آموزش برنامه نویسی برای کودکان

شنبه 20 آذر 1400
16:10
مینا اکبری

برنامه نویسی شی گرا در واقع به دو واحد اساس آموزش برنامه نویسی برای کودکان ی تقسیم می شود: کلاسها و اشیا. این دو رابطه تنگاتنگی با هم دارند: کلاس شی produces را تولید می کند.

 

کلاس را به عنوان یک نقشه از خانه و شی را به عنوان یک خانه واقعی تصور کنید. برنامه ریزی یک خانه واقعی نیست ، بلکه طرحی از شکل ظاهری یک خانه است. وقتی کد شی گرا می نویسید  آموزش برنامه نویسی برای کودکان ، پروژه ها ، کلاس ها را می نویسید. سپس اشیا of از این کلاس ها را هنگام اجرای کد ایجاد می کند.

 همچنین امکان استفاده مجدد از پروژه برای ایجاد چندین خ آموزش برنامه نویسی برای کودکان انه وجود دارد. در ساخت یک خانه خاص می توانید این را در عمل ببینید. یک تکنیک اقتصادی که برای یک پروژه پول معمار را پرداخت می کند اما از آن پروژه چندین خانه تولید می کند. همه این خانه ها منحصر به فرد هستند و آنچه در یک خانه اتفاق می افتد با آنچه در یک خانه دیگر اتف آموزش برنامه نویسی برای کودکان اق می افتد متفاوت است. با این حال ، آنها دارای ویژگی های مشترک بسیاری مانند لوله کشی و سیم کشی برق هستند

محل پله ها یا محل پله ها. ممکن است در همه خانه ها یک درب ورودی وجود داشته باشد ، اما در یک خانه ممکن است درب قرمز به رنگ قرمز درآید و در خانه دیگر ممکن است یک در چوبی وجود داشته باشد که با کوبنده نقاشی نشده است.

 

یک کلاس می تواند به طور مشابه چندین ش آموزش برنامه نویسی برای کودکان ی objects ایجاد کند. همه این اشیا the از یک نوع هستند ، اما همه آنها مانند خانه ها افراد منحصر به فردی هستند. باز هم ، آنها دارای ویژگی های مشترک بسیاری هستند ، اما شناسه های جداگانه را حفظ می کنند. جسمی که داده ها را از یک منبع خارجی بارگیری می کند ، به عنوان یک ویژگی مشترک ، توانای آموزش برنامه نویسی برای کودکان ی بارگذاری داده ها و ارسال 

بستن تبلیغات [x]