آموزش برنامه نویسی کودکان

يکشنبه 13 فروردين 1402
5:10
مینا اکبری

برای کودکان و نوجوانان بهتر است. پایتون آموزش برنامه نویسی کودکان  یک زبان برنامه نویسی ایده آل برای اولین بار است، زیرا دارای یک نحو ساده است و کد قابل درک تولید می کند.

چه سنی برای کودکان برای یادگیری کدنویسی مناسب است؟

طبق گفته MIT، کودکان باید در سنین 5 تا 7 سالگی شروع به مطالعه زبان های برنامه نویسی مانند Scratch Jr کنند. برخی از کودکان هشت ساله ممکن است استعداد عمیقی در جستجوی متن یک زبان از خود نشان دهند، اما معمولاً باید آنها را با چیزی ساده شروع کنید. برنامه نویسی آنلاین برای بچه ها را می توان به نوجوانان پیش از نوجوانان و نوجوانان، 13 سال به بالا، بسته به کودک، آموزش داد.

چگونه برنامه نویسی را به کودک 7 ساله ام آموزش دهم؟

بچه ها در مورد اتفاقات اطرافشان کنجکاو هستند. این س آموزش برنامه نویسی کودکان ن می تواند برای آموزش برنامه نویسی به آنها ایده آل باشد. آموزش کدنویسی کامپیوتری به کودکان 7 ساله به شیوه ای سرگرم کننده و جذاب که منجر به نتایج قابل ملاحظه ای بهتر با استفاده از تظاهر به یک بازی ویدیویی می شود، امکان پذیر است. این را می توان به بهبود مهارت های خواندن و افزایش آگاهی از دنیای اطراف نسبت داد. برنامه نویسی کامپیوتری نه تنها مهارتی است که به تشویق خلاقیت کمک می کند، بلکه بر استدلال منطقی و مهارت های حل مسئله نیز تمرکز دارد. این بدان معناست که بچه‌ها این شانس را دارند که چیزی منحصر به فرد از ابتدا بسازند و همچنین کد بنویسند تا رایانه‌شان یک برنامه را اجرا کند. به این ترتیب حل مسئله در قالبی سرگرم کننده و چالش برانگیز به میدان می آید و زبان برنامه نویسی پایتون بهترین راه برای انجام این کار است.

ممکن است با مقالات مختلفی برخورد کرده باشید که می گویند ایرانیان سایبر پایتون سریع ترین زبان برنامه نویسی در حال رشد است. و با وجود وب‌سایت‌های زیادی مانند JetLearn که دوره‌های پایتون را ارائه می‌دهند، ممکن است وسوسه شوید این زبان را یاد بگیرید یا بچه‌های خود را در کلاس‌های پایتون ثبت‌نام کنید. اما قبل از آن، لازم است بدانیم چرا پایتون یک زبان عالی برای یادگیری است؟ آیا ارزش این همه تبلیغات را دارد یا نه؟

اجازه دهید ابتدا بفهمیم برنامه آموزش برنامه نویسی کودکان  نویسی پایتون چیست؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است که وظیفه پردازش منطق پشت ورودی های کاربر و تعامل با پایگاه های داده را بر عهده دارد.

شبیه به زبان های منبع باز مانند جاوا، پایتون توسط Guido Van Rossum در اواخر دهه 1980 توسعه یافت. گفته می‌شود که Rossum پایتون را بر روی زبان انگلیسی با حذف سینتکس غیرضروری برای آسان‌تر کردن خواندن و نوشتن، برخلاف سایر زبان‌های برنامه‌نویسی، مدل‌سازی کرده است.

همچنین، برنامه نویسی پایتون برای بچه ها می تواند راهی عالی برای تبدیل علاقه به کدنویسی به یک علاقه باشد. برای شروع برنامه نویسی پایتون برای بچه ها توصیه می شود زیرا زبانی است که درک آن آسان است، قوانین نحوی کمی دارد و بیان را آسان می کند.

بیایید نگاهی به برخی از دلایل (به تفصیل) بیاندازیم تا بفهمیم چرا کودکان به  آموزش برنامه نویسی کودکان  یادگیری پایتون نیاز دارند و این یک زبان عالی برای آنهاست. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا این مهارت برای شما مناسب است یا خیر.

خواندن، نوشتن و یادگیری پایتون آسان است

Python حتی برای مبتدیان یا دانش آموزان مدرسه سریع یاد می شود. برخلاف سایر زبان های برنامه نویسی مانند C، C++، Java و غیره، پایتون پیچیده نیست زیرا بیشتر شبیه هر زبان طبیعی دیگری است. گفته می‌شود که پایتون برای کودکان مناسب است، زیرا یادگیری آن آسان است و یک انتخاب عالی برای کودکان شما برای شروع آموزش کدنویسی است. به عبارت دیگر، بر خلاف سایر زبان‌های برنامه‌نویسی، بچه‌ها مجبور نیستند قبل از شروع سرگرمی، یادگیری سخت زیادی را پشت سر بگذارند. حتی  آموزش برنامه نویسی کودکان طبق نظرسنجی انجام شده بر روی 909 توسعه‌دهنده توسط موتور WP، برای اینکه بفهمیم کدام زبان برنامه‌نویسی آسان‌ترین یادگیری است، برنامه‌نویسی Python بعد از HTML در جایگاه دوم قرار گرفت.

سادگی در نحو


[ بازدید : 31 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]