راه حل جدید و سریع برای دانلود اسکرچ

شنبه 30 دی 1402
8:15
مینا اکبری

بازیکن حرکت یک شخصیت را هدایت خواهد کرد.

هدف این است که شخصیت را به اطراف حرکت دهید و تا  دانلود اسکرچ جایی که می توانید آیتم ها را جمع آوری کنید!

تا به حال، تنها چیزی که در مورد بازی خود می دانم این است که می خواهم یک شخصیت را جابجا کنم و آیتم ها را جمع آوری کنم. این باید بیش از اندازه کافی برای شروع شما باشد! بالاخره وقت آن رسیده که به کار بپردازیم. برای شروع یک پروژه جدید، به وب سایت Scratch بروید و روی «ایجاد» کلیک کنید. این شما را به یک پروژه Scratch بدون نام می برد. تنها چیزی که باید در وسط صحنه ببینید یک گربه است. تمام نکات را با هم ترکیب کنید  دانلود اسکرچ و نحوه ساخت یک بازی را از ابتدا نهایی کنید.

 

مرحله 2: یک Sprite بسازید

36449307-71c92f4c-1658-11e8-8150-8a1be5ae4849.png

 

ما باید یک «اسپرایت» برای شخصیت اصلی خود بسازیم. Sprites برای نمایش کاراکترها و اشیاء در پروژه های Scratch استفاده می شود. این اسپرایت ها تصاویری هستند که در قسمت اصلی بازی شما (در بالا سمت راست به نام Stage) ظاهر می شوند. Sprites می توانند به اطراف حرکت کنند و کد را اجرا کنند و به ما این امکان را می دهند که پروژه های واقعا شگفت انگیزی ایجاد کنیم! درک Sprites ضروری است تا بدانید چگونه یک باز دانلود اسکرچ ی از ابتدا برای مبتدیان بسازید.

 

Scratch Cat که به طور پیش فرض در هر پروژه ای گنجانده شده است، در حال حاضر تنها اسپرایت در بازی ما است. برای ایجاد یک اسپرایت جدید برای شخصیت اصلی خود، به گوشه سمت راست پایین صفحه بروید و روی دکمه «انتخاب یک اسپرایت» کلیک کنید.

 

حال از این منو شخصیت اصلی خود را انتخاب کنید. می‌توانید ب دانلود اسکرچ ازی خود را با نقاشی کردن اسپرایت‌های جدید در تب لباس یا ویرایشگر رنگ سفارشی کنید، یا می‌توانید از فهرستی از جن‌های از پیش ساخته انتخاب کنید. در صورت تمایل می توانید حتی یک عکس از خودتان آپلود کنید!

 

مرحله 3: شخصیت خود را بسازید.

اکنون که اسپرایت جدید خود را ساخته ایم، زمان آن رسیده است که آن را زنده کنیم! چون این اسپرایت شخصیت اصلی بازی ما خواهد بود، بیایید کدی بنویسیم تا بازیکن بتواند آن را کنترل کند. برای دانستن نحوه ایجاد یک بازی از ابتدا، انتخاب شخصیت ضروری است!دانلود (5).png

 

وقتی پخش کننده دکمه ها را فشار می دهد، کدی که روی یک اسپرایت قابل کنترل می نویسید باعث حرکت اسپرایت می شود. اگر در حال ایجاد یک بازی سوال هستید، کدی که می نویسید می  دانلود اسکرچ تواند در عوض از کاربر سوال بپرسد. کد Sprite اصلی شما باید جزء "Control" استراتژی شما را به طور کلی پیاده سازی کند.

 

ما می خواهیم شخصیت ما بتواند در بازی ما حرکت کند. وقتی کلیدهای جهت دار چپ/راست/بالا/پایین را فشار می دهیم، او به چپ/راست/بالا/پایین حرکت می کند.

 

مرحله 4: پس زمینه را انتخاب کنید

قبل از اینکه هدفی را اضافه کنیم، ابتدا موضوع خود را با یک پس‌زمینه محکم کنیم. در حالی که برای تکمیل یک بازی نیازی به پس زمینه نیست، آنها شخصیت های زیادی را اضافه می کنند.

 

تصاویر (4).jpg

 

شما می توانید بدون آنها یک بازی کاری بسازید، اما بازی شما به سادگی روی یک صفحه سفید اجرا می شود! انتخاب یک پس‌زمینه سرگرم‌کننده به برقراری ارتباط با موضوع بازی شما کمک می‌کند و آن را جذاب‌تر و همه‌جانبه‌تر می‌کند. به سادگی روی دکمه آبی در سمت راست دکمه "New Sprite" کلیک کنید تا پس زمینه انتخاب شود. این شما را به یک منوی پس زمینه می برد که می توانید هر پس زمینه ای را که می خواهید انتخاب کنید.

 

شما همچنین می توانید پس زمینه خود را بکشید یا از هر تصویر دانلود اسکرچ ی از رایانه خود استفاده کنید! روی دکمه های مربوطه در منوی کشویی کلیک کنید تا این گزینه های دیگر را امتحان کنید. هر گزینه ای که انتخاب می کنید، سعی کنید شخصیت خود را با پس زمینه مطابقت دهید. این به بازیکن کمک می کند تا موضوع بازی شما را درک کند.

 

مرحله 5: هدف و کد را بر اساس آن روشن کنید

شما از قبل باید یک ایده کلی از آنچه می خواهید هدفتان اینجا   بر اساس برنامه ای که قبلا ایجاد کرده اید باشد داشته باشید. انواع مختلف بازی ها می توانند طیف وسیعی از اهداف را داشته باشند.

 

اهداف بازی هایی که قبلا ذکر کردیم به شرح زیر است:

 

اشیاء برای جمع آوری در بازی جمع آوری

 

بازی Dodging: دشمنانی که باید از آنها دوری کنید

 

بازی سوال شامل سوالاتی است که باید به آنها پاسخ دهید.

 

شما باید اسپرایت را برای هدف خود انتخاب کنید، سپس  دانلود اسکرچ در مورد چگونگی ساخت بازی از ابتدا وضوح بیشتری به ارمغان می آورد. برای مثال، یک ابوالهول عاقل می‌تواند در یک بازی سؤال از بازیکن سؤال بپرسد. یک روح ترسناک می تواند بازیکن را در یک بازی جاخالی تعقیب کند!

 

مرحله 6: تنظیمات صدا

در این مرحله، کودک شما باید با بلوک ها و گزینه های مختلف موجود برای بازی خود آشنا باشد، بیایید کمی صدا اضافه کنیم!

 

بلوک صدای شروع را ضمیمه کنید، سپس روی فلش کشویی که در آن عبارت "pop" می گوید کلیک کنید. شما متوجه یک گزینه صدای دیگر خواهید شد که صدای خود را ضبط کنید. در حال حاضر، می توانیم آن را به عنوان "پاپ" بگذاریم. اکنون، وقتی بازی را انجام می دهید و روی توپ کلیک می کنید، می بینید که توپ 10 کاهش می یابد و با هر کلیک صدای "پاپ" می شنوید.

 

مرحله 7: امتیاز را به حداکثر برسانید

دانلود (6).png

 

به پانل متغیرها برگردید و امتیاز تغییر را با 1 بلوک به بلوک صوتی قبلی پیوند دهید. هنگامی که برای پخش کلیک می کنید، اکنون یک Sprite متحرک را می بینید که اندازه آن کوچک می شود، صدایی پخش می کند و با هر کلیک امتیاز را افزایش می دهد!

 

مرحله 8: ویژگی های اضافی را به آن اضافه کنید

Scratch Extensions - اکنون که یک شخصیت کنترل کننده و یک هدف کاری دارید، پروژه شما با تمام نیازهای ضروری یک بازی مطابقت دارد!

 

اکنون می‌توانید ادعا کنید که بازی ویدیویی خود را ایجاد کرده‌اید، اگر تا اینجای کار پیش رفته باشید. کار عالی! حتی اگر پروژه شما به عنوان یک بازی واجد شرایط باشد، همچنان می‌توانید آن را بهب Download scratch ود ببخشید تا بازی لذت‌بخش‌تر شود. برای اینکه بازی خود را پیچیده تر کنید،


[ بازدید : 37 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]