آموزش برنامه نویسی نوجوانان

شنبه 18 ارديبهشت 1400
17:00
مینا اکبری

در آینده، ما امیدواریم که حالت های بیشتری اضافه کنیم. ما به الگوهای هوشمندانه تر نیاز داریم. شما باید از حالت بازگشتی استفاده کنید. ما به شما اجازه می دهیم یک نوع داده شده را مشخص کنید تا آن را بدون علامت گذاری کنید.آموزش برنامه نویسی نوجوانان به عنوان مثال، شما می توانید در نوع نقطه مشخص کنید تا آن را می توان آن را تخریب کرد، فقط یک تخریب از جمجمه قبل از تجزیه به متغیرهای مختلف. هنگامی که این نوع به deconstructed تنظیم شده است، ما آن را با الگوی الگو ترکیب می کنیم و به شما اجازه می دهیم: به طور همزمان بررسی کنید که آیا یک نوع نقطه است. اگر این است، آن را فریبنده است، و حالت بازگشتی را می توان اعمال کرد: اگر O باشد نقطه، سپس قسمت اول این نقطه X 5 است، سپس بخش دوم را به متغیر y منتقل کنید. شما می توانید حالت دقیق را دریافت کنید. شما همچنین می توانید از آن برای ساخت یک کد غیر قابل خواندن استفاده کنید، اما به طور کلی، اگر بتوانید حالت را عمیق تر کنید، متوجه خواهید شد که مدل بسیار مفید است.

 

ما باید نیاز به اضافه کردن حالت ها در مکان های جدید. بیانیه سوئیچ محصول دهه 1960 است. شاید ما می توانیم یک نسخه بیان از یک بیانیه سوئیچ را اضافه کنیم. شاید این یک عبارت تطبیقی ​​است که در زبان عملکردی نامیده می شود، که نحو به روز شده را براساس عبارت بیان می کند و سپس یک عبارت را در بیانیه مورد اضافه می کند، به طوری که کد مختصر تر است. اما اکنون ما در حال حاضر یک مفهوم حالت داریم، می توانیم حالت جدیدی را اضافه کنیم، سپس حالت جدید را به مکان جدید اضافه کنید. این یکی از نسخه های بعدی ما از C # است، ما برای رسیدن به آنها سخت تلاش کرده ایم زیرا C # نسخه 7 تقریبا تکمیل شده است. 

 

چشم اندازهای آینده: انواع مرجع قابل انعطاف

در میان زبانهای جدید ، یک ویژگی وجود دارد که در حال تبدیل شدن به جریان اصلی است ، یعنی توانایی تشخیص در سیستم نوع ، یعنی تعیین اینکه پوسته نوع است.متغیرها ممکن است بعضی اوقات پوچ باشند ایرانیان سایبر زیرا بخشی از این دامنه است ؛ اما گاهی اوقات نمی خواهم مقادیر null ظاهر شوند ، بنابراین چرا لازم است هر زمان با خطاهای مرجع برخورد کنم؟ سوئیفت نیز از این ویژگی برخوردار است. آیا می توانیم C # را نیز اجرا کنیم ، حتی اگر اکنون 7 نسخه را راه اندازی کرده ایم و قابلیت انعطاف پذیری کاملاً مبتنی بر زمان اجرا است؟

 

ما فکر می کنیم که می تواند: ما یک علامت سوال عقب مانده در C # برای انواع مقدار غیرقابل حذف گذاشتیم. اگر به شما اجازه می دهیم آن را در انواع مرجع اعمال کنید ، شاید به این ترتیب است که نوع شما خالی است. از طرف دیگر ، اگر این را اعلام نکنید ، به این معنی است که انتظار دارید چیزهای آنجا خالی نباشد.

ما به شما در امر تعمیر و نگهداری کمک خواهیم کرد ، به این معنی که من می توانم n را به n اختصاص دهم ، اما به s را نمی توانم اختصاص دهم ، و بدون هیچ صلاحیتی نمی توانم n را به s اختصاص دهم ، زیرا مقدار n احتمالاً null است. من از متغیر محافظت می کنم تا از نگه داشتن مقادیری که نباید برخوردار باشد از طرف دیگر ، وقتی می خواهم از این مرجع استفاده کنم ، می توانم s.Length را بدون هیچ صلاحیتی اجرا کنم ، زیرا می دانیم که ممکن است پوچ نباشد. ما نمی توانیم زبانی مانند C # را تضمین کنیم که باید در اینجا ارزش داشته باشد.

n. طول به شما هشدار می دهد که ممکن است مقدار آن صفر باشد ، و شما ممکن است یک استثنا reference مرجع صفر دریافت کنید. راه حل این است که در این زبان های جدید یک ویژگی جدید بررسی صفر وجود دارد. آنها روش جدیدی برای تطبیق الگو دارند (یا چیزی که می تواند برای شناسایی پوچی استفاده شود). ما قصد نداریم که روش شما را برای خنثی کردن تغییر دهیم. در C # ، در حال حاضر 7 روش برای بررسی مقدار null وجود دارد. در عوض ، ما می خواهیم کامپایلر آن را دنبال کند تا خالی بودن نوع خاصی را بررسی کند.

اگر در صورت خالی نبودن n ، دستور if برای وارد کردن آن دارید ، می دانیم که این محدوده تیک خورده است. در حقیقت ، مقدار آن نمی تواند صفر باشد. فرض خواهیم کرد که برای دسترسی به اعضای داخلی بدون هیچ مشکلی می توانید از نحو نقطه استفاده کنید. بنابراین آیا راه دیگری برای مقابله با آن وجود دارد؟ البته وجود دارد ، اما شما هنوز هم باید از این روش استفاده کنید. شما همیشه باید از این روش برای از بین بردن تمام استثناهای مرجع پوچ استفاده کنید.

همچنین یک عملگر "اجباری" وجود دارد. شما می توانید یک علامت تعجب پیشرو (!) به یک مقدار غیر قابل قبول اضافه کنید ، این بدان معناست که شما آن را مجبور به صفر می کنید. می دانید که در اینجا ، ارزش آن هرگز نمی تواند خالی باشد ، به شرطی که شما به اندازه کافی شجاع و مطمئن باشید ، می توانید از نحو نقطه استفاده کنید و هیچ هشداری ایجاد نمی شود. ما در ویژگی آموزش برنامه نویسی حال توسعه این ویژگی هستیم و امیدواریم که این ویژگی را در نسل بعدی C # بدست آوریم.

امیدوارم این ویژگی بسیار مفید باشد. یک نکته جالب در مورد این ویژگی این است که نه تنها برای تنظیمات باید به زبان عمیق بپردازد ، بلکه اطمینان حاصل کند که همه چارچوب های ما از این ویژگی استفاده می کنند ، بنابراین شما می توانید اطمینان حاصل کنید که کد شما مقدار قابل قبول صحیح را اعمال می کند. این یک ویژگی بسیار چالش برانگیز است و به نظر من بسیار ارزشمند است.

https://academy.realm.io/cn/posts/goto-mads-torgersen-why-take-another-look-at-c-sharp/


[ بازدید : 61 ]
تابلو دکوراتیو توسعه فردی نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی
بستن تبلیغات [x]