جدید ترین کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان

يکشنبه 5 فروردين 1403
10:17
مینا اکبری

زمان‌های روزانه: لباس‌شویی، پول جیبی، تجهیزات شخصی کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ، حتی شرکت در توسعه منوها، در حالی که گرایش به سمت مداخله یا حداقل حمایت، حتی کنترل، از بزرگسالان کوچکتر است.

 

از نظر فعالیت و بازی

16زمان های بازی، فعالیت ها و سازماندهی آنها نیز موقعیت های آموزشی را نشان می دهد که فقط جنبه های خاصی از آن قبلاً توسط تیم انیمیشن طراحی شده است. همانطور که دیدیم، ساز کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ماندهی فعالیت ها به این شکل و انتخاب هایی که اجازه می دهد منجر به یادگیری شود. فراتر از آن، فعالیت های ارائه شده و انجام شده در مراکز تعطیلات و اوقات فراغت، آموخته های بسیاری را منتقل می کند. اجازه به دست آوردن مهارت های فنی و دانش خاص، فعالیت ها و بازی ها، لحظات مشارکت آموزشی غیرقابل انکاری را تشکیل می دهند. بیایید به پروژه های آموزشی ذکر شده در بالا نگاه کنیم. یکی از تیم‌های انیمیشن می‌خواهد از طریق فعالیت و بازی به مسائل زیست‌محیطی بپردازد و در همین راستا، یکی دیگر پروژه خود را بر حقوق کودکان متمرکز کرده است. در این دو مثال، این کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  فعالیت به عنوان پشتیبان برای یادگیری هدفمند اما خارجی عمل می کند. این شامل انتقال دانش نزدیک به رسمی، یادگیری مدرسه، محیط در یک مورد، حقوق کودک در مورد دیگر است. اهدافی مانند "اجازه دادن به کودکان برای تمرین فعالیت های دستی مختلف، اجازه دادن به کودک برای کشف سبک های مختلف هنری" یا حتی "اجازه دادن به کودکان برای کشف مواد مختلف و نحوه استفاده از آنها" از این رویکرد انتقال ناشی می شود. فراتر از "دانش چگونه"، دانش و دانش می بینیم که مراکز تعطیلات و مراکز اوقات فراغت به عنوان ساختارهایی در حوزه آموزش غیررسمی، از طریق اهداف کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  معین، اعمال معین و محتواهای معین حوزه آموزش رسمی رویکرد می کنند. در واقع، در چند نمونه ذکر شده در بالا، تسهیل‌گران یا سخنرانان علاوه بر نقش تسهیل‌کننده، مأموریت تبدیل شدن به منابع یا حتی آموزش یک عمل یا تکنیک، دانش فنی را نیز دارند. فراتر از آموزش یک موجود اجتماعی یا یک شهروند، مراکز تعطیلات و مراکز اوقات فراغت مکان هایی برای یادگیری فنی و رسمی هستند.

یادگیری غیر رسمی

17علاوه بر آموخته های ذکر شده در بالا، مراکز تعطیلات و مراکز اوقات فراغت بسیاری دیگر را منتقل می کنند. برخی از آنها برنامه ریزی نشده اند، برخی دیگر حتی مطلوب نیستند و گاه با جنبه های آموزشی برنامه ریزی شده در تناقض قرار می گیرند. این یادگیری ها ریشه های متعددی دارند. در اینجا نیز سازماندهی کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  مرکز، در زمان و مکان، گروه کودکان یا جوانان، محیط، یادگیری های متنوعی را ایجاد می کند.

 

18 البته محیط، و همچنین چیدمان اماکن، چیدمان اماکن، استفاده از آنها و مهمتر از همه، انحرافات منابع یادگیری هستند. سازمان در طول زمان نیز است. بنابراین، نسبتاً پیش می‌آید که کودکان یا جوانان فضا و مکان‌هایی را به غیر از برنامه‌ریزی بزرگسالان اختصاص دهند.

 

19برخی ادعا می کنند که صرف جمع کردن کودکان یا جوانا کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ن یک عمل آموزشی است. کودکان و نوجوانان از طریق تماس با دیگران، از پیشینه‌های جغرافیایی یا اجتماعی مختلف، راه‌های دیگر زندگی، عادات دیگر را کشف می‌کنند که درک آن‌ها از دنیای اطراف را ارتقا می‌دهد و به آنها در پذیرش این تفاوت‌ها کمک می‌کند. علاوه بر این، ملاقات و رویارویی با جوانان با پیشینه‌های مختلف منجر به تبادل کدهایی می‌شود: کدهای زبان (مثلاً پذیرش اصطلاحات پاتویس توسط جوانان در تعطیلات)، کدهای اشاره‌ای، نگرش‌ها و غیره. برخی از این کدها برخلاف پروژه‌های  آموزش برنامه نویسی نوجوانان توسعه‌یافته است. در این ساختارها وقتی مثلاً به کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  سمت خشونت یا تبعیض گرایش دارند، قواعد بازی‌ها می‌توانند قبل از رسیدن به اجماع که اجازه بازی را می‌دهد موضوع بحث‌های منطقی باشد. سپس یادگیری هم به محتوا و هم به استدلال مربوط می شود. قافیه های مهد کودک و آیین های مختلف نیز موضوع بحث است. اگر این اشکال مختلف یادگیری منحصر به مراکز تعطیلات یا اوقات فراغت نباشد، این مکان ها انتقال آنها را تشویق می کنند.

 

20***

 

21 در این مقاله سعی شده است جنبه های آموزشی و یادگیر کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ی منتقل شده توسط این ساختارهای خاص در زمینه آموزش غیررسمی که مراکز تعطیلات و مراکز اوقات فراغت هستند بررسی شود. به نظر می رسد که آموخته ها و آموزه هایی که امروزه در آنجا منتقل می شود طیف وسیعی را پوشش می دهد. خب، ما در آنجا چه آموزش می دهیم؟

 

22 پاسخ به سؤال مطرح شده در عنوان هم پیچیده و هم Summer classes for children and teenagers  جمع است. پیچیده، اول از همه، زیرا، آن


[ بازدید : 6 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]