آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده

شنبه 26 اسفند 1402
4:56
مینا اکبری

پروژه های پایتون به برنامه نویسان کودک کمک می کند تا آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده  با اطمینان به دنیای برنامه نویسی بپرند. برای مثال امروز، یک «Hello World!» ساده ایجاد خواهیم کرد. برنامه این یکی از محبوب ترین برنامه های مبتدی برای پایتون است.

 

آماده سازی

ابتدا باید برای این آموزش راه اندازی کنید. با استفاده از آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یک ویرایشگر متن یا محیط توسعه یکپارچه (IDE)، این برنامه پایه برای همه سنین قابل دسترسی است!

 

سلام برنامه نویسی جهان

به عنوان یکی از بهترین برنامه هایی که برای مبتدیان ایجاد می شود، فرضیه برنامه "Hello World" ساده است - کد ورودی که پیام "Hello, World!" را خروجی می کند.

 

برنامه نویسی python hello world

برای شروع، ویرایشگر متن یا IDE خود را باز کنید. سپس کد آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده را در تصویر بالا وارد کنید: print ("Hello, World!").

 

خروجی python hellow world

بعد، کد را اجرا کنید. شما باید پیام را همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ببینید. تبریک می گویم! واقعاً به همین سادگی است.

 

همانطور که با برنامه نویسی پایتون راحت تر می شوید،  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان سادهمی توانید وارد قلمرو جدیدی شوید که شامل اشکال، تصاویر و موارد دیگر است. به عنوان مثال، ماژول‌های لاک پشت به کاربران اجازه می‌دهند تا تصاویری را با یک بوم مجازی ایجاد کنند. امکانات بی پایان هستند!

 

راه های بسیار سرگرم کننده، خلاقانه و جذابی برای کدنویسی با پایتون وجود دارد. چه بخواهید یک سرگرمی جدید شروع کنید یا یک حرفه در علم داده را کشف کنید، یادگیری پایتون می تواند به شما کمک کند تا به اهداف خود برسید و برای آینده ای روشن آماده شوید.

 

از اسکرچ گرفته تا جاوا و پایتون، انبوهی از زبان‌های برنامه‌نویسی آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده کامپیوتری وجود دارد که به برنامه‌نویسان در هر سنی کمک می‌کنند تا بازی‌های ویدئویی خود را بسازند (شبیه به Minecraft)، اپلیکیشن‌های موبایل، روباتیک با Raspberry Pi، و خیلی چیزهای دیگر!

 

به دنبال راهنمای کدنویسی هستید؟ با کمک یک مربی آگاه و دوستانه، یک کودک می تواند کد نویسی پایتون را از راحتی در خانه یاد بگیرد!

 

به پایتون خوش آمدید! اکنون به کاوش ادامه دهید

امیدواریم از کاوش در پایتون برای کودکان لذت برده باشید!

 

با تکیه بر اصول برنامه نویسی کودکان، یک کودک بالای 8 سال می تواند با موفقیت برنامه نویس پایتون شود. این می‌تواند درهای بسیاری را باز کند، از برنامه‌نویسی پیشرفته‌تر گرفته تا آمادگی  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان سادهبرای دانشگاه تا مشاغل هیجان‌انگیز در هوش مصنوعی و فراتر از آن!

 

در Juni Learning، ما کدنویسی را به عنوان یکی از بهترین مهارت هایی که یک کودک می تواند یاد بگیرد (و در طول زندگی خود به استفاده از آن ادامه دهد) می دانیم. درباره کلاس‌های برنامه‌نویسی آنلاین ما برای بچه‌ها بخوانید، یا با ایمیل مشاوران@learnwithjuni.com با تیم مشاوران ما تماس آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده بگیرید تا بدانید کدام دوره برای سفر برنامه‌نویسی دانش‌آموز شما بهترین است.

 

 

Juni Learning دوره های آنلاین برنده جایزه را برای کودکان 8 تا 18 ساله ارائه می دهد. مهارت‌های دنیای واقعی مانند کدنویسی، سرمایه‌گذاری، ارتباطات و خیلی چیزهای دیگر را به صورت فردی به صورت خصوصی کاوش کنید. ما تلاش می کنیم دانش آموزان را در همه جا با اشتیاق، خلاقیت و هیجان برای Teaching Python programming for children and teenagers in simple language  آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یادگیری عملی توانمند کنیم.

 


[ بازدید : 6 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]