کلاس های تابستانی

يکشنبه 1 خرداد 1401
16:28
مینا اکبری

حالت بقا یک ماجراجویی واقعی است، کلاس های تابستانی زیرا شامل جمع آوری منابع برای ساختن پناهگاهی است که هیولاهای شب را دور نگه می دارد. از طرف دیگر حالت Creative بخش بزرگی از منابع را در دسترس قرار می دهد و شما را دعوت می کند تا بدون ترس از دشمنان تخیل خود را آزاد کنید.

غیرممکن است که به سرورهای بی‌شماری Minecraft اشاره نکنیم، پر از محیط‌های موضوعی که شامل بازی‌ها و مسابقات ایجاد شده توسط کاربران می‌شود.

شما نبردهای سبک بتل رویال، مسابقه پارکور، مسابقات کارت و غیره را خواهید یافت. بازار بازی همچنین کاتالوگ عظیمی از دنیاها و آثار ایجاد شده توسط جامعه را ارائه می دهد.

منابع را جمع آوری کنید و کلاس های تابستانی حملات هیولاها را در حالت Survival دفع کنید.

اگر مدتی از آخرین سفر شما به دنیای Minecraft گذشته باشد، دریایی از شگفتی ها در انتظار شماست. میلیون ها شگفتی برای دیدن یا بازی، که به شدت توسط جامعه ایجاد شده است، در کنار ایده های جدید توسعه دهندگان خستگی ناپذیر.

جدیدترین توسعه، رودخانه‌هایی با چیزهای بی‌سابقه‌ای را برای کشف در دنیای تاریک هلند معرفی کرده است: بیوم‌ها، دشمنان، سنگرهای مرگبار، لنگرهای بازسازی، مواد معدنی و غیره.

گزینه های جدید برای تغییر شخصیت ها، زنبورها و بلوک های عسل، روباه ها، سیستم های اصلاح شده برای دهکده ها و پاسگاه های غارتگر نیز به مکانیک گیم پلی اضافه می شوند.

اجازه دهید (شاید با یک بالون کلاس های تابستانی هوای گرم) به دنیایی پر از ویژگی های جدید منتقل شوید.

اما جادوی Minecraft حتی در غیاب ترفندها یا بسط دادن همچنان به رشد خود ادامه می دهد، زیرا بازیکنان آن به طور مداوم در حال ایجاد جهان های جدید برای کشف هستند. منتظر چی هستی؟

 سوار شوید و شروع به کاوش کنید. Winter World به عنوان ایرانیان سایبر بخشی از کمپین جمع آوری کمک های مالی برای کریسمس بیمارستان Great Ormond Street راه اندازی شد

این فصل بازی تعطیلات است. امسال، انویدیا با یک ویترین گرافیکی دیگر وارد تعطیلات می شود و به مجموعه ویترین های Minecraft RTX خود اضافه می کند که شامل دنیای زمستانی برفی است که به عنوان بخشی از یک کمپین جمع آوری کمک های خیریه سفارش داده شده است.

Winter World که توسط سازنده پرکار Minecraft، Ushio "Dr_Bond" Tokura (که قبلا ویترین RTX Aquatic Adventure انویدیا را ساخته بود) ایجاد شده است، سفری را در کلاس های تابستانی سرزمین عجایب جشن که به سه کره بزرگ برفی تقسیم شده است، با مجموعه ای از ماموریت ها برای تبهکار هدیه قدیمی ارائه می دهد. .

پس از تعقیب نامه بابانوئل و دکمه های شل در یک جنگل تاریک، به بازار شلوغ زمستانی منتقل خواهید شد. اینجاست که RTX واقعاً می‌تواند عضلات خود را منعطف کند،

با نور رشته‌ای که از پیاده‌روهای سنگ‌فرش‌شده منعکس می‌شود و در میان مجسمه‌های یخی حرکت می‌کند. یک اتاق بزرگ مشرف به صحنه است و پنجره های تاریک آن انعکاس تقریباً بی عیب و نقصی از صحنه درخشان پشت سر را ارائه می دهند.

شاید عجیب ترین اثر RTX از خود آسمان باشد. Winter World در یک سری از کره های برفی بزرگ اتفاق می افتد، اما این کره ها به عنوان Minecraft از هزاران بلوک شیشه ای تشکیل شده اند. انعکاس ها به طرز عجیبی در برابر سطح آن می درخشند و ترکیب می شوند و به هر صحنه کیفیت تقریباً رویایی می بخشند.

Winter World همچنین شامل یک بازسازی کامل از بیمارستان بزرگ Ormond Street، بیمارستان کودکان لندن است که جهان برای آن ایجاد شده است. یک کد QR در بازی شما را به یک صفحه کمک مالی برای کمپین جمع آوری کمک مالی بیمارستان (خانه برای کریسمس) مرتبط می کند.

به اندازه کافی عجیب، Winter World از طریق کلاس های تابستانی فروشگاه Minecraft بازی مانند سایر سطوح Nvidia در دسترس نیست. در عوض، می توانید آن را از طریق سایت میزبانی نقشه شخص ثالث (Planet Minecraft) دانلود کنید.


[ بازدید : 61 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]