جدید ترین کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان

يکشنبه 5 فروردين 1403
9:49
مینا اکبری

"در تعطیلات بودن به این معنی است که کاری برای انجام دادن ن کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان داشته باشید و تمام روز را برای انجام آن داشته باشید."

 

رابرت اوربن، نویسنده

کودکان و نوجوانان اغلب مشتاقانه منتظر تعطیلات تابستانی  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان  لذت بردن از استخر، ملاقات با دوستان، رفتن به سفر یا استراحت هستند.

 

اما برای دو ماه (یا بیشتر بسته به سطح فرزندتان)، فراموش کردن آنچه در سال گذشته آموخته‌اید آسان است و شروع مجدد در شروع سال تحصیلی پیچیده‌تر می‌شود...

 

بهتر است در طول این مدت طولانی برنامه ریزی کنید تا با خطر  کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانانتکرار مفاهیمی که قبلاً در شروع سال تحصیلی مطالعه شده و شکاف ها را پر کنید، کمی تجدید نظر کنید.

 

با این حال، دانستن اینکه چه سرعتی برای این بازنگری های تابستانی باید اتخاذ کنید، می تواند دشوار باشد. اگر 60 درصد از کودکان تکالیف تعطیلات خود را با والدین خود انجام دهند، 91 درصد آن را کمتر از یک بار در هفته انجام می دهند (نظرسنجی Sofres-Hachette).

 

اما پس از آن ریتم مناسب چیست؟ در این مقاله بیشتر به شما می گوییم!

 

لوگوی Superprof

بهترین معلمان موجود

فرزندتان را مجبور به کار نکنید.

برای مطالعه با او وقت بگذارید.

اولین چیزی که باید در نظر گرفت این است که مجبور کردن کودک کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان به کار در تعطیلات می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. به خصوص اگر صبور نباشید و از دست او عصبانی شوید. او در خطر دور زدن و طرد شدن کامل یا حتی عدم تمایل به بازگشت به مدرسه است.

 

محلی_هتل

تا فراموش نکنم

هدف در طول تعطیلات این است که نورون ها را فعال نگه داریم تا از فراموش کردن آنچه در سال گذشته توسط کودکان یاد گرفته اند جلوگیری شود.

 

از سوی دیگر، تکالیف مدرسه در طول تعطیلات به تنهایی نمی تواند کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان زمان از دست رفته را جبران کند. برای این کار بهتر است دوره های کارآموزی تابستانی را انتخاب کنید به شرطی که دانشجو بخواهد برود و فایده آن را بفهمد.

 

والدین نمی توانند جایگزین معلمان شوند، بنابراین بهتر است برای جلوگیری از ناامیدی کودک از یک معلم خصوصی برای حمایت تحصیلی استفاده کنید.

 

بسته به برنامه در نظر گرفته شده برای تابستان و تعطیلات شما، بدیهی است آموزش برنامه نویسی نوجوانان  که می توان سرعتی را که در مقاله به شما توصیه می کنیم، تطبیق داد.

 

تعطیلات تابستانی: زمان لازم برای استراحت

تعطیلات بیش از هر چیز زمانی برای استراحت از سال تحصیلی است.

اجازه دهید فرزندتان از تابستان خود لذت ببرد.

اولین بخش از تعطیلات مدارس باید به استراحت اختصاص یابد.

 

قبل از 31 ژوئیه، بحث تجدید نظر نیست، واقعاً بحث استراحت است.

 

سال طولانی است، گاهی اوقات برای دانش آموزان تلاش می شود. کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان برای شارژ مجدد باتری ها زمان لازم است.

 

استراحت لزوماً به معنای انجام هیچ کاری نیست.

 

در طول دو ماه تعطیلات، توصیه می کنیم فعالیت های مختلفی را به فرزندان خود ارائه دهید که به آنها اجازه می دهد تا به شکلی متفاوت رشد کنند:

 

ماندن ورزشی

کمپ

غوطه وری زبان اقامت در خارج از کشور

دفترچه یادداشت برای پر کردن با نکات مهم تعطیلات

بازدیدهای فرهنگی (موزه ها، بازی های فرار و غیره)

خواندن به انتخاب خود (مانگا، کمیک، رمان کودکان و غیره)

بازی های ویدئویی آموزشی

تماشای فیلم های مستند

تماشای فیلم یا کارتون به زبان خارجی...

یادگیری به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد و تغییر دادن فعالیت‌ها به شما امکان می‌دهد مهارت‌های دیگری را که به اندازه اکتساب‌های تحصیلی مفید هستند، توسعه دهید: خودمختاری، عزت نفس، کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان دانش عمومی، حافظه و غیره.

 

استراحت یک زمان ضروری برای فرآیند یادگیری است. پس از کسب مفاهیم از ابتدای شهریور تا پایان خرداد، مغز کودک برای جذب نیاز به استراحت دارد.

 

برنامه بازنگری ایده آل در تعطیلات مدرسه چیست؟

چگونه در تعطیلات تابستان تجدید نظر کنیم؟

همچنین می‌توانید با استفاده از کتاب‌های کاری از سطحی که فرزندتان به تازگی آن را ترک کرده است، تمرین‌هایی ارائه دهید.

صرف نظر از سن فرزندتان، بهتر است اجازه دهید 4 هفته بدون کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان صحبت در مورد مطالعه و تجدید نظر بگذرد. سپس، این برنامه بسته به سطح مدرسه شما متفاوت خواهد بود.

 

ریتمی که باید در تعطیلات تابستانی برای دانش آموزان دبستانی اتخاذ شود

در ماه جولای کودک کاملا استراحت می کند Summer classes for children and teenagers . بحث در مورد بازنگری مطرح نیست. ماه د


[ بازدید : 5 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]