یک توپ بدهید و بگویید این بازی را با آن انجام دهید. درعوض، به آنها مفهوم نحوه عملکرد توپ را بدهید و بگویید با این توپ چه چیزی می توانید خلق کنید؟

 

هر کمکی که بتوانم کمک کنم، همانطور که فروم هم فکر می کنم، خوشحال می شویم کمک کنیم. بچه‌های من اغلب به کمک استودیوی انجمن‌هایی که من پروژه‌های نمونه ایجاد می‌کنم مراجعه می‌کنند. با خیال راحت از هر مفهومی که ممکن است کمک کند استفاده کنید. https://scratch.mit.edu/studios/4133335

در مورد کدام اسکرول کناری صحبت می کنید؟ منظورتون همونیه که توی سایت Stem Fuse هست؟

مسئله این است که من می‌خواهم آن‌ها روی انتقال بصری یک مفهوم تمرکز کنند. بازی‌های جدی بازی‌هایی هستند که به جای سرگرمی، به موضوعات مهم می‌پردازند. من می خواهم به آنها یک تکلیف بدهم. چیزی شبیه این بگویید، این بازی اسکرول جانبی را بگیرید و آن را به یک بازی در مورد دوستی تبدیل کنید. این به بازی اسکرچ  آنها جهت می دهد، اما باز هم برای تفسیر آنها باز است. من فکر می‌کنم باید تعادل داشته باشید که برخی از بچه‌ها مثال می‌خواهند و باید گام به گام هدایت شوند، در حالی که برخی دیگر می‌خواهند خودشان دست به کار شوند و آزمایش کنند. سوال من این است که آیا می توانم به طور واقع بینانه فرض کنم که آنها می توانند حتی با ساده ترین کارهایی که در اولین شروع با Scratch انجام می دهند، یک بازی جدی بسازند؟ یا باید آن را بازتر و ساده تر نگه دارم، فقط از آنها بخواهم بازی ها را گام به گام اما به صورت پیش رونده بازسازی کنند و امیدوارم تا ترم بهار مهارت های کافی را کسب کنند تا بتوانند بنشینند و در نهایت به موضوع بازی های جدی بپردازند. ، ساخت یک بازی جدی اصلی؟

#31 20 ژوئن 2018 05:54:26

گیم معلم

 

جدید به Scratch

100+ پست

خراش برای تدریس

KICK_THE_HABIT نوشت:

 

آیا «بازی‌های کدنویسی در ابتدا» است؟

آره. با عرض پوزش، "in Scratch" با حروف کوچک روی جلد نوشته شده است

 

به نظر می رسد شما می گویید که بچه ها برای رسیدن به سطح بالایی با Scratch باید خودشان کار کنند، زیرا با زمان کلاس آنقدرها پیش نمی روند. چرا اینطوری میگی؟

 

آیا یک مبتدی بعد از یک سال می تواند یک قطعه موسیقی زیبا را با پیانو بنوازد؟

آیا یک مبتدی بعد از یک سال تمرین می تواند در فوتبال دریبل بزند؟

آیا یک مبتدی می تواند پس از یک سال تمرین نقاشی های طبیعت گرا بسازد؟

من فکر می کنم اینطور است، اگر او انگیزه داشته باشد که زمان و انرژی زیادی را روی آن سرمایه گذاری کند.

هیچ تفاوتی در Scratch وجود ندارد. برای مقابله با یک پروژه پیچیده، دانش آموزان باید قبلاً تمرین زیادی کرده باشند.

 

ضمناً: اگر شما به عنوان یک معلم ریاضی برای دانش‌آموزان  بازی اسکرچ یک تکلیف تعیین می‌کنید، می‌توانید به آنها کمک کنید اگر با آن مشکل داشتند. اگر در اسکرچ به دانش‌آموزان خود وظیفه خاصی بدهید، باید بتوانید به آنها نیز کمک کنید. من متوجه شده‌ام که وقتی پروژه کمی پیچیده‌تر است، همیشه این کار آسان نیست

موافقم. به همین دلیل است که به سمت اسکرچ حرکت می کنم.  Scratch game من از ندانستن کافی در مورد یک برنامه خسته شده ام تا بتوانم وقتی دانش آموزان گیر می کنند به راحتی به سؤالات فنی پاسخ دهم. من می خواهم به سطح راحتی برسم که در واقع بتوانم به آن برسم


[ بازدید : 35 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]