کامل ترین نرم افزار برنامه نویسی کودکان

شنبه 18 فروردين 1403
13:04
مینا اکبری

نرم افزار آموزشی هم در نسخه کامپیوتری و هم در نسخه موبایل  نرم افزار برنامه نویسی کودکان و تبلت قابل استفاده است. مزیت بزرگ و نه کم اهمیت، کاملا رایگان است و برای استفاده کامل نیازی به ثبت نام ندارد.

 

5. تیدو

Tidou یک سایت بازی های آموزشی است که هم بازی های آموزشی و هم تفریحی را به کودکان 2 تا 10 ساله ارائه می دهد.

 

بازی های متحرک، پازل ها، پیچ و خم ها، رنگ آمیزی ام نرم افزار برنامه نویسی کودکان ا همچنین بازی هایی برای یادگیری خواندن، شمارش یا یادگیری زمان گفتن. کمبود تمرینات آموزشی با کیفیت بازی های آموزشی غیرمستقیم ارائه شده جبران می شود.

 

تمرین‌ها و درس‌ها کاملاً رایگان هستند و مستقیماً روی رایانه در دسترس هستند. در تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، فقط بازی‌های خاصی در دسترس هستند.

 

6. ماکستوم

آدرس سایت: www.maxetom.com

 

Maxetom در دنیای پلتفرم های آموزشی به دلیل تمرکز نرم افزار برنامه نویسی کودکان  اصلی یادگیری خود برجسته است: خواندن، علاوه بر زبان و ریاضیات. Maxetom برای کودکان از CP تا CM2 هدف قرار گرفته است.

 

Maxetom رایگان است اما برای کاربردی بودن نیاز به نصب فلش پلیر دارد.

 

هنگامی که فلش را دانلود کردید، از یادگیری خواندن کودک شما پشتیبانی می کند.

 

7. پژواک مدرسه

آدرس سایت: www.echosdecole.com

 

Echos d'écoles یک پلتفرم آموزشی تعاملی است که نرم افزار برنامه نویسی کودکان  از  آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان مهدکودک تا دبستان تعداد زیادی بازی آموزشی مرتبط با ریاضیات در همه اشکال آن (محاسبات، اندازه گیری، هندسه، شماره گذاری) و خواندن را به کودکان ارائه می دهد.

 

اگر می خواهید پیشرفت فرزندتان را ذخیره کنید، فلش پلیر را دانلود کنید و ثبت نام کنید.

 

یک سایت بسیار جالب برای جنبه تعاملی آن که در حفظ تمرکز کودک شما شکست نخواهد خورد!

 

Lulu La Taupe یک سایت بازی های آموزشی و تفریحی رایگان است که هدف آن کودکان 2 سال به بالا است.

 

بازی‌ها بر اساس گروه‌های سنی مورد نیاز  نرم افزار برنامه نویسی کودکان طبقه‌بندی می‌شوند، که ناوبری را آسان‌تر می‌کند و بنابراین از اتلاف وقت زیاد برای یافتن خود جلوگیری می‌کند. صحبت از بازی ها شد، ما قادر خواهیم بود در سایت بازی های پازلی، بازی های جدول کلمات متقاطع، بازی های سایه، بازی هایی را پیدا کنیم که شما را به یادگیری ریاضیاتی مانند هندسه یا حتی سودوکوس دعوت می کنند.

 

 

فرزند شما همچنین این فرصت را خواهد داشت که بازی نرم افزار برنامه نویسی کودکان  های تفکر، منطق، حفظ کردن، بازی هایی مانند "جستجوی خطا" یا "مزاحم را پیدا کنید" را امتحان کند، همیشه با هدف آموزشی، اگر نه برای رشد مغز و مغز. بیداری حواس

 

برای کودکان بزرگتر، از 7 سال، ما حتی آزمون های اصلی مانند "مناطق فرانسه" یا حتی محاسبات ریاضی را ارائه خواهیم داد. در نهایت، بازی های ویدئویی، گاهی اوقات تعاملی، برای تکمیل برنامه درسی مدرسه ارائه شده توسط آموزش ملی، نیز به صورت رایگان در دسترس کودکان خردسال است.

 

Lulu La Taupe در حال توسعه کامل است اما در نرم افزار برنامه نویسی کودکان  حال حاضر با کیفیت های فراوان و حتی امکان دانلود PDF نقشه ها و اسناد مختلف ارائه شده توسط این پلتفرم را ارائه می دهد. PDF که می توانید در اوقات فراغت خود چاپ کنید!

 

عملی برای تجدید نظر حتی زمانی که بینی خود را دور از صفحه نمایش دارید!

 

9. Imagemo

  آدرس سایت: www.imagemo.fr

 

Imagemo کاملا رایگان است و به سه زبان مختلف د نرم افزار برنامه نویسی کودکان ر نسخه ویندوز خود (فرانسوی، انگلیسی، آلمانی) موجود است! برای استفاده از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را دانلود کنید (فقط تحت ویندوز یا مک).

 

اگر سایت فقط یک شکل از بازی‌ها را بر اساس تداعی‌های تصویری و واژه‌ای از طریق تمرین‌های مختلف (Associate، Classify، Write و Memoiry) ارائه می‌دهد، همه آن‌ها در مناطق مختلف تکرار می‌شوند تا لذت بازی در حین یادگیری را تغییر دهند.

 

سپس به بازی های حافظه با حیوانات کوچک، تداعی نرم افزار برنامه نویسی کودکان رنگ یا حتی برخی از محاسبات می رویم.

 

پلتفرم بازی های آموزشی Imageo علاوه بر رایگان بودن، به شما این امکان را می دهد که از طریق ایجاد یک حساب والدین، بتوانید چندین حساب فرعی "فرزند" را مدیریت کنید و بنابراین، از همان حساب، پیشرفت هر یک از فرزندان خود را زیر نظر بگیرید. !

 

10. رنگ آمیزی 2

و برای تکمیل این تاپ از نظر رنگ و خلاقیت، در اینجا Coloring 2 است، نرم افزاری که همانطور که از نامش پیداست، جنبه خلاقانه و هنری کودک شما را توسعه می دهد.

 

بسیار بهتر از یک Paint کلاسیک سازمان‌دهی  نرم افزار برنامه نویسی کودکان و چیده شده است، Coloring 2 می‌داند که با کودکان سروکار دارد و کار می‌کند تا آنها را در طول فرآیند خلاقیتشان در دست بگیرد.

 

ابزارهای طراحی متعددی مانند Paint در دسترس هستند، اما با توجه خاص به ارگونومی، همیشه با هدف این که به جوانان اجازه دهد تا واقعاً در مورد طراحی و هنر بیاموزند.

 

Coloriage 2 کاملاً رایگان، آسان برای استفاده، بسیار کامل Children's programming software  و فقط به یک دانلود ساده (فقط تحت ویندوز) و با طیف وسیعی از تصاویر برای رنگ آمیزی، یک پلتفرم کاربر پسند است که


[ بازدید : 3 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]