زبان های برنامه نویسی کودکان

سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
17:58
مینا اکبری

منفی ها  زبان های برنامه نویسی کودکان  هنوز در مرحله توسعه است. سازگاری کم با ابزارهای شخص ثالث

Lua یک زبان برنامه نویسی سریع و قدرتمند  زبان های برنامه نویسی کودکان است که یادگیری آن آسان است و می تواند در برنامه ها جاسازی شود. این یک زبان نوشتاری سبک است و می تواند برای انواع برنامه ها ، بازی ها ، توسعه وب و پردازش تصویر مورد استفاده قرار گیرد. Lua با مجموعه ای از ویژگی های موجود ارائه می شود که می تواند برای رفع  زبان های برنامه نویسی کودکان بسیاری از مشکلات استفاده شود.

طرفداران

روی مفهوم کشیدن و رها  زبان های برنامه نویسی کودکان کردن کار می کند

برنامه نویسی شی گرا

ساده برای یادگیری است

 

اخیراً Lua محبوبیت زیادی پیدا کرده و توسط کمپانی های برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر مشهوری مانند  زبان های برنامه نویسی کودکان ، Tokopedia ، Roblox و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 

طرفداران

مناسب برای کودکانی که می خواهند به  زبان های برنامه نویسی کودکان سرعت یک زبان یاد بگیرند

زبان کوچک با نحو بدون عارضه

آسان برای استفاده

پشتیبانی از ماژول عالی

منفی ها

کتابخانه استاندارد کوچک

 

 

8. آلیس

 

آلیس ابزاری سه بعدی رایگان است که زبان های برنامه نویسی کودکان  برای آموزش مفاهیم برنامه نویسی شی گرا طراحی شده است. این یک زبان برنامه نویسی عالی برای ایجاد بازی ها ، انیمیشن ها ، مدل های سه بعدی و حرکات دوربین با استفاده از یک روش مبتنی بر بلوک است.

این روش روی کشیدن و رها کردن کار می کند ، که یادگیری  زبان های برنامه نویسی کودکان همزمان کدگذاری و تفریح ​​را برای بچه ها بسیار راحت و آسان می کند.

منفی ها

در مقایسه با سایر زبانهای برنامه نویسی بسیار عقب مانده است

بدون تبدیل به.exe

نتیجه!!!

اینها برخی از بهترین زبانهای برنامه نویسی است که کودکان می توانند در سال 2021 یاد بگیرند. از آنجا که درک زبانهای برنامه نویسی آسان نیست ، بهتر است م instسسه مناسبی را انتخاب کنید که کودکان بتوانند برنامه نویسی و سرگرم کننده و تعاملی را در آن بیاموزند.

در Codingal ، ما با موفقیت 40000 دانش آموز را آموخته ایم که برنامه ها زبان های برنامه نویسی کودکان  ، بازی ها و انیمیشن های خود را با کمک زبان های کدنویسی آموزش داده شده توسط دانشکده متخصص ما ایجاد کرده اند. برای شروع یک تجربه عملی برنامه نویسی می توانید یک کلاس رایگان در Codingal رزرو کنید.


[ بازدید : 47 ]
تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست
بستن تبلیغات [x]